Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (yksi paikka vapaana)

Minun nimen voi poistaa tuosta listasta sillä ainakaan karsintoihin mennessä en peliä kerkiä saada.:(
Codemastersin pojat ovat aloittaneet toisen patchin teon, joten sen julkaisun jälkeen aloitamme sarjan.

Patch 2 is intended to have more of a noticeable improvement and we'll be looking at FPS/Gfx issues esp for PS3 users

Patch 2 - The Dev team and QA are currently investigating a number of issues reported by players and trying to reproduce these in a test environment.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (yksi paikka vapaana)

Jos jousibugia ei korjata ennen karsintaa niin se pitää olla sallittujen listalla käyttää, koska pienellä säädölläkin saa jo 0.5sek ajasta pois joten ei pystytä todistamaan onko bugia hyödynnetty.

Ja millaisia aikoja olette intiassa ajelleet?
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (yksi paikka vapaana)

Sain sittenkin hommattua pelin joten pääsen osallistumaan niihin karsintoihin. Itse en tarvi muita ajoapuja kuin AT vaihteet.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (yksi paikka vapaana)

Minun nimen voi ottaa listalta pois. Ei ole kiinteää laajakaistaa ennen marraskuun puoltaväliä, joten jättäydyn pois.

Toivottavasti pääsisi tulevaisuudessa mukaan vastaaviin karkeloihin...
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (yksi paikka vapaana)

Minun nimen voi ottaa listalta pois. Ei ole kiinteää laajakaistaa ennen marraskuun puoltaväliä, joten jättäydyn pois.

Toivottavasti pääsisi tulevaisuudessa mukaan vastaaviin karkeloihin...
Joo no ei mahda mitään, pistän kuitenkin nimen muistiin jos vaikka tarvitaan varakuskia joihinkin kisoihin.

Eli tänään ei siis vielä ajeta karsintoja, vaan odotellaan vielä sitä päivitystä.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (kaksi paikkaa vapaana)

Pelkään kyllä, ettei jousibugia edes korjata kun se taitaa olla tarkoituksella tehty. Kävin testaileen jouset täysillä intiaa. Alle 1:18:00 (1:18:5xx tuli vedettyy) mahdollista pienellä reenauksella, mutta ajamisessa ei kyllä ollut mitään iloa. Kaikki mutkat pääsee kaasupohjassa.

Toivottavasti tulisi edes mahdollista lukita quick setupit onlineen, ettei pääse muokkaan autoa. Toivottavasti ei kestä patchissa kuukautta, kun ymmärtääkseni viimeksikin isoin hidaste oli sony kuka sen patchin tarkistaa.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (kaksi paikkaa vapaana)

Minut voi pudottaa listalta pois. Tämä roska peli meni myyntiin.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (kaksi paikkaa vapaana)

Täältäkin tulee yksi paikka lisää vapaaksi. Ei riitä aika tähän.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja (kaksi paikkaa vapaana)

Yhdyn myös lopettajien kerhoon, pitkälti samoista syistä. Osasyy toki että peli on aika kamalassa jamassa tällä hetkellä.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Hieman harmittaa kun tämä päivityksen tulo kestää , varsinkin sen takia kun osallistuja määrä laskee koko ajan. Kyllä kuumottaisi päästä jo ajamaan kunnon sarjaa joten melko nopeasti saisivat pistää patchin jakoon.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Minäkin joudun vetäytymään sarjasta koska ei vain yksinkertaisesti nykyään kerkiä pelaamaan.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Jos on tilaa,niin tulen mukaan.Jos noita apuja niin mä käytän vaan kaikkia paitsi automaattijarrua,mulle ei kyllä abs niin tärkeä ole,pystyn ajamaan ilmankin.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Jos on tilaa,niin tulen mukaan.Jos noita apuja niin mä käytän vaan kaikkia paitsi automaattijarrua,mulle ei kyllä abs niin tärkeä ole,pystyn ajamaan ilmankin.

Tämä tulee hieman myöhässä mutta kyllä sarjaan mahtuu vielä mukaan kun ei ole vielä aloitettu kisaamaan. Ennen kuin sarja alkaa niin odotellaan rauhassa kunnes codemasters julkaisee päivityksen peliin joka korjaa suurimmat bugit ja virheet pois. Tällä hetkellä päivitys on lähetetty sonylle testattavaksi ja hyväksyttaväksi joten menee todennäköisesti ensi viikkoon ennen alamme pikkuhiljaa laittaa sarjaa käyntiin. Ajoapujen käytöstä pystyy parhaiten kertomaan sarja-isäntämme Player9 joka kertoo tarkemmat tiedot sitten kun sarja alkaa. Kannattaa myös pitää silmällä ketjun ensimmäistä viestiä sillä sitä päivitetään aina tarpeen tullen ja sieltä löytää parhaiten sarjan tiedot.

Edit. Kuten laitoin pelin omaan ketjuun niin päivityksen tilanne on tällä hetkellä tämä:

For those of you who have read the Patch Process thread , Step 1 & 2 have now been completed; many thanks to all of you who provided as much information as possible on the issues you have encountered. The patch has now been submitted to MS and Sony (Step 3) for their testing and approval prior to prepping it for release. Once the patch has passed submission we'll update the below fix list with the finalised patch notes.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Nyt näyttää siltä että päästään parin viikon kuluessa jo ajamaan, - ai että tätä on odotettu :). Pitänee ruveta tässä kohta reenaamaan sillä ei ole tullut vähään aikaan ajeltua.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Nyt näyttää siltä että päästään parin viikon kuluessa jo ajamaan, - ai että tätä on odotettu :). Pitänee ruveta tässä kohta reenaamaan sillä ei ole tullut vähään aikaan ajeltua.
Joo itsekkin ajelin tuossa päivällä ja olihan se vähän hakemista, mutta eiköhän se siitä :D
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Meni syteen tai saveen(johtuen infon määrästä), mutta ilmoitan itseni sarjaan

LagiJouni- LagiJouni

ps. johtuen vanhasta ratistani joudun käyttämään Automaattivaihteita -> TC
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom