Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Onko varakuskeja? Jos paikkoja vapautuu ni pääsen ajamaan tänään. Toki keskittyminen on sunnuntaissa :D
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Laitoin karppaselle viestiä Pleikal tos aamul. Mutta voin tännekin laittaa sen jos pääsis ajeleen. Varakuski!
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Uusille kuskeille tiedoksi, ja miksei vanhoillekin muistukseksi, yksi asia. Aika-ajosta kun siirrytään kilpailuun ja valitaan säädöt ja varikkostoppitaktiikat, niin ÄLKÄÄ painako heti "Go race" kun olette taktiikkanne saaneet kuntoon, vaan odottakaa rauhassa, että kaikki muutkin saa omat säätönsä ja taktiikkansa laitettua, nimittäin jos kuka tahansa painaa sitä "Go race" niin siitä lähtee 30s laskuri käyntiin. Jos joku esim. käy aika-ajon ja kisan välissä vessassa niin saattaa tulla ikävänä yllätyksenä jos kisa on jo alkanut ja itse on lähtöruudussa paikallaan.:)
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Pääsin vähän aikasemmin lähtemään, joten kohta aloitetaan.

Hyvä muistutus Qola, ja älkää myöskään heti painako Continue, kun sessio loppuun. Pitää nääs ottaa kuvat tuloksista.

Jacky ja Lagi, tulkaa vaan.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Kuka tuli 6. tos melbournes ku olin vikal suoral. Ja tulin kyl maaliin enne sitä. Oli kyl iha peräs kii mut sit tuloksis jee hävisin mitä 15 tuhannes osaa tjsp.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Tulipahan vierailtua 8 kertaa tuolla Melbournen, ah niin ihanalla, varikkosuoralla. 4 kertaa Drive thru penaltyä, me likes faking much!
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Ei ***** ku tuli keskeytys ja varsinki se ottaa päähän ettei oma vikani ollut.

Jackyw83 kanssa tuli osuttua 3 kertaa!
Heti lähdössä pieni hipaisu, seuraavassa mutkassa hän leikkaa oudosti eteeni ja pyörähtää siitä.
Sitten turva-auton jälkeen olin sijalla 7 kun taas jackyw tulee ja ajaa kylkeeni ja se siitä.
Lisäksi minulla oli luotto taktiikkani joten olisin voinut nousta tuosta vielä pari sijaa.

Sunnuntaina olisi vuorossa sitten Turkki joka ei kyllä kuulu suosikkeihini :P

Edit: tietysti kaikki kilpailu tilanteita mutta silti ottaa päähän.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

VOI PERKELE KUN OLI TAAS RENTOA PITKÄSTÄ AIKAA! :D Ja DRS ja KERS, tykkään (Y) Koko kisan ajan mahtavaa vääntöä ja tulipahan sitä takasiipeäkin käytettyä kun ohitin Jaban. En tiedä, mutta tuli mahtava fiilis kun DRS valo syttyi ja ohitus onnistui :) Tästä on aivan loistava siirtää kimpsut ja kampsut Turkin toreille ja jatkaa ajelua sielä :)

PS. Kiitos kaikille rehdistä ja puhtaasta kisasta. (IMO)
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Kuka tuli 6. tos melbournes ku olin vikal suoral. Ja tulin kyl maaliin enne sitä. Oli kyl iha peräs kii mut sit tuloksis jee hävisin mitä 15 tuhannes osaa tjsp.
Siis mä olin kuudes, mutta sä olit musta kierroksen jäljes. Sillä mun maalisuoran ohituksella ei ollut mitään merkitystä sijoituksen kannalta. Olit viimeiset 5 kierrosta mun edellä ja olit silti sijalla 7. ja mä 6. koska ohitin sut kierroksella.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Oli kyllä hauskaa taas pitkään aikaan :) Karppasen ja suomifinin kanssa vääntöä koko kisa, puhdasta ajoa kaikilta. Kiitos siitä :)

Oli kyllä jännä, kun takasuoralla ennen nopeata shikaania olin kakkosena suomifinin perässä, sitten yhtäkkiä tapahtui kuin olisimme vaihtaneet autoja, eli käytännössä teleporttasin itseni suomifinin eteen. Liekö Driverin shift-ominaisuus löytänyt itsensä tähänkin peliin... :D
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Siis mä olin kuudes, mutta sä olit musta kierroksen jäljes. Sillä mun maalisuoran ohituksella ei ollut mitään merkitystä sijoituksen kannalta. Olit viimeiset 5 kierrosta mun edellä ja olit silti sijalla 7. ja mä 6. koska ohitin sut kierroksella.

mä en nyt iha ymmärrä mut miten jäin kierroksel jos kärkeen oli +50s

Mut siis iha sama mul.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Mukava oli palata taas kilpailemaan. Turkki jää väliin sunnuntaina, mutta Montrealiin palataan sen jälkeen entistäkin kovemmassa iskussa (tai sitten ei).
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Mistäs tämä kisa löytyy, onko priva-huone?
Unohdin Thuto sinut täysin, kun et ollut lisännyt mua kaveriksi pleikalla, ja oli sen verran sekavaa kun oli niin paljon porukkaa mukana. Tosiaan priva-huoneessa ajetaan ja mä heittelen invitejä. Pahoittelut myös leejuhleelle sekaannuksesta, toivottavasti saadaan kaikki mukaan sunnuntaina.

Todella hauskaa oli taas vääntää pitkästä aikaa kunnon seurassa, ja kun oli vielä rehdit ja hyvät vastustajat :) Tuloksia pistelen huomenna, kun tässä on koneen kanssa pientä säätöä.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Kilpailun tulokset laitan huomenna, mutta päivitin nuo helpommat jutut jo etusivulle.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Mä voin tuurata teppoilia sunnuntaina. :cool:

E: Ei ku huppista! Mut oltiinki jo ylennetty kisakuskiks Toro Rossolle.. :o
 
Ylös Bottom