Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei s**tana mikä trolli. Vois lopettaa sen Crapmastersin viljelemistä.

Eiköhän sieltä ihan kelpo peli tule. Taatusti herkkua onlinessa foorumilaisten kanssa, hyvät väännöt saadaan kyllä aikaseksi.
Liiallinen pito, epäaito spinnaaminen jne.. OK. Ei kai kukaan odottanut simulaatiota kuten ollaan monesti jo sanottu. Ajettavuus näyttää videoiden perusteella hyvälle, kuten myöskin graafinen ilme sekä äänet. Kelpaa varmasti minulle vaikka olenkin noita HC-simuja pelannut jonkinverran. Itseasiassa toivoinkin tästä pelistä HC-simusta askeleen helpompaan suuntaan ajettavuudeltaan. Täten voi sitten ajella pidempiä kisoja ilman että lentää pitkin seiniä kun keskittyminen herpaantuu silmänräpäykseksi..



Mielenkiintoista kyllä et monia videoita on pädillä joissa ei ole nykivää, sit parissa videossa nykii ja joissain mutkis ei, eli lieneekö kuitenkin tottumus kysymys
Johtunee yksinkertaisesti siitä että jotkut "naputtelevat" sitä tattia oikealle/vasemmalle, kun taas jotkut pitävät jatkuvasti peukalon kiinni tatissa ja liikuttelevat sitä pehmeästi. Näin uskoisin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Johtunee yksinkertaisesti siitä että jotkut "naputtelevat" sitä tattia oikealle/vasemmalle, kun taas jotkut pitävät jatkuvasti peukalon kiinni tatissa ja liikuttelevat sitä pehmeästi. Näin uskoisin.
Kyllä, juuri tuota olen yrittänyt itsekin sanoa. Dimmulle, että tottakai se ratti menee sillälailla, kun jotkut justiin "naputtaa" sitä tattia, eikä käännä tasaisesti. Niinkuin ratilla saa tasaisia käännöksiä.

Vois lopettaa sen Crapmastersin viljelemistä.
Joo sama juttu täälä. Riittää jo se Crapmasters :D
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei saatana mikä trolli. Vois lopettaa sen Crapmastersin viljelemistä.

Eiköhän sieltä ihan kelpo peli tule. Taatusti herkkua onlinessa foorumilaisten kanssa, hyvät väännöt saadaan kyllä aikaseksi.
Liiallinen pito, epäaito spinnaaminen jne.. OK. Ei kai kukaan odottanut simulaatiota kuten ollaan monesti jo sanottu. Ajettavuus näyttää videoiden perusteella hyvälle, kuten myöskin graafinen ilme sekä äänet. Kelpaa varmasti minulle vaikka olenkin noita HC-simuja pelannut jonkinverran. Itseasiassa toivoinkin tästä pelistä HC-simusta askeleen helpompaan suuntaan ajettavuudeltaan. Täten voi sitten ajella pidempiä kisoja ilman että lentää pitkin seiniä kun keskittyminen herpaantuu silmänräpäykseksi..




Johtunee yksinkertaisesti siitä että jotkut "naputtelevat" sitä tattia oikealle/vasemmalle, kun taas jotkut pitävät jatkuvasti peukalon kiinni tatissa ja liikuttelevat sitä pehmeästi. Näin uskoisin.

Trolliko on se ihminen joka esittää vastakkaisia näkemyksiä, niinkö? Että sinun näkökantasi on se ainoa oikea ja se on absoluuttinen totuus? Kritiikkiä ei sallita? Minun pitäisi liittyä hypettäjien joukkoon ja kuorossa kehua peliä? Tuohon "Crapmasters" ilmaisuun olen törmännyt Codemastersin forumin sivuilla sen jälkeen kun julkaistiin että kyseinen pulju tekee yksinoikeudella F1 pelin, mielestäni on hyvin kuvaava ja paikkaansa pitävä nimitys kun katsoo mitä firma on saanut aikaiseksi. Ei ole PSX konsolille tehtyjen ColinMc Rae Rallyjen ja TOCA2 pelin jälkeen tullut mitään kunnollista heiltä. Asia ei liikuttaisi minua juurikaan mikäli F1-peli ei olisi Crapmastersin yksinoikeus. Valitettavasti kukaan muu sitä ei saa konsolille tehdä, niin joudun tyytymään siihen nykivällä ohjauksella varustettuun arcade tekeleeseen joka tunnetaan myös nimellä F1 2010. Arvaa, onko hyvät fiilikset kun pelissä on sössitty (ja todella lahjakkaasti muuten) juuri ne minulle tärkeät asiat?

Padiohjauksen kämmääminen on kyllä jotain ihan uskomatonta. Todella infernaalinen moka. Tuolla CM:n foorumilla on aika iso ketju jossa valitetaan ohjauksen herkkyyttä, valittajat ovat varmaan niitä kädettömiä trolleja jotka eivät osaa ajaa ja tulevat sitten itkemään ihmisten ilmoille, hyi hyi.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Noi teidän "luurangot" joita tulee kaapista on trollien aiheuttamia - he tahtovat että perutte tilaukset.

Hyvä peli sielt tulee, arvostelkaa vasta kun olette pelanneet.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Trolliko on se ihminen joka esittää vastakkaisia näkemyksiä, niinkö?

Vastakkaisiksi näkemyksiksi ei välttämättä riitä se, että käy heittämässä tasaiseen tahtiin kommentiksi "Crapmasters ei vaan osaa." :rolleyes:

Mutta joo. Kyllä sieltä hyvä paketti tulee, vaikka kauneusvirheitä varmasti myös on. Tärkeintä itselleni on kuitenkin se kuinka jänniksi itse kisat menevät. Olisi pitkästä aikaa mukava pelata vormulapeliä jossa ai:n kanssa saisi ajaa kunnon kisat.

Wheel stand pro tuli eilen, jospa peli tulis tänään. :)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Gran Turismo 5 Prologue on moninverroin enemmän simulaattori kuin tämä F1 2010. Ihme kyllä pystyn pelaamaan Gran Turismoa todella hyvin padilla. Tämä nykivä ohjaus on todellakin CM:n vika, ei kenenkään muun. Crapmasters ei vaan osaa. :rolleyes:

Voitko ystävällisesti kertoa muutaman havainnollisen esimerkin siitä, miten Gran Turismo Prologue on paljon lähempänä simulaatiota kuin F1 2010, jota juuri kukaan ei ole vielä edes pelannut?

Ja voitko vielä selventää näkökulmaasi siitä, että haluaisit pelissä olevan a) hyvä pädituntuma mutta samalla b) mahdollisimman simulaattorimainen tuntuma? Vai olenko lukenut rivien välistä väärin?
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Kaverit hei...

voitaisiko nyt arvostella peliä kun on pelattu sitä. Se hypetys ketju kun on täynnä kehuja ennen kuin kukaan pelannut, tämä ketju on kohta täys haukkuja ennen kuin kukaan on pelannut..

eli jos nyt odoteltaisi siihen saakka, että peli on käsissä jonka jälkeen arvosteltaisi.
Ei ole kuin muutama päivä aikaa ja osalla varmaan on pelit kourissa jo huomenissa jne.

Näin ne jotka miettii ostoa saisi jotain muuta tietoa päätöksensä tueksi kuin jotain analyyseja youtuubi videoista.

Ja please, pelatkaa nyt enemmän kuin eka singleplayer viis minsaa ennen kuin kirjoitatte tänne arvostelu...jooko?
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Voitko ystävällisesti kertoa muutaman havainnollisen esimerkin siitä, miten Gran Turismo Prologue on paljon lähempänä simulaatiota kuin F1 2010, jota juuri kukaan ei ole vielä edes pelannut?

Ja voitko vielä selventää näkökulmaasi siitä, että haluaisit pelissä olevan a) hyvä pädituntuma mutta samalla b) mahdollisimman simulaattorimainen tuntuma? Vai olenko lukenut rivien välistä väärin?

Gran Turismo 5 prologuesta löytyy Ferrarin F1-auto. Käyttäytyy aika realistisesti mielestäni. Siinä on hyvä tuntuma MYÖS padille. En epäile hetkeäkään etteikö myös Gran Turismo 5 pelissä olisi hyvä tuntuma padille, vieläpä niin että pystyy pelaamaan sujuvasti ristiohjaimella. Ja Gran Turismoa mainostetaan simulaattorina, vaikkei se pidäkään paikkaansa, aika hyvä ajomalli siinä kuitenkin on. Ainakin videoiden ja kommentien perusteella. Jos kuitenkin asetetaan Gran Turismo 5 ja F1 2010 vastakkain niin kyllä uskon siihen että GT5:n ajotuntuma on huomattavasti vähemmän arcade.

Jostakin syystä minua yritetään leimata trolliksi, vaikken ole sellainen. Ostan F1 2010 pelin koska olen henkeen ja vereen F1 fani. Minua kuitenkin suututtaa todella paljon se, että Crapmasters on kössinyt juuri ne minulle tärkeät asiat. Jos joku on sitä mieltä, että toistelen samoja asioita uudestaan ja uudestaan, niin mitä sitten. Muutkin tekevät samoin, tyyliin "vau kun on tulossa maailman paras F1 peli, oi kun on simulaattori, laitetaan tässä uusi video, mahtavaa, aah, ooh, yeah". Hehkutetaan pelin positiivisia puolia ja suljetaan silmät puutteilta. Minä kirjoitan samat asiat, mutta toisinpäin, näin yksinkertaista se on.
 
Ajomallia on ihan turha verrata peliin jota on tehty reilu vuosi peliin jota on tehty, ööö...6-10v?

Ja edelleen, kuten videoista on nähty niin jos osaa ajaa niin pädilläkin on sulavaa ajoa, itsekkin tatilla pelailen nykivästi oli mikä ajopeli vaan kyseessä.

Se et jos ristilhjaimella ei toimi niin sitä en ihmettele koska nykyisin he ovat varmasti jo selkeä vähemmistö jotka siitä pelaa.

F1 on myös monialusta peli ja ohjaimet on joka alustalle erilaiset...

Mut kuten sanottu, osta peli, totuttele ohjaukseen ja tuu sit kertoo miten toimii kun itse en esim ajopeleihin pädillä koske ja pilaa niistä saatavaa iloa.

Ja nimenomaan totuttaudu ensin ennen kuin tyrmäät
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Ajomallia on ihan turha verrata peliin jota on tehty reilu vuosi peliin jota on tehty, ööö...6-10v?

Eihän se turhaa ole - molemmat ajopelejä ja sinänsä vertailukelpoisia. Valmistusaika ei ole kovin relevantti siinä vaiheessa, kun molemmat pelit on ulkona. Mutta jos näitä kehitysaikoja lähdettäisiin vertaamaan niin voisipa todeta, että toisessa pelissä saa sitten paljon enemmän vastinetta rahalleen, kun ovat luultavasti kaupassa saman hintaisia kehityspanoksen eroista huolimatta.

Pädiohjauksen toimivuutta toisaalta on ihan turha arpoa, jos ei itse ole päässyt peliä vielä kokeilemaan. Ainahan se on niin, että toiset tykkää ja toiset ei. Kokeilemalla se selviää. Ja ainahan sen ratin voi ostaa jos ei pädillä ajo suju ;)

Jostakin syystä minua yritetään leimata trolliksi, vaikken ole sellainen.

Ja sinut kultaseni leimattii trolliksi noiden lapsellisten "crapmaster" kommenttien takia. Jos haluat, että sinut otetaan vakavasti, käyttäydy sen mukaisesti - pätee myös täällä interwebin syövereissä.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Gran Turismo 5 prologuesta löytyy Ferrarin F1-auto. Käyttäytyy aika realistisesti mielestäni. Siinä on hyvä tuntuma MYÖS padille. En epäile hetkeäkään etteikö myös Gran Turismo 5 pelissä olisi hyvä tuntuma padille, vieläpä niin että pystyy pelaamaan sujuvasti ristiohjaimella. Ja Gran Turismoa mainostetaan simulaattorina, vaikkei se pidäkään paikkaansa, aika hyvä ajomalli siinä kuitenkin on. Ainakin videoiden ja kommentien perusteella. Jos kuitenkin asetetaan Gran Turismo 5 ja F1 2010 vastakkain niin kyllä uskon siihen että GT5:n ajotuntuma on huomattavasti vähemmän arcade.

Olen ajanut jonkun verran GT Prologuen F2007:ää ratilla eikä sen käyttäytyminen mielestäni eroa juurikaan siitä mitä näissä lukuisissa F1 2010-videoissa on nähty. Siis nimenomaan ajomallin osalta, se minkälainen ohjattavuus saavutetaan tietyllä pädillä tai ratilla on eri asia.

Valitettavasti taidat olla vähemmistössä. Siis siinä mielessä, että olet ehdoton F1-fani joka vaatii simulaatiota mutta haluaa silti ehdoin tahdoin ajaa pädillä. Minun näkökulmastani simulaatiolla ei pitäisi olla mitään tekemistä pädin kanssa. Ja mielestäni Codemastersin lähestymistapa on ollut osuva. Ei ole tehty mitään HC-simulaatiota koska se ei myy, mutta painopiste ajomallissa ja ohjattavuudessa on ilmiselvästi suunnattu rattiohjaukseen. Tavoitteena on ollut luoda immersiivinen ajopeli ja arvosteluiden perusteella siinä on onnistuttu.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Olen ajanut jonkun verran GT Prologuen F2007:ää ratilla eikä sen käyttäytyminen mielestäni eroa juurikaan siitä mitä näissä lukuisissa F1 2010-videoissa on nähty. Siis nimenomaan ajomallin osalta, se minkälainen ohjattavuus saavutetaan tietyllä pädillä tai ratilla on eri asia. Tavoitteena on ollut luoda immersiivinen ajopeli ja arvosteluiden perusteella siinä on onnistuttu.

Valitettavasti taidat olla vähemmistössä. Siis siinä mielessä, että olet ehdoton F1-fani joka vaatii simulaatiota mutta haluaa silti ehdoin tahdoin ajaa pädillä. Minun näkökulmastani simulaatiolla ei pitäisi olla mitään tekemistä pädin kanssa. Ja mielestäni Codemastersin lähestymistapa on ollut osuva. Ei ole tehty mitään HC-simulaatiota koska se ei myy, mutta painopiste ajomallissa ja ohjattavuudessa on ilmiselvästi suunnattu rattiohjaukseen.

Osuit naulan kantaan. Ja todellakin olen vähemmistössä, huomattu on :D Voihan olla että pidän F1 2010 aivan mahtavana pelinä sitten kun pääsen sitä pelaamaan. Tällä hetkellä olen kuitenkin sitä kohtaan hyvin negatiivisesti asennoitunut. Pessimisti ei pety.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten tää meni taas näin nopeasti juupas-eipästelyksi ja vertailuksi toisiin peleihin, vaikka kukaan ei ole edes pelannut koko F1 2010:tä?

Eli tommottinen meininki loppuu NYT. Palatkaa astialle, kun on kerrottavaa oikeista pelikokemuksistanne.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Seuraava teksti nyt ei varsinaisesti ps3 kuulu, mutta samasta pelistä kyseessä. Siirtäkään jos tuntuu ettei kuulu tänne.

Eilen satuin kaverilla testaamaan pc versiota, joten pienen siivun sai että millanen peli on kyseessä. Ajaminen meikäläiselle ei ainakaan ollut mitään helppoa. Kaasun kanssa sai tosissaan olla varovainen mutkissa kun ei ollut apuja käytössä, nimittäin perän se heittää yllättävän helposti irti tiestä. Damage taasen välillä oli että se toimi jopa yllättävän hyvin, pieni kontakti radalla niin johan putosi puolet etusiivestä, mutta myös oli niitä seinä kosketuksia ettei autolle käynyt kuinkaan. Sateella ajaminen oli kyllä yllättävän haastavaa itelle, varsinkin jos sitä vettä tuli oikein kunnolla niin täytyi olla taas kaasun kanssa tarkka, muuten sai pyöräytettyä auton todella helposti. Vaikeustasot oli aivan riittävät ainakin näin aluksi, sen verran hakemista ajaminen pienen testin jälkeen että lotuksella aika-ajoissa aina viimeinen AI:n vaikeustason ollessa professional tasolla. Siinä muutama sananen pienen testin jälkeen, mitä jäi eilisestä näin nopeaa ajateltuna mieleen. Sen sanon ettei minusta pelille voi suoraan lyödä arcade leimaa otsaan, että ei tämä nyt niin raiteilla ajamista ollut :)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Noniin, pääsinpäs testailemaan tuttavan luona vähän peliä. Aloitin uramoodin Kimi Räikkösenä Toro Rosson ratissa, Renaultia kun ei valitettavasti voinut valita. Ajoin uran ensimmäisen kisaviikonlopun Bahrainin radalla. Tekoälyn vaikeustasona oli se vaikein, eli Legend. Ajoapuina käytössä abs-jarrut ja automaattivaihteet. Kisan pituus oli 50%. Ajoin ratilla.

Seuraavassa vähän huomioita pelistä:

- Ajettavuus tuntui paljon paremmalta kuin olin odottanut, ei ollenkaan niin arcade kuin olin viime päivien juttujen perusteella pelännyt. Kaasun kanssa sai mutkien ulostuloissa olla tarkkana ja myös kanttareiden liian ronski ylittäminen sai helposti auton pyörähtämään. Välillä tosin pyörähdyksiä sai korjattua turhan helposti ja epärealistisesti niin kuin joissain videoissa on ollut nähtävissä.

- Ajomalli on sellainen, että kohtuullisen hyviä ja ehjiä kierroksia on helppo ajaa, mutta sitten kun aletaan puristaa pois niitä viimeisiä sekunnin kymmenyksiä, saa ajamiseen todella keskittyä.

- Tekoäly tulee todennäköisesti olemaan liian helppo, kun peliä oppii paremmin pelaamaan. Muutaman harjoituskierroksen jälkeen siirryin suoraan aika-ajoihin ja pystyin ajamaan muutaman kymmenyksen verran tallikaveri Sebastian Buemia nopeamman ajan. Lähtöruutu taisi olla 16.

- Kilpailun lähdössä ei ainakaan huonolla autolla pysty montaa sijaa nousemaan ylöspäin, vaan melko tasaväkistä taistelua.

- Tekoäly jarruttaa mutkiin aivan liian aikaisin. Takana ajaessa joutuu omaa ajorytmiä muuttamaan reilusti ettei aja mutkissa kilpakumppaneiden perään. Tekoäly kuitenkin puolustaa sijoitustaan kohtalaisen hyvin ja menee suorilla kovaa, eli vaikka mutkiin pystyy jarruttamaan myöhemmin, ei ohittaminen tuntunut liian helpolta...

- ...paitsi yhdessä Bahrainin radan mutkayhdistelmässä, jossa tekoäly ajelee noin kävelyvauhtia ja kilpakumppaneista pääsee ohi melkeinpä vahingossa.

- Vauriomallinnus on aivan liian anteeksiantava ja epäjohdonmukainen. Yleensä vastustajia saa kolhia melko paljonkin ennen kuin etusiipi hajoaa, kun taas välillä pienikin osuma riittää. Tekoälykuskien autot sen sijaan hajoavat kohtalaisen herkästi. Sain myös todistaa, kun kaveri testasi vauriomallinnusta ajamalla Montrealin radan neulansilmästä kaasu pohjassa seinään: tuloksena oli irronnut etusiipi ja kaksi puhjennutta eturengasta.

- Rangaistussysteemi on mukavan tiukka. Tosin kolaritilanteissa vika tuntuu olevan aina pelaajan.

- Autojen tasoerot eivät ehkä ole niin suuret kuin oikeasti, mutta kyllä eroa jonkin verran tuntuu löytyvän. Noin 25 kierroksen kilpailussa häntäpään autot jäivät kärjelle noin puolitoista minuuttia. Tekoälykuskit eivät myöskään ajele nätisti jonossa koko kisaa vaan eroja syntyy. Kilpailun voitti Mark Webber, Alonso oli toinen jääden Webberistä kolme sekuntia. Kolmanneksi tullut Vettel jäi kärjestä jo viidentoista sekunnin päähän.

- Kilpailun aikana ei ilmeisesti ruudulla näy eroa edellä tai takana ajaviin. Nähtävillä on ainoastaan kierrosaikavertailu, joka nyt ei ihan yhtä hyödyllinen ole.



Oma kilpailusuoritukseni oli surkea. Talli oli antanut tavoitteeksi sijoittua kilpailussa 12 parhaan joukkoon. Lähdön ja ensimmäisten kierrosten jälkeen olin jo lupaavasti neljännellätoista sijalla ja pysyin hyvin kilpakumppaneiden kyydissä. Tallikaverikin oli turvallisesti takana hajotettuaan lähdössä etusiipensä ja käytyään varikolla jo ensimmäisellä kierroksella.

Oma varikkokäyntini ajoittui yhdeksännelle kierrokselle. Siihen asti asti kisa oli sujunut oikein hyvin, mutta sisäänmenokierroksella pyörähdin yrittäessäni repiä eroa takana tuleviin. Putosin varikkokäynnillä muistaakseni 18. sijalle ja ensimmäisellä kierroksella pysähtynyt Buemikin onnistui pääsemään edelleni.

Varikkokäynnin jälkeen kilpailu muuttui täydeksi katastrofiksi ja pyörähtelin moneen kertaan yrittäessäni saavuttaa edellä olevia, lopulta sijoituin toiseksi viimeiseksi ollen ainoa, joka ohitettiin kierroksella. Timo Glock oli ainoa keskeyttäjä. Kilpailun jälkeen lehdistö kyseli mitä mieltä olin autosta ja kisasuorituksesta. Vastasin jotain tyyliin, että sekä kuskissa että autossa on parantamisen varaa. Manageri kertoi sitten, että talli on tyytyväinen tapaan, jolla lehdistön edessä esiinnyin.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Oh jeah - oliko puhjenneilla renkailla auton tasapaino millasta, pystykö ajaa edes kovaa?

Joo, mutkissa on nähty että tekoäly jarruttaa aika oudon aikaiseen, mutta on tossa pelissä ainakin tekemistä, kuitenkin ensi vuonna varmasti toinen tulossa, niin nyt ton kanssa saa aikaa kulumaan.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Oh jeah - oliko puhjenneilla renkailla auton tasapaino millasta, pystykö ajaa edes kovaa?

Joo, mutkissa on nähty että tekoäly jarruttaa aika oudon aikaiseen, mutta on tossa pelissä ainakin tekemistä, kuitenkin ensi vuonna varmasti toinen tulossa, niin nyt ton kanssa saa aikaa kulumaan.

Puhjenneisiin renkaisiin liittyen, joko ne tyhjänä menee oikeaan suuntaan, kun se liike oli aikaisemmin väärinpäin
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Oh jeah - oliko puhjenneilla renkailla auton tasapaino millasta, pystykö ajaa edes kovaa?

Itse en noilla puhjenneilla renkailla ajellut vaan kaveri oli ratissa, mutta ei noilla ilmeisesti kovin kovaa päässyt ja mutkissa oli kääntyminen aika ongelmallista.

Puhjenneisiin renkaisiin liittyen, joko ne tyhjänä menee oikeaan suuntaan, kun se liike oli aikaisemmin väärinpäin

Tuota en muuten tajunnut katsoa tarkemmin. Veikkaisin, että tuo on korjattu, koska luulen, että olisin kiinnittänyt huomiota jos edelleen väärään suuntaan menee. Mutta en kyllä tosiaan varma ole, joten toivotaan ainakin näin.. :)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Räjähtääkö nuo tyhjät renkaat kun niillä ajaa aikansa? Näitähän näkyy monesti oikeissa Formuloissa että puhjennut rengas räjähtää taivaan tuuliin ja vanteeseen jää vain riekaleet.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Aikaisemmin (tais olla toisessa ketjussa) joku puhui varikko bugeista, Oh Jeah, oliko sattunut tämmöstä kun sulla oli 50% kisat (tai sun kamulla).

Eli osuko kaikki samaan aikaan ja sitten 30sekkaa odotat.

Itse olen 50% kisojen kannalla ja jos siinä osuu samaan kohtaa alkaa vtuttaa jos mestaruus ratkeaa tommoseen.

Miten tommonen edes käytännössä olis mahdollista korjata? Eihän levyyn pääse käsiksi sen jälkeen, vai tuleeko meidän hienojen koneiden ruudulle "haluatko korjata varikko-bugin" ja sitten siitä vähän aikaa päivittää:confused::confused:
 
Ylös Bottom