Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

Juuh, meidän pitää sit ens kisassa ottaa vissiin kaksoisvoitto niin loppuu tämä selittely. :D

Itelläkki meni sähköt malesiassa. Kiitos muuten "harjoituksista", otetaan joskus uusiksi, laita vaan ens kerralla mikki isommalle jos pystyy niin saa paremmin selvää. :)

Otetaan vaan joku päivä uusiksi jos vaikka sais jonkun muunkin treenaamaan:) ja hyvä kun sanoit tuosta mikistä
 
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

Joo-o unelma kisa. Siipi hajos 7x kisassa ja 3x aika-ajoissa, 4 tai 5x läpiajo rangaistusta, sit puhkes rengas ja ajoin seinää varmaa vauhtia 5-10km/h ja siihe loppu kisa.
 
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

Joo-o unelma kisa. Siipi hajos 7x kisassa ja 3x aika-ajoissa, 4 tai 5x läpiajo rangaistusta, sit puhkes rengas ja ajoin seinää varmaa vauhtia 5-10km/h ja siihe loppu kisa.
Kyllä on monacon radalla hiilikuitua :D:D:D:D
 
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

Noh vauhti oli ajoittan ihan hyvää ja ilman yhtä etusiiven hajottamista ja yhtä rangaistusta jonka sain törmätessä odieen olisin ollut taitelemassa podium sijoista. Ja oli muuten hyvää tallipeliä taikojan kanssa ;)


Ja kisan tulokset:

1. brada23
2. f1-masa +1 LAPS 1:15.323
3. Thuto +1 LAPS
4. aappo1 +1 LAPS
5. Odie5000 + 1 LAPS
6. taikoja +2 LAPS
7 SuomiFIN DNF
8. antimikael DNF
9. juhna96 DNF
10. vehka1 DNF
11. santtu-71 DNF
12. Booris84 DNF
 
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

Noh vauhti oli ajoittan ihan hyvää ja ilman yhtä etusiiven hajottamista ja yhtä rangaistusta jonka sain törmätessä odieen olisin ollut taitelemassa podium sijoista. Ja oli muuten hyvää tallipeliä taikojan kanssa ;)
Joo pitää se nopeemmalle kuskille antaa tietä (varsinkin ku on viel tallikaveri) . Ehkä Aappo antaa mulle sitten joskus tietä ku mä oon nopeampi :D Oma vauhti oli ihan hirveetä koko ajan ja yritin ajaa niin varman päälle ku pystyin. Tiesin että tulee hyvät pisteet vaikka vikana maaliin ajaisi (niin moni keskeyttää monacossa).
 
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

ton monacon radan voisi vaikka räjäyttää...ei mulla muuta :mad:
 
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

Tuohan on koko sarjan paras rata.. Singapore ja Valencia hyvinä kakkosina.. Ei taida muut tykätä katuradoista..??
 
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

Valitettavasti mulla tuli viime lauantaina pikakomennus lappiin kairaushommiin ni en kerenny ilmoittaa, että en varmaan nyt pariin viikkoon pääse osallistumaan yhteenkään kisaan :( Voin toimia vaikka tulevaisuudessa varakuskina, kunnes nuo aikataulut saa lopullisesti selville...
 
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

Tuohan on koko sarjan paras rata.. Singapore ja Valencia hyvinä kakkosina.. Ei taida muut tykätä katuradoista..??

Mä ainakin tykkään noista radoista, Valenciasta ehkä eniten. Pitää vähän keskittyä enemmän siihen ajamiseen.
 
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

Entiä kerkeenkö tän illan kisaan kun oon kotona vasta joskus kasin aikaan, ihan tarkkaa aikaa en vielä tiedä.. mut pistäkää kutsua vaan niin koitan tulla perästä ees kisaan. :)
 
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

Onko kenelläkään tietoa booriksesta? Pitäisi alkaa kisaamaan mutta hostia ei näy missään eikä ole ilmoitellut mitään.
 
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

Meillä on lobby käynnissä täällä... Aika-ajoa 5 min jäljellä.
 
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

Booris on lomalla tulee 4.2 takaisin. Muistin että kisa alkaa 21:00 eikä 20:00 no voi prkl.
 
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

Hyvää kisailua Thutoa, taikojaa ja aappoa vastaan. Harmi, että sain penaltia kun spinnasin taikojan eteen, muuten olisi taistelu jatkunut maaliviivalle asti.
 
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

Miksi minua ei sitten ole kutsuttu lainkaan mukaan?
Lähetin kyllä kutsun mutta kirjotinko nimen väärin vai mikä oli ettei mennyt perille.


Elikkä lähdössä saan heti typerän rangaistuksen kun f1-masa kääntää kylkeen, mutta muuten oli oikein hyvää kisailua loppuun asti :)

Aika-Ajo

1. Suomifin
2. Brada23
3. teppoil
4. thuto
5. f1-masa
6. aappo1
7. taikoja
8. odie5000
9. santtu-71
10. vehka1

kisa:

1. Suomifin
2. aappo1
3. Thuto
4. taikoja
5. teppoil
6. santtu-71
7. odie5000
8. vehka1
9. brada23 DNF
10. f1-masa DNF
 
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

Tämän päivän kisasta ei sitten tullut mitään :mad: en päässyt säätämään autoa ollenkaan en tiedä miksi?? no sitten kisaan vaan normaaleilla säädöillä . heti alkuun joko odie5000 tai f1-masa aivan typerästi päälle:mad: pitäis hiukan rauhallisemmin ottaa ekat kierrokset kun ei se voitto niissä kuitenkaan ratkea;) no mun raiskauksen yhteydessä sitten meni etusiipi paskaksi ja ekalla kierroksella varikolle ja kisa taktiikka meni siinä. no tulihan noita varikko käyntejä sitten tehty oikein urakalla (4) mutta ekan kierroksen jälkeen olin valmis lopettamaan, mutta onneksi päätin jatkaa kisaa ja ihan hyvät pisteet tuli :D tietenkin taas muutaman edellä ajavan keskeytyksen myötä:(
 
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

Ja nyt sitten kävi niin hienosti että pleikkari sanoi sopimuksensa irti eikä uutta ole ihan vähään aikaan tiedossa... KOitan nyt vielä pari pävää värkkäillä ton kanssa, ja ilmoitan sitten jos en saa kuntoon... Elikkä olen vielä mukana mutta voi olla että parin päivän päästä ilmoitan lopettavani..

Jos joku tietää mikä on vikana, niin saa kertoa. KOne sanoo näin

"järjestelmän tallennustilan tiedostojärjestelmä on vioittunut ja palautetaan ennalleen."

Kun painan ok alkaa kone lataamaan ja lataakin vissiin loppuun asti, mutta tämän jälkeen näkyy vain mustaa.. Eikä edes sammutusnappi toimi, pitää sammuttaa vetämällä johto irti.
 
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

HÓLA :cool:
tää on tullut takasin "rankalta" etelän leiriltä.
onko meillä tänään kisa ihan normisti 20:00? voi olla hiukan hakemista kun ei oo tullu vähään aikaan tätä pelailtua :p

JAJAJA, laitanko suoraan vaan kutsut noille kuskeille ketkä on tuolla etusivulla?tä? kun tuota ilmoituslistaa ei vissiin enää käytetä.
 
Ylös Bottom