Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012

Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Mahtaako tässä olla mahdollisuutta pelata koko kautta kaverin kanssa netin yli? Eli kaverukset ajavat samassa tallissa ja loput kuskeista AI-kuskeja?

Muistaakseni tällainen mahdollisuus oli viime vuoden versiossa, mutta en sitä kuitenkaan lopulta ostanut niin en muista oliko tällainen mahdollista vai höpisenkö omiani.
 
Re: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Luulisi olevan. Eikä tuo äskeinen video helpottanu odottamisen tuskaa ollenkaan :mad:
Pitää laittaa steamista tulee demo kunhan selviän täältä maalta.
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Mahtaako tässä olla mahdollisuutta pelata koko kautta kaverin kanssa netin yli? Eli kaverukset ajavat samassa tallissa ja loput kuskeista AI-kuskeja?

Muistaakseni tällainen mahdollisuus oli viime vuoden versiossa, mutta en sitä kuitenkaan lopulta ostanut niin en muista oliko tällainen mahdollista vai höpisenkö omiani.

Ei välttämättä kun kerran yksinpelistäkin on koko kausimuoto poistettu.
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Haulla löytyi demo, mutta ei anna ladata :)

Voikohan johtua siitä että Gold aikani loppu ja tilasin uuden, mutta ei ole tullut vielä niin laitoin pelin mukana tulleen 2 päivän gold pass:in koodin, että saisin ladattua mutta ei sekään auttanut.
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Viimeks pelannu 2010 versioo ku 2011 tuli skipattuu. Tää 2012 on huikee verrattuna siihen.

Vähän tuottaa ongelmia kun ajaa manuaalilla ja pitää aukoa DRS ja painella vielä kerssiä!
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Mitäs autoja siinä demossa on tarjolla? Young driver testissä taitaa olla ne perus kärkitallit eli Ferrari, Mäkki ja Red Bull, mutta onko siinä Monza-kilpailussa kaikki autot tarjolla?
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Young driveris ajetaa McLarenil ja Monzassa oleva kisa Williamsilla.
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

[video=youtube;MhKL1eKh49U]https://www.youtube.com/watch?v=MhKL1eKh49U&feature=youtube_gdata_player[/video]
Video siitä young drivers testissä, kommentoinnin kera.
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Haulla löytyy nyt demo USA:n ps storesta :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Tuntuupa vaikeelle pysyä suoralla tiellä. Mikä ihme tässä on :D ohjaus on sika herkkä. Onko muilla samaa?

Olen kuitenkin pelannut edellistä todella paljon
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Tuntuupa vaikeelle pysyä suoralla tiellä. Mikä ihme tässä on :D ohjaus on sika herkkä. Onko muilla samaa?

Olen kuitenkin pelannut edellistä todella paljon

Juu ainakin MS Wireless Speed Wheelillä laskin tuntuvasti ohjauksen herkkyyttä alaspäin. Padilläkin tuntui paljon herkemmältä. Luulen että mitä enemmän ajaa, sitä paremmin ajatukseen tottuu.
Ajatuksena voisi codemasterssilla olla se, että padillakin pystyy nyt ottamaan monia erilaisia mutkia eri herkkyydellä. Eli padillakin on isompi tuo "zone" millä mutkia voi ottaa. Junou. :)
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Onpa äärimmäisen herkkä ohjaus padilla. F1 2011:ssa pysyin sentään Monzan radalla pari ekaa mutkaa radalla mutta nyt jouduin restarttamaan kisan pari kertaa kun tuli ekassa shikaanissa oikastua ja toisella kerralla törmäsin seinään kun pikkasen yliohjasin. Kai sitä herkkyyttäkin voi jostain säätää..?

Muutaman restartin jälkeen onnistuin pääsemään maaliin ja voittoon. Hyvän fiiliksen meni pilaamaan se kun oma kuskini nousi autosta tuulettelemaan ni huomasin ajohaalarissa Brasilian lipun ja nimen Senna. Tämä yksityiskohta häiritsi minua viime pelissäkin. Luulisi olevan helppoa vaihtaa Brasilian lippu Suomen lippuun ja sukunimi toiseen mutta ei.

Muuten hyvin antoisa demo vaikka young driver test oli pientä pakkopullaa. Auton äänetkin on mielestäni möremmät ja hyvä niin.
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Padin herkkyyttä tullaan vielä säätämään kokoversioon.
Hood: "Sensitivity will be tweaked, agree it feels a little twitchy on initial input at the moment."
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Demo on nyt ladattavissa myös EU-storessa. Ainakin hakusanalla f1 2012 löytyi.
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

juuri olin itse ilmoittamassa samaa :) 70% ladannut enään ei kauaa tarvitse ootella :D (tosiaa 8,5h ootellu ja seuraillu millonka tulis) :D
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Ps3 grafiikka ei ole tänä vuonnakaan Xbox 360 tasoa, mutta parannusta viime vuoteen on kuitenkin tullut. Jonkin verran nykii Ps3:lla, mitä en Xboxilla havainnut.
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Pystyyköhän tämän vuoden pelissä seuraamaan uusinnassa muita kuskeja?
 
Ylös Bottom