Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fable 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zedus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fable 2

Talletat pelin niin että boksin kello näyttää vaikka 1.1.2000, sitten laitat boksin kellon takas nykyaikaan ja lataat hahmos ja saat tulon takautuvasti 9 vuoden ajalta. Koska nääs saat rahaa vaikka et pelaisikaan fablea

Tack så mycket! :cool:

Näin viikon olen nyt tahkonut peliä, ja ilokseni yllättynyt. Ensimmäistä osaa kokeilin, en ihastunut, mutta hehkuttelujen perusteella hommasin tuon hyllyn täytteeksi.
Alku tuntui omasta mielestä hitaalta ja tympeältä, pienet roolipelielementit kuitenkin nostivat kiinnostusta ja nyt sitten sitä tahkotaankin tunnista toiseen :rolleyes:

Olen viettänyt pelin parissa jo reilusti yli 10 tuntia, lähinnä ostellen tavaroita ja taloja, suorittaen ammatteja yms turhaa millä ei pelin juonen kanssa ole mitään tekemistä. Mutta ehkä tekemisen vapaus on pelin parasta antia, varsinaista juonta seuraten tuskin kovin pitkään pelissä menisikään.

Kyllä vanha kettu Molyneux on kehunsa ansainnut, ainakin omasta mielestäni.

Mjoo tänään peli kolahti postiluukusta ja nyt on pari tuntia tullu tutustuttua peliin. Omistin aikanaan Fable ykkösen ja se oli iha mukava yllätys silloin.. vaikkakin lyhyt oli ja sitten tekeminen tavallaan loppui kesken..

Noh en vielä voi kunnolla sanoa mitään tästä näin lyhyellä pelimäärällä.. tietysti alku tuntuu vähän tylsältä kun on melkee identtinen ykkösen kanssa mut nytku on teini-ikä saavutettu ja rekku seuraa perässä niin alkaa peliki maistuun paremmalta.. Huomasin tuossa että tuli melkee 10 min vaan heiteltyä palloa koiran kanssa <__< .. Oon kuullu nii paljo juttua että peli on sika lyhyt niin koitan sit pelailla nauttien <3

Sattuisiko kukaan tietämään vastausta tähän? :confused:

Bowerstone oli se isoin kaupunki? Jos näin on, niin kyllä niitä vartijoita taitaa lapata loputtomasti. Tuli kaupungintorilla vedettyä pienet rampaget ja muistaakseni niitä kiusankappaleita tuli aina vaan. Kaikkien asukkaiden tappamisesta en muista, eikös suurin osa ole ihan random hahmoja-> regeneroituvat kohta uudestaan? No sainpahan ainakin parit achievementit...:rolleyes:

Mikähän tuli falbeen, kun bloodstonessa olen tekemässä Treasure island of doom questia toisella tyypilläni, niin kun pitää ostaa juoma sille tyypille joka tehtävää antaa, niin mikään nappi ei toimi (x,y,a,b) paitsi että voin juosta a nappia käyttämällä...sama tapahtui ensimmäisellä tyypillä mutta se korjaantu itsellään, ja toiminnot mitkä ei toimi bloodstonessa toimivat missä muualla vaan, ja kun yritän fast travelata johonkin kun olen bloodstonessa tulee "cannot travel when scene is on" tai jotain sinnepäin... tarvitsisin apua nopeasti, kiitos.

Mikähän tuli falbeen, kun bloodstonessa olen tekemässä Treasure island of doom questia toisella tyypilläni, niin kun pitää ostaa juoma sille tyypille joka tehtävää antaa, niin mikään nappi ei toimi (x,y,a,b) paitsi että voin juosta a nappia käyttämällä...sama tapahtui ensimmäisellä tyypillä mutta se korjaantu itsellään, ja toiminnot mitkä ei toimi bloodstonessa toimivat missä muualla vaan, ja kun yritän fast travelata johonkin kun olen bloodstonessa tulee "cannot travel when scene is on" tai jotain sinnepäin... tarvitsisin apua nopeasti, kiitos.

Kokeileppas juosta alueelta pois, esimerkiksi Wraithmarshiin. Itselläni se ainaki auttoi.

Tuon tein heti ekana kun en päässyt fast travelilla minnekkään, mutta ei auttanut...

Mulla katkeilee fable 2 livessä kans... just jonkun 5 min välei... jos joku tietää miten korjata nii otan neuvoja vastaan.
Sama ongelma on Perfect Dark Zerossa.

Mulla on pari koodia See the Future -lisäosaan, jotka pistän jakoon blogin kautta. Josko kiinnostusta löytyy niin suunnatkaa osoitteeseen Killin elämä ja perustelkaa tarve omin sanoin... :)

Pelaaja lehdestä luin että Co-op kakkos pelaaja ei voi ostaa uusia kamoja ja muuta sen sellaista. Jollain random foorumeillakin luki että Co-op rajoittaa pelaamista esim naimisiin menoa yms. Ei kai tuo pidä paikkaansa :confused:.Kohta hän tämä meikäläisen boxissa kumminkin pyörii.

Pelaaja lehdestä luin että Co-op kakkos pelaaja ei voi ostaa uusia kamoja ja muuta sen sellaista. Jollain random foorumeillakin luki että Co-op rajoittaa pelaamista esim naimisiin menoa yms. Ei kai tuo pidä paikkaansa :confused:.Kohta hän tämä meikäläisen boxissa kumminkin pyörii.

Yhteistyötilassa toinen pelaajista on ikään kuin vieraana toisen pelaajan maailmassa. Hän voi tienata rahaa ja saada kokemuspisteitä. Tehdyt muutokset eivät kantaudu siis kakkospelaajan maailmaan.

Co-op on kamalinta ikinä, v-mainen kamera, ei saa omaa hahmoa guestinä.. kaikkea.

Mutta orbit on mitä loistavin keksintö. Mulle on lahjotettu 26 milj. kultaa ja annettu; The Daichi, The Perfotrator, The Rammer, The Enforcer, The Red Dragon ja kaikkee hauskaa ihan ilmaiseksi. >Super Awesome<

See the Futurenkin ostin... ei mistään kotoisin, mielestäni. Lyhyt ja melkoisen tylsä, mutta muutama pistettä siitä tuli.

Ja lopuksi vielä pikkuisen tyhmä kysymys: miten pelottelen Hollow Man suitissa etc. siviilejä? Pistän Scary Laughia ja Growlia sinne sun tänne mut mitään acheja ei tule..? Pitääkö sitten suoraan naamaan huutaa verenhimoisesti (Bloodlust Roar)?

Ja lopuksi vielä pikkuisen tyhmä kysymys: miten pelottelen Hollow Man suitissa etc. siviilejä? Pistän Scary Laughia ja Growlia sinne sun tänne mut mitään acheja ei tule..? Pitääkö sitten suoraan naamaan huutaa verenhimoisesti (Bloodlust Roar)?

Taisinpa nuo pukusaavutukset saada keräämällä aluksi ympärilleni yleisön, minkä jälkeen sitten vaihdoinkin ylleni halutun asun ja tein esimerkiksi tuon Hollow Manin kohdalla jonkin pelottavan ilmaisun.

The only problem is...
pistin hullun Killing Spreen Bowerstonen Marketissa ja näin päältä 200 viatonta kylän asukasta ja vartijaa menetti henkensä, tässä erittäin kamalassa tapahtumassa.
Kaikki pelkää mua, enkä jaksais joka asukkaan eteen mennä tanssimaan 10x ja nauramaan 2x...

Se kyllä taisi mennä niin, että balwerinellä piti pelottaa ja ontolla miehellä inhottaa/oksettaa tjsp. viisi ihmistä. Itse taisin tehdä tuon tekemällä fartia ja feilaamalla tahallani...

Ylös Bottom