FinishFlash
New Member
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä
Ok se on aivan totta
Ok se on aivan totta
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Muistaakseni onlinessa autoissa ei liiemmin eroja ole.
Edellyttäen että "equal" asetus on päällä.
Voin ihan kokemuksella sanoa, että kyllä niissä sen verran kuitenkin on eroa. Vaikka olisit kuinka hyvä kuski, niin et välttämättä voita sitä keskivertoa joka ajaa sillä vähän paremmalla autolla. Tullut tämäkin teoria opittua kantapään kauttaVaikka eipä ne erot niin selkeitä ole "2010" asetuksellakaan. Jossain tusinanettipelissä tulee kuskien eroista helposti enemmän kuin autoista.
Mikähän siinä kunnollisen polttoainesimulaation luomisessa on niin vaikeaa. Alunperin AI käytti painotonta polttoainetta joka korjattiin päivityksillä, mutta ei se simulaatio vieläkään ihan täydellinen ole.
Hienoin ominaisuus on ehdottomasti se, ettei kisapolttoainemäärään voi itse vaikuttaa. Ottaisin ilomielin vaikka 5 litraa lisää varmuusvaraa jos se olisi mahdollista, mutta kun ei niin ei.
Jos polttoaineen simulointi on noin huonolla tolalla, niin eikös se kannata sitten laittaa
Asetuksissa pois päältä?
Mitä bugeja pelissä vielä on?
... Mites on toimiiko teillä tällä hetkellä, löydättekö pelejä? Mä pääsen vaan invite only peleihin. Vai onko nyt joku huoltohommeli tai jotain vastaavaa?
Jaa, mulla taitaa olla nettiasetuksissa tai jossain sit jotain häikkää, outoa kylläkin että ennen on toiminut ja muidenkin pelien online pelaaminen luonnistuu... Räpläsin yks päivä just noita asetuksia niin voi olla et muutin jotain, mikäköhän siellä mahtaa olla pielessä (jos siellä nyt on jotain pielessä..)?Näyttäisi toimivan tällä hetkellä ihan OOKOO.
Ainakin äsken n. klo 22.40 löytyi heti parikymmentä Custom GPeetä.
Irtoavasta tolpasta tulee dynaaminen objekti, jolle pitää tehdä oma fysiikanlaskenta. Huonosti optimoitu pelimoottori kyykkää hetkellisesti sen vuoksi.Katos Monacossa yhessä mutkassa on tolppa, siitä kun ajaa ohi niin peli pätkii vähäsen. Jos sen tolpan lennättää pois niin sitten ei enään pätki siinä kohassa. Muilla sama juttu?
Irtoavasta tolpasta tulee dynaaminen objekti, jolle pitää tehdä oma fysiikanlaskenta. Huonosti optimoitu pelimoottori kyykkää hetkellisesti sen vuoksi.