Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuleeko muka sellainenkin ? Ei mitään järkeä jos esimerkiksi 3. lohkoon sallitaan ajoavut ja sitten joku sellainen joutuu sinne joka ei halua käyttää ajoapua. Esimerkiksi minä. En tiedä riittääkö vauhti 1. tai 2. lohkoon, mutta en todellakaan rupea pelaamaan sellaisessa lohkossa, missä käytetään ajoapuja.45. samitzu (psn: samitzuFIN)
Ei niin usein tule nykyään pelailtua niin mieluiten sellaiseen lohkoon missä ajoapuja sallittu.
Tuleeko muka sellainenkin ? Ei mitään järkeä jos esimerkiksi 3. lohkoon sallitaan ajoavut ja sitten joku sellainen joutuu sinne joka ei halua käyttää ajoapua. Esimerkiksi minä. En tiedä riittääkö vauhti 1. tai 2. lohkoon, mutta en todellakaan rupea pelaamaan sellaisessa lohkossa, missä käytetään ajoapuja.
Sellaiset pelaajat, jotka haluavat käyttää ajopuja laitettaisiin ilman karsintoja samaan lohkoon tai sitten ei käytetä missään lohkossa ajoapuja.
Sellaiset pelaajat, jotka haluavat käyttää ajopuja laitettaisiin ilman karsintoja samaan lohkoon tai sitten ei käytetä missään lohkossa ajoapuja.
Milloin alkavat karsinnat, jos alkavat ja millä radalla? Joku ehti ehdottaa Intian uutta rataa, mutta sopiiko se karsintoihin? Omasta mielestäni pitäisi olla sellainen rata mikä on entuudestaan kaikille tuttu.
Automaattivaihteet. Radat ei ole eennuudestaan tuttuja. Jos parin kisan viikkovauhdilla menee ni ajolinjojen ja jarrupaikkojen opettelu vie jo kaiken harjoittelu ajan... Onko automaatista esim niin suuri hyöty manuaaliin verrattuna, ettei niitä samaan kisaan voi sekoittaa?
itse vedän TC mediumilla ihan vain sen takia...
...koska x-neliö -yhdistelmällä ei todellakaan vedetä TC offilla, eikä kiinnosta harjoitella, ja mä en todellakaa ala opettelemaan R2 L2, jotta voisi olla helpompaa.