Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mulla ei ole mitään sanottavaa kisasta, paitsi anteeksi pitää pyytää Teppoililta, ajoin sun perään ekassa mutkassa kierros 2 tai 3, ei vaan jarruttanut kun pääsin imuun :( mä sain siitä rankkua ihan oikeutetusti, toivottavasti sun kisa ei menny pilalle?

Ei se mitään. Ei mun kisa siitä pilalle mennyt, ennemminkin parani kun piti aloittaa nousu takaa uudestaan, niin sai taistella kunnolla :) Sijoitus ei ainakaan olisi voinut olla parempi.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

1eb6f.png

8c6d7.png


Jos ihmettelet että miksi 100+32 (Sauber kuljettajat) tuottavat vain 122 niin se johtuu siitä että Jrantala keräsi ensimmäiset 10 pistettä Force-Indialla.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Coke, rantalan pisteet menevät kaikkki sauberille.. Varsinkin kun force india ei edes ole "oikea talli" vaan se taitaa olla varakuskien auto + egualilla ajetaan.


Mielenkiinnolla tuomaristo odottaa rantalan näkemystä päivän törttöilyihin..
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Coke, rantalan pisteet menevät kaikkki sauberille.. Varsinkin kun force india ei edes ole "oikea talli" vaan se taitaa olla varakuskien auto + egualilla ajetaan.


Mielenkiinnolla tuomaristo odottaa rantalan näkemystä päivän törttöilyihin..

Ihmeellistä, kyllä mun mielestä sillä autolla jolla ajaa niin siihen talliin ne menee. No ihan sama, korjaan sitten seuraavan kisan jälkee. Ja pakko tota pilkkua viilaa, se on equal.

EDIT

Ei ole ensimmäinen kerta kun Jrantala1 töpeksii, hän PLF1 on mm. rammannut Aken ja oikasi Austinin kilpailussa aika monta kertaa. http://uppaa.net/i/9649e.png Austinin kisan jälkeen hän ei myöntänyt oikasujaan, mutta Aken rammauksen myönsi olleen tahallinen.

EDIT 2

Sitten ikäviin asioihin, yksi ratavirkailija on menettänyt henkensä Kanadan kilpailun jälkeen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

missä kohtaa tapahtui kolari että näin pääsi käymään? todella harmillista :(

löysin jo...
tarttee kyllä sanoa että todella huono tuuri olllut kaverilla..
Onnettomuus Montrealin GP:ssä vaati kuolonuhrin | Formulat | Iltalehti.fi

Joo on, Melbournessa 2001 ja Monzassa 2000 kuollut viimeksi.

Mites muuten tuo Valencia, oliko ajatusta ajaa se tässä tauon aikana ihan höntsänä? Jotain muistaakseni oli puhetta.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo on, Melbournessa 2001 ja Monzassa 2000 kuollut viimeksi.

Mites muuten tuo Valencia, oliko ajatusta ajaa se tässä tauon aikana ihan höntsänä? Jotain muistaakseni oli puhetta.
kyllä se niin taisi olla ja sitten vielä 100% kisana jos nyt oikein muistan:cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ei mitään 100% kisoja, mä en jaksa niitä ajaa kun liian pitkä.. mielummin 50%
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo on, Melbournessa 2001 ja Monzassa 2000 kuollut viimeksi.

Mites muuten tuo Valencia, oliko ajatusta ajaa se tässä tauon aikana ihan höntsänä? Jotain muistaakseni oli puhetta.
Mites kävis toi ensiviikon Torstaina? vai onko porukat jo silloin lähteny viettämään juhannusta??
ite lähden vasta perjantaina mökille ni tuolloin kerkeisi ajella vaikka 100% kisan Valenciassa :cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ei mitään 100% kisoja, mä en jaksa niitä ajaa kun liian pitkä.. mielummin 50%
No onneksi sun ei ole pakko osallistua :) ja eihän sitä edes tiedä vielä mikä rangaistus sulle tulee eilisestä kielen käytötöstä:rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

No onneksi sun ei ole pakko osallistua :) ja eihän sitä edes tiedä vielä mikä rangaistus sulle tulee eilisestä kielen käytötöstä:rolleyes:


Rangaistuksesta puheenollen, milloin Rantala-tapauksesta jaetaan mahdollisia rangaistuksia?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Rangaistuksesta puheenollen, milloin Rantala-tapauksesta jaetaan mahdollisia rangaistuksia?
Tapaukset Rantala ja SJ ovat parhaillaan käsittelyssä:) itsellä jo oma mielipide rangaistuksista mutta yksin en tee päätöstä. vehkalle olen pistänyt jo viestiä ja toivon mukaan saadaan rangaistukset tänään jaettua:cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ei mitään 100% kisoja, mä en jaksa niitä ajaa kun liian pitkä.. mielummin 50%

No hyvin sä Kanadassakin tulit maaliin :D

Eiköhän mulle käy, pitää kysyä porukoilta onko ne juhannukselle jotain sopineet. Ilmoittelen sitten, onko muuten Valenciassa pakko ajaa Williamsilla? Olisi kivaa ajaa Maranellon punaisella.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

No hyvin sä Kanadassakin tulit maaliin :D

Eiköhän mulle käy, pitää kysyä porukoilta onko ne juhannukselle jotain sopineet. Ilmoittelen sitten, onko muuten Valenciassa pakko ajaa Williamsilla? Olisi kivaa ajaa Maranellon punaisella.
Veikkaanpa, että ei tartte ajaa "omalla" autolla, koska kisahan pidetään höntsä mielessä. Tehdään vaikka niin, että porukat itse saavat päättää millä autolla ajaa. Itse ajattelin HRT tai Force Indiaa käyttää jos ei ole pakko ajaa sillä "määrätyllä" autolla ;)

Itseäni harmittaa kun en päässyt kisaan tulemaan. Kovaa treeniä olinkin ehtiny vääntää Montrealia varten, mutta mökillä oli sen verran hommaa, että piti jäädä niitä tekemään. Pitäis saada juhannus kuntoon sekin rämeikkö. Noh Silverstonessa olen varmasti mukana! :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Veikkaanpa, että ei tartte ajaa "omalla" autolla, koska kisahan pidetään höntsä mielessä. Tehdään vaikka niin, että porukat itse saavat päättää millä autolla ajaa. Itse ajattelin HRT tai Force Indiaa käyttää jos ei ole pakko ajaa sillä "määrätyllä" autolla ;)

Itseäni harmittaa kun en päässyt kisaan tulemaan. Kovaa treeniä olinkin ehtiny vääntää Montrealia varten, mutta mökillä oli sen verran hommaa, että piti jäädä niitä tekemään. Pitäis saada juhannus kuntoon sekin rämeikkö. Noh Silverstonessa olen varmasti mukana! :)

Joo tota en tiedä pääsenkö, porukat nähtävästi lähtevät mökille. Mun ei ole pakko mennä mukaan mutta tekis mieli, katotaan nyt.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Rangaistukset ovat seuraavat.

Rantalalle 3 kisan rangaistus eli tervetullut mukaan 25.8 Belgian kisaan.

Super-Jesselle 5 kisan rangaistus ja seuraavaksi mahdollisuus tulla mukaan 22.9 singaporen kisaan. ja toivon mukaan SJ olet rangaistuksen jälkeen täysin asiallinen muita kuskeja kohtaan ja ei enää tulisi mitään sanomisia, koska seuraavasta huomautuksen jälkeen saat unohtaa tämän sarjan.

PS. Jos jollain kysyttävää tai rangaistuksia vastaan jotain sanottavaa niin viestiä vaan tulemaan. toivon mukaan nämä rangaistukset opettavat nyt jotain ja tällaisia ei tarvisi jatkossa jakaa.

Terveisin tuomariston jäsen santtu-71 eli salu71
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Rangaistukset ovat seuraavat.

Rantalalle 3 kisan rangaistus eli tervetullut mukaan 25.8 Belgian kisaan.

Super-Jesselle 5 kisan rangaistus ja seuraavaksi mahdollisuus tulla mukaan 22.9 singaporen kisaan. ja toivon mukaan SJ olet rangaistuksen jälkeen täysin asiallinen muita kuskeja kohtaan ja ei enää tulisi mitään sanomisia, koska seuraavasta huomautuksen jälkeen saat unohtaa tämän sarjan.

PS. Jos jollain kysyttävää tai rangaistuksia vastaan jotain sanottavaa niin viestiä vaan tulemaan. toivon mukaan nämä rangaistukset opettavat nyt jotain ja tällaisia ei tarvisi jatkossa jakaa.

Terveisin tuomariston jäsen santtu-71 eli salu71

Täysin turha rangaistus! Mielummin joku varoitus
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Rangaistukset ovat seuraavat.

Rantalalle 3 kisan rangaistus eli tervetullut mukaan 25.8 Belgian kisaan.

Super-Jesselle 5 kisan rangaistus ja seuraavaksi mahdollisuus tulla mukaan 22.9 singaporen kisaan. ja toivon mukaan SJ olet rangaistuksen jälkeen täysin asiallinen muita kuskeja kohtaan ja ei enää tulisi mitään sanomisia, koska seuraavasta huomautuksen jälkeen saat unohtaa tämän sarjan.

PS. Jos jollain kysyttävää tai rangaistuksia vastaan jotain sanottavaa niin viestiä vaan tulemaan. toivon mukaan nämä rangaistukset opettavat nyt jotain ja tällaisia ei tarvisi jatkossa jakaa.

Terveisin tuomariston jäsen santtu-71 eli salu71

Jesse on ollut monta kertaan kisakiellossa PLF1 sarjassa, ei hän millään opi.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Täysin turha rangaistus! Mielummin joku varoitus
Sä siis meinaat että aina vaan pelkkiä varoituksia pitäis jakaa ??? ja sit taas seuravaan kisaan mukaan sählämään ja ottamaan varoitus ?? ei se niin mene SJ kun et vieläkään ole oppinut mitään :mad: nyt sentään saat vielä mahdollisuuden olla mukana tässä sarjassa. ja saat viettää vähän pidemmän kesäloman kuin muut kuskit .
 
Ylös Bottom