Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bushi
Hmm... does not compute.
Jos jätät taloon rahaa ja vaimosi on kotona ja lähet viikoksi jollekin omalle reissuillesi, niin voit olla varma, että ne rahat ei enää siellä ole kun tulet takaisin.
On myös sanottu, että jos viettää liian paljon aikaa perheen parissa välittämättä ollenkaan tarinasta tai kohtalosta, niin perheellesi saattaa alkaa tapahtua ikäviä asioita.
Mun tietääkseni juttu meni niin että jos menet seikkailuille ja et tule kotiin vähään aikaan (et välitä perheestäsi) niin sitten saattaa tapahtua onnettomuuskia... eli ei siis niin että niitä tapahtuu sinun ollessa perheen luona. Näin juttu selitettii yhdellä sivulla.
Onnettomuuksilla tarkoitetaan kai jotain tulipaloa... tai vastaavaa.
"Kyläläiset esimerkiksi käyttäytyvät sadalla eri tavalla ja lukemattomat yksittäiset tarinat kulkevat tekoälyn rinnalla ja lisäävät omia päämääriä ja tapahtumia."
Juuh... kuulosti hienolta toi. Näin yhden videon jossa NPC hahmo läimäytti pelaajaa.
"Jopa silloin kun hahmo käy kauppaa ja elää perhe-elämää, hän saa kokemuksia, vaikka ei otakaan osaa tarinaan."
Mitäköhän tällä meinataan... eli saako kokemusta elämisestä!?
Tämä saattaa olla hyvä ja huono juttu.
"Jos pelaaja kyllästyy olemaan superhyvä, hän voi muuttaa rooliaan pahoilla teoilla. Jos muutos ei tapahdu tarpeeksi nopeasti, pelaaja voi käydä pahan kappelissa tai valon temppelissä, jotka muuttavat hahmoa nopeasti."
Hmm... tästä en oikein pidä. Lopulta tämä johtaa siihen että muutat hahmoasi hyvästä pahaksi silmänräpäyksessä, silloin kun haluat.
Mun mielestä olis parempi että pelaajan olisi pakko kärsiä tekojensa seuraukset... toi että voit mennä temppeliin ja tehdä itsestäs hyvän tai pahan, sakottaa kyllä aitoutta paljon.