Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

TAAS LENNETTIIN ULOS!
Enkä pääse enään PSN. Sovittiin Booriksen kanssa, että siirretään kisaa!

Tarkalleen ei tiedetä, koska ajetaan, mutta näköjään sellasia ongelmia nyt tuol PSN:ssä että on turha lähtee leikkimään, koska kirjautuu jatkuvasti ulos. Turha lähtee pelleilee siis tänään. Harmi:(

Pidetääs vaikka äänestys, että milloin porukoille sopii.
Itse ehdottaisin:

Keskiviikko 18:00---> 50%
Sunnuntai 17:00---> 100%
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Keskiviikko, sunnuntaina olen reissussa.

Milloin ja missä on seuraava PLF1-kisa, vois tulla mukaan.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Näi varakuskina:Mielummin keksiviikko, myös sunnuntai käy...:eek:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Keskiviikko sopii mulle, sunnuntaina en pääse.

Eli jos ei hirveesti tuu ääniä sunnuntaille niin ajetaan keskiviikkona 50 prossan kisana.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Sunnuntain kannalla olen, mutta jos nyt päätetään niin että keskiviikkona ajetaan niin en ihan varma ole ehdinkö mukaan :(.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

mieluummin Sunnuntai..keskiviikkona itella sulkapalloa noihin aikoihin..et ajelkaa sitten vaan 50% kisa..iha sama
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

jeesh..jos joku tänään haluaa tulla ajelemaan ja nauramaan kun taas testaan tota rattipoljin systeemiä, niin siinä klo 17:30----> eteenpäin olen ajelemassa..
ja sillä olettamuksella tietyste et kaikki netit sun muut toimii niinkuin niiden pitäisi :rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

jeesh..jos joku tänään haluaa tulla ajelemaan ja nauramaan kun taas testaan tota rattipoljin systeemiä, niin siinä klo 17:30----> eteenpäin olen ajelemassa..
ja sillä olettamuksella tietyste et kaikki netit sun muut toimii niinkuin niiden pitäisi :rolleyes:

Joo kaipa mä voisin tulla naureskelemaan sulle.
Mutta oikeastaan voisin vaihtaa tuon monaco päivän sunnutaihin.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jos invaatte porukkaa reeneihi nii älkää oikeesti lähtekö heti, oottakaa pari minuuttia. Brada mut invas, lopetin uran ajelun ja kappas. Ajot oli jo menossa. Kiiiiittooooos! :mad:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo näyttänee siltä, että sunnuntain puolelle meni kisa :)
Toivottavasti nyt sit vaan toimii se netti perkuletinperkule!:D
Ja myös tohon kisaan mitä en itse tahtois nähdä:
- Perezin kaltaisia ohitus yrityksiä
- Valleja pitkin ajamista
- Jos pyörähtää niin pyrkii antamaan tilaa eikä änge takaisin jos on kauhea tiukka jono tulossa juuri perässä
- Ei poistuttais siitä kisasta vaikka mokia sattuis. Meinaan niitä tulee kaikille tapahtumaan (tod näk..), joten eise kisa välttämättä kuse jos pari kertaa joutuu siiven vaihtamaan varikolla.

Itekki jäin 25% kisassa 2lap ykköselle niin mitenköhän paljon jään 100%? :D
 
Ylös Bottom