Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Siis mä olin kuudes, mutta sä olit musta kierroksen jäljes. Sillä mun maalisuoran ohituksella ei ollut mitään merkitystä sijoituksen kannalta. Olit viimeiset 5 kierrosta mun edellä ja olit silti sijalla 7. ja mä 6. koska ohitin sut kierroksella.Kuka tuli 6. tos melbournes ku olin vikal suoral. Ja tulin kyl maaliin enne sitä. Oli kyl iha peräs kii mut sit tuloksis jee hävisin mitä 15 tuhannes osaa tjsp.
Siis mä olin kuudes, mutta sä olit musta kierroksen jäljes. Sillä mun maalisuoran ohituksella ei ollut mitään merkitystä sijoituksen kannalta. Olit viimeiset 5 kierrosta mun edellä ja olit silti sijalla 7. ja mä 6. koska ohitin sut kierroksella.
No pitää kattoo mite tuloksis karppasella on. Kyllä mä ainakin itse luulin kuudes olevanimä en nyt iha ymmärrä mut miten jäin kierroksel jos kärkeen oli +50s
Mut siis iha sama mul.
Unohdin Thuto sinut täysin, kun et ollut lisännyt mua kaveriksi pleikalla, ja oli sen verran sekavaa kun oli niin paljon porukkaa mukana. Tosiaan priva-huoneessa ajetaan ja mä heittelen invitejä. Pahoittelut myös leejuhleelle sekaannuksesta, toivottavasti saadaan kaikki mukaan sunnuntaina.Mistäs tämä kisa löytyy, onko priva-huone?