Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]
Muutama tunti ajoa takana ja onhan tämä tosiaan harppaus eteenpäin. Simua en odottanut ja itselle sopiikin tällainen rento ajelu paremmin. PS3-version grafiikat kyllä pääsi yllättämään huonoudellaan, mutta muuten pelaaminen on nautittavaa. Vaikeustason kanssa on vielä hakemista, koska pito vaihtelee kuivan ja märän kelin välillä niin paljon. Kuivalla radalla pärjää, mutta sateella pyörähdys on lähellä jo ensimmäisessä mutkassa...
Ja kauden uudistukset KERS ja DRS tuovat kyllä hienon lisän pelaamiseen. KERSin käyttöä pitää miettiä ja ehkä täytyy tutkailla, missä sitä oikeasti kannattaa käyttää. Nyt lähinnä kiihdytyksissä melko tasaisesti koittanut käyttää. DRS:stä ei hirveästi kokemusta ole ehtinyt tulemaan, mutta sekin tuo oman jännityksensä.
Sitten kysymyksenä, onko varikkopysähdyksen pyytäminen enää mahdollista? Kaikkia mahdollisia nappeja mielestäni painellut, mutta ei näytä olevan pyyntöä, eikä myöskään pit limiteriä. Mitä tuo pit assistant siis tekee/on tekemättä?
Muutama tunti ajoa takana ja onhan tämä tosiaan harppaus eteenpäin. Simua en odottanut ja itselle sopiikin tällainen rento ajelu paremmin. PS3-version grafiikat kyllä pääsi yllättämään huonoudellaan, mutta muuten pelaaminen on nautittavaa. Vaikeustason kanssa on vielä hakemista, koska pito vaihtelee kuivan ja märän kelin välillä niin paljon. Kuivalla radalla pärjää, mutta sateella pyörähdys on lähellä jo ensimmäisessä mutkassa...
Ja kauden uudistukset KERS ja DRS tuovat kyllä hienon lisän pelaamiseen. KERSin käyttöä pitää miettiä ja ehkä täytyy tutkailla, missä sitä oikeasti kannattaa käyttää. Nyt lähinnä kiihdytyksissä melko tasaisesti koittanut käyttää. DRS:stä ei hirveästi kokemusta ole ehtinyt tulemaan, mutta sekin tuo oman jännityksensä.
Sitten kysymyksenä, onko varikkopysähdyksen pyytäminen enää mahdollista? Kaikkia mahdollisia nappeja mielestäni painellut, mutta ei näytä olevan pyyntöä, eikä myöskään pit limiteriä. Mitä tuo pit assistant siis tekee/on tekemättä?