Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Arska. Itsellänikin on modeemi alakerrassa, ja tietokone yläkerrassa. Muutaman sentin siirrotkin vaikuttaa itselläni netin toimimiseen. Itse olen huomannut että mitä lähemmäs huoneen oviaukkoa siirtää, sitä paremmin toimii.... Toki neteillä on eroa...

On muuten hieno lista coke :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Rantala ja kaikki muutkin vaan mukaan tänään. Katotaan sitten chat huoneessa puuttuuko joku ja miten jaetaan loput tallit uusille.

Sopiiko kaikille että ajettais tänään vähän pitempään? vaikka klo 20 asti?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jos pystyt editoimaan (mitä minä en pysty) niin ei sun tarvitse uppaa kun max parin minuutin pätkää, jos jotain tutkittavaa haluat tuomaristolle haluat näyttää :)

Ja jos sulla on aikaa niin kannattaa kokeilla kisakoosteiden tekoa, aika hauskaa puuhaa :p

Juu kyllä editoiminenkin on tullu tutuksi vuosien varrella, riippuu vaan miten Sony Vegas suostuu toimimaan. Ja mikäs siinä, voin mä koosteitakin tehä, pitää vaan leikata tietty aina omat failit pois :D

Ja käy hyvin pelaaminen kaheksaan asti, tai jopa pidempään. :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kanada

1. Jrantala
2. Teppoil
3. ArskaTehtaalla
4. Antimikael
5. Eskortti
6. Pletor
7. Coke
8. Brada
9. Aappo

Valencia

1. Coke
2. Brada
3. Antimikael
4. Teppoil
5. Aappo
6. ArskaTehtaalla
7. Eskortti
8. Jrantala
9. Pletor

Silverstone

1. Coke
2. Brada
3. Pletor
4. Aappo
5. Jrantala
6. ArskaTehtaalla
7. Eskortti
8. Antimikael
9. Teppoil

Saksa

1. Coke
2. ArskaTehtaalla
3. Eskortti
4. Aappo
5. Pletor
6. Antimikael
7. Teppoil
8. Jrantala
9. Brada

Unkari

1. ArskaTehtaalla
2. Teppoil
3. Coke
4. Pletor
5. Antimikael
6. Aappo
7. Eskortti
8. Brada

Spa

1. Brada
2. Coke
3. Teppoil
4. Antimikael
5. Aappo
6. ArskaTehtaalla
7. Pletor
8. Eskortti

Monza

1. Coke
2. Brada
3. Aappo
4. Pletor
5. ArskaTehtaalla
6. Eskortti
7. Antimikael
8. Teppoil

Ja Monzasta mulla on kuvamateriaalia, uppautumassa juuri tällä hetkellä.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Pisteet Monzan jälkeen:
66316.png

e9ac9.png



Monzan kilpailu minun kuvakulmasta: KFIN Mini-sarja | Monza - YouTube
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Arskahan se sieltä tuli :D. Huvittavintahan tuossa oli se, että minulle tuli 30sek rankkua ja Arskalle 10...

Kanadassa Aappo pyöräytti minut neulansilmässä, sitten yritän päästä takaisin radalle niin hän tulee suoraan kylkeen (olin pysähtynyt). Peli heittää siitä rangaistuksen.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ite en päässyt eilen paikalle mutta eskortin mahtava video lievitti onneksi tuskaa :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Meikäläinen siellä vaan veti kakkosmutkan pitkäks Valenciassa. Millos seuraavat kisat?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Eikös kahen viikon päästä ollut se espanja... Tämä mini-sarja voitaisiin ajaa sitä ennen loppuun ja valencia 100% olis kans ohjelmassa jossain vaiheessa.


Mitä muuten porukka on mieltä, ajetaanko jossain vaiheessa lisää tämmösiä minikisoja? Omasta mielestäni tämä on aivan mahtavaa touhua :D

5 vai 3 kierroksen kisoilla?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Eikös kahen viikon päästä ollut se espanja... Tämä mini-sarja voitaisiin ajaa sitä ennen loppuun ja valencia 100% olis kans ohjelmassa jossain vaiheessa.


Mitä muuten porukka on mieltä, ajetaanko jossain vaiheessa lisää tämmösiä minikisoja? Omasta mielestäni tämä on aivan mahtavaa touhua :D

5 vai 3 kierroksen kisoilla?

Mä oon ainaki mukana kaikissa mahollisissa kisoissa mihin vaan mahtuu. Mieluiten 5 kierroksen kisoilla. Ja kiitos vaan kehuista vehka, voin alkaa tekeen näitä koosteita ihan kaikista kisoista mihin osallistun jos katsojia löytyy ;)
 
Ylös Bottom