Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä
No niin, ensitunnelmia pelistä.
Ekana time trial ja bahrain radaksi. Sit katoin säätöjä et "kuivankelin ja märän kelin säädöt", heitin suoraan kuivankelin säädöt ja lähdin ajelemaan.
Joka mutkassa renkaat lukkoon ja perä alta, ei tullu yhtää mitää, 7 kiekkaa yritin ajaa joista yks onnistu viimiseen mutkaan asti..
Sit brasilian GP viikonloppu, katoin säätöjä uusiks ja tajusin et ne säädöt mitkä oli bahrainis ni ne sopis tyyliin monzaan
Kummasti tuli pitoa ku pisti oikeat säädöt.
harjotuksissa kärkeen eroa 5,5sek. ja viiminen.
Aika-ajoissa monen monen yliyrittämisen jälkeen 23 sija ja 3,5sek kärkee, trulli oli 17 tai 19:sta 2,6sek kärkeen.
Kisassa pystyn just ja just siin 20 korvilla keikkumaan, ja joudun puolustelemaan sijoituksiani..lotuksella siis. Sit taas jos koitan edellä olevien mukana edes pysyä (saavuttamaan en näil taidoil pysty) ni menee todella äkkiä joku mutka pitkäks ja menetän sijoituksia..sit yritän kovempaa ja yksikin kanttari väärin ylitettynä ja pyörähdys ja mahdollisesti etusiipi pois ku hipasee seinään.
Noh sit varikolle ja heti tuli ylinopeutta ensinnäkin, sit jarrutin liian myöhään ja varikkoäijät työnsi mun autoa takas ruutuun
..sit seuraaval kierroksel kärsimään läpiajorangaistusta...
sit meni hermo ja kisa uusiksi..kolmesti, jokaisen päätin ennen kuin oli 5kierrosta täynnä
Ei vaan osaa..
Vaikeustasona toisiks vaikein ja kaikki ajoavut pois.
miinusta tulee lähinnä AI:n ihmeellisestä poukkoilusta nykien puolelta toiselle aina väläillä, ja sit siitä et vaihteis tuntuu aina välil olevan jotain viivettä, mut sit ku sitä alkaa seuraamaan ni ei niis kyl sit ookkaan..en oikee tiiä, tottumiskysymys kai
edit: niin ja deadzonea on jonkunverran, mut parin kierroksen jälkeen en kyl sitä enää huomannukkaan
edit2: ja renkaan puheeminen on edelleen väärinpäin..ei hyvää päivää sentää...