Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja Kausi 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Kisasta jäi käteen keskeytys.. Rikkinäisellä etusiivellä yhtäkkiä katosi downforce ja seinään... SC radalle ja tallikaverin voittomahdollisuudet pilalle... Huoh.
Muuten kisa sujuikin ihan ok siihen asti.
Uudet kuskit AkiLasse ja Antimikael , kertoisitteko oman versionne mitä radalla tapahtu? AkiLassesta valitettiin että sinä olisit blockkaillut paljon ja ajellut kylkeen, muakin pari kertaa. Antimikaelista ainakin valitettiin jotain ensimmäisen mutkan töppäilyistä. Uskon että kokemattomuus voi olla syynä mutta ainakin AkiLasse ajeli niin useasti että selitystä kaipaamme.

Mutta ei sen enempää, uudet kuskit selitelköön. Tuloksiiin siispä: (testaisin hieman uutta systeemiä, katsotaan miten toimii)

Aika-Ajon tulokset löytyvät: ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Kilpailun tulokset löytyvät: ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

-Jos tälläinen linkistä katselu ei miellytä niin kertokaa, voin kyllä kirjoittaakin tulokset kuten ennen-
Sunnuntaina sitten ajetaakin 20:15 poikkeuksellisesti oikean elämän F1 kisan takia.

Jäi vähän torsoks meikäläisen avauskilpailu.

Vauhti näytti riittävän ihan kärkipaikoille asti mutta pieni kosketus (olisko ollu lotus) kierroksella ohitettavan kans ja poks koko auto ihan solmussa ja yhteys katkes :)

No ens kisassa paremmalla munkilla

[B sanoi:
Antimikaelista [/B]ainakin valitettiin jotain ensimmäisen mutkan töppäilyistä.

Mutta ei sen enempää, uudet kuskit selitelköön. Tuloksiiin siispä: (testaisin hieman uutta systeemiä, katsotaan miten toimii)

Nyt en osaa sanoa että mitä olisin tehny ekassa mutkassa tai ylipäänsä en estelly en kiilannu enkä jyränny ketään, ainoo mitä tein niin ekalla kierroksella ajoin varovasti koska en halunnu ajaa kolaria edessä olevan kanssa ja siitäkin pääsin ohi ihan siististi.

Hyvä tulos Tortsu Rossolle. Onnistunut strategia ja Safety Car voiton avaimet.

Aika-ajo meni ihan penkin alle säätöjen takia, sitten päätin ottaa riskin ja lähteä kisaan kuivankelin renkailla. niillä ajelin niin kauan kunnes turva-auto tuli radalle ja toiset kuivan kelin renkaat alle, mutta niillä ei tullut ajosta mitään sitten vaan intereitä hakemaan alle ja loppu kisa niillä. viimeiset 2 kierosta ilman etusiipeä ja se tuotti hiukan vaikeuksia mutta onneksi oli eroa sen verran takaan tulevaan että sain ihan kunnolla kaasua helpata. muuten olen ihan tyytyväinen kauden avaukseen, ja uusi ferrari kuski pisti mut kerran pyörähtämään aivan älyttömällä ohituksella :mad: PS. tulokset vois olla samanlailla kuin ennenkin mutta tuokin kelpaa.

MITÄ HELVETTIÄ TAAS?!?!!?

Kisa sujui ihan kivasti: lähtöön kuivankelin pyörät (jonka johdosta lähtökiihdytyksessä hävisin pari sijaa) ja niiden avittamana olin toisena melko reilulla erolla taaksepäin ja vauhtikin oli oikein mukavaa ja virheiltä vältyttiin..
Sitten kaiken kivan pilasi Safety-Car sillä mulle ei tuu edes ilmoitusta koko autosta, yhtäkkiö huomaan vaan sen edessäni. Sitten olen kärkipaikalta tulossa varikolle turva-auton takaa mutta kun käännyn varikolle jostain syystä minut hylätään "illegal overtake" mutta tietokone päättää ajaa autoni maaliin saakkaa...
Pahoittelut santulle noista osumista mutta minulla ei ollu mitään osallisuutta niihin.
Olisin tod.näk. ollut ensimmäistä kertaa podiumilla ilman turva-autoa tai tuota kyseenalaista hylkäystä.

Eli vauhdillisesti ja "taktiikan mukaan" kausi lähti hyvin liikkeelle mutta vähän huono maku jäi.

Kuiva märkä kuiva märkä. Siinä sitä sitten yritti saada sopivaa rengasta ja ajorytmiä päälle!
Lähtö meni iteltä erittäin varovasti. Siinä putosin jotain sijoja taaksepäin, mut muiden spinnailujen takia nousin sit pitkäksi aikaa 5:sijalle. Aapon ongelmien ansiosta sit lopulta neljänneksi. Vauhti nyt ei ollu mitään parasta. Mut pahat haastajat (ex mersumiehet) Booris ja alfha jäi kauas taakse!:p Harmittavasti lighti keskeytti, mut kyllä sauberi tästä vielä nousee!!! Varovainen kauden aloitus...

Akituslasselle varovaisuutta peliin. Tämä on autourheilun kuninkuuslaji jota ajaa herrasmiehet. :D

Jep, en oo viimosii kisoihi päässy netti ongelmien takia. Sammutin ja käynnistin modeemin ennen kisaa ja ei toimi. Jos jatkuu viel tällei ni lopetan sarjan.

no jepjep..olipa kisa taas :rolleyes: lähdin kovillakuivankelin renkailla matkaan, ensimmäinen kierros ainakin mun osalta oli sellasta liukastelua että huhhuh..mutta bradan menoa kun kattoin ni, olisi vaan pitänyt "uskaltaa" jatkaa radalla..prkl!!
joo jacky sen tuossa jo sanoikin..toi dynamic sää on niin IHANA!!:D
no kuitenkin, kun sain ne kuivankelin renkaat alle myöhemmin niin vauhti oli tosi hyvää ja tasaista läpi kisan,
en tiiä mitä santulla oli ohjelmaa siinä 9tai8 viimisen kierroksen aikana, kun 58sec ero oli vikalla kierroksella enää n9sec :D what happened dyyd :cool:

ja lähti Williamssillakin ihan hyvin liikkeelle kiitos taikojan :) koitan ite tuoda näitä jämäpisteitä ni ota sä sit niit podium paikkoja ;)
ja seuraavassa kisassa JACKY, muista katsoa peileihisi ;)

PS: se antimikaelin keskytys oli suhteellisen koomisen näköinen :D

no jepjep..olipa kisa taas :rolleyes: lähdin kovillakuivankelin renkailla matkaan, ensimmäinen kierros ainakin mun osalta oli sellasta liukastelua että huhhuh..mutta bradan menoa kun kattoin ni, olisi vaan pitänyt "uskaltaa" jatkaa radalla..prkl!!
joo jacky sen tuossa jo sanoikin..toi dynamic sää on niin IHANA!!:D
no kuitenkin, kun sain ne kuivankelin renkaat alle myöhemmin niin vauhti oli tosi hyvää ja tasaista läpi kisan,
en tiiä mitä santulla oli ohjelmaa siinä 9tai8 viimisen kierroksen aikana, kun 58sec ero oli vikalla kierroksella enää n9sec :D what happened dyyd :cool:

ja lähti Williamssillakin ihan hyvin liikkeelle kiitos taikojan :) koitan ite tuoda näitä jämäpisteitä ni ota sä sit niit podium paikkoja ;)
ja seuraavassa kisassa JACKY, muista katsoa peileihisi ;)

PS: se antimikaelin keskytys oli suhteellisen koomisen näköinen :D

Sellaisia ongelmia että auto aika romuna viimeisillä kieroksilla, etusiipi puuttui ja rankaat ihan loppu. ja ajoin tosi varovasti loppu kierokset kun tiesin että oli aika reilu johto sinuun , tiukille meni ja rupesin jo ajattelemaan että taidat saada mut kiinni kun ei tosiaan auto enää meinanut kurveihin kääntyä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

"Nojoo.. ei nyt taas valitettavasti pystytty tän parempaan suoritukseen, vaikka lähtökohdat olivat ihan hyvät"..
kakkosmutkan jälkeen vilahtaa punanen auto ohitse, ja katson tuota autoa itse poikittain.. Ei siinä, etteikö itse tullut hölmöiltyä siinä loppuvaiheilla, mutta syy, joka siihen johti oli maranellon punainen ;)
7 sija nieltävä ja innolla valenciaan, Kiitos

Noniin, taas on meillä tallit täynnä :) Mutta Schuudista ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan ja Zephydrallakaan ei taida olla aktiivisuutta?

Tiedän kuskeja jotka olisivat kiinnostuneita sarjaan, SCHUUDI JA ZEPHYDRA, ilmoittakaa mahdollisimman pian että A) Jatkatteko sarjassa B) Parantaisitteko aktiivisuuttanne , kumpikaan ei ole tainnut 5kisan sisällä ajaa yhtään?.

Jatkan mielelläni. Ollut huonoa tuuria noitten työvuorojen suhteen nii en oo päässy kisaamaan..

Ihan hyvä alku minulle ja Williamsille. Vauhti ei välttämättä olisi ihan toiseen sijaan riittäny, joten siihen pitää olla tosi tyytyväinen. Ei oo mulla huonosti menny nää sadekisat (1 ja 2), joten pelataan vaa dynamicilla, mä ainakin tykkään vähän liukastella radalla :). Meillä on Booris kyllä aika varma tiimi, molemmat tuodaan kisasta ku kisasta joitakin pisteitä tiimille. Saa sitten nähä riittäiskö se jopa tallimestaruuteen saakka.

Ihan hyvä alku minulle ja Williamsille. Vauhti ei välttämättä olisi ihan toiseen sijaan riittäny, joten siihen pitää olla tosi tyytyväinen. Ei oo mulla huonosti menny nää sadekisat (1 ja 2), joten pelataan vaa dynamicilla, mä ainakin tykkään vähän liukastella radalla :). Meillä on Booris kyllä aika varma tiimi, molemmat tuodaan kisasta ku kisasta joitakin pisteitä tiimille. Saa sitten nähä riittäiskö se jopa tallimestaruuteen saakka.

Joo täytyy kyllä sanoa, vaikka olin noita sadekisoja vastaan niin oli kyllä viihdyttävä kisa varsinkin alussa kun porukalla oli kuivan kelin ja välikelin pyörää alla. Ja no tuosta tallimestaaruudesta voidaan olla montaa mieltä, jos vain ei oma tallikaveri vetäisi seinään, että toisen kisa menee metsään siinä samalla kun johto häviää:D

J Ja no tuosta tallimestaaruudesta voidaan olla montaa mieltä, jos vain ei oma tallikaveri vetäisi seinään, että toisen kisa menee metsään siinä samalla kun johto häviää:D

Äläs ny kokoajan tallikaveria dissaa ;)

Brada mulla on sulle hyviä uutisia ;) , tilasin juuri Lootuksen tehtaalta magneetteja renkaisiin niin auto pysyy radalla :DD mutta joo huomenna 20:15 ajellaan taassen ja nyt sitten Lootuskin ottaa kunnon pisteet eiks je?

ILMOITUS!!!

marimax_87 ja enkmanni eivät pääse tänään eikä keskiviikkona kisailemaan kn ovat armeijan harmaissa.

Tämmönen toivomus illan kisalle että älkää mielellään puhutko tuosta oikeasta kisasta sillä en ole sitä vielä ehtinyt katsomaan :) Joten jos voisitte olla puhumatta siitä tai sitten mutetan kaikki :)

Ylös Bottom