Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Mä voin tuurata teppoilia sunnuntaina. :cool:
Jacky ja Teppoil jakavat Mclarenilla toisen kisakuskin paikan, kun normaalisti Jacky ei pääse keskiviikkoisin ja Teppoil sunnuntaisin. Ja sitä paitsi sähän olet kisakuski Toro Rossolla :)
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Ei ***** ku tuli keskeytys ja varsinki se ottaa päähän ettei oma vikani ollut.

Jackyw83 kanssa tuli osuttua 3 kertaa!
Heti lähdössä pieni hipaisu, seuraavassa mutkassa hän leikkaa oudosti eteeni ja pyörähtää siitä.
Sitten turva-auton jälkeen olin sijalla 7 kun taas jackyw tulee ja ajaa kylkeeni ja se siitä.
Lisäksi minulla oli luotto taktiikkani joten olisin voinut nousta tuosta vielä pari sijaa.

Sunnuntaina olisi vuorossa sitten Turkki joka ei kyllä kuulu suosikkeihini :p

Edit: tietysti kaikki kilpailu tilanteita mutta silti ottaa päähän.

Pahoittelut appeliukselle, varsinkin siitä toisen mutkan sessiosta. Tulis sisäpuolelta kylmillä renkailla ja jarrutus meni hiukan pitkäksi, suoraan sun ajolinjalle. Tuota kylkeen ajoa en muista. Oma kisa meni pilalle ihan omasta syystä ku etusiiven sain hajalle seinää raapiessa :D No kisaneitsyys menny ja hyvät fiilikset kisasta jäi joka tapauksessa. Tiukkaa vääntöä myös takapäässä! Lähdetään hakemaan turkista ensimmäiset pisteet.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Tuota kylkeen ajoa en muista. Oma kisa meni pilalle ihan omasta syystä ku etusiiven sain hajalle seinää raapiessa.

No se osuma missä keskeytin taisi olla juuri tuo missä menetit etusiiven kun jäin sinun ja seinän väliin.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

2. 2011 Formula 1 DHL Turkish Grand Prix

turkki.jpg

Circuit Name – Istanbul Park
Number of Laps – 29
Circuit Length – 5,338 km
Race Distance – 154,698 km
Lap Record – 1.24.770 – J.P. Montoya (2005)​

pirelli-tyres-yellow-soft-silver-hard.jpg
Soft (Option) Hard (Prime)

Qualifying

f1kausi6aikaajot.jpg


Race

f1kausi6kisa.jpg

Fastest Lap
NonRunner - RBR Renault | 1.24.413
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Tosi makeasti tehty nuo. Mutta jos otat vastaan parannusehdotuksia, niin voisihan noihin lisätä vielä sijoitukset?
Joo toki otan, ja työstän para-aikaa juuri noita sijoituspalkkeja. Yritin vain nopeasti saada nuo tulokset tänne, joten piti käyttää tuota vanhaa mallia. Turkin tuloksiin siis tulossa myös sijoitukset.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Nii Jontsa katos nyt tota tuloksia voitit mut sitten 3 tuhannes osaa? Oliksää mun rinnal siin vai kuinka. Eihän noita tuloksii kannata kyseenalastaa :)

Turkkiin olen halukas varakuskiksi (mille tallille vain, jos Williamsil puuttuu niin se prio 1.), joten nähdään siellä.

Edit: en tiä mut nyt vituttaa ku meinas bensa loppuu ja leanil loppu kiekat. + kuluneet kovat renkaat, eikä sovi unohtaa kerssiä jota en sit viittiny käyttää. Hieno kisa, kokemus vain puuttuu. Eka kisa ihmisii vastaa, ja se tuli huomattuu miten vaikeeta on lukee toisten liikkeet. 3 pyörähdystä ohitus yritysten takia. ;)
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Unohdin Thuto sinut täysin, kun et ollut lisännyt mua kaveriksi pleikalla, ja oli sen verran sekavaa kun oli niin paljon porukkaa mukana. Tosiaan priva-huoneessa ajetaan ja mä heittelen invitejä. Pahoittelut myös leejuhleelle sekaannuksesta, toivottavasti saadaan kaikki mukaan sunnuntaina.

Yritin lisätä sua just ennen kisaa mut sun kaverilista oli täynnä. No ei voi mittään. Sunnuntain kisaan en voi osallistua mut ensviikolla sit.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Yritin lisätä sua just ennen kisaa mut sun kaverilista oli täynnä. No ei voi mittään. Sunnuntain kisaan en voi osallistua mut ensviikolla sit.

Voi eiii. :(

Enkai mää syöny sun paikkaas siin kisas. Ku olin just Williamsil ja lisäsin karppasen kaveriks. Sori jos näin kävi. Mutta voin tuurata sua sunnuntaina jos pääsen paikalle siihen aikaan kun kisa käydään.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Yritin lisätä sua just ennen kisaa mut sun kaverilista oli täynnä. No ei voi mittään. Sunnuntain kisaan en voi osallistua mut ensviikolla sit.
Joo huomasin saman vasta kun yritin tänään lisätä sua. No nyt on tilaa ja olet kaverilistalla, niin pääset sitten keskiviikkona :) Ja Jouni voi ajaa tuossa Thuton tilalla sunnuntaina.
 
Vastaus: F1 2011 Online-Sarja

Joo huomasin saman vasta kun yritin tänään lisätä sua. No nyt on tilaa ja olet kaverilistalla, niin pääset sitten keskiviikkona :) Ja Jouni voi ajaa tuossa Thuton tilalla sunnuntaina.

Tai sitten ei. Vähän veikkaan kun huomasin että Tiistaina on itsenäisyyspäivä ja taidan lähtee nyt käymää vanhempien tykönä nii saas nähdä jaksanko tulla Maanantain takia kouluu käymää :)
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Tuun lauantai iltana kattoon se heleniuksen matsin helsinkiin ja junalla sit takas kämpille. Jos mua ei 9 aikaan illalla näy ni se on sit vr:kussu... Aikataulujen mukaan pitäis kyllä keretä helposti.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Tuun lauantai iltana kattoon se heleniuksen matsin helsinkiin ja junalla sit takas kämpille. Jos mua ei 9 aikaan illalla näy ni se on sit vr:kussu... Aikataulujen mukaan pitäis kyllä keretä helposti.
Joo kyllä me siinä voidaan odotella, voin vaikka heittää vielä inviten ennen kuin aloitetaan niin sulla on noin 10 minuuttia aikaa liittyä, ennen sen vanhenemista. Muistaakseni silloin pitää kuitenkin jättää aika-ajot väliin.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Mä joudun jättämään sunnuntaisen kisan väliin kun mulla on tuolla 'real lifessa' menoja. :( Harmin paikka kun tekis mieli ajella formulaa, viimekski oli tosi kiwaa. :) Keskiviikkona taidan päästä.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Tänään kauden toinen osakilpailu Turkissa, teen servun yhdeksän aikoihin.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Ei mitää varakuskin paikkaa olis? Meni ilmottautuminen kokonaan ohi ku on tullu painettua duunia vaan...prkl
Jos tilaa on niin voin ajaa illalla.
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

Ei mitää varakuskin paikkaa olis? Meni ilmottautuminen kokonaan ohi ku on tullu painettua duunia vaan...prkl
Jos tilaa on niin voin ajaa illalla.
Kyllähän tuonne vielä mahtuu, kun muutama joutuu jättämään tämän illan kisan väliin. Käy ajoissa lisäämässä mut (karppane) PSN:n niin muistan laittaa inviteä. Autoksi voit tänään ottaa vaikka tuon Toro Rosson, kun Tomperton ei tule.

Olikos LagiJouni tulossa tänään?
 
Vastaus: F1 2011 Online-sarja | Kausi 6

perunpa osallistumiseni samantien, en oo opetellut vielä ajamaan noilla asetuksilla + parin kuukauden tauko koko pelistä että veikkaan et must olis enemmän haittaa radalla kun pyörin vaan siellä :D
 
Ylös Bottom