Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Vesgu;1153924 begin_of_the_skype_highlighting**************1153924******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Kyllä täs ny itteeki harmittaa muitten pualesta...=(! Ite tilasin myöskin VPD (Ahvenanmaa) ja peli kopsahti postiluukkuun, tänään...En halua kääntää veistä muitten haavoissa, mut peli on kyllä uskomattoman hyvä...=)!

Kyllähän itsellekin tupsahti luukusta tuo VPD:n affenanmaa hässäkkä. Jotkut näköjään saa ja jotkut ei. Tilasin kuun alussa...
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Pakko tulla hehkuttamaan. Nyt se tuli!!!:D:D
VPD Ahvenanmaalta tilasin 9.8 ja keskiviikkoiltana tuli sähköpostiin viesti, että peli on lähetetty ja kun kotiin pääsin niin postilaatikossahan se odotti. Nyt pelaamaan :D
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Minulle ei vielä tullut VPDeen ahvenanmaalta mutta tilasinkin vasta 21.9.
Lähetetty viesti tuli silloin 22.9.
En kyllä oottanutkaan että ei silleen harmita (ei per...)
(Ja ostinhan minä sen tietenkin marketista ruokaostoksilla käydessä)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Kello 10:16 tuli tämmönen viesti:
"Hei,

Valitettavasti näyttää siltä, että menee jonkin matkaakin vielä ensi
viikolle. Todella pieni erä saatiin vain julkaisuun eikä tästä riittänyt
tilaukseenne.

Pahoittelut viivästyksestä!"

ja sit 12:22 tällanen viesti: "Hei,

Tilauksenne numerolla xxxxxxx on nyt lähetetty Ahvenanmaalta." eli siis ilmeisesti tulee sit tiistaina postiluukusta.. :/ niin ja Verkkokaupasta tilattu
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Himottais niin paljon ostaa tääkin. Aattelin etten viiti maksaa tuota 200 euroa tuosta ratista (G25), joten meinasin että tyydyn ihan tuohon Driving Force GT:hen, joka maksaa sen n. 70e. Pitää katella josko löytyis rattia halvalla tänään jostain. Tän pelin laitan tosin varmaan vasta sitten tilaukseen, kun hinta on lähempänä 30 euroa. Kumminkin taidan tän ostaa lievittämään GT5:n odotuksen tuskaa.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Tän pelin laitan tosin varmaan vasta sitten tilaukseen, kun hinta on lähempänä 30 euroa. Kumminkin taidan tän ostaa lievittämään GT5:n odotuksen tuskaa.

tuskin tän hinta kuitenkaan tippuu 30 euroon kahessa kuukaudessa.. :)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Juu oli kyllä viimeinen peli, jonka VK kalasta tilaan...
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Joo ei varmaan kannata tilata verkkokaupoista (mistään niistä) jos on aivan pakko saada julkkaripäivänä peli ja on sitten päivästä parista elämä kiinni jos peliä ei saa heti. Koskaan verkkokaupoista ei 100% varmuudella sitä saa julkkaripäivänä. Silloin kannattaa mennä tosiaan julkkaripäivänä kiertämään kivijalkakaupat ja maksaa turhan paljon pelistä. Se on huomattavasti todennäköisempää löytää jostain kivijalkakaupasta julkkaripäivänä ainakin isoissa kaupungeissa.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Jaahas pitää asennella telkkari taas paikoilleen kun maanantaina pitäis olla toimitettuna peli laatikkoon. Taitaa mennä maanantai pelailuksi :)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

joten meinasin että tyydyn ihan tuohon Driving Force GT:hen, joka maksaa sen n. 70e.

Menee vähän ohi aiheesta, mutta mistä saa Driving Force GT:n 70e? Itsekin olen koittanut etsiä, mutta noin halvalla ei ole vielä missään eteen tullut.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Peli tuli vihdoinkin hommattua. JES!!! Ainut synkkäpuoli hommassa on vaan se, et pääsen pelaan vasta kun iskä on pelannu pari roundii Nazi Zombieta... :D
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Menee vähän ohi aiheesta, mutta mistä saa Driving Force GT:n 70e? Itsekin olen koittanut etsiä, mutta noin halvalla ei ole vielä missään eteen tullut.

Muistin hinnan väärin. Prismassa se oli 99e, että tuo "noin 70e" meni muistista vähän pieleen. Mut saa tuota ainakin Verkkokaupasta 85 eurolla, joka taitaa olla halvin.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Muistin hinnan väärin. Prismassa se oli 99e, että tuo "noin 70e" meni muistista vähän pieleen. Mut saa tuota ainakin Verkkokaupasta 85 eurolla, joka taitaa olla halvin.


Kumma juttu. Ostin Driving Force GT ratin Sellon prismasta noin 4 kuukautta sitten ja maksoi vaan 70e. Ei ollut ainakaan mitään mainintaa tarjouksesta...
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Itsehän ostin sellon prismasta n. kuukausi sitten ja hintaa kertyi 79€.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Tänään viimein saapu VPD:n ahvenanmaan tilaus. Ostin tosin perjantaina jo sen Prismasta. No palautan ton VPD:n version prismaan :p
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

CM kerkeää varmaan julkaista jo F1 2011:n ennen kuin minun F1 2010 tulee perille. The Hut on lähettänyt pelin minulle viikkko sitten, mutta eipä näy edelleenkään...
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Tuli tilattua lauantaina VPDstä ja ahvenanmaalta. Maanantaina tuli ilmoitus, että peli lähetetty ja vielä ei ole näkynyt. Toivotaan, että huomenna tulisi niin pääsisi vkl testailemaan :)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

CM kerkeää varmaan julkaista jo F1 2011:n ennen kuin minun F1 2010 tulee perille. The Hut on lähettänyt pelin minulle viikkko sitten, mutta eipä näy edelleenkään...

Mulle Zavvista tuli lähtöilmoitus viime viikon torstaina eikä saapunut tämän päivänkään postissa.
Jospa se maanantaina tulisi...
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Mulle Zavvista tuli lähtöilmoitus viime viikon torstaina eikä saapunut tämän päivänkään postissa.
Jospa se maanantaina tulisi...

Tismalleen sama tarina täälläkin. Tosin eipä tolla väliä kun peli tuli ostettua viikko sitten torstaina cittarista :D
 
Ylös Bottom