Omenanraato
Well-Known Member
Toki pelaa. Ei vaan 100% kisoilla jaksa pelata kuin kisan 1-2 viikossa.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Minä menen nyt 50% kisoja ihan vaan etenemisen kannalta. Tuohan on vähän niinkuin täysi kisa, mutta vähän niinkuin "supistettu", koska renkaat kuluvat nopeammin jne. ja pitää käydä pitillä yhtä monta kertaa kuin kokonaisissa kisoissa.
Itsekin aluksi pelailin 50% kisoilla, mut kyl nuo 100%:t on ihan eri maata. Paljon enemmän tapahtumia, ja vaikka tekis isomman virheen ni ei menetä koko kisaa siltin. Samoin on varaa pelata enemmän vielä renkailla. Voi monesti tehdä jopa enemmän pysähdyksiä kuin olis tarve, ihan vain siks et on tuoreet renkaat ja pystyt vetää jatkuvasti tolkuttoman kovia aikoja ja saavutat paljon enemmän, kuin mitä pysähdyksellä menetät. 50% kisalla ei nuo taktikoinnit oikein toimi samalla tavalla. Samoin täyspitkässä voit kesken kisan muuttaa sen taktiikkas helpommin.
Patch 2 - Just a quick update for you all on where we are currently with the 2nd patch.
Step 1 of the patching process is now nearly finished and work on Step 2 is roughly halfway completed. As I'm sure you'll be glad to hear we'll be in a position middle of next week once we've done some more testing to start talking about specific fixes made by the 2nd patch, so please bear with us whilst we continue to work on getting Steps 1 & 2 completed.
Once again thanks for all your constructive feedback, this has proven invaluable during the patching process to date and your patience is greatly appreciated.
Toista päivitystä vielä odotetaan, mutta voit jo valmiiksi ilmoittautua täällä.Kysymys:Onko onlinesarjaa?
For those of you who have read the Patch Process thread , Step 1 & 2 have now been completed; many thanks to all of you who provided as much information as possible on the issues you have encountered. The patch has now been submitted to MS and Sony (Step 3) for their testing and approval prior to prepping it for release. Once the patch has passed submission we'll update the below fix list with the finalised patch notes.
En usko, ainakaan 2010-versiossa ei tarvinnut. Itse kokeilin vasta Co-oppia ja se toimi ihan hyvin.No nyt on ilmeisesti ladattavissa tuo patchi (en ole itse tarkistanut).
Miten on noiden korjattujen asioiden kanssa , että pitääkö aloittaa ura alusta jotta korjaukset toimisivat urassa?
Tulikos se päivitys? Ei ainakaan mulla ehdota päivitystä, eikä kuskitkaan ole vaihtunu. :S
Sitten saattanut automaattisesti ladata, mut eikö pitänyt sentään takasiipialueet muuttua? Ainakin Brasiliassa on pääsuoralla, vaikka ei pitäis..