Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fable - taas kerran

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bushi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon just niitä ihmisiä jotka tykkää pitkistä välimatkoista peleissä... ne tuo semmosta aitoutta peliin.
En valittais yhtää vaik jokaisen kaupungin/kylän välimatka toisestaan olis joku 5 km (yli?!). Ja eihän kävely paikasta toiseen tarttee tehä jos se tuntuu tylsältä, koska warppaaminen näyttää onnistuvan... ainaki ton kuvan perusteella.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ruutana
Mä oon just niitä ihmisiä jotka tykkää pitkistä välimatkoista peleissä... ne tuo semmosta aitoutta peliin.
En valittais yhtää vaik jokaisen kaupungin/kylän välimatka toisestaan olis joku 5 km (yli?!). Ja eihän kävely paikasta toiseen tarttee tehä jos se tuntuu tylsältä, koska warppaaminen näyttää onnistuvan... ainaki ton kuvan perusteella.

Warppaaminen onnistuu, mutta eihän se kannata, sillon saattaa menettää vaikka mitä hienoa... ja jostainhan ne expot on hankittava.

Ehkä lyhentäminen on väärä sana, en muista mitä ne tarkalleen sano... saattaapi olla, että kyse oli muutoksesta. Silloin se voi tarkoittaa vaikka lisää vihollisia tai muita tapahtumia.

Täytyy kuitenkin aina muistaa, että tämä peli ei ole Hardcore RPG pelaajalle - sellaista ei kannata odottaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Niinhän se oli NG:nkin kanssa: jenkkilässä peli sai M:n, Euroopassa 18-leima on ilmeisesti niin pelottava, että ennemmin sensuroivat kuin antavat pelille K-18. Tosin fable on aika massiivinen projekti, että tuskin siitä lähdetään mitään muuttelemaan Euroopan takia, K-18 leiman pelon takia.
Saksa on lähinnä syypää tähän. Siellä jos peli saa K-18 leiman, sitä ei saa mainostaa ja sitä voi myydä vain tiskin alta jos erikseen kysytään. Tämä ei taatusti ole hyvää myynnille. Ja Saksa kun sattuu olemaan Euroopan suurin video peli markkina niin moni julkaisija miettii varmaan kaksi kertaa että kannattaako riskeerata K-18 leima.

Tai näin olen ainakin kuullut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sabre
Saksa on lähinnä syypää tähän. Siellä jos peli saa K-18 leiman, sitä ei saa mainostaa ja sitä voi myydä vain tiskin alta jos erikseen kysytään. Tämä ei taatusti ole hyvää myynnille. Ja Saksa kun sattuu olemaan Euroopan suurin video peli markkina niin moni julkaisija miettii varmaan kaksi kertaa että kannattaako riskeerata K-18 leima.

Tai näin olen ainakin kuullut.

Onhan tää Fable ja K-18 juttu tiedetty jo alusta alkaen... riski tod.näk. otetaan, kyllä sitä tullaan joka tapauksessa myymään kuin leipää...

Saamarin nahkahousut.
 
Joo... olin iteki noi videot jo löytänyt eräältä foorumilta.

Aika kiinostavan näkönen :p

en malta odottaa.......

edit:veden aitous yllätti... ja kun siitä on ennenkin puhuttu että veteen ei voi mennä, niin toi video todisti kyllä sen että vaikkei sinne (veteen) ehkä voi mennä uimaan niin ainakin siinä voi kahlata aika syvällä.
Ja oli muutenki hienon näkönen... tietenkin täytyy muistaa että noi videot on tehty tv ruudulta kuvaamalla että oikeasti peli näyttää paljon paremmalta ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ruutana
edit:veden aitous yllätti... ja kun siitä on ennenkin puhuttu että veteen ei voi mennä, niin toi video todisti kyllä sen että vaikkei sinne (veteen) ehkä voi mennä uimaan niin ainakin siinä voi kahlata aika syvällä.
Ja oli muutenki hienon näkönen... tietenkin täytyy muistaa että noi videot on tehty tv ruudulta kuvaamalla että oikeasti peli näyttää paljon paremmalta ;)

Ton veden kanssa oli perinteistä sekaannusta... BBB sano, että uiminen ei ole tarpeellista ja ihmiset sitten yhdistivät sen kahlaukseen ja huhut alkoi pyöriä ja kohta sitten sitäkään ei pitänyt pystyä tekemään... vaikka onhan se videollakin ennen jo näytetty. :rolleyes:
 
Ei tahdo toi englaniksi sönkkääminen oikein luonnistua... muuten kyllä.

Ja olenhan mä tuolla käynyt topiceja kattelemassa. En oo vaa ottanu osaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bushi
:rolleyes:
spam.jpg
:D
 
Nyt on tullut sitten uusia kuvia Fablestakin, löytyvät etusivulta. Nyt on taas tulossa niin paljon loistavia "roolipelejä" että kyllä kelpaa, Fable, Sudeki ja Jade Empire. On tämä kyllä nannaa :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ruutana
joo... ja samasta osoitteesta (www.planetlionhead.com) löytys tähän mennessä parhaat screenshotit... ainaski mun mielest :p

ajanpysäytys loitsu??
kalastaa voi...entä metsästää?!
naistenmies :D
tavarankuljetuslaivoja?!

Kommentit:

1. Taian nimi on kai Slow Time - maksimissaan se todellakin kai pysäyttää ajan kokonaan. Nähtiin ensimmäisen kerran viime e3 messuilla.

2. Ei metsästystä, tai siitä ei ainakaan mitään tiedetä. Kalastuksesta saadut kalat voi viedä kotiin ja laittaa seinälle.

3. Ilmeisesti yritetään matkia Orlando Bloomia... :)

4. Tottahan toki. Niillä tuodaan kamat satamaan, josta sitten työntekijät vie ne kauppoihin, etc (tässä välissä sinun hahmosi tulee ja varastaa ne laatikot ;) ). Mutta niitteen kyytiin ei pääse.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bushi
Kommentit:

1. Taian nimi on kai Slow Time - maksimissaan se todellakin kai pysäyttää ajan kokonaan. Nähtiin ensimmäisen kerran viime e3 messuilla.

2. Ei metsästystä, tai siitä ei ainakaan mitään tiedetä. Kalastuksesta saadut kalat voi viedä kotiin ja laittaa seinälle.

3. Ilmeisesti yritetään matkia Orlando Bloomia... :)

4. Tottahan toki. Niillä tuodaan kamat satamaan, josta sitten työntekijät vie ne kauppoihin, etc (tässä välissä sinun hahmosi tulee ja varastaa ne laatikot ;) ). Mutta niitteen kyytiin ei pääse.
1) Elikkä taitaa toi slow time olla vähän saman tyylinen kuin BG peleissä timestop. Hieno homma... oon aina tykänny siitä loitsusta mm. Neverwinter Nightissa ;)
2) On tosta metsästyksestä ollut juttua, mutta ei mitään varmaa tietoa kenelläkään. Edellytykset metsästykseen on... eli jousipyssy. Olisi hienoa mennä metsässä ja metsästellä esim. kauriita ja pistää niitä sitten poskeen. :cool:
4) Vaikkei kauppalaivojen kyytiin pääsekkään niin on hyvin mahdollista että Fablessa on esim. tehtävä missä sinun pitää matkustaa pikku saarelle laivalla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ruutana
1) Elikkä taitaa toi slow time olla vähän saman tyylinen kuin BG peleissä timestop. Hieno homma... oon aina tykänny siitä loitsusta mm. Neverwinter Nightissa ;)
2) On tosta metsästyksestä ollut juttua, mutta ei mitään varmaa tietoa kenelläkään. Edellytykset metsästykseen on... eli jousipyssy. Olisi hienoa mennä metsässä ja metsästellä esim. kauriita ja pistää niitä sitten poskeen. :cool:
4) Vaikkei kauppalaivojen kyytiin pääsekkään niin on hyvin mahdollista että Fablessa on esim. tehtävä missä sinun pitää matkustaa pikku saarelle laivalla.

2) Niin no... ajattelin eräänlaisen minipelin muodossa, mutta noin ajatellen miksi ei. Hienoahan se olisi.

4) Ei. :) Minkäänlaista matkustusta laivan kyydissä ei ole. Tämä on vahvistettu juttu. There is no sailing... No joo, toisaalta tämänkin voi ottaa kahdelta kantilta... no se nähdään.
 
Jamie sanoo uudesta Trailerista ja siitä 'This fall' jutusta:

Well, for what it's worth, that was the first time we had seen that new trailer, when it was posted on the net a couple of days ago. As far as I am still aware, we are looking and working towards a summer release. We haven't been advised any differently.

Jamie.

Näin se homma etenee... sigh. :rolleyes:
 
Ylös Bottom