Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Ja kuten muidenkin pelien kanssa, odottamalla julkaisusta viikon tai kaksi, saa peliä jo tarjoushintaan nettikaupoista.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Broken Steel on nyt saatavilla.

Storeen on tullut myös :

Operation Anchorage Traileri
The Pitt Traileri
Broken Steel Traileri
Point Lookout Traileri
Mothership Zeta Traileri
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Yeah! Nyt kun tulis vielä ne PSN -kortit, että pääsisi ostamaan lisäosia. Broken Steel ja Point Lookout nyt ainakin on ostettava. Pitäs varmaan pelata pääpelikin taas uudestaan, jotta voisin vihdoinkin hankkia Trophyt. Kaksi kertaa olen pelannut jo kaikki questit aikaisemmin ja ilman Trophy -tukea. *Huokaus.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Oijoi että maistuu hyvälle saada pitkästä aikaa Fallouttiin uusia tehtäviä:)..

Lisärin ensimmäinen 'mainquest' tehtävä oli mielestäni melko tylsä.. Melko räiskintä painoitteinen nääs.. Jatko oli jo parempaa meininkiä, jokainen ottakoot selvää itse pelaamalla.

Sidequestit taas ovat olleet herkkua:D. Nyt kun wastelandissä virtaa puhdas vesi niin siitä yrittää hyötyä vaikka minkänäköiset tallaajat. Suurin osa sidequesteista tuntuukin pyörivän vedenjakelun ja sen ongelmien ympärillä, mutta mikäs siinä.

On muuten pahan maineensa arvoisia nuo uudet viholliset mihin törmää Wastelandissä vaeltaessaan.. Super Mutant Overlordien kanssa ei kannata pelleillä, eikä varsinkaan Feral ghoul reavereitten:p

Hienoa Bethesda! The Pittiä ja Point Lookoutia odotellessa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Tänä aamuna oli pakko aloittaa Fallout 3 alusta DLC:n kunniaksi. Jos pelaisi vähän aikaa emopeliä, ja sitten siirtyisi Broken Steelin pariin... ;)
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Hei

Olen ostanut oman fallout3:sen vgp (Kanadasta), mutta jenkki storessa on eri 'production code' kuin levyssäni..

Storessa: BLUS-30185
Omassa: BPSS-026040

Omistaako joku vgp:stä ostetun fallout3:n ja on ladannut lisäosan jenkki storesta..?

Ja onko kenelläkään tietoa, että kannattaako nuo lisäosat ostaa samantien, vai onko tulossa jotain pakettia lähiaikoina, millä saisi ladattua kaikki kerralla ja mahdollisesti vähän halvemmalla..?
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Omassa: BPSS-026040
Öh... Mistä tuon product coden katsoit? Kotelon päädyn alareunasta, pelilevystä PS-logon alapuolelta vai jostain muualta? Koko internjet ei tunne tuollaista product codea, eikä ylipäätään mitään BPSS-alkuisia PS3-pelien tuotekoodeja.

Ja onko kenelläkään tietoa, että kannattaako nuo lisäosat ostaa samantien, vai onko tulossa jotain pakettia lähiaikoina, millä saisi ladattua kaikki kerralla ja mahdollisesti vähän halvemmalla..?
Tuollaisesta paketista ei ole mitään ilmoitettu, mutta eiköhän sellainen jossain vaiheessa kuitenkin tule. Mutta se tuskin tapahtunee ihan pian kaikkien viiden lisärin ilmestymisen jälkeen, vaan veikkaan, että tarjousta pitää odottaa ensi vuoden puolelle.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Öh... Mistä tuon product coden katsoit? Kotelon päädyn alareunasta, pelilevystä PS-logon alapuolelta vai jostain muualta? Koko internjet ei tunne tuollaista product codea, eikä ylipäätään mitään BPSS-alkuisia PS3-pelien tuotekoodeja.

Itse levyssä luki sellainen.. Mutta nyt löysin sitten tuon toisenkin.. Olisin varmaankin etsinyt tarkemmin, jos en olisi löytänyt noin lähelle menevää 'koodia' itse levystä.. :p

Kiitos.. :))

Sitten vain latailemaan lisäriä.. :))
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Myrkky sanoi:
Olen ostanut oman fallout3:sen vgp (Kanadasta), mutta jenkki storessa on eri 'production code' kuin levyssäni..

Storessa: BLUS-30185
Omassa: BPSS-026040

Öh... Mistä tuon product coden katsoit? Kotelon päädyn alareunasta, pelilevystä PS-logon alapuolelta vai jostain muualta? Koko internjet ei tunne tuollaista product codea, eikä ylipäätään mitään BPSS-alkuisia PS3-pelien tuotekoodeja.

Ainakin COD4:ssa voi olla koodi BPSS-alkuinen. Silloin se on jenkkiversio.
Digitalspysta lisätietoa

Myös LBP:n takaisinvedetyssä erässä oli BPSS-alkuisia pelejä.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Anteeksi jos tätä on kysytty jo, mutta miten homma nyt menee jos/kun haluan "jatkaa" peliä uusien lisäosien myötä?

ISOA SPOILERIA PELIN AIVAN LOPUSTA!
Eli nythän se pelin päähenkilö kuolee varsinaisen pelin lopussa. Eli ladataanko nyt sitten viimeisin save ennen tuota "kuolemaa" ja jatketaan jotenkin siitä, vai miten homma menee? Vai alkavatko lisäosat ihan alusta täysin itsenäisinä tarinoina?

Aion itse ostaa tuon GOTY-painoksen sitten kun se tulee, missä kaikki lisäosat levyllä.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Eli nythän se pelin päähenkilö kuolee varsinaisen pelin lopussa. Eli ladataanko nyt sitten viimeisin save ennen tuota "kuolemaa" ja jatketaan jotenkin siitä, vai miten homma menee? Vai alkavatko lisäosat ihan alusta täysin itsenäisinä tarinoina?

Lataat viimeisimmän tallennuksen ennen karua loppua, ja pelaat sillä 'vikatehtävän' läpi niin peli ei päätykkään.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Lataat viimeisimmän tallennuksen ennen karua loppua, ja pelaat sillä 'vikatehtävän' läpi niin peli ei päätykkään.

Kiitän. Vielä selvennyksenä..
..eli mitä lähinnä tarkoitat "vikalla tehtävällä" ja sen läpi pelaamisella? Pelaan lopun (nro sarjaa siihen laitteeseen yms) uusiksi, MUTTA heppu ei nyt kuolekaan? Mulle vähän epäselvää miten nuo DLC-kentät toimii vs peruspeli..
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Kiitän. Vielä selvennyksenä..
..eli mitä lähinnä tarkoitat "vikalla tehtävällä" ja sen läpi pelaamisella? Pelaan lopun (nro sarjaa siihen laitteeseen yms) uusiksi, MUTTA heppu ei nyt kuolekaan? Mulle vähän epäselvää miten nuo DLC-kentät toimii vs peruspeli..

Viimeisellä tehtävällä tarkoitan mainquestin viimeistä tehtvää, nimeltään Take it back[
Eli just se missä vallataan takaisin Jefferson memorial ja niin edelleen. Alkuperäisin hahmo kuolee laitettuaan koodin purifieriin mutta nyt hahmo herää Citadelissa kahden viikon kuluttua jolloin Broken steel questit sitten aktivoituu. Eli broken steelin tehtäviä ei voi päästä pelaamaan ennenkuin emopelin main quest on suoritettu. Sekavaa? Kyllä, olen hieman maistissa:p
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Viimeisellä tehtävällä tarkoitan mainquestin viimeistä tehtvää, nimeltään Take it back[
Eli just se missä vallataan takaisin Jefferson memorial ja niin edelleen. Alkuperäisin hahmo kuolee laitettuaan koodin purifieriin mutta nyt hahmo herää Citadelissa kahden viikon kuluttua jolloin Broken steel questit sitten aktivoituu. Eli broken steelin tehtäviä ei voi päästä pelaamaan ennenkuin emopelin main quest on suoritettu. Sekavaa? Kyllä, olen hieman maistissa:p

Joo, on vähän sekavaa. Mutta ei johdu siitä että olet vähän maistissa. ;)

Vielä yksi..
..siis heitän tulevan GOTY-levyn sisään ja lataan vika saven ennen "kuolemaa". Teen kaikki samaan tapaan (heh, jos muistan enää yhtä ainoaa kontrollia.. ;) ) ja "kuolen". Tai enpä kuolekaan, vaan lataan Broken Steel-lisäosan ja homma jatkuu. Samalla voin myös suorittaa side-questejä lisää (ne jotka jäi suorittamatta)? Ja sitten voin pelata myös muut DLC-osiot? Lähinnä haen juuri sitä tapaa, millä pääsen takaisin peruspeliin suorittamaan loppuja sivutehtäviä + UUSIA DLC-tehtäviä.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Joo, on vähän sekavaa. Mutta ei johdu siitä että olet vähän maistissa. ;)

Vielä yksi..
..siis heitän tulevan GOTY-levyn sisään ja lataan vika saven ennen "kuolemaa". Teen kaikki samaan tapaan (heh, jos muistan enää yhtä ainoaa kontrollia.. ;) ) ja "kuolen". Tai enpä kuolekaan, vaan lataan Broken Steel-lisäosan ja homma jatkuu. Samalla voin myös suorittaa side-questejä lisää (ne jotka jäi suorittamatta)? Ja sitten voin pelata myös muut DLC-osiot? Lähinnä haen juuri sitä tapaa, millä pääsen takaisin peruspeliin suorittamaan loppuja sivutehtäviä + UUSIA DLC-tehtäviä.

Mainquestin suorittamisen jälkeen voit suorittaa aivan kaikki sidequestit sun muut mitä on jäänyt suorittamatta ennen pääjuonen loppua, kunhan sulla on vain Broken steel. Mitään muuta se ei muuta. Eli yksinkertaisesti, mene huoletta vaan mainquest läpi, et menetä mitään eikä mitään jää väliin, ja pääset tietenkin pelaamaan kaikki muutkin DLC osat läpi. Kaikki hyvin valtakunnassa.

Otetaan sille:p
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Kyllä jaksaa tahmaa ja välistä vetää jumiin. Näin on nyt käynyt lisäreillä, vähän väliä saa tallettaa ettei vain tarvi pelata uudestaan pidemmästi kun tahtoo jämähtävän useasti.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Loistavia lisäreitä myös toi The Pitt ja Operation Anchorage:).. Varsinkin Pitt oli mun makuun, siellä 'montussa' on vaan niin helvetin ahistava tunnelma:D Ja uudet viholliset sekä varusteet oli myös tervetulleita.

Anchoragesta tuli ekaks pa*kat housuun kun asennuksen jälkeen aloin pelaa.. Ei siitä että heti olisi tullut mitään eeppistä kohtausta vaan että peli jäätyin samantien kun näyttöön tuli ilmoitus siitä radiosingnaalista joka käynnistää DLC:n ensimmäisen questin:rolleyes:..

Oli muuten ihan v*tun siisti se quest 'Gun on of Anchorage'! Ja mä kun en ollut kuullut kuin pahaa koko lisäristä:p
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Jäätyykö peli samanverran kun ennen lisäreitä vai onko lisärit lisänny jäätymistä sun muita bugeja?
 
Ylös Bottom