Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

1. 2011 Formula 1 Qantas Australian Grand Prix

australiak.jpg


Circuit Name – Albert Park
Number of Laps – 29
Circuit Length – 5,303 km
Race Distance – 153,787 km
Lap Record – 1.24.125 - M. Schumacher (2004)​

pirelli-tyres-yellow-soft-silver-hard.jpg

Soft (Option) Hard (Prime)

Qualifying

f1kausi6aikaajot.jpg


Race

f1kausi6kisa.jpg

Fastest lap
karppane - Ferrari 1.23.274
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Mitäs se tuo pit assist meinaa vai tarkottaako tuo sitä että ite pitää kytkeä se nopeusrajoitin päälle kun menee varikolle?:confused:
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Mitäs se tuo pit assist meinaa vai tarkottaako tuo sitä että ite pitää kytkeä se nopeusrajoitin päälle kun menee varikolle?:confused:
En ole nyt ihan varma mutta tietääkseni se tarkoittaa sitä, että pitää itse ohjata ennen nopeusrajoitusviivaa ja sen jälkeen. Esimerkiksi Abu Dhabissa siellä tunnelissa pitää itse ohjata, toisin kuin 2010-versiossa.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Ollaan näköjään taas juhon kans tallikavereita. Monestikoha tällä kaudel törmätää keskenämme? :D
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Noniin McLarenilla Jaban tallikamelina. Ja tietty Jackyn vaikkei taideta kisoissa ikinä tavatakaan. Mun kalenteriin näyttää osuvan Melbourne, Montreal, Nürre, Korea ja Abu Dhabi. Niitä vaan sitten höyläämään.

Ferrarilla näköjään kivikova tiimi, taitaa takasiiven Italian lippu tulla tutuksi kauden aikana :o

Saatan tällä kaudella päästä sunnuntaisinkin ajamaan ainakin 18.12. ja 8.1. jos sarja kestää niin kauan. 25.12. tuskin ajetaan, mutta entä uudenvuodenpäivänä? Jos McLarenilla ei ole tilaa noina sunnuntaina, niin voin ajaa vaikka yksityis-Lotuksella jos kaikki ei ole paikalla. :p
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Saatan tällä kaudella päästä sunnuntaisinkin ajamaan ainakin 18.12. ja 8.1. jos sarja kestää niin kauan. 25.12. tuskin ajetaan, mutta entä uudenvuodenpäivänä? Jos McLarenilla ei ole tilaa noina sunnuntaina, niin voin ajaa vaikka yksityis-Lotuksella jos kaikki ei ole paikalla. :p
Joo voit tulla ajamaan myös sunnuntaisin, jos kaikki eivät ole paikalla. Ja tosiaan 25.12. ja 1.1. ei ajeta eli jos kaikki menee suunnitellusti, niin kausi päättyy 8.1. Brasiliaan.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Tänään voisi Brasilian aika-ajojen jälkeen ajella porukalla. Joskus klo 19. jälkeen.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Ehkä kiihkein kilpailu minkä olen näissä kahdessa formulapelissä ajanut, vedettiin äsken :D Lagialesia vastaan noin 4-5 ensimmäistä kierrosta ihan rengas rengasta vasten ja sama tahti jatkui myös stoppien jälkeen. Sitten Lagialesi pääsi DRS:n avulla ohi ja yritin siinä sitten heti kuittia, mutta auto lähti käsistä ja suoraan seinään. Tulee kyllä ihan mielenkiintoinen kausi.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Ehkä kiihkein kilpailu minkä olen näissä kahdessa formulapelissä ajanut, vedettiin äsken :D Lagialesia vastaan noin 4-5 ensimmäistä kierrosta ihan rengas rengasta vasten ja sama tahti jatkui myös stoppien jälkeen. Sitten Lagialesi pääsi DRS:n avulla ohi ja yritin siinä sitten heti kuittia, mutta auto lähti käsistä ja suoraan seinään. Tulee kyllä ihan mielenkiintoinen kausi.

Komppaan sua tässä asiassa. Oli kyllä herkullinen pre-race kisa.

Red Bullilta odotetaan venymistä jos aikovat pitää pikkuvelitallinsa kurissa. :)
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Huihai. Ei kai siinä muu auta, kun kaivaa peli hyllystä, kun kausi on kerran vihdoin alkamassa. Voi olla kyllä melkoista hakemista... ainakin alussa.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Ihan hyviä kisoja saatiin tänään ajettua, huomenna voisi tulla vähän enemmän porukkaa niin saataisiin ajettua yksi kunnon pre-race ennen kauden alkua.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Noista tämän illan kisoista jäi päällimmäisenä mieleen karppasen loistava lähtö Abu Dhabissa viimeisestä ruudusta (5) kärkeen.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Kai tuo lähtökin on taitolaji. Mulla se on hana pohjaan ja toivotaan parasta. Lopputuloksena kuitenkin aina muutaman sijan pudotus ja renkaiden tuhoutuminen...
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Noista tämän illan kisoista jäi päällimmäisenä mieleen karppasen loistava lähtö Abu Dhabissa viimeisestä ruudusta (5) kärkeen.
Joo se oli aika hieno vaikka itse sanonkin :D Viidenteen mutkaan SuomiFIN yritti pitää teppoilia takana, mutta mä hyökkäsin 3. sijalta sisälinjalle ja kärkeen :p

Tosiaan teppoil kolmessa kisassa kolme paalua, mutta kisoissa sitten sattui ja tapahtui.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Onko tänään tarkoitus ajaa joku testikilpailu vois tulla koittaa että paljonko häviää kierroksella teille :)
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Onko tänään tarkoitus ajaa joku testikilpailu vois tulla koittaa että paljonko häviää kierroksella teille :)
Joo jos noin 10 tulee paikalle, niin vedetään ihan 50% kilpailu, mutta muuten vähän pienempiä esim. 20%. Katsotaan Brasilian kisan jälkeen, että saadaanko porukkaa.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Meikäläinen voi tulla joihinkin kisoihin varakuskiksi, jos vain kuskeja uupuu.

Sitä ennen täytyy työstää tota rattia ensin. Monta monta vuotta vanha logitech driving force (ps2 ajoilta taitaa olla mutta toimii hyvin ps3:lla :) )

Vika: n. 30min käytön jälkeel, rattivaihteiden oikea (lapa?) alkaa itsestään nostaa vaihteita ylös kun kääntää rattia oikealle. Kurkkaan laitteen sisään ja katson mitä on niellyt käyttövuosina.

Toinen vika on netti jonka kanssa kamppailen :D

-Jouni
 
Ylös Bottom