Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 1 PÄÄTTYNYT

Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Mulla oli renkaan ihan loppu ja yritin vielä väkisin saada zephyldraa kiinni:D Siinä meni sit 20sekunnin kaula suhun ja vielä viimesessä mutkassa ulos. 7 sija muuttu 8siksi:rolleyes: Aapo pääs vielä siihen mun ja zephyldranin väliin (oli kierrosta edellä) ja siinä meni vielä viimesetki tatsit sekaisin:) Hyvää vääntöä muuten...
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Hyvä kisa kaikin puolin harmi vain ettei vauhti riittäny podiumille.

Jackyn kanssa pieni osuma eka kieroksella jossa pyörähdettiin mutta muuten oikein siisti kilpailu oli kylä :)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Heh, joo hyvää vääntöä:D Pääsit lopulta niin lähelle, että oli pakko päästää edelle.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Eipä mullakaan ihan nappiin menny :D alussa joku kuski tais pikkasen heittää mua nurmelle ja sitte lipes ja crash :/ noo aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta. Kuitenkin ainakin mitä itse näin niin erittäin rehtiä ja hyvää ajoa kaikilta :)

Kisan tulokset:

1. Tomperton - Sauber F1 (tuurasi Hiphei_finlandia) 25p
2. Taikoja - Sauber F1 18p
3. Brada23 - Marussia F1 15p
4. Aappo1 - Lotus F1 12p
5. Lightionary - Cathermann F1 10p
6. Zephydra - Williams F1 8p
7. Shuudi - Marussia F1 6p
8. Jackyw83 - Toro Rosso F1 4p
9. Alphatuhoaja - Mercedes F1 2p
10. Lisco82 - Toro Rosso F1 1p
DNF: Suomen_Leijona ja anz3lmo78
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Siinä meni muutama auto alussa pitkäksi sen tiukan kurvin ja ajattelin, että nyt on mun paikka iskeä. Taisin olla jossain 5sijan paikkeilla. Pikku osuma aapoon ja yht äkkiä olinki viimenen:D Hyvää vääntö oli kyllä perälläkin.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Pieni vitutus jäi päälle ku menin ryssimään tuon kisan eka hyvät kisailuttompsonin kanssa kunnes sitten pieni spinni ja eroo heti 7 sekkaa noh renkaiden vaihdon jälkeen taas spnni ja taikoja tulee ohi. Siinä sitten taikojan kanssa hyvää kisailua kunnes joku 3 kiekkaa ennen loppua pieni pusu taikojan perään ja 20 sekan penaltyt päälle.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Vituiks meni kun vapaussota! Heh juu, tota noin...samoilla linjoilla anz3lmon kanssa:) vaikken nyt ihan noin synkissä aatoksissa ole..peliähän tämä on.

En tiiä mitä siinä ekassa mutkassa oikein kävi? yhtä-äkkiä lähti auto lapasesta ja sit oltiikin matkustajia (joku tais tulla konttii) mut penaltyy tuli +10 sekkaa ja uuden etu-siiven haku...loppukisa menikin sit kierroksilla ohitulevien kyttäilyksi.

Mut joo, tosiaan...tää on eka Formula-peli mitä on tullu pelattua sit Amiga500:n jälkeen, et kaikki vinkit ja neuvot on tervetulleita. :cool:
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Jepjep. Tulipaha eka kisa ajettua. Kyllä hieman potuttaa nuo ekat 2 kierrosta. Ekalla kierroksella mutkassa 2 Jacky osui minun takarenkaaseen(?) ja spinnaushan oli seuraus. Seuraavalle kiekalla samassa mutkassa heitin ite rinkulat. Siinä meni paljon aikaa. Loppukisa olikin sitten erittäin tylsä, ero edellä olevaan oli noin 20s. Ja takana olevaan 20-30s. Mutta tulokseen olen varsin tyytyväinen.
PS. Vähän myös harmittaa ettei tallikaveria ole ollenkaan. Valmistajien mestaruus on tavoittelemattomissa mutta elämä on rankkaa :D
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Ens kisaan varmasti kaikille ihan hyväksi ohjeeksi voi sanoa että (tai ainakin mä) jos haluaa ottaa rauhassa niin jättäytyy a-ajossa melko viimeiseksi ja ekan mutkan niin rauhassa että selviää siitä ehäjänä.
Itselleni tuli varikkostopp + penaltya tosta ekasta kiekasta, ilman sitä varmaan itsekkin olisin ollut korkeammalla :/ Mutta kilpailuahan tämä on ja eihän tuolla F1:n maalimassa toi Suzukan kisakaan aivan täydellisesti kaikilta startannut.

"Tallimestaruus" onkin sitte aivan eri juttunsa, 2-3tallissa ei toisesta kuskista ole kuulunut aikoihin ja 1 tallissa sellainen kokonaan puuttuu..

Player, voisit käydä jossaa kohtaa läpi noita talleja ja yrittää herätellä noita ketkä ei tänään kisaan ilmantuuneet (paitsi ketkä siitä ilmoittivat) ja esim anz3n tilalle laittaa vaikka Tomperton tai jonkun avuttomien karsinnasta tippuneen, aivan sama :D :D :D

Sunnuntaina sitte Braziliaan kosteaan Interlagosiin (kirjontinko ees oikein :D) ja toivottavasti ainakin saman verran porukkaa ja vähä asennetta lisää kehiin niin saadaan kunnon kisa taas aikaiseksi.

Player, ota yhteyttä yv:nä tai tähän, siitä että kumpi ton sunnuntain kisan hostaa yms.

Kiitos kuitenkin kaikille tänään ajaneille :)

Edittiä: Kaikki sarjan kuskit jotka eivät jo mulla kavereissa ole, niin pyydän teitä lähettämään mulle pyynnön. Helpottaa tota kisaan invaamista ja muutenkin yhteydenpitoa.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Meillä oli ihan turvallinen väli siinä 2 mutkassa. Sulla karkas vain perä alta mutkasta kiihdyttäessä. Ainut hitti mitä mulle tuli oli aapon kans pieni osuma josta pyörähdin ja jäin koko letkan hännille.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Ens kisaan varmasti kaikille ihan hyväksi ohjeeksi voi sanoa että (tai ainakin mä) jos haluaa ottaa rauhassa niin jättäytyy a-ajossa melko viimeiseksi ja ekan mutkan niin rauhassa että selviää siitä ehäjänä.
Itselleni tuli varikkostopp + penaltya tosta ekasta kiekasta, ilman sitä varmaan itsekkin olisin ollut korkeammalla :/ Mutta kilpailuahan tämä on ja eihän tuolla F1:n maalimassa toi Suzukan kisakaan aivan täydellisesti kaikilta startannut.

"Tallimestaruus" onkin sitte aivan eri juttunsa, 2-3tallissa ei toisesta kuskista ole kuulunut aikoihin ja 1 tallissa sellainen kokonaan puuttuu..

Player, voisit käydä jossaa kohtaa läpi noita talleja ja yrittää herätellä noita ketkä ei tänään kisaan ilmantuuneet (paitsi ketkä siitä ilmoittivat) ja esim anz3n tilalle laittaa vaikka Tomperton tai jonkun avuttomien karsinnasta tippuneen, aivan sama :D :D :D

Sunnuntaina sitte Braziliaan kosteaan Interlagosiin (kirjontinko ees oikein :D) ja toivottavasti ainakin saman verran porukkaa ja vähä asennetta lisää kehiin niin saadaan kunnon kisa taas aikaiseksi.

Player, ota yhteyttä yv:nä tai tähän, siitä että kumpi ton sunnuntain kisan hostaa yms.

Kiitos kuitenkin kaikille tänään ajaneille :)

Edittiä: Kaikki sarjan kuskit jotka eivät jo mulla kavereissa ole, niin pyydän teitä lähettämään mulle pyynnön. Helpottaa tota kisaan invaamista ja muutenkin yhteydenpitoa.
Annetaan nyt vielä ainakin yksi kilpailu aikaa ilmaantua, jos ei sen jälkeen näy niin vaihdetaan.

Ja hoida sä vaan hostaamiset jos vaan pystyt.

Päivitän etusivun huomenna (pistetaulukko ym).
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Oli kyllä hyvä kisa. Aluksi tuntui ettei ollut mitään mahdollisuuksia kärkikaksikolle (tomperton ja brada), mutta varikkopysähdyksien jälkeen brada spinnasi ja pääsin ohi. Siinä kisailtiin ja ohiteltiin toisia vuorellen muutaman kieroksen ajan kunnes brada osui minuun ja sai penaltya (minä menetin myös aikaa kun ajauduin ulos radalta). Sen jälkeen ei ollut enää mahdollista saada bradaa tai tompertonia kiinni ja taakse oli 15 sekunnin ero. Sauberille tuli kaksoisvoitto, hyvä alku siis ;)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Meillä oli ihan turvallinen väli siinä 2 mutkassa. Sulla karkas vain perä alta mutkasta kiihdyttäessä. Ainut hitti mitä mulle tuli oli aapon kans pieni osuma josta pyörähdin ja jäin koko letkan hännille.

Voin vaikka vannoa, että joku osui minuun koska ei mikään auto lähde noin äkäseen ja mutka ei edes ehtinyt kunnolla alkaa..
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Hitaasti varmaan voimme siirtyä tutkimaan jo seuraavaa kisaa, Brasiliaan. Mä taasen hostaan sen :) Kuinka moni tietää ettei oo tulossa, niin voidaan niiden tilalle palkata varakuskit? Ja mitäs muuta, minkälaisia tunteita teillä on Brasilian rataa kohtaan. Radaltaahan se on lyhyt ja mutkia täynnä.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Hitaasti varmaan voimme siirtyä tutkimaan jo seuraavaa kisaa, Brasiliaan. Mä taasen hostaan sen :) Kuinka moni tietää ettei oo tulossa, niin voidaan niiden tilalle palkata varakuskit? Ja mitäs muuta, minkälaisia tunteita teillä on Brasilian rataa kohtaan. Radaltaahan se on lyhyt ja mutkia täynnä.
Sunnuntaisin en osallistu,ku samaan aikaa on varikkosuoran sarja jossa oon mukana. Keskiviikkoisin oon mukana,paitsi eilinen jäi välistä oman mokani takia ---> lainasin pelin enkä saanut sitä takas ajoissa lupauksista huolimatta.:(
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Olen kaiketi tulossa jollei mitään erikoista tapahdu eikä sinänsä brasiliassa ole mitään vikaa, mutta tuon monacon vois kyllä vaihtaa pois tuosta kalenterista ja vaihtaa se johonkin muuhun rataan.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Minä pääsen seuraavan kerran kisaan vasta aikasintaan luultavasti ensiviikon sunnuntaina ku pitäs laitta lähipäivinä kone tilaukseen. Joku voi minua tuurata ne kisat mihin en vielä kerkiä.
 
Ylös Bottom