Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2015

Vastaus: F1 2015

Hetkittäin voi jopa hyvää kisaa voi ajaa tekoäly vastaan mutta kierroksella ohitus tilanteessa tekoäly on ihan kujalla.
Hamiltonin kans komeeta vääntöä monta mutkaa mutta manorin Merhiä tuntuu olevan hetkittäin mahdoton ohittaa ilman kolhuja :)

[video=youtube;Dayb6Xz1j9M]https://www.youtube.com/watch?v=Dayb6Xz1j9M[/video]
 
Vastaus: F1 2015

Hetkittäin voi jopa hyvää kisaa voi ajaa tekoäly vastaan mutta kierroksella ohitus tilanteessa tekoäly on ihan kujalla.
Hamiltonin kans komeeta vääntöä monta mutkaa mutta manorin Merhiä tuntuu olevan hetkittäin mahdoton ohittaa ilman kolhuja :)

[video=youtube;Dayb6Xz1j9M]https://www.youtube.com/watch?v=Dayb6Xz1j9M[/video]
Itse vähän kyseenalaistaisin ohituspaikan. Miksi tehdä se juuri tuossa mutkassa kun aukeamassa on suora?
 
Vastaus: F1 2015

Itse vähän kyseenalaistaisin ohituspaikan. Miksi tehdä se juuri tuossa mutkassa kun aukeamassa on suora?

Jos videota katsoo tarkemmin, vetää manor jarrut lähes pohjaan ja ajaa sivuun. Eli vähän pakko mennä ohi. Tuo AI kun ajaa siinä sitten niin hiljaa, että traktorikin menisi ohi.

Se ongelmahan on tuossa tuo AI, joka väistää ihan turhaan aina nurmikolle. Nyt siellä nurmikolla oli kaide johon se osui ja kimposi siitä kylkeen, vieden antimikaelin mukanaan.
 
Vastaus: F1 2015

Jos videota katsoo tarkemmin, vetää manor jarrut lähes pohjaan ja ajaa sivuun. Eli vähän pakko mennä ohi. Tuo AI kun ajaa siinä sitten niin hiljaa, että traktorikin menisi ohi.

Se ongelmahan on tuossa tuo AI, joka väistää ihan turhaan aina nurmikolle. Nyt siellä nurmikolla oli kaide johon se osui ja kimposi siitä kylkeen, vieden antimikaelin mukanaan.
Totta. Mutta jos tuon ongelman tiedostaa niin olisin ehkä itse kiertänyt kauempaa.
 
Vastaus: F1 2015

Ongelma ei yleensä ole suuri, eikä tuossakaan mitään osumaa olisi tapahtunut ilman seinäkosketusta. Ei sitä voi odottaa, että tekoäly sentään niin idiootti on, että ajaa ratavalliin asti väistäessään takana tulevia. :D
 
Vastaus: F1 2015

Mestaruuskautta ajelen 25%-kisoilla, legendillä ja ihan hyvää kisaa saanut tekoälyn kanssa aikaan. Autokin alkaa tuntua ihan mukavalta ajaa. Varsinkin silverstonessa auto menee kuten maailman nopeimman kilpa-autoluokan kuuluukin. Tekoäly on kyllä siellä ihan susi, samaten Monacossa. Noissa tullut suurin ero.

Tekoäly ei suoraan konttiin aja kun itsellä on minimisiivet, mutta tosi usein ajaa takarenkaaseen ilman, että itse huomaan mitään. Monesti saa katsella kun Hamilton spinnailee takana mun takarenkaasta Rosbergin eteen ja molemmilta etusiipi veke. Bottakselle ja Vettelille tullut todella paljon podium-sijoja. Itseasiassa Vettel on toisena pisteissä, kun itse ajan Kimillä kärjessä.
 
Vastaus: F1 2015

Onko ton päivityksen jälkeen pelin rengas kuluma muuttunut, koska ennen päivitystä pitkässä kisassa australiassa tehtiin 2 stoppia ja nyt päivityksen jälkeen suunniteltuja varikkostoppeja on 3? Ja yllättävän moni näytti lähtevän kisaan kovalla renkaalla. ite ajan kimillä ja kisaan lähdin niin ikään kovemmalla renkaalla tallikaveri vettelin tavoin. eli lähdin kovalla ja lopuilla stopeilla vaihdon aina alle uudet pehmeät renkaat.
 
Vastaus: F1 2015

Hyviä kisoja ollut. Buttonilla ajelen, joten kympin sakkiin ei juuri ole asiaa. Itävallassa tosin sain säädöt kohilleen ja täräytin paalulle todella pienellä erolla. 3,5 kierrosta kerkesin johtaa kunnes Rosberg puski väkisin ohi, enkä jättäny tarpeeksi tilaa. Päädyin pihalle ja siiven vaihtoon.

Tekoäly on toiminu ok. Kierroksella ohitettavia en ole päässyt kokemaan ja ainoat hasardikuskit radalla itseni lisäksi on herrat Maldonado ja Grosjean:D kärkikuskeista Hamilton tuntuu sikailevan ajoittain.

Nettipeliä kokeilin yhen kisan ja se riittää toistaiseksi. Uusi yritys kunhan korjaavat sen toimivaksi.

Boksilla pelailen ja edelleen odotellaan päivitystä. Hyvä peli kuitenki. Jopa Monacossa oli mukava ajaa:D
 
Vastaus: F1 2015

Alkuun tämä peli ei herättäny meikäläisessä oikeen mitään kiinnostusta, kun se "career mode" ajetaan sillä yhdellä oikealla kuskilla ja vain sen yhden kauden jos oiken olen ymmärtänyt?

Mutta kun olen tässä Youtubesta kattonut Tiametmardukin sarjaa Valtteri Bottaksella niin rupeaa kiinnostamaan entistä enemmän.

Eli onko tämä peli sen 70e arvoinen?

E: Rattia en omista, tulevaisuudessa sen todennäköisesti hankin, mutta nyt ei oikeen löydy rahaa ku ei viittis mitään ihan lelurattia ostaa.
Eli siis onko järkeä ajaa pädillä? Meneekö liian hankalaksi tai mitään muita ongelmia
 
Vastaus: F1 2015

Eli onko tämä peli sen 70e arvoinen?
Esimerkiksi VPD:stä pelin saa 55e hintaan, joten älä 70 euroa maksa turhaan.

Vastaus kysymykseen on kyllä. Kyllä tämä on sen 55-60 euron arvoinen. Itse olen puolessa välissä uraani Kimillä ja hyvä fiilis on pelistä. Ajettavuus sopivan haastavaa ja virkistävää. Välillä saa taktikoida kuten oikeissa formuloissa rengastaktiikoiden kanssa yms.
Grafiikat, äänet, tekoäly(pääosin) on hyvää tasoa ja välillä pitkää kilpailua ajaessa peliin uppoutuu aivan täysin ihan kuin olisi oikeasti siellä ohjaamossa "Kiminä". :cool:

Itse ajelen padilla ja olisihan se varmasti nautinnollisempaa ratin kanssa vääntää, mutta tämäkin sujuu hyvin näin. Haastavampaa padilla kyllä. Asetuksista voit kuitenkin säätää luistonestoa yms. joten myös padilla ajettavuutta pystyy säätämään helposta vaikeaksi. Kaikki avut päällä peli on äärettömän helppo, mutta jo luistonesto mediumilla tuo sopivasti haastetta.
 
Vastaus: F1 2015

Esimerkiksi VPD:stä pelin saa 55e hintaan, joten älä 70 euroa maksa turhaan.

Vastaus kysymykseen on kyllä. Kyllä tämä on sen 55-60 euron arvoinen. Itse olen puolessa välissä uraani Kimillä ja hyvä fiilis on pelistä. Ajettavuus sopivan haastavaa ja virkistävää. Välillä saa taktikoida kuten oikeissa formuloissa rengastaktiikoiden kanssa yms.
Grafiikat, äänet, tekoäly(pääosin) on hyvää tasoa ja välillä pitkää kilpailua ajaessa peliin uppoutuu aivan täysin ihan kuin olisi oikeasti siellä ohjaamossa "Kiminä". :cool:

Itse ajelen padilla ja olisihan se varmasti nautinnollisempaa ratin kanssa vääntää, mutta tämäkin sujuu hyvin näin. Haastavampaa padilla kyllä. Asetuksista voit kuitenkin säätää luistonestoa yms. joten myös padilla ajettavuutta pystyy säätämään helposta vaikeaksi. Kaikki avut päällä peli on äärettömän helppo, mutta jo luistonesto mediumilla tuo sopivasti haastetta.

Kiitos hyvästä ja täyttävästä vastauksesta ja hyvä kun mainitsit tuon VPD ei käyny itsellä mielessä ollenkaan kun kattelin netistä. Peli lähti saman tien tilaukseen:D
 
Vastaus: F1 2015

Hetkittäin voi jopa hyvää kisaa voi ajaa tekoäly vastaan mutta kierroksella ohitus tilanteessa tekoäly on ihan kujalla.
Hamiltonin kans komeeta vääntöä monta mutkaa mutta manorin Merhiä tuntuu olevan hetkittäin mahdoton ohittaa ilman kolhuja :)

[video=youtube;Dayb6Xz1j9M]https://www.youtube.com/watch?v=Dayb6Xz1j9M[/video]
Mulla kävi monzassa ihan sama taisi vieläpå olla manor ja samassa mutkassa kolkkas räikkösen pihalle :D
 
Vastaus: F1 2015

Kyllä on tekoäly kiilaillut aivan hemmetisti. Ferrarilla kun pelaan expertillä niin on jatkuvaa taistelua ja aina pukkaavat pihalle.
 
Vastaus: F1 2015

Itse ajelen Manor Marussialla ja asiat on toisin päin. Aina sieltä joku idiootti kierroksella ohittaja rammaa oman autoni hiekalle, vaikka kuinka yrittäisi väistää.
 
Vastaus: F1 2015

On noissa autoissa hieman eroa. Jotenkin tuntuu, että McLarenin kuljettajakuvakulmassa ollaan korkeammalla kuin esimerkiksi Ferrarilla. Muistaakseeni viime vuonna Yhdysvaltojen GP:ssä testasivat matalamman ajoasennon vaikutusta näkyvyyteen Ferrarilla.

AI:ssa on hieman ongelmaa. Tuossa ajoin lyhyen Kanadan kisan ja viimeisellä suoralla olin McLarenilla onnistunut nousemaan sijalle 12. sijalta 18. Ajoin ajolinjalla ilmanvaihtoja kunnes joku pamautti perään ilman mitään syytä.

Insinöörin ääni on ajettu todella alas. Edes 100 % ei meinaa kuulua kuulokkeista kunnolla.
 
Vastaus: F1 2015

Kuulokkeissa mulla se tulee chat äänenä, jolloin voi säätää erikseen ja kuuluu hyvin, mutta telkkarin kautta pelatessa en kuule mitään mitä se sanoo..
 
Vastaus: F1 2015

Onko tämä peli miten paljon vaikeampi kuin se viimevuotinen 2014 joka oli ps3:sella,sekin oli meikeläisen taidoille tosi haastava,tämä ei taida enää ps3:selle ilmestyä?
 
Ylös Bottom