Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2015

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SkyPolaris
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2015 [Hype]

Ku oli puhetta tuosta AI-kuskien röyhkeydestä niin oma kokemus tulee ao. videossa. Ei päästy edes mutkaan asti, kun Hamilton päättää ruveta raivaamaan autoa tieltä kirjaimellisesti.

Samassa videossa sitten kummallinen haamubugi. Replayn mukaan siinä ei pitäisi ollakaan autoa, mutta joku varjo siinä silti liikuskelee. :D

[video=youtube;fPt5WNUN-us]https://www.youtube.com/watch?v=fPt5WNUN-us[/video]

^^ eikä AI:lta hajoa edes siipi...

Mites muuten, tahmaako muilla peli? Jotkut tietyt radat ja tietyt mutkat tahmaa ihan selkeästi mulla. Esim Monacon satama alue, Brasilian toisen drs alueen jälkeiset mutkat jne.

Sit aina silloin tällöin peli pysähtyy 1-2 sekunniksi, kunnes kuva jatkaa liikkumista, mutta pikakelauksella, kunnes on saavuttanut tuon pysäyksen aiheuttaman eron ajassa.

Täysin vastaavat ongelmat mulla on ollut kahden edellisen vuoden PS3 versioissa. :S

Ku oli puhetta tuosta AI-kuskien röyhkeydestä niin oma kokemus tulee ao. videossa. Ei päästy edes mutkaan asti, kun Hamilton päättää ruveta raivaamaan autoa tieltä kirjaimellisesti.

Samassa videossa sitten kummallinen haamubugi. Replayn mukaan siinä ei pitäisi ollakaan autoa, mutta joku varjo siinä silti liikuskelee. :D

[video=youtube;fPt5WNUN-us]https://www.youtube.com/watch?v=fPt5WNUN-us[/video]
Sanohan vielä että sait tuosta rangaistuksen :D

Saako tässä pelissä jo kuvakulman joka on kuskin paikalta, mutta kädet ja ratti ei näy?

Autopelejä kun ajelen kuppipenkistä ja ratin jälkeen on heti TV, niin häiritsee kun kuvassa näkyy viel kädet ja ratti. Kuva vois rajautuu ihan hyvin siihen vähä ennen tuulilasia ja siin tuulilasin alla ois vain näyttö josta näkyy samat tiedot kuin useimmilla talleilla ratissa.

Ei onnistu ja koska moinen ominaisuus on muissa CM peleissä, esim autosportissa, niin luulen olevan puhtaasti poikkeuksellisen tiukasta lisenssistä kiinni. Esim mersulla kun on sponsseja myös ajohanskoissa..

Sit aina silloin tällöin peli pysähtyy 1-2 sekunniksi, kunnes kuva jatkaa liikkumista, mutta pikakelauksella, kunnes on saavuttanut tuon pysäyksen aiheuttaman eron ajassa.

Täysin vastaavat ongelmat mulla on ollut kahden edellisen vuoden PS3 versioissa. :S

Samaa tapahtuu ainakin mulla. Aiheuttaa hyvin vahvaa raivostumista time trialissa, kun täydellinenkierros kaatuu vikassa sektorissa tapahtuvaan lagimiseen.

Sanohan vielä että sait tuosta rangaistuksen :D

:D En muistaakseni, tosin eipä sillä vaikutustakaan olisi ollut kun toinen AI ajelee kylkeen ja lopettaa kisan kokonaisuudessaan. :D

Vastaus: F1 2015

Mitäs mieltä ootte, jos tykkää ajella PCarsin Formula A:ta, niin onko mitään järkeä ostaa tätä peliä?

Mitäs mieltä ootte, jos tykkää ajella PCarsin Formula A:ta, niin onko mitään järkeä ostaa tätä peliä?

Jos sulle riittää vaan formulalla ajelu siinä niin ei varmaan kannata ostaa. Jos haluat myös F1 fiiliksen, niin pakko ostoshan tuo on. Todella loistava ajopeli, todella loistavasti tuotu F1 fiilis mukaan. Enkä tarkoita pelkkää lisenssiä, vaan muutenkin ollaan kaikessa muussa todella paljon pcarsia edellä. Ajotuntuma pcarsissa lienee parempi (joskin itse vihaan pcarsin FA:n tuntumaa ja todella nautin F1:n tuntumasta), mutta ei tässäkään huono ole.

Jos formulat mitenkään kiinnostaa niin ostakaa.

Itse epäilen että tuo ongelma poistuisi uudelleen asennuksella tms. Esim kun fps vertailua näytettiin Monacosta ni toimi ihan hyvin ja mulla se tahmaa. Ja se tahmaus ei ole mitään 10-15fps tippumista vaan tuntuu ja näyttää kuin tulisi tervaa radalle. Pyörii ihan sulavasti, mutta kuin menisi hidastus päälle. Ja en ole muilta sitä kuullut, niin veikkaan et Store latauksessa mennyt bitti vinoon..

Ihme bugailua kävi Espanjassa varikolta lähtiessä. Heti ku sain kontrollin autoon, niin näytti kuin vaihde olis jumittanut ja sit tuntu ku menis takarenkaat lukkoon. Spinnasin tietty seinään ja siipi rikki. No seuraavalle kiekalle varikolle hakeen uusi siipi, ja taas lähtiessä varikolta kävi sama. Joutu flashbackia käyttämään turhautuneena, vaikka itseltäni sen kielsinkin. Kisan edetessä tuli taas aika pysähtyä niin varikolta lähtiessä sain mustan lipun kun mukamas tukin varikon ulostulon vaarallisesti tai jotain. Taas flashbackia ja lippu jäikin tulematta. Turhauttavaa oli. :)

Mul on tehnyt jo 5-6 kertaa sen ettei vaihde mene silmään ennen kuin koko varikon ulostulo on ohi, huutaa rajoittimelle vaan..

AI:n kanssa saa kyllä aivan huikeita vääntöjä tässä pelissä, pitää ruveta youtubeen laittelemaan noita parhaita paloja.

Johonkin kilpailuliigaankin ois tarkoitus osallistua kuhan moninpelin saavat laitettua kuntoon.

Nyt on ensikosketus otettu ja kyllähän tuo ajaminen tuntui haasteellisemmalta kuin aikaisemmin. Padilla ajelen ja ainakin aluksi menee lukkiutumattomat jarrut ja tc päälle. Kunhan käytettävä vaikeustaso on selvillä, niin kikkaillaan noiden kanssa lisää.
Haukkumani damage ja keskeyttämiset ovat sentään, jotenkin onnistuneet, vaikka välillä tuntuu ettei auto hajoa millään, kun taas välillä etusiipi irtoaa pienestäkin kolarista.

Mul on tehnyt jo 5-6 kertaa sen ettei vaihde mene silmään ennen kuin koko varikon ulostulo on ohi, huutaa rajoittimelle vaan..
Mulla on tehnyt kanssa tuota. Toinen mitä on käynyt varikon ulostulossa pariin otteeseen niin on aluksi toiminut normaalisti johonkin 4-5 vaihteelle saakka kunnes vaihde tippuu yhtäkkiä kakkoselle.

Kaipaisin peliin ruudulle parempaa tietoa siitä, missä kunnossa renkaat on ja miten paljo esim. bensaa on vielä. Inssi huutelee "joo 20 kg on jäljellä" mikä ei tämmöiselle maallikolle hirveästi avaa, että onko sitä nyt ylimääräistä Rich 3 ajamaan vai pitääkö säästää. Tai jos inssi kertoo että 60 % jäljellä niin pitää ruveta lyhyttä matikkaa käyttämään ja laskemaan kierroksista, että ollaanko aikataulussa :D Vai missaanko jotain kun en tietoa mistään näe? Renkaat nyt kyllä huomaa kun lähtee liukumaan, mutta miten bensa? Onko tässä liikaa satsattu tohon äänikomentojuttuun vai mikä on?

Kyl se inssi huutelee kun on ylimääräistä bensaa poltettavaksi. Huutaa myös koska täytyy tiputtaa kakkoselle.

Polttoaine kyselyllä monesti myös sanoo et ollaan "aikataulussa", niin tarkoittaa ettei voi lisätä tehoja.

Ylös Bottom