Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Itse en ehdi ajelemaan mutta ottaisiko joku aikoja ylös ja ilmoittaisi ne tänne niin pystyisi edes vähän vertailemaan omaa vauhtia muihin.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Niin karppane, käykö se et oon varakuski? Voisin tulla tänään ajelee jos mukaan mahtuu.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Hyvät kisat oli. Päästin SuomiRampan (vai oliko se SuomiFin) ohi kun spinnasin siel Intiassa. Taisin hajottaa sun etusiiven. :( Ajetaako huomenna lisää?
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Onko tänään illalla joku laittamassa reenikisaa pystyyn? Jos on niin voidaanko aloittaa viimeistään kahdeksalta sillä minun pitää lopettaa yhdeksän aikaan niin ehtisin nähdä oman vauhdin muihin nähden ennen keskiviikon kisaa.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Onko tänään illalla joku laittamassa reenikisaa pystyyn? Jos on niin voidaanko aloittaa viimeistään kahdeksalta sillä minun pitää lopettaa yhdeksän aikaan niin ehtisin nähdä oman vauhdin muihin nähden ennen keskiviikon kisaa.

Jos ajellaan niin olen myös mukana.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Tänään tuli duunissa uudet työvuorolistat, ja joudun keskiviikkoisin olemaan tuonne klo 21. asti, eli jos kisa voisi alkaa vaikka 21.10 niin ehtisin mukaan.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Tänään tuli duunissa uudet työvuorolistat, ja joudun keskiviikkoisin olemaan tuonne klo 21. asti, eli jos kisa voisi alkaa vaikka 21.10 niin ehtisin mukaan.

Minun puolesta voidaan siirtää keskiviikon kisaa myöhäisemmäksi.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Mitä ratoja yleensä ajatte reenikisoissa? Onko ihan satunnaisia vai jotain suosikkeja... Itellä menee vielä kisa ratojen oppimisessa aikaa, ni en ole viittiny tulla sekoittaan pakaa noihin reenikisoihin:eek:
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Mitä ratoja yleensä ajatte reenikisoissa? Onko ihan satunnaisia vai jotain suosikkeja... Itellä menee vielä kisa ratojen oppimisessa aikaa, ni en ole viittiny tulla sekoittaan pakaa noihin reenikisoihin:eek:

No nyt parina päivänä ajeltu Brasiliaa koska sielä olit tuo oikeakin kisa. Lisäksi ajettu rajota mitä jengi on halunnut silloin: Abu Dhabi, Intia, Montreal
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Mitä ratoja yleensä ajatte reenikisoissa? Onko ihan satunnaisia vai jotain suosikkeja... Itellä menee vielä kisa ratojen oppimisessa aikaa, ni en ole viittiny tulla sekoittaan pakaa noihin reenikisoihin:eek:
Apelius sanoikin jo tarvittavat, mutta suosittelen erityisesti opettelemaan nuo 10 rataa mitkä tullaan kauden aikana vetämään.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Noita ratoja vissiin vedellään muillakin kausilla ( jos niitä on tulossa)? Noh itellä on kuitenkin enempi aikaa totutella noihin omiin kisa ratoihin kun teppoili kuitenkin vetää vähintään puolet noista kauden aikana ajetuista kisoista.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Noita ratoja vissiin vedellään muillakin kausilla ( jos niitä on tulossa)? Noh itellä on kuitenkin enempi aikaa totutella noihin omiin kisa ratoihin kun teppoili kuitenkin vetää vähintään puolet noista kauden aikana ajetuista kisoista.
Mahdollisella seuraavalla kaudella ajetaan sitten loput yhdeksän rataa, jotka jäävät tästä kaudesta yli.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

en varmaa aja sit siin keskiviikon kisas ko menee nii myöhää.enkä varmaa sunnuntainka.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Pitää tulla tänne hehkuttamaan tätä uutista :D Tästä se lähtee...

bb83aa6f13461f1425397a72b6bab434.jpg


Lähde: Kimi Räikkönen back in F1 with LRGP in 2012
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Haha! :D Itekki meinasin mut karpsu oli nopeempi.

Taidan muuten päästä huomenna ajelemaan because of lagialesi.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Huomenna (tänään) siis starttaa KonsoliFIN F1-sarjan 6. kausi Australian Melbournesta. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsisi paikalle jo avauskilpailuun. Tulen suoraan töistä kisaamaan, eli pistän servun pystyyn siinä yhdeksän jälkeen, joten olkaa kaikki jo valmiina niin päästää suoraan aloittamaan.
 
Ylös Bottom