Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2011

Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Mää kans ajoin Monacon kisan tänään urassa ja oli siinäki tapahtumia. AI keskeytyksiä tuli peräti kolme (vau). Toinen Toro Rosso kolaroi tunnelin jälkeen jossain häntäjoukoissa (ite olin 16.), uusinnasta en ihan nähny mitä tapahtu, näin vaan miten keltaset liput liehu. Sit Schumi tööttäs kaiteeseen mun takana kun yritin päästää sitä ja muutamaa muuta kierroksella ohi. Tuli ihan outoa linjaa ja puolet renkaista lenteli pitkin rataa. Harmi ettei tullu SC ;)

Penaltyki tuli ekan kerran kun yritin päästää kierroksella ohittavia ohitte niin siinä ison letkan ekana oliki Virgin jonka olin ite ohittanu jo kiekalla. Se ei sit osannu mennä mun ohi vaan kaikki hidasti kävelyvauhtiin mun taakse jonoks ja sain siitä sit penaltyn. :mad:

Mut hyvä kisa oli vauhillisesti ja kauden paras sijoitus, 17. !! :D
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Sairastahan tämä on, mutta eka kausi ajettu jo alta pois. Saldona kolme voittoa ja MM-7. Nyt johdan tokalla kaudella kahden kisan jälkeen sarjaa (voitto ja kakkossija). Force India edelleen tallina, kun Williamsia kovemmista tiimeistä ei tullut tarjouksia.

Voimasuhteet on kai vähän muuttuneet, voi olla tietty pelkkää sattumaakin. Mutta tiimikaverikin vetäs yhden paalun (Sepangissa olikin sitten selvästi hitaampi) ja Rellut oli eturivissä Sepangissa. Kovalainenkin pääsi Melbournessa pistelle.

Kyllästyttää kyllä jo, kun on niin itseään toistavaa tämä homma ja erilaisia bugeja / huolimattomuusvirheitä tuntuu olevan. Vituttaa että nykyään pitää pelit tunkea markkinoille ilman loppuun asti hiottua kokonaisuutta. Onneksi Arkham City tulee kohta...

No, kyllä tää on pakko vetää mestaruuteen asti. Ja jos sitten sais jostain muualta paikan niin vois vielä jaksaa yhden kauden pusertaa.
 
Huittavaa kattoa kun ite ajaa lotuksella ja jää kaks sekkaa edelläajavia kierrokselta..kärkeen sit enemmän vielä. Taaksepäin kuitenkin myös eroa se pari sekkaa. Ja kisoissa realistinen sija on se 19. Sit muut vetää voittoja ekalla kaudella. :D ja itellä sellanen olo, että vaikka treenaisin yhtä rataa miten, niin en pystyis nousemaan kisassa välttämättä tolla autolla kuin 1-2 sijaa.
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Heiheihei mikäs tuo kun istut siellä tallissa ja kattelet sitä monitoria ni toinen oikeelta löytyy sellanen ku research & development-kohta. Sen alla on kohdat unique, Package, Standard ja Minor.. mitä ihmettä nää on kun niitä namiskoja pystyy jokasen paitti uniquen kohdalla siirtelemään enemmän oikeelle tai vasemmalle mutta mitään valintaa ei pysty "vahvistamaan" sitten ku käy poissa monitorilta ni ne on palautunu takasin kaikki ihan nolliin vasemmalle? Oon tosin vasta ekassa kisassa Lotuksella ja ylhäällä siinä lukee "Path" eli oisko toi joku että miten kehittäminen etenee kisojen myötä tai jtn?? Ja sit ois vielä että miten niitä team mate challengeja pystyy kattelee ku netistä katoin että joku tsiigaili trullin autoa ja siihen tuli vertailu-taulukko, mutta ite en ees pääse sinne asti, Tyres-, Monitori- ja Engineer-kohdat multa iteltä löytyy kyllä kans. Ja taso on Hard jos sillä nyt jotain vaikutusta on..
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Huittavaa kattoa kun ite ajaa lotuksella ja jää kaks sekkaa edelläajavia kierrokselta..kärkeen sit enemmän vielä. Taaksepäin kuitenkin myös eroa se pari sekkaa. Ja kisoissa realistinen sija on se 19. Sit muut vetää voittoja ekalla kaudella. :D ja itellä sellanen olo, että vaikka treenaisin yhtä rataa miten, niin en pystyis nousemaan kisassa välttämättä tolla autolla kuin 1-2 sijaa.


Haha sama täällä. Muut vaa paahtaa voittoja ja hyviä sijoituksia. Oma paras oli 2. practicessä 10. Hardilla kuivalla ja pehmeillä renkailla ja mix 3:lla. Aika oli 1.28,jotain. Mutta tosiaan joku 100 kierrosta oon paahtanu Melbournea, puol sekkaa pystyy ehkä vielä puristamaan ekalta ja vipalta sektorilta.
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Heiheihei mikäs tuo kun istut siellä tallissa ja kattelet sitä monitoria ni toinen oikeelta löytyy sellanen ku research & development-kohta. Sen alla on kohdat unique, Package, Standard ja Minor.. mitä ihmettä nää on kun niitä namiskoja pystyy jokasen paitti uniquen kohdalla siirtelemään enemmän oikeelle tai vasemmalle mutta mitään valintaa ei pysty "vahvistamaan" sitten ku käy poissa monitorilta ni ne on palautunu takasin kaikki ihan nolliin vasemmalle? Oon tosin vasta ekassa kisassa Lotuksella ja ylhäällä siinä lukee "Path" eli oisko toi joku että miten kehittäminen etenee kisojen myötä tai jtn?? Ja sit ois vielä että miten niitä team mate challengeja pystyy kattelee ku netistä katoin että joku tsiigaili trullin autoa ja siihen tuli vertailu-taulukko, mutta ite en ees pääse sinne asti, Tyres-, Monitori- ja Engineer-kohdat multa iteltä löytyy kyllä kans. Ja taso on Hard jos sillä nyt jotain vaikutusta on..

Nuo research & development -jutut liittyy juurikin auton kehittämiseen. Olisikohan ollut niin, että kun pääset tallin ykköskuljettajaksi, niin pääset niihin vaikuttamaan. Enemmän pelanneet varmaan tietävät.

Team mate challenge -osio ei vielä ekassa kisassa ole käytettävissä, mutta ilmestyy sinne jossain vaiheessa uran alkupuolella. Olisikohan ollut jo toisessa tai viimeistään kolmannessa kisassa.
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Itse skippasin viime vuoden pelin ja palasin nyt formulapelien maailmaan useiden vuosien tauon jälkeen. Yhden illan testailun perusteella vaikuttaa oikein kivalta peliltä. Vaikeustason hakemista joutunee itsekin aika paljon tekemään, tosin tuo Melbourne saattaa siihen olla kommenttien perusteella hankalampi paikka. Itselleni tuo radan kolmossektori tuottaa harmaita hiuksia, nopeita, mutta tiukkoja mutkia joissa ajolinjan löytäminen tuntuu olevan itselleni hankalaa.

Mullakin eka ilta takana on kyllä vaikeampi kuin F1 2010, onko teillä auton säätövalikko vähän epäterävä, mulla ainakin on.Ajoin Mc Larenilla aika-ajossa toimi kers mutta itse kisassa ei.Pelialusta on PS3
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Kyllä tämä on niin hirvittävän näköinen PS3:lla, aika uskomatonta kuin huonosti PS3 versio on tehty!

Steve Hoodin Twitteristä. Kysymys: You guys going to patch visual issues on PS3??. Vastaus: Would love to say loads but you have to appreciate I need to speak with lots of people first. Rest assured we're not ignoring.
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Meikä ny on iha rookie näissä formula peleissä (eka peli sitte F1 06:en) ni mitä tuo pit assist vaikuttaa ON ja OFF. Ennen kisaa valitaan pysähdysten ajankohdat, mutta entä jos renkaat kuluu liian nopiaan ja haluaa aikasemmin pitille ni pitääkö pysähdystä pyytää vai tuleeko ukot pihalle ku ajaa vaa suoralle? Ja entä jos alkaa satamaan? Valitaanko ite renkaat mitä haluaa vai paneeko kone sopivat ja pyytää tulemaan varikolle vai miten tää touhu menee? Jos mahollisimman paljon sais tietoa kerralla eli kaikki pöytään vaa mitä joku enemmän pelannu tietää ni arvostan. Kiitos!
 
Pit assistin haluisin kans tietää..viimevuonna siin oli sentää eroa.

Renkaat vaihdetaan automaattisesti kun vaan meet varikolle koska vaa. Renkaita voi valita myös sielt guick menusta mist moottorin tehotkin säädetään. Myös sadekelin sattuessa automaattisesti tulee parhaat, tai sit vaihdat sielt valikosta ite.
 
Siis mitä ******.. Monacolla tässä ajelen tällä hetkellä ja kolmannella stopilla pistivät samat kuluneet renkaat takaisin. Kävin vielä seuraavalla kierroksella varikolla ja koitin sieltä pikavalikosta vielä valita primet mutta ei näköjään uusia renkaita sää millään. Mitä jos pyydän optioneita? Saanko kisan alussa käytetyt renkaat taas käyttöön? Menikö hyvä kisa pilalle nyt, kierroksia vielä riittää ja olen lotuksella top kympissä?
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Harjotuksissa pistin jonkun keskeyttämään ja sain siitä 10 gridin sakon, joten en edes vaivautunut menemään aika-ajoihin. Harjoituksissa tuskin olen kaikkea käyttänyt, ei sitä nyt niin raivolla ole tullut ajeltua.
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Renkaita voi valita myös sielt guick menusta mist moottorin tehotkin säädetään. Myös sadekelin sattuessa automaattisesti tulee parhaat, tai sit vaihdat sielt valikosta ite.

Onko tää quick menu se mistä valitaan esim mix 1-3 ajon aikana? En oo kisaan asti vielä päässy, mutta harjotuksissa vaikka painelee muita nuolinäppäimiä (ylöspäin siis fuel) ni ei tuu muita vaihtoehtoja ku toi fuel menu? Jostain videosta näin kyllä että joku valitti renkaita samallailla vauhdista mutta tuleeko ne tosiaan vasta kisassa sitten?

Ajelen pitkiä viikonloppuja ja molemmissa Careerissa (2 ekaa harjotusta, 3h takana) ja Co-op championshipissä (Aika-ajot takana) on kisa vielä alottamatta ni haluisin tietää alkuunsa heti ettei mee tuntien ajelut sit kiville ku tulee joku sähellys :D
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Noniin tuli Monaco mentyä. Sain renkaat vaihdettua uusiin optioneihin quick menun kautta ja neljänneksitoista pääsin.
 
Nimenomaan se ja tulee luonnollisesti vast kisassa renkaiden valinta kun on vasta siel varikkopysähdykset. :)
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Nimenomaan se ja tulee luonnollisesti vast kisassa renkaiden valinta kun on vasta siel varikkopysähdykset. :)
Onko merkitystä millä tasolla pelaa, että saa renkaiden valinnat käyttöön, itse pelaa Medium tasolla ja uramoodi kyseessä. Champion osiolla mulla toimi renkaiden valinta hyvin se valikko mistä sai valita eri vaihtoehdot ja näy kuinka kauan renkaat kestää?
 
Ylös Bottom