Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 1 PÄÄTTYNYT

Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Minulle ei yleensä viikonloput käy. Huomenna kävisi. Muutenkin mielummin ajaisin arki iltaisin (Tiistai ei käy).
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Huomenna käy kyllä oikein hyvin ja mukava saada sarja käyntiin. Ja sain vieläpä Lotuksen :)

Entäs kuinka tiheään näitä kilpailuja ajeltaisiin? Itsellä ei ole mitään rajoituksia milloin en pääsisi.

Ja mites kun tässä olisi alustavasti mukana 12 kuskia(tuskin kaikki aina mukana) vaikka 16 olisi tilaa? Vai onko niin että neljä "avuttomien" sarjasta karsiutunutta tulee sarjaan vähän myöhässä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Eli tänään ajetaan karsinta? kyllä se käy, mutta rataan en ole vielä tutustunut.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Kuten jo sanoin tulen tänään mukaan.

Ja minun puolesani niitä kisjoa voisi ajaa 2 kertaa viikossa kunhan saadaan porukkaa tarpeeksi.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Jos en avuttomien karsinnassa pääse 16 parhaan joukkoon niin olisin halukas tulemaan tähän sarjaan kisakuskiksi. Aikataulullisesti sopii lähes mikä tahansa ilta kisaamiseen, joten aktiivisuutta pitäisi ainakin löytyä.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Tottakai jacky tororosson "nuori kuljettajalupaus" on mukana. 2 kisaa viikossa enintään. Mulle nyt sopii ihan mikä ilta vain, kunhan vähän saa harjoitteluaikaa :D
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Elikkä tänään 19:00 on eka kilpailu? Rippuu hieman mitä mieltä Player on (toivon että player kuittaa tähän ennen 19:00 oman mielipiteensä). Mutta mielestäni tänään voisi jo ekan kisan ajaa ja mä siis sen hostaisisin. Kaikki kuulolla odottamaan varmistuksia.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Tänään ei käy,mut seuraavana keskiviikkona kävis sarjan alotus.Mix äkkiä näin kiire sarja alotukselle? Muistaakseni avuttomien piti ensin ajaa karsinta ja sit vasta alotetaan tää sarja.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

PERUUTUS: ITSELLENI TULI MENOA ENKÄ VOI SIIS TÄNÄÄN HOSTATA KILPAILUA. EHDOTAN ALOITUKSEN SIIRTOA VIIKONLOPULLE TAI ENSI VIIKOLLE. PLAYER TEHKÖÖN OMAT PÄÄTÖKSET, MUTTA TÄNÄÄN EI MUN HOSTAUKSELLA TULE KILPAILUA. ANTEEKSIPYYNTÖ KAIKILLE JA TOIVON ETTÄ TÄMÄ EI TULLUT LIIAN MYÖHÄÄN.


 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Eiköhän odoteta nuo avuttomien karsinnat? Sieltä saattaa kuitenkin porukkaa tulla tähän sarjaan...
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

PERUUTUS: ITSELLENI TULI MENOA ENKÄ VOI SIIS TÄNÄÄN HOSTATA KILPAILUA. EHDOTAN ALOITUKSEN SIIRTOA VIIKONLOPULLE TAI ENSI VIIKOLLE. PLAYER TEHKÖÖN OMAT PÄÄTÖKSET, MUTTA TÄNÄÄN EI MUN HOSTAUKSELLA TULE KILPAILUA. ANTEEKSIPYYNTÖ KAIKILLE JA TOIVON ETTÄ TÄMÄ EI TULLUT LIIAN MYÖHÄÄN.
Kannatan tätä ehdotusta.:) Ens keskiviikko sopis hyvin.:)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Suomen_Leijona ja brada23 liittyvät mukaan, joten avuttomien karsinnasta tulee vielä se 16. kuljettaja.

Ilmeisesti aika monelle täältä käy tuo keskiviikko toiseksi kisapäiväksi, joten ensimmäinen kilpailu ajetaan viikon päästä keskiviikkona. Onko tämä kello 19 sitten hyvä aika aloittaa, vai haluatteko myöhemmäksi? Ja ilmoittakaa myös mikäli teille sopii toiseksi kisapäiväksi lauantai tai sunnuntai, ja kellonaika siihen perään.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Mulla taas on tuo ihana vuoro-työ...joten omasta puolesta en pääse, kuin joka toinen viikko peleihin mukaan. ( jos viikolla ajelette )
Eli mun kuppi kääntyy viikonlopuille ja miellellään Sunnuntaille, jotka on muutenkin ihan hanurista oli krapulaa tai ei.

Olisko semmonen mitään, että ajettais vaikka 2 kisaa/viikko. Esim. Keskiviikko ja Sunnuntai? Näin pääsisi osallistumaan ainakin yhteen kisaan viikon aikana.

Sieltähän se jo tulikin Playerin suusta:)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Suomen_Leijona ja brada23 liittyvät mukaan, joten avuttomien karsinnasta tulee vielä se 16. kuljettaja.

Ilmeisesti aika monelle täältä käy tuo keskiviikko toiseksi kisapäiväksi, joten ensimmäinen kilpailu ajetaan viikon päästä keskiviikkona. Onko tämä kello 19 sitten hyvä aika aloittaa, vai haluatteko myöhemmäksi? Ja ilmoittakaa myös mikäli teille sopii toiseksi kisapäiväksi lauantai tai sunnuntai, ja kellonaika siihen perään.
Viikonloput on aika huono ajankohta,mut jos viikolla ei ajeta tai jos ajetaan 2kisaa/viikko,ni lauantai klo18.00 jälkeen. Oletan,ett täs avullisten sarjassa saa ajaa myös ilman apuja.:confused:ps.klo 19.00 käy keskiviikkoisin.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

klo 19.00 Keskiviikkoisin ja viikonloppuna sopii kumpikin päivä. Ajoavut on tietenkin kaikilla päällä:rolleyes: No ei sentäs, jokainenhan tietysti ite määrää mitä käyttää:D
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Keskiviikko ja sunnuntai ja alkamis aika 19-20 nii ois justiisa passeli.
 
Ylös Bottom