Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo pakko myöntää.. Nöyristyin ja heitin vaikeustason helpoimmalle. Ajoavuista päällä ABS ja luistonesto, tuo toinen jarruapu on luultavasti sellainen, että vain hidastaisi menoa ja sopii paremminkin totaalisille noviiseille. Koskaan en ole sellaista käytä enkä tule käyttämään. Ja muita apuja ei näytä valikossa olevankaan. Manuaalivaihteilla ajan koska sillä vaan tulee parempia aikoja ja mutkaan meneminen on helpompaa.

Mutta nyt sitten Malesiassa helpolla vaikeustasolla paalupaikka ja voitto, tuntuma peliin tuli heti paremmaksi ja alan sittenkin saada siitä jotain irti. Heti kun sai edes jotain itseluottamusta AI:ta vastaan (vaikkakin helpoimalla asetuksella), niin alkoi auto pysymään radalla ja kierrokset paranivat. Joskohan tälläisella ajolla olisi medium tasolla tallikaverille pärjännyt? Paras aika kisassa taisi olla jotain 1.36-1.37 luokkaa muistaakseni.

Alan pikku hiljaa sittenkin pitää pelistä, vaikka kriittiseltä vaikutinkin. Jarrutuksetkin alkavat tuntua normimmalta, joskin välillä tuntuu että ABS päälläkin lukkiutuu renkaat. Kaikin puolin pakko olla tyytyväinen, ei mitään bugeja vielä jos AI:n scriptattuja aika-ajokierroksia ei lasketa. Jotenkin silti tulee sellainen olo, että toisilla olisi eri versio pelistä, kun valittavat että rengasrikkoja tulee jatkuvalla syötöllä. Itse ajoin silloin vaikeammalla tasolla hiekalle ja kanttareita rajusti käyttäen useampia kierroksia ja ei puhjennut renkaat. No, parempi näin päin. :D
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

En omista peliä joten mul ois kysymyksiä pelin suhteen:

Onko peli enemmän simulaatio vai arcade (GRID ja Dirt tyyppinen)?
Miten median kanssa toimitaan?
Onko autoissa eroja? (Esim. Lotus vs Red Bull)
Jos ajaa medium tai easy vaikeustasolla niin pystyykö ajoavut laittaa pois kokonaan?
Mitä rengastyypejä pelissä on, eli onko pehmeet, superpehmeet ja kovat renkaat mukana? Ja onko niillä isoja eroja?
Jos törmää ekassa mutkassa toiseen autoon kunnolla tai edes vähän, niin jääkö kisa siihen?
Tuleeko kuskipäivityksiä kaudelle 2011 kun se käynnistyy?

Ja tärkein, onko peli todella 70€ arvoinen?

Viime F1 peli jota pelasin kunnolla oli F1 2000 PS1:lle.

Vastailen sen mitä osaan.

- Ikinä en oo mitään simulaatiota pelannu joten en osaa sanoa miten arcade/simulaatio tämä on. Sanoisin ettei mikään täys simu oo mut ei varmaan täys arcadekaan. Varmasti miellyttää molempien faneja.

- Media näkyy mm. aika-ajojen ja kisojen jälkeen paddocilla voi antaa haastatteluja. Vastauksista riippuen sit vissiin tiimi tykästyy tai sit ei. Jos haukut autoa niin tiimi ei tykkää jne.

- Autoissa on eroja. Hitaammat Lotukset ja muut on muutaman sekunnin hitaampia kuin kärkiautot. Ja ajettavuus on eri tasolla myös.

- Ajoavut voi laittaa pois/päälle iha millä vaikeustasolla vain. Ja muutenki säätövaraa on. Custom vaikeustaso on mahollista.

- Rengastyypeistä en osaa sanoa onko erikseen super pehmeet jne. Kuitenki pehmeissä ja kovissa on kisoissa eroja ja pehmeillä pystyy ajamaan huomattavasti paremmin mut ne ei sitten kestä kuin muutaman kierroksen ennenku alkaa kulumaan puhki. Mielestäni renkaitten kans pelaaminen on toteutettu hyvin.

- Vauriomallinnus on aika anteeksantava, mut jos kovasti tuuttaa toisen perään niin kyllä se kisa yleensä jää siihen.

- 2011 on sitten 2011 ja eri peli tulee siitä.

Ehottomasti kaiken rahan arvonen, tosin halvemmallaki saa kuin 70 e.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Voiko tässä pistää näppäimet sellasiks, et kaasu on X ja jarru neliö? CE tyyliin. Ei nimittäin kiinnosta yhtään millään tikulla kaasua antaa... :rolleyes:
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

:Onko peli enemmän simulaatio vai arcade (GRID ja Dirt tyyppinen)?

En ole pelannut GRID:iä tai Dirtiä kunnolla, sanotaan vaikka että muiden konsolipelien joukossa F1 2010 erottuu simulaationa.

Miten median kanssa toimitaan?

Alkuvaiheessa media kyselee sitä sun tätä, kysymyksiin on kolme tai neljä eri vastausvaihtoehtoa. Ja tietysti jos ajaa huonosti, mediaa ei kiinnosta. Jos ajaa hyvin, kiinnostaa enemmän.

Onko autoissa eroja? (Esim. Lotus vs Red Bull)

Nopeusero esimerkiksi McLarenin ja Lotuksen välillä n. 2 sekuntia kierroksella Spassa. Tuntumaltaan autot taitaa olla aika lähellä toisiaan, ei siis löydy perusluonteeltaan selkeästi yliohjaavia/aliohjaavia kärryjä.

Jos ajaa medium tai easy vaikeustasolla niin pystyykö ajoavut laittaa pois kokonaan?

AI-vaikeustaso ja ajoavut määritetään erikseen. Eli kyllä.

Mitä rengastyypejä pelissä on, eli onko pehmeet, superpehmeet ja kovat renkaat mukana? Ja onko niillä isoja eroja?

Jokaiseen kisaviikonloppuun on käytössä option- ja prime-seos, eli ihan kuten oikeastikin. Ne tietysti sitten vaihtelee radoittain mitkä seokset ne on. Nopeusero on 2-3 sekuntia radasta riippuen, kestävyydessä kovempi seos jaksaa arviolta kolme kertaa kauemmas kuin pehmeämpi. Sade- ja välikelin renkaat löytyy kosteampiin olosuhteisiin.

Jos törmää ekassa mutkassa toiseen autoon kunnolla tai edes vähän, niin jääkö kisa siihen?

Peli on suunniteltu siten että keskeyttäminen on aika vaikeaa. Ainakin jos vertaa vaikka rFactoriin tai iRacingiin tai vastaavaan vakavamielisempään simulaattoriin.

Jumiin ei oikein meinaa jäädä, pelaajalle ei tule teknisiä vikoja eikä renkaat meinaa lähteä autosta irti vaikka vauriot olisi täysillä. Renkaat kyllä puhkeavat ja etusiipi helähtää säpäleiksi kohtuullisen vähällä vaivalla, mutta nehän voi käydä aina varikolla korjauttamassa.

Mitä olen täältä lukenut niin tuntuu että yleisin keskeytyksen syy tähän mennessä on ollut kuljettajan hermot. :rolleyes:

Ja tärkein, onko peli todella 70€ arvoinen?

Prismasta saa 70 eurolla 280 pussia makaronia. Tykkäätkö makaronista?
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt on V-Käyrä niin isolla et on pakko tehdä totaalinen avautuminen. Älkää ottako kaikkea aivan sanatarkasti, älkää tarttuko pikkuseikkoihin ja korostan avautumisesta huolimatta että pidän pelistä...pidän sitä yhtenä parhaana formulapelinä koskaan...MUTTA

[avautuminen alkaa]

Aloitetaan renkaista:

- Pelannut 6 kisaa uraa ja jokaisessa viikonlopussa puhjennut rengas minimissään 5 kertaa, monesti enempikin, välillä joka kerta kun varikolta lähtee, siten et sessio on aloitettava alusta.

- Renkaat voi olla et ne ei kulu juur yhtään, mut sit yks kaks kahdella vikalla kierroksella hyvästä kunnosta ajokelvottomaan kuntoon

Jatketaan AI:hin:

- Ei niitä monessa normipaikassa uskalla edes uskalla ohittaa, kun ne tulee takarenkaaseen ja itse saan siitä penaltyä

- Ne ei käy aina edes varikolla, varsinkin sadekelillä kun ei tarvitse, niin ne voi vetää 15kierroksen kisan putkeen menemättä varikolle.

- Jos rata alkaa kuivumaan, AI vetää nopeampia kierroksia, mutta niiden renkaat ei kulu, näin ollen jää viimeiseksi, koska omat renkaat menee parissa kierroksessa loppuun, ja joutuu varikolle.

Sit pelillisiä muita ongelmia:

- Onlinessa huomasin valenciassa et varikolta poistuttaessa kone huutaa rajottimelle ja vaihtamisessa on törkeä viive

- Varikolla eilenkin tuli porukka läpi haamuna

- Varikolla AI ajaa nopeammin (joten ajavat läpi)

- Jos ajat varikolle tallikaverin perässä (tai kuten minä..ennen, mut trulli tuli läpi ja edelle), tallivakeri ei mene renkaiden vaihtoon, vaan pysähtyy juuri ennen, ja itse odottelet siinä maailman tappiin asti...pakko aloittaa alusta kisa.

- Onlinessa tänään olin reilussa johdossa monacossa, sit siellä mäenpäällä yks kaks tuli näkymätön seinä eteen (olin reunasta siis 1,5-2m päässä) ja kisa jäi siihen kun rengas lähti irti, täysin käsittämätön.

- Onlinessa jos odotat varikolla A-A:n loppumista ja vaihdat uudet renkaat alle kisaa varten, kisaan lähdettäessä kuitenkin renkaiden kunto on tippunut 85-95 välille, aivan älytöntä.

- Toisen takapyörään osuttaessa (esim kun yrität ohittaa ja AI vetääkin eteen), riittää hiuksen hieno hipaisu ja sitten jo pyöritäänkin

- Onlinessa ei näe mistään kisan nopeimpia kierroksia.

- Yksinpelissä, sekä Onlinessa väliajoista ei ota mitään tolkkua...Onlinessa Monacossakin johdin aika-ajoja 1,3sekunnilla, mut kakkosena olevalla oli kuitenkin mukamas kakkos sektori 13sekuntia hitaampi :S

- Jotenkin pystyy tekemään jotain haamuaikoja, Onlinessa SuomiFin käyttäjä veti valenciassa 15sek nopeammin kuin yksikään muu, ja väitän ettei se ole mitenkään mahdollista, kisassa kuitenkin meni muiden tahdissa, Samoin kuin monacossa.

- Monaco pätkii aivan jumalattomasti urassa, pari mutkaa pätkii niin ettei oikeen voi ajaa. Sen sijaan Time Trialissa eikä Onlinessa vastaavaa ongelmaa jostain syystä ollut ollenkaan.

- Kenen idiootin idea on ollut jättää Dirtissäkin ollut chätti moninpelistä pois? Sano siinä sit hostille et ootetaan viel yhtä...

[/Avautuminen loppuu]

Noin, nyt taas hiukan helpotti, ja odotellaan päivitystä joka toivonmukaan korjaa aika paljon.

Mainitaan nyt edelleen et ajotuntuma on omaan makuun loistava, kisat AI:ta vastaan haastavia ja mukavia siihen asti kunnes tulee varikkopysähdykset jne..

Online on aivan mahtavaa myös kun osuu kohdalle rata mitä on ajanut tossa pelissä. Moni rata jotka osaan ulkoa, ei vaan osu tossa sinnepäinkään kohdalleen, vaan joudun radat opettelamaan uusiksi, joka on kyllä sinällään hienoa.

Jatketaan harjoituksia ja ootellaan päivityksiä :) Sanotaan loppuun et, hieman pilke silmäkulmassa kattokaa tota viestiä, en mäkään tätä niin vakavasti ota, monta tuntia edessä viel hupia tuon pelin kanssa :)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Onhan tässä välillä ihan hauskojakin hetkiä, nyt kun on vähän oppinut tätä (llian) vaikeaa ajettavuutta hallitsemaan, mutta kyllä pääsi taas itku ja raivo kun online-kisan vikalta kierrokselta vedin kärkipaikalta seinään. Olisi tullut eka voitto ja vielä Suzukassa. Muut puutteet ei niinkään häiritse, mutta edelleen tää ohjauksen herkkyys kusee. Miksei sitä voisi säätää tai olla jotain apuja:(
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Prismasta saa 70 eurolla 280 pussia makaronia. Tykkäätkö makaronista?

Tykkään makaronista, mutta eiköhän toi määrä olis vähän liikaa?;)
Mut mitä mieltä oikeesti oot? Onko 70€ arvoinen? En halua ostaa nettikaupasta.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Tykkään makaronista, mutta eiköhän toi määrä olis vähän liikaa?;)
Mut mitä mieltä oikeesti oot? Onko 70€ arvoinen? En halua ostaa nettikaupasta.

hae gigantista 55e, sen arvonen se on, 69e on vähän liikaa ellei sitä saanu päivää ennen kuin ilmestyi :D
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

- Pelannut 6 kisaa uraa ja jokaisessa viikonlopussa puhjennut rengas minimissään 5 kertaa, monesti enempikin, välillä joka kerta kun varikolta lähtee, siten et sessio on aloitettava alusta.

Oletko pannut merkille ajatko reilusti kanttareiden päältä tai vierailetko sorakuopilla? Minä rupesin epäilemään omaa ajotapaani Australian viikonlopun yhteydessä kun harjoituksissa meni 3 rengasta ja kisassa toiset 3, kaikki radan kolmannella sektorilla. Bahrainissa meni muistaakseni yksi rengas koko viikonloppuna ja Malesian harjoituksissa/aika-ajossa yksi, kisa on vielä ajamatta.

- Renkaat voi olla et ne ei kulu juur yhtään, mut sit yks kaks kahdella vikalla kierroksella hyvästä kunnosta ajokelvottomaan kuntoon

Eikös niiden pitäisi kulua juuri noin? Potentiaali otetaan ulos vähän kuin hyvästä paristosta, joka antaa täyttä suorituskykyä melkein loppuun saakka. Ainakin pehmeät saisi kulua juuri noin.

- Varikolla AI ajaa nopeammin (joten ajavat läpi)

Eivät ole ajaneet minusta läpi. Tai minulla ainakin uralla olen meinannut saada jo pari kertaa rangaistuksen estelystä kun olen ajanut varikon portilla joko sitä 100km/h tai hiljempaa eikä AI-kuski ole päässyt siihen nopeusrajoitusalueen viivalle mielestään tarpeeksi nopeasti. Varikolla ovat sitten tulleet kiltisti perässä. Tosin nämä kokemukset ovat pelkästään harjoituksista.

- Onlinessa ei näe mistään kisan nopeimpia kierroksia.

- Yksinpelissä, sekä Onlinessa väliajoista ei ota mitään tolkkua...Onlinessa Monacossakin johdin aika-ajoja 1,3sekunnilla, mut kakkosena olevalla oli kuitenkin mukamas kakkos sektori 13sekuntia hitaampi :S

No niinpä! Jos tarkoitus on ollut luoda kierros- ja väliaikojen esitysjärjestelmä josta ehtisi lukea tärkeän informaation ajaessaan, on epäonnistuttu pahasti. Kisassa niistä väliajoista ei todellakaan ota mitään tolkkua, aika-ajossa ja harjoituksissa vähän. Ainut selkeästi hyvä puoli on että siellä oikeassa yläkulmassa syttyvä vihreä/punainen oman parhaan väliajan alituksesta/ylityksestä. Ei tarvitse edes vilkaista siihen suuntaan kun väristä erottaa heti ollaanko edelleen alla vai joko lipsahti.

Toivottavasti sieltä olisi tulossa päivitystä lähiaikoina, aika monia karkeita reunoja on mahtunut tähänkin peliin. Ja pahinta on että osa niistä koskettaa sitä ydinbisnestä, eli kilvanajoa.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Auttakaas hädässä. Mulla on PC versio ja se ei oikeen tunnu toimivan.
Löytyiskö joku joka pystyis auttaan. Eli kun menee peliin ja siellä painelee nii yhtäkkiä koko kone sammuu.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Oletko pannut merkille ajatko reilusti kanttareiden päältä tai vierailetko sorakuopilla? Minä rupesin epäilemään omaa ajotapaani Australian viikonlopun yhteydessä kun harjoituksissa meni 3 rengasta ja kisassa toiset 3, kaikki radan kolmannella sektorilla. Bahrainissa meni muistaakseni yksi rengas koko viikonloppuna ja Malesian harjoituksissa/aika-ajossa yksi, kisa on vielä ajamatta.

Joo siis renkaat menee kyl puhki esim hiilikuituosien päältä ajaessa ei siinä mitään. Mutta nämä mun ongelmat ovat sellaisia et varikolta kun lähdet niin rengas puhkeaa jo ennen kuin pääset valkoisen varikkoviivan ohi, tai sitten jossain harjoituksissa jne kun siirtyy suoraan sektorille kolme, niin rengas räjähtää 2-3sekuntia sen jälkeen kun auton saa haluun...

Ja se voi tosiaan tehdä sitä 10-15 kertaa putkeen, kunnes restart session ja ongelmat katoaa kokonaan, enää ei puhkea ollenkaan :S


Eikös niiden pitäisi kulua juuri noin? Potentiaali otetaan ulos vähän kuin hyvästä paristosta, joka antaa täyttä suorituskykyä melkein loppuun saakka. Ainakin pehmeät saisi kulua juuri noin.

Toki, tuo on sinällään ihan hyvä, mutta kun AI:lla ne ei kulukkaan ollenkaan vaikka ois välikelin pyörät ja rata kuivuu täysin, siinä ajassa kun itse pääsen samoilla renkailla 1-2 kierrosta, AI saattaa vetää 7-8 kierrosta ongelmitta ja aikoja hidastamatta

Eivät ole ajaneet minusta läpi. Tai minulla ainakin uralla olen meinannut saada jo pari kertaa rangaistuksen estelystä kun olen ajanut varikon portilla joko sitä 100km/h tai hiljempaa eikä AI-kuski ole päässyt siihen nopeusrajoitusalueen viivalle mielestään tarpeeksi nopeasti. Varikolla ovat sitten tulleet kiltisti perässä. Tosin nämä kokemukset ovat pelkästään harjoituksista.

Täytyis oikeen koittaa sitä 30% kisaa, itse kun olen ajellut vain 20% kisoja. Sit kun pistän rajottimen yleensä ajoissa ennen sitä viivaa, niin siinä jo AI painaa haamuna läpi, netissä pelatessa vastaavasta sain varoituksen blokkaamisesta ku ntakaata tuli ihmis pelaaja.

Sit tosiaan vielä varikolla jos tulee joku toinen häntäpään kuski jonka pilttuu on siellä lotuksen kanssa toisessa päässä, niin ne kerkii ottamaan varikkosuoralla 3-4 auton eron, vaikka ne on mun jälkeen tullut varikolle..eli haamuna vedellään 130-140km/h varikolla, kun itse köröttää satasta :S
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Pari iltaa peliä takana. Onpahan ensituntumalta kyllä onnistunut peli, ei voi muuta sanoa!
Suoraan uramoodiin tottakai ja tasoksi medium Lotus-tallissa. Voittoja tullut ensimmäisistä 6 kisasta 3 ja aika-ajoissa tasaisesti kymppisakkiin. Josko ajelis kauden loppuun 20%:lla kisoilla ja sitten enemmän haastetta kehiin. Ajoavuista kaikki muut pois paitsi TC mediumilla.

Onkos muita jotka tahkoaa ajojaan Driving Force GT:lla? Rattiasetuksia otetaan mielellään vastaan... forcet oli pakko laittaa minimiin, röykyttää muuten ihan saatanasti.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Tykkään makaronista, mutta eiköhän toi määrä olis vähän liikaa?;)
Mut mitä mieltä oikeesti oot? Onko 70€ arvoinen? En halua ostaa nettikaupasta.

Jos et ole vannoutunut Formula 1:n tai kilpa-ajopelien ystävä, ei välttämättä kannata seitsemää kymppiä tähän laittaa. Minä hain pelin eilen Prismasta juuri 70 eurolla, mutta toisaalta tiesin tasan tarkkaan mitä tulen saamaan eikä peli ole vielä tässä parin ensimmäisen päivän aikana pettänyt.

Jos hintaa haluaa laskea pelituntien näkökulmasta, voi sen laskea vaikka näin: minä tulen ajamaan seitsemän vuoden uramoodin todennäköisesti läpi asti. Todennäköisesti se minun maailmanmestaruuteni varmistuu seitsemännen kauden viimeisessä osakilpailussa, eli sen saavuttaakseni joudun ajamaan 7 x 19 osakilpailua = 133 osakilpailua. Ajan osakilpailut 50% asetuksella, yksi kilpailu kestää n. 50 minuuttia. Eli kilpailut kestävät yhteensä 6650 minuuttia = 110,8 tuntia.

Kilpailuiden päälle tulee tietysti aina aika-ajo joka kestää noin 40 minuuttia. Eli 88,6 tuntia. Ainakin ensimmäisellä kaudella ajan harjoituksia jokaisella radalla toiset 40 minuuttia, siitä 12,6 tuntia lisää. Eli uran läpipääsyyn n. 212,5 tuntia. Siihen päälle sitten näitä KonsoliFIN-onlinekisoja ja loputonta Time Trialia vaikka 40 tuntia, päästään pyöreään 250 tuntiin.

Onko sisältöä? No onhan sitä.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Pari iltaa peliä takana. Onpahan ensituntumalta kyllä onnistunut peli, ei voi muuta sanoa!
Suoraan uramoodiin tottakai ja tasoksi medium Lotus-tallissa. Voittoja tullut ensimmäisistä 6 kisasta 3 ja aika-ajoissa tasaisesti kymppisakkiin. Josko ajelis kauden loppuun 20%:lla kisoilla ja sitten enemmän haastetta kehiin. Ajoavuista kaikki muut pois paitsi TC mediumilla.

Onkos muita jotka tahkoaa ajojaan Driving Force GT:lla? Rattiasetuksia otetaan mielellään vastaan... forcet oli pakko laittaa minimiin, röykyttää muuten ihan saatanasti.

Forcet saa olla täysillä, mut se enviromental juttu nolliin...ja ne ei kuulu edes oikeaan ajamiseen, on vaan peliin lisättyjä "forceja"...sit weighti mulla oli 50%:ssa...


sit deadzone 0, ja kaks alempaa (saturation ja linearity tms" molemmat satasessa
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Aloitetaan renkaista:

- Pelannut 6 kisaa uraa ja jokaisessa viikonlopussa puhjennut rengas minimissään 5 kertaa, monesti enempikin, välillä joka kerta kun varikolta lähtee, siten et sessio on aloitettava alusta.

- Renkaat voi olla et ne ei kulu juur yhtään, mut sit yks kaks kahdella vikalla kierroksella hyvästä kunnosta ajokelvottomaan kuntoon

Onkohan nyt rengasvalinta oikein? joko ajat liian pehmeillä renkailla liian pitkään vai sadekelin gummeilla? :D ja tuo rengasrikko yritä pysyä radalla. Liikaa kanttarin yli, hiekalle, hiilikuitu roju ym hajottaa renkaat.

Liian agressiivinen ajo ei ole hyväksi, välillä pitää säästää renkaita.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Onkohan nyt rengasvalinta oikein? joko ajat liian pehmeillä renkailla liian pitkään vai sadekelin gummeilla? :D ja tuo rengasrikko yritä pysyä radalla. Liikaa kanttarin yli, hiekalle, hiilikuitu roju ym hajottaa renkaat.

Liian agressiivinen ajo ei ole hyväksi, välillä pitää säästää renkaita.

Luitko ton mun jälkimmäisen viestin? Ei siinä kuule oo mitää väliä vaikka vetäisin bahrainin 50 asteen helteessä sadekumeilla ni ei se silti puhkee siitä et ajan varikolta ulos radalle


ja joo ei, ihan sama millä renkailla siin tilantees ajaa, sateella saderenkaille, tai kuivalla esim kovalla seoksella....sit ku se bugi iskee niin se iskee, ja se tulee aina siinä vaiheessa kun on 0-3sekuntia kerinnyt itse ajamaan, välillä puhkeaa jo AI:n ohjastamana, välillä saat pääsuoralla auton haltuun ni poks..
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Noista Mäksän ylempänä olevista pointeista olen kyllä aikalailla samaa mieltä. Aika erikoisia bugeja tähän kyllä eksynyt. Varsinkin tuosta takaapäin toiseen hipaisusta. Moninpelissä ei tarvitse edes oikeastaan osua vaan se ottaa jotain ennakkoa ja toinen pyörähtää sopivasti 180 astetta eikä varmaan pääse siitä jatkamaan puoleen minuuttiin. On se sitten realistista tai ei niin kyllä saisi vähän kovempaa osumaa takanatuleva antaa ennenkuin edessä oleva kärsii noin pahasti. Ja miksiköhän 95% niistä kerroista kun renkaat menee lukkoon niin ne on aina takarenkaat, ja olen kyllä kokeillut säätä jarru balanssia eteen ja pienentänyt jarrupaineita mutta ei. Aina on takarenkaat jumissa ja sitten pyöritään, etujarrujen lukkiutumista olisi paljon helpompi hallita ja havaita ja käsittääkseni oikeastikkin juuri etujarrut lukkiutuvat useimmin. Muuten kyllä ihan mukava peli.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Luitko ton mun jälkimmäisen viestin? Ei siinä kuule oo mitää väliä vaikka vetäisin bahrainin 50 asteen helteessä sadekumeilla ni ei se silti puhkee siitä et ajan varikolta ulos radalle

Olen ajanut viisi kisa viikonloppua ja ei ole kertaakaan puhjennu kumi :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo olen kans mäksän kommenteista samaa mieltä..nettipelis suomiFIN sanoikin minulle et sen ajat bugaa..iha käsittämättömia aikoja:D kans itsellä renkaat puhjennut helposti et en tajuu sitäkään ja botit yksinpelis kun pitäisi päästää ohi ja heiltetaan sinistä lippua niin kattoo taakseppäin niin ne on sielä monen sadan metrin päässä että pitää jarruttaa paljon että menee ohi muuten tulee läpiajorangaistus..et sillee kans huomannu huonoja juttuja MUTTA ottaen huomioon hyvät puolet niin peli on loistava ja nettipeli mukava!itsellä netti ei toimi nyt pleikkarilla et se katkesi kesken kisan..tietokoneen netti toimii mut pleikkarin ei..jaa-a:D
 
Ylös Bottom