Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Osaisiko joku selittää mitä oikein tapahtuu Monzan videossa suunnilleen 7:04 alkaen kun auto tulee liian myöhään jarrutukseen? Aika komeasti vetää sivulinkussa, ihan kuin rallissa. Ai niin, mutta tuohan olikin Formula 1 peli. Ups...
jos nyt samasta videosta puhutaan, niinkuin luulisin niin eihän se mitään sivuluisussa vedä...
ensin jarruissa auto lähtee kyllä kääntymään, mutta kuluneilla renkailla puskee suoraan ja sen jälkeen vauhti hidastuu ja pito paranee, vaikka ollaankin nurmikolla, ja suunta muuttuu, eli ei kyl mitään sivuluisua siinä ole ihmeemmin
Olen ennakkotilannut F1 2010:n Xbox 360:lle, johon minulla löytyy Logitech Drive FX ratti ja polkimet. Tuli mieleen, että kannattaisiko vaihtaa PS3 versioon ja hommata ratit ja polkimet Gran Turismo 5:a varten jo, vai millainen rattitilanne PS3:lla on? Onko GT5 julkaisun yhteydessä tulossa ratti ja polkimet joita kannattaisi odottaa?
Kaikkien näiden vuosien aikana mitä olen seurannut Formula 1-kisoja, en ole nähnyt kertaakaan että auto käyttäytyisi tuolla tavalla.
Kaikkien näiden vuosien aikana mitä olen seurannut Formula 1-kisoja, en ole nähnyt kertaakaan että auto käyttäytyisi tuolla tavalla.
Onko tämän uuden pelin selostajaäänistä ollut mainintaa missään? Itse kyllä tykkäisin pitää hyvin tehtyjä selostajalöpinöitä päällä, mutta sen edellisen formulapelin kommentoinnit eivät kyllä vakuuttaneet. Erilaisia lauseita oli ensinnäkin liian vähän ja nekin tavallisesti tulivat muutaman sekunnin liian myöhään. Eli että ohituksen jälkeen ajoit päin seinää, niin luureista kehutaan hetken kuluttua loistavaa vauhtia.
Olen ennakkotilannut F1 2010:n Xbox 360:lle, johon minulla löytyy Logitech Drive FX ratti ja polkimet. Tuli mieleen, että kannattaisiko vaihtaa PS3 versioon ja hommata ratti ja polkimet Gran Turismo 5:a varten jo, vai millainen rattitilanne PS3:lla on? Onko GT5 julkaisun yhteydessä tulossa ratti ja polkimet joita kannattaisi odottaa?
USB ratit käy ja gt5:lle tehty ratti on jo olemassa... Logitech driving force gt