Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 -peliapu [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 4127
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Vain niille jotka ovat pelin pelanneet!

Mikä se koodi oli lopussa? Painelin vaan jotain niin onnistuin käynistämään sen koneen. Jotain vaultin numeroita muistaakseni kokeilin...
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Vain niille jotka ovat pelin pelanneet!

Mikä se koodi oli lopussa? Painelin vaan jotain niin onnistuin käynistämään sen koneen. Jotain vaultin numeroita muistaakseni kokeilin...

2 1 6. Liittyy mm. aivan pelin alussa opetettuun Alpha&Omega pätkään, jossa toi esiintyy.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

2 1 6. Liittyy mm. aivan pelin alussa opetettuun Alpha&Omega pätkään, jossa toi esiintyy.

Itse en taas tehnyt mitään, kun ei ollut koodista siinä kiireessä mitään hajua. Sitten kaikki meni ihan valkoiseksi, ja peli päättyi.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Railway Riflen tekoon tarvitaan jotain tavaraa nimeltä Crutch. Mikä se on?
Noita muita tohon pyssyyn tarvittavia osia tulee vastaan jokapaikassa, mutta tuota 'crutchia' ei tunnu löytyvän missään.
Jos joku viittis kertoo mikä se niinkun ees on tyyliin joku ruuvi, nivel, kahva tms. niin vois auttaa loogisia etsintöjä sen suhteen että missä tuollainen tavara saattaisi lojua.
Myös tarkkoja sijainteja tommoselle osalle voi kertoa.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

olisi ongelma oasis nimisen tehtävä kanssa:
olen Dump Cave nimisessä paikassa, jossa on iso jäteallas,mutta en pääse eteenpäin luolasossa. Tietäisikö joku mitä tehdä? Jossain läpimeno-ohjeessa neuvottiin sukeltamaan j etsimään ovi, mutta vettä on vain polviin asti eikä sukeltaminen onnistu, eikä oveakaan löydy.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Railway Riflen tekoon tarvitaan jotain tavaraa nimeltä Crutch. Mikä se on?
Noita muita tohon pyssyyn tarvittavia osia tulee vastaan jokapaikassa, mutta tuota 'crutchia' ei tunnu löytyvän missään.
Jos joku viittis kertoo mikä se niinkun ees on tyyliin joku ruuvi, nivel, kahva tms. niin vois auttaa loogisia etsintöjä sen suhteen että missä tuollainen tavara saattaisi lojua.
Myös tarkkoja sijainteja tommoselle osalle voi kertoa.

Crutch = kainalosauva. Löytyy esim. Rivet citysta, Pinkertonin labrasta. Myös Our Lady of Hope sairaalasta. Lisäksi löysin niitä sieltä raidereiden mestasta. Paikan nimeä en nyt muista, mutta sijaitsee "kanjonin" perällä. Raidereilla on siellä myös vankina yksi Super Mutant Behemot. Jos joku muistaa paikan nimen niin kertokoon.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Itse en taas tehnyt mitään, kun ei ollut koodista siinä kiireessä mitään hajua. Sitten kaikki meni ihan valkoiseksi, ja peli päättyi.

Lopussa voi tehdä kolme eri vaihtoehtoa, uhrata itsensä, sen naisen tai olla tekemättä mitään, ainakin hyviksenä pelatessa. Hieman erilaiset loppukuvat jokaisessa. Mulla oli mukana se säteilylle immuuni supermutantti, mutta se ei suostunut hoitamaan hommaa...
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Missä kohtaa peli kannattaa tallentaa, että mahdollisuus suorittamattomien sivutehtävien tekemiseen ei katoa ennen pääjuonen loppumista?
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Missä kohtaa peli kannattaa tallentaa, että mahdollisuus suorittamattomien sivutehtävien tekemiseen ei katoa ennen pääjuonen loppumista?

Siinä vaiheessa on hyvä jättää main questi väliin, kun olet tuhonnut Enclaven tukikohdan. Siitä voit vielä valita, menetkö viimeiseen tehtävään, vai jatkatko sooloilua. Tässä kohtaa sinun pitäisi siis mennä takaisin BoS-tukikohtaan, johon ei muutenkaan pahemmin ole asiaa.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Siinä vaiheessa on hyvä jättää main questi väliin, kun olet tuhonnut Enclaven tukikohdan. Siitä voit vielä valita, menetkö viimeiseen tehtävään, vai jatkatko sooloilua. Tässä kohtaa sinun pitäisi siis mennä takaisin BoS-tukikohtaan, johon ei muutenkaan pahemmin ole asiaa.

Mitäs hellsinkiä en minä ole ainakaan mitään tuollaista tehnyt, vaikka olen vetänyt pelin läpi.. :eek:
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Säilyykö tässä pelissä tavarat jos heitän ne jonnekkin kadulle? Tavaraa löytyy niin pirusti eikä viitsisi aina roudata kaikkea roinaa myytäväksi.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Säilyykö tässä pelissä tavarat jos heitän ne jonnekkin kadulle? Tavaraa löytyy niin pirusti eikä viitsisi aina roudata kaikkea roinaa myytäväksi.

Voi olla että säilyy tai not. Välillä huomaan tavaroita, joita olen kauan sitten pudotellut maastoon, välillä taas joku nappaa itselleen.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Apua kaivataan tehtävään Strictly business.

Tehtävässä pitäisi ilmeisesti laittaa tuo orjapanta(?) kolmelle tyypille.
Olen kokeillut laittaa sitä Susanille joka asuu Tenpenny Towerissa, mutta en voi muuta kuin kysyä millaista on asua siellä.

Eli miten laittaa tuo panta niille? Vai mitä tuossa tehtävässä pitää tehdä? :confused:
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Säilyykö tässä pelissä tavarat jos heitän ne jonnekkin kadulle? Tavaraa löytyy niin pirusti eikä viitsisi aina roudata kaikkea roinaa myytäväksi.

Kannattaa säilöä niitä vaikka oman kämpän laatikoihin, hyllystöihin sun muihin. Jos ei ole omaa kämppää niin sitten niitä voi säilöä muitten rakennusten laatikoihin jne... Maasta ne joskus joku saattaa poimia, mutta koskaan ei ole vielä sattunut että neuvomistani paikoista olisi itseltäni kadonnut. Saa kokeilla.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Apua kaivataan tehtävään Strictly business.

Tehtävässä pitäisi ilmeisesti laittaa tuo orjapanta(?) kolmelle tyypille.
Olen kokeillut laittaa sitä Susanille joka asuu Tenpenny Towerissa, mutta en voi muuta kuin kysyä millaista on asua siellä.

Eli miten laittaa tuo panta niille? Vai mitä tuossa tehtävässä pitää tehdä? :confused:

Tyyppejä on muistaakseni neljä, ja heidät vangitaan yksi kerrallaan. Aluksi tyyppiä pitää ampua sillä aseella, joka saadaan tehtävän alussa. Sitten pitää asettaa panta (en muista, mistä napista). Muista: kun tyyppi on saatu orjaksi, täytyy hakea uusi panta Paradise Fallsista, ennen kuin voi vangita seuraavan.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Pystyyko Nuka Grenade ohjeet hankkimaan jollain muilla tavoin kuin tekemällä Nuka Cola Challengen? En pelin alussa tiennyt tuosta tehtävästä ja vahingossa myin melkoisen määrän niitä Quantumeja..

Kiitos etukäteen!
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Viellä tuosta Rivetcitystä.

Eli olen päässyt tuonne Toiseen noista laivoista ( Broken Bow) mutta siihen etummaiseen en. Joku jo sanoikin että dr. Li löytyisi tuolta broken bowsta mutta ei oo kyl mulle tarttunut viel käteen.. Eli miten tohon toiseen laivaan pääsee vai löytyykö se todellakin tuolta?
Ja kiitos jo etukäteen :)
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Pystyyko Nuka Grenade ohjeet hankkimaan jollain muilla tavoin kuin tekemällä Nuka Cola Challengen? En pelin alussa tiennyt tuosta tehtävästä ja vahingossa myin melkoisen määrän niitä Quantumeja..

Kiitos etukäteen!

Itse ostin ohjeet yhdeltä karavaanarilta, joita päivystelee kaupunkien porteilla. Olikohan Crow nimeltään..

Viellä tuosta Rivetcitystä.

Eli olen päässyt tuonne Toiseen noista laivoista ( Broken Bow) mutta siihen etummaiseen en. Joku jo sanoikin että dr. Li löytyisi tuolta broken bowsta mutta ei oo kyl mulle tarttunut viel käteen.. Eli miten tohon toiseen laivaan pääsee vai löytyykö se todellakin tuolta?
Ja kiitos jo etukäteen :)

Mulla oli täysin sama ongelma. Homma on niin yksinkertainen, että siinä suht korkean hökötyksen huipulla järven rannalla, Rivet Cityn isompaa osaa vastapäätä on kerjäläinen. Ja sen ohi kun kävelet ikään kuin vettä kohti, niin siinä on intercom, jota voi painaa. Siten aktivoituu silta!
 
Ylös Bottom