Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (Alustava Ilmoittautuminen)

45. samitzu (psn: samitzuFIN)

Ei niin usein tule nykyään pelailtua niin mieluiten sellaiseen lohkoon missä ajoapuja sallittu.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (Alustava Ilmoittautuminen)

45. samitzu (psn: samitzuFIN)

Ei niin usein tule nykyään pelailtua niin mieluiten sellaiseen lohkoon missä ajoapuja sallittu.
Tuleeko muka sellainenkin ? Ei mitään järkeä jos esimerkiksi 3. lohkoon sallitaan ajoavut ja sitten joku sellainen joutuu sinne joka ei halua käyttää ajoapua. Esimerkiksi minä. En tiedä riittääkö vauhti 1. tai 2. lohkoon, mutta en todellakaan rupea pelaamaan sellaisessa lohkossa, missä käytetään ajoapuja.

Sellaiset pelaajat, jotka haluavat käyttää ajopuja laitettaisiin ilman karsintoja samaan lohkoon tai sitten ei käytetä missään lohkossa ajoapuja.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (Alustava Ilmoittautuminen)

Tuleeko muka sellainenkin ? Ei mitään järkeä jos esimerkiksi 3. lohkoon sallitaan ajoavut ja sitten joku sellainen joutuu sinne joka ei halua käyttää ajoapua. Esimerkiksi minä. En tiedä riittääkö vauhti 1. tai 2. lohkoon, mutta en todellakaan rupea pelaamaan sellaisessa lohkossa, missä käytetään ajoapuja.

Sellaiset pelaajat, jotka haluavat käyttää ajopuja laitettaisiin ilman karsintoja samaan lohkoon tai sitten ei käytetä missään lohkossa ajoapuja.

Varmaan pätee myös vaihteisiin. Automaattivaihteilla vissiin saa huomattavan edun starttiinkin.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (Alustava Ilmoittautuminen)

Tämmöistä tällä kertaa:

[video=youtube;Kk-9fTzjyNI]http://www.youtube.com/watch?v=Kk-9fTzjyNI&feature=player_embedded[/video]

Rankut täysillä... Tuohon vielä jouset 11-11 niin kylä lähtee.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (Alustava Ilmoittautuminen)

Sellaiset pelaajat, jotka haluavat käyttää ajopuja laitettaisiin ilman karsintoja samaan lohkoon tai sitten ei käytetä missään lohkossa ajoapuja.

Tämä sopisi vallan mainiosti. Kaikkien varmaan pitäisi ilmoittaa käyttävätkö apuja.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (Alustava Ilmoittautuminen)

Eli rohkeasti vaan sanomaan, jos haluaa käyttää jotain apuja. Avuiksi lasketaan tässä tapauksessa ABS, TC, automaattivaihteet ja ajolinja.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (Alustava Ilmoittautuminen)

Milloin alkavat karsinnat, jos alkavat ja millä radalla? Joku ehti ehdottaa Intian uutta rataa, mutta sopiiko se karsintoihin? Omasta mielestäni pitäisi olla sellainen rata mikä on entuudestaan kaikille tuttu.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (Alustava Ilmoittautuminen)

Milloin alkavat karsinnat, jos alkavat ja millä radalla? Joku ehti ehdottaa Intian uutta rataa, mutta sopiiko se karsintoihin? Omasta mielestäni pitäisi olla sellainen rata mikä on entuudestaan kaikille tuttu.

Intia on tullut jo kisajärjestäjän suusta joten tuskin sitä enään muutettua tulee kun ollu kaikilla useampi päivä aikaa reenata.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (Alustava Ilmoittautuminen)

Intia juurikin sen takia, että kaikkien pitää se opetella. Siinä kärjistyy hyvin kaikkien ajotaito.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (Alustava Ilmoittautuminen)

Automaattivaihteet. Radat ei ole eennuudestaan tuttuja. Jos parin kisan viikkovauhdilla menee ni ajolinjojen ja jarrupaikkojen opettelu vie jo kaiken harjoittelu ajan... :) Onko automaatista esim niin suuri hyöty manuaaliin verrattuna, ettei niitä samaan kisaan voi sekoittaa?
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (Alustava Ilmoittautuminen)

Automaattivaihteet. Ajolinja vois myös olla ekan kauden käytössä niille, jotka sitä tarvitsevat.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (Alustava Ilmoittautuminen)

itse vedän TC mediumilla ihan vain sen takia...
...koska x-neliö -yhdistelmällä ei todellakaan vedetä TC offilla, eikä kiinnosta harjoitella, ja mä en todellakaa ala opettelemaan R2 L2, jotta voisi olla helpompaa.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (Alustava Ilmoittautuminen)

Automaatti + TC medium. Voin kyllä yrittää jos oppisin ajamaan ilman TC:tä. Ajattelin kyllä hommaa ratin lähiviikkoina, niin voisi vetää ilman apuja :)
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (Alustava Ilmoittautuminen)

Automaattivaihteet. Radat ei ole eennuudestaan tuttuja. Jos parin kisan viikkovauhdilla menee ni ajolinjojen ja jarrupaikkojen opettelu vie jo kaiken harjoittelu ajan... :) Onko automaatista esim niin suuri hyöty manuaaliin verrattuna, ettei niitä samaan kisaan voi sekoittaa?

Automaatilla voi bensaa tuhlata paljon enemmän. Singaporen 20% kokeilin manual vs automaatti (Rich bensa-asetus), niin automaatilla näytti koko kisan läpi +1lap bensaa. Manualilla jo kolmannen kierroksen alussa vaihtui "optimaaliin" ja bensa loppui viimeisen kierroksen ekassa sektorissa. Ei tainnut olla kovin hyvä rata tähän testaukseen, joku suurempi vauhtinen rata voisi olla parempi. :o
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (Alustava Ilmoittautuminen)

itse vedän TC mediumilla ihan vain sen takia...
...koska x-neliö -yhdistelmällä ei todellakaan vedetä TC offilla, eikä kiinnosta harjoitella, ja mä en todellakaa ala opettelemaan R2 L2, jotta voisi olla helpompaa.

Mulla toimii hyvin kaasu ja jarru oikeassa tatissa. Vaihteet tietty R1 ja L1, KERS L2 ja DRS R2. Kokeile noita jos kiinnostaa. Ja muutkin pädiäijät. Oikeasti paljon hauskempaa ajaa ilman mitään apuja.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (Alustava Ilmoittautuminen)

Automaattivaihtteet ja tc on itellä ajoavuista käytössä. Ja automaatti sen takia että vaihteita vaihdetaan niin paljon, että itse en perässä pysy ja katoaa hauskuss ajamisesta, kun ohjaimesta pitäisi painaa kaasua, vaihtaa vaihteita pistää KERS, avata takasiipi jne.

tc medium vähintään, meinaan padilla on aivan kaameaa ajaa jos se on täysin offilla.

Toisaalta taas esim. ajolinja avun käyttö on typerää. Mutta makuasioitahan nää on.

Joka tapauksessa toivottavasti sarjan ylläpitäjät saa homman menemään mahdollisimman järkevästi ja kaikille sopivasti.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (Alustava Ilmoittautuminen)

Itse ajan manuaalilla ja kaikki avut pois (ratilla). Kisailu on silloin huomattavasti lystimpää, kun porukka ei mene kuin kiskoilla. Toki ymmärrän, että pädikuskeille voi etenkin vaihteiden vaihtaminen tuottaa tuskaa, kun näitä paineltavia nappeja on tässä pelissä muutenkin entistä enemmän. Teppoil tosin taitaa olla sellainen virtuoosi, ettei tällaiset "pikkuseikat" tunnu haittaavan. Pakko kunnioittaa :)

Tosiaan olisi varmaan hyvä laittaa "avuttomat" eri lohkoon/lohkoihin kuin apuja käyttävät. Bensan kulutuksen kannalta tosiaan automaattivaihteet voi olla turhan kova etu.
 
Ylös Bottom