Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Juu eihän nyt automaatti vaihteita oteta pois.. Itsekkään en manuaalilla ajaisi vaikka maksettais :) Ja eipä siittä haittaa ole vaikka apuja käytetäänkin, sillä yleensähän ne hidastaa vain.. Mutta monacossakin saattais abs jarrut pikkasen auttaa.. Ja Brada. Ei tämä sarja ole mitään jatkoa millekkään :). Tuli vain idea mieleen ja tuntu kinnostuneita olevan niin pistin sarjan pystyyn :) Tänään pitäisi muuten tulla pisteet Epsanjasta.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ite ajan myös ohjaimella. Automaattivaihteita käytän ja Traction Controlia olen tottunut käyttämään, muut avut on ollu offilla. Eikö avut voisi jatkossakin olla sallittuja. Paitsi tietenkin jos joku haluaa poistaa kaikki avut (lukuunottamatta automaattivaihteita).
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Siis niitä apujako todella joku käyttää..?? Itse kuvittelin että niitä ei kukaan käytä. Aikoinaan taidettiin sopia että ohjainkuskit saa käyttää apuja, mutta mielestäni vois ne ottaa kokonaan pois... Annetaan nyt ohjainkuskeille Monacoon vielä apuja, mutta Kanadassa voitaisiin kaikki ajaa ilman apuja.. Esittäkää vastaväitteet ja perustelut jos ollaan erimieltä :)

Saapa nähä kuinka kova kuski minusta tulee ku muutkin ottaa avut pois :D

ja eikös eskortti ainakin suunnitellut ratin ostoa, Arskakin on jotain puhunut ratista... Vieläkö löytyy muita jotka ajaa ohjaimella?

Ainoat avut mitkä auttaa on ABS:it, muista avuista on vain haittaa. Pääset nopeammin jos et käytä mitään apuja
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ite ajan myös ohjaimella. Automaattivaihteita käytän ja Traction Controlia olen tottunut käyttämään, muut avut on ollu offilla. Eikö avut voisi jatkossakin olla sallittuja. Paitsi tietenkin jos joku haluaa poistaa kaikki avut (lukuunottamatta automaattivaihteita).
samaa mieltä taikojan kanssa
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

samaa mieltä taikojan kanssa
Eli avut päällä siis.. Asia selvä, mutta vinkkinä vaan rattikuskeille että ottakaa ihmeessä avut pois jos haluatte "kehittyä" kuskina... Vain hankalimmalla tasolla ja hankalimmilla asetuksilla pystyy kehittymään :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

juu avut vaan päällä..perkele mulla menis ainakin hermot jos niitä ei sais käyttää :p
ja ajan itekkin vielä padillä vaikko toi rattipoljin setti on tuolla vaatehuoneessa,
ei ole ollu aikaa reenata sillä ajoa yhtään..ja se minisarja jo osoitti et ei se niin helppoa ole...


Ainoat avut mitkä auttaa on ABS:it, muista avuista on vain haittaa. Pääset nopeammin jos et käytä mitään apuja
noh, tostakin voi olla kahta mieltä..meinaa jos opettelee kunnolla jarrutus paikat niin ilman absia pystyy jarruttamaan myöhemmin ja saa mun mielestä parempia kierroksia..ainakin ohittaminen helpottuu kun absilla tarttee alkaa jarruttaa paljon aikasemmin...voin tiätyste olla väärässäkin, mut tää onkin vaa mun mielipide:cool:
ja juu kyllähän noi absit auttaa, varsinkin tällasta kädetöntä kuskia..
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Juu no pidetään sitten päällä.. Jotkut ku on niin kädettömiä.. :D kokeiles vaan sitä rattia booris.. On se vaan niin paljon kivempaa ja helpompaa ajaa niitä vääntöjäkin rengas rengast vasten, ei tuu niin paljon kolareitakaan ku nopeemmin ja tarkemmin ehtii reagoida tilanteisiin..
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

juu avut vaan päällä..perkele mulla menis ainakin hermot jos niitä ei sais käyttää :p
ja ajan itekkin vielä padillä vaikko toi rattipoljin setti on tuolla vaatehuoneessa,
ei ole ollu aikaa reenata sillä ajoa yhtään..ja se minisarja jo osoitti et ei se niin helppoa ole...



noh, tostakin voi olla kahta mieltä..meinaa jos opettelee kunnolla jarrutus paikat niin ilman absia pystyy jarruttamaan myöhemmin ja saa mun mielestä parempia kierroksia..ainakin ohittaminen helpottuu kun absilla tarttee alkaa jarruttaa paljon aikasemmin...voin tiätyste olla väärässäkin, mut tää onkin vaa mun mielipide:cool:
ja juu kyllähän noi absit auttaa, varsinkin tällasta kädetöntä kuskia..

Tää ABS hyöty riippuu oikeestaan radasta
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Juu no pidetään sitten päällä.. Jotkut ku on niin kädettömiä.. :D kokeiles vaan sitä rattia booris.. On se vaan niin paljon kivempaa ja helpompaa ajaa niitä vääntöjäkin rengas rengast vasten, ei tuu niin paljon kolareitakaan ku nopeemmin ja tarkemmin ehtii reagoida tilanteisiin..
joo mut, mä en ole saanu niitä asetuksia kohilleen, kun jarru ei toimi lainkaan niinkuin pitäisi..hirveellä viiveellä alkaa jarruttamaan ja sama myös kääntäessä..
olen koittanu hiukan reenata tossa timetrialissa mut ei menny ku hermot :confused: ja jostain syystä kun laitan sinne ne asetukset ni ne ei pysy "muistissa", vaan joka kerta tarttee muistaa et miten ne olikaan viimeksi.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

joo mut, mä en ole saanu niitä asetuksia kohilleen, kun jarru ei toimi lainkaan niinkuin pitäisi..hirveellä viiveellä alkaa jarruttamaan ja sama myös kääntäessä..
olen koittanu hiukan reenata tossa timetrialissa mut ei menny ku hermot :confused: ja jostain syystä kun laitan sinne ne asetukset ni ne ei pysy "muistissa", vaan joka kerta tarttee muistaa et miten ne olikaan viimeksi.

Niin pelihän hukkaa rattisäädöt jos käynnistät pelin padillä ja sitten sammutat padin ja sillon vasta pistät ratin kiinni usbeehen.. eli ratti pitää olla ykkös ohjain ennenkun pistät pelin päälle. jos on jostain muusta kiinni niin enpä osaa sanoo mistä moinen johtuu :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

joo mut, mä en ole saanu niitä asetuksia kohilleen, kun jarru ei toimi lainkaan niinkuin pitäisi..hirveellä viiveellä alkaa jarruttamaan ja sama myös kääntäessä..
olen koittanu hiukan reenata tossa timetrialissa mut ei menny ku hermot :confused: ja jostain syystä kun laitan sinne ne asetukset ni ne ei pysy "muistissa", vaan joka kerta tarttee muistaa et miten ne olikaan viimeksi.
Tämän kanssa on saanut tapella itekkin... Tuo jarrun ja käännön viive johtuu siittä, että sulla on deadzone kohissa jotain... Pistä steering saturation noin 50-70 ja ihan kaikki muut nollalle.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Nyt se on jo varmaa, että meikäläinen aikoo hankkia ratin lähiaikoina ja tuli päädyttyä tuohon DFGT:hen sen halpuuden vuoksi, kun olis se G27 varmaan aika hapokkaan hintainen :)

DFGT:n omistajille sellainen kysymys, että kun tuossahan on tuo 900 asteen kääntyvyys, niin onko siitä haittaa formulapeleissä?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kannattasi laittaa ratille rattiasetukset Steering Saturation 70%
Steering Linearity 30% jos haluaa että auto kääntyy!
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kannattasi laittaa ratille rattiasetukset Steering Saturation 70%
Steering Linearity 30% jos haluaa että auto kääntyy!

Ei taida sulla noilla asetuksilla kääntyä? Tai kääntyy se...muita kuskeja päi
 
Ylös Bottom