Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja [Avuttomat] LOPETETTU

Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Herran jumala missä välissä tuo klo 20 on hyväksytty ajoajaksi ? Menny multa täysin ohi ku olin siinä uskossa, että kisat ajellaan siinä ysin jälkeen niinkuin aikasemminki? No eiköhän tuostaki selvitä..

Ja Olvi jos me ny ees jokunen piste kerätään!

Kauden tavoite 20p. :cool:
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Barcelonasta ulkomaalaiselta foorumilta:

1.14.9

2nd on PS3 TT oooooooooooooooosh!

No setup needed, follow the secret route.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Barcelona voitaisiin vaihtaa toiseen kun siellä voi ajaa näin: (kohdat 2.49 ja 4.11 sekä 5.43)

[video=youtube;L7waH0J_j3M]http://www.youtube.com/watch?v=L7waH0J_j3M[/video]
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Pakkohan se on kun ei replaytäkään ole tarjolla (?), muutenhan kisan jälkeen pystyisi huijarit diskaamaan.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Mitä nyt taas hessut, jos rataa ei voi sen takia ajaa "kun siellä voi oikaista", niin on kyllä ihme touhua. Tärkeintä ei ole voitto vaan hyvä ja rehti kisa. Oikokoon ken haluaa, mutta tuskin sillä muiden pelaajien kunnioitusta saa.

Asiasta toiseen, ehdotan hostiksi SuomiFiniä, ainakin ennen on ollut hyvät yhteydet hänellä sekä on ollut aktiivinen osallistuja. Mitäköhän muuta... Kisan pituus 50%? Itselle kävisi tosin myös 100%, jos kerta aloitetaan jo klo 20.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Hyvä aasinsilta seuraavaan kysymykseeni, eli itse en pysty osallistumaan koko sarjaan omien kiireiden takia, joten tarvitsisin nyt pari vapaaehtoista hostaamaan kisat. Vaatimuksina olisi suht hyvä netti ja aktiivisuus. Homma menisi niin, että hostaaja ottaa tulokset (aika-ajojen ja kilpailun) ylös ja lähettää ne mulle vaikkapa yksityisviestillä, ja minä sitten päivittelen taulukoita ym. tuonne ensimmäiseen viestiin.

Jos sopii niin voin ainakin tulokset ottaa ylös ja laittaa ne eteenpäin mutta hostaamaan en välttämättä haluaisi alkaa kun ei ole siitä yhtään kokemusta.

Minulle käy kisapituudeksi 50 tai 100%
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

No jos tehdään niin, että SuomiFIN (mikäli suostuu) hostaa kisat ja Juho ottaa tulokset ylös ja pistää meikäläiselle. Ja mitä tulee tuohon Espanjaan, niin sillä mennään nyt. Luulisi että tästä sarjasta sen verran suoraselkäisyyttä löytyy.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Tuskin kukaan rupeaa tuolla espanjassa noin oikomaan. Kisapituudeksi ehdotan 50%.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Mites säähommat siihen asti, että tulee patchia? Kun sehän on abaut 99% varmuudella kuiteskin sadehommia joko aika-ajot / kisaa nii viehän se vähän pohjaa dynamicilta...
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Aika ylläri oli et pääsin tol mun kierroksel sarjaan:D Oli meinaa semmone kierros et huhhuh. Auto lähes poikittain tokavikas mutkas :D.

Ja vedetään vaan 50% kisa.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Avulliset siirtyivät jo clear säämodiin, niin mites me? mennäänkö sääbugin kanssa vai clearilla patchiin asti?
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Olisihan se kieltämättä perseestä, jos lähes joka kisassa sataisi.

Ehdotus:
1. Barcelona, clear
2. Austin, clear
3. Montreal, dynamic
4. Spa, dynamic
5. Interlagos, dynamic
6. Abu Dhabi, clear
7. Hockenheim, dynamic
8. Singapore, clear
9. Intia, clear
10. Suzuka, dynamic

Eihän dynamicilla nyt IHAN aina sada kuitenkaan.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Olisihan se kieltämättä perseestä, jos lähes joka kisassa sataisi.

Ehdotus:
1. Barcelona, clear
2. Austin, clear
3. Montreal, dynamic
4. Spa, dynamic
5. Interlagos, dynamic
6. Abu Dhabi, clear
7. Hockenheim, dynamic
8. Singapore, clear
9. Intia, clear
10. Suzuka, dynamic

Eihän dynamicilla nyt IHAN aina sada kuitenkaan.

Yksi vaihtoehto olisi tietty, että jokaiseen kisaan jokainen heittää joko "dynamic" tai "clear" ja eniten ääniä saanut vaihtoehto voittaa. Toki tämäkin vaan siihen asti kun tulee patchia, sen jälkeen arvioida tilanne uudestaan.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Varakuskit

LagiJouni
Sapwe
ppone133
prohotti
qolazor
karppane

HUOMIO! Jaossa seuraavat kisat:

1. FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA SANTANDER 2012 17.10 klo. 20.00
3. FORMULA 1 GRAND PRIX DU CANADA 2012 31.10 klo 20.00
4. 2012 FORMULA 1 SHELL BELGIAN GRAND PRIX 7.11 klo 20.00

Tehdään vaikka näin, eli kolme ensimmäistä varakuskia pääsee tuuraamaan mua. Mieluiten eri varakuski jokaiseen kolmeen kisaan, että kaikki saavat tuurata vuorollaan. Ilmoittautukaa näin niin on selkeä katsoa kuka korvaa missäkin kisassa. 1. FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA SANTANDER 2012 17.10 klo. 20.00 - OMA NIMI jne.. Itse en siis pääse lomareissun takia. :)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Yksi vaihtoehto olisi tietty, että jokaiseen kisaan jokainen heittää joko "dynamic" tai "clear" ja eniten ääniä saanut vaihtoehto voittaa. Toki tämäkin vaan siihen asti kun tulee patchia, sen jälkeen arvioida tilanne uudestaan.
Ehkä on selkeämpi valita valmiiksi nuo kisat, joissa käytetään clear-asetusta. Helpompi treenata jne.

Ja teppoilin ehdotus vaikuttaa lupaavalta, vaihtaisin kuitenkin Singaporeen dynamic-asetuksen, jotta saadaan mahdollisesti lisää kaaosta aikaan :D

1. Barcelona, clear
2. Austin, clear
3. Montreal, dynamic
4. Spa, dynamic
5. Interlagos, dynamic
6. Abu Dhabi, clear
7. Hockenheim, clear
8. Singapore, dynamic
9. Intia, clear
10. Suzuka, dynamic
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Joudun jättämään huomisen kisan väliin niin joku varakuski saa mahdollisuuden.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Multa jää kanssa tän päivän kisa väliin reissun takia.
 
Ylös Bottom