Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (Alustava Ilmoittautuminen)

Rohkeasti vain avut pois! 4 päivää ja n:100 kierrosta ajaneena aloin tänään ajaan manuaalilla kaikki avut offilla. Onhan se aluksi melko sähellystä, mut aika nopeasti sitä alkaa vähän hallihteen hommaa. Kyllä siinä tulee kisaan heti eri meininki :o Minusta saa vastusta ainakin häntäpään taisteluihin.

Jos mukaan vielä mahtuu, niin ilmottaudun nyt ainakin alustavasti. Ihan aloittelija vasta olen, mutta ilman apuja tässä on alusta asti menty, joten poikkeusta en nytkään tee. DFGT löytyy.

47. MikeThaFifa (PSN: MikeThaFifa)

Jos mukaan vielä mahtuu, niin ilmottaudun nyt ainakin alustavasti. Ihan aloittelija vasta olen, mutta ilman apuja tässä on alusta asti menty, joten poikkeusta en nytkään tee. DFGT löytyy.

47. MikeThaFifa (PSN: MikeThaFifa)
Joo vielä mahtuu.

Yksi paikka enää vapaana.

Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (yksi paikka vapaana)

Onko vielä päätetty että aloitetaanko karsinnat huomenna vai odotetaanko kiltisti seuraavaa päivitystä? Tietäisi vaan pitääkö jo nyt alkaa reenaamaan ja hakemaan säätöjä vai voiko vielä pelata uraa viikon verran.

Onko vielä päätetty että aloitetaanko karsinnat huomenna vai odotetaanko kiltisti seuraavaa päivitystä? Tietäisi vaan pitääkö jo nyt alkaa reenaamaan ja hakemaan säätöjä vai voiko vielä pelata uraa viikon verran.
Katsotaan ensi viikolla tilannetta, kun Codemastersin pojat palaavat lomilta. Aloitetaan karsinnat 9.10, jos ei ole tullut mitään infoa seuraavasta päivityksestä.

Loput ilmoittautuneet voisivat kertoa, että mitä apuja he käyttävät, jos siis käyttävät.

Ite ajan manuaalilla ja käytän ABS:ä. Mutta mulle ei oo mikään ongelma opetella ajamaan ilman sitäkään. Mun mielestä olis ehkä paras että tehtäis ihan oma lohko niille jotka haluaa avut. Varsinkin sateella ne jotka ajaa TC ja ABS päällä saa aika ison hyödyn kun ei tarvitse varoa yhtään. Ajolinja ja automaatti ei oo niin isoja ongelmia koska niiden käyttö vaan hidastaa, viiva neuvoo aina päin mäntyä, parempi opetella vaan ulkoa ne paikat ja vaikka automaatilla saattaa startissa voittaa niin normaalissa mutkasta uloskiihdytyksessä manuaali on nopeempi. Näin ainakin oman kokemuksen mukaan.

Eli jos nyt tulee vaikka se kolme lohkoa niin kaksi voisi olla sellaisia joissa ei ole mitään apuja ja yksi sellainen missä on kaikki. Koska vaikkei oma vauhti välttämättä riittäisikään siihen kaikkein nopeimpaan lohkoon niin en silti halua käyttää mitään apuja, kuten Jontsakin jo sanoikin aikaisemmin.

TC käytössä, mutta voin opetella ilman sitäkin ajmaan kun ratti kerran löytyy. Pitänee alkaa heti harjoittelemaan. Intiako se on se karsinta rata?
Joo Intiassa pidetään karsinta.

tonyinegypt niminen kaveri varasi pleikalla tuon viimeisen paikan, joten sarja on täynnä.

Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

kai noita kuskeja kannattaa ottaa vielä varalle, jos joku ei pääsekkään osallistumaan

No niin sain tehtyä tän Konsolifin tunnuksen ja oon tykännyt ajaa F1 automaattivaihteilla ja ajolinja nin sen voi lisätä tohon mun nimen perään.

Itse käytän vain automaatti vaihteita. Menisi jo aika vaikeaksi alkaa niitäkin räpläämään padilla

Toivon mukaan, kukaan ei käyttäisi tuota jousitusbugia. Olisi meinaan aika väärin, jos joku painelisi itselleen hyvän kierroksen itse tehdyillä säädöillä, joiden tekoon on mennyt paljon aikaa, mutta sitten joku tulee 11/11 bugilla ja vie viimeisen lohkopaikan..

Ajelen tyypillisesti vain TC mediumilla. Mutta voin kyllä mielelläni ajaa kaikki pois jos ne kielletään kaikilta.

Toivon mukaan, kukaan ei käyttäisi tuota jousitusbugia. Olisi meinaan aika väärin, jos joku painelisi itselleen hyvän kierroksen itse tehdyillä säädöillä, joiden tekoon on mennyt paljon aikaa, mutta sitten joku tulee 11/11 bugilla ja vie viimeisen lohkopaikan..

Jos noita jousia nostaa edes yhdellä kahdella pykälällä, niin lähtee jo helposti 0.5-1sec per kierros :mad:

E: Näyttää loistavalta "avutonta"-lohkoa varten!

Toivottavasti tulis pikapuolin ilmoitus päivityksestä, joka korjais myös graafisia ongelmia. AA ja (ruudunpäivitys varsinkin kisassa) on niin huonoa, että päätä rupee särkemään, varsinkin ohjaamosta ajettaessa. Ei pysty pelaamaan, niin huonossa jamassa tää peli on!

Ylös Bottom