Itsellä nyt uraa ensimmäinen kausi takana ja toistakin ajettu jo kolmen kilpailun verran. Tallina McLaren ja ensimmäiseltä kaudelta taisi pisteitä kertyä yhteensä 14 kappaletta.
Tallikaveri (Alonso) jätettiin taakse komeasti sillä, sillä keräsin kaikki tallin pisteet. Tuntuu kyllä ainakin itsellä mahdottomalta tehdä Mclarenista tiimiä, jolla pystyisi ajamaan mestaruudesta.
Niukasti edelleen ollaan Sauberin edellä, mutta muut ovat vielä aika kaukana. Muutenkin siirryttäessä uudelle kaudelle kaikkien tallien voimasuhteet ovat hyvin samalla tasolla kuin ensimmäisellä kaudella.
Tähän olisin toivonut isompaa vaihtelua. Samoin yhtään kuskivaihdosta ei toiselle kaudelle tullut. Vai onko uramoodissa tapana että kuskivaihtoja ei muissa talleissa tapahdu? Itse en saanut mistään
toisesta tallista sopimustarjousta ensimmäisen kauden jälkeen. Toivottavasti toisen kauden jälkeen tulee, sillä kolmas kausi McLarenilla ei ehkä enää innosta
Muutamia puutteellisuuksia mitä kauden aikana
huomasin:
- Lähtöruuturangaistuksia varsinkin loppukaudesta tuli aivan liikaa ja epätodellinen määrä. Muutamassa kisassa (oisko ollut Austin ja Mexico) ajoin aika-ajoissa ruutuun 17. mutta pääsin lähtemään ruudusta
3. koska lähes kaikki saivat roimat rangaistukset
- Turva-auto tuli radalle vain yhdessä kisassa? Taisi olla Mexico. Tosin tämä nyt ei juuri haittaa, koska tiettyjä ongelmia taitaa myös sisältyä tuon turva-auton takana ajamiseen.
- Olemattomat autojen voimasuhteiden vaihtelut