Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Nonni. Osalla on ongelmia Kanadan GOTY-versiolla ja vanhalla savella - eli vanha save ei toimikaan GOTY-version kanssa.. Ketju:
Original fallout 3 saves - Bethesda Game Studios Forums

Onko tosiaan noin tarkkaa, eli edes Kanada-versio ei skulaa yhteen Jenkki-version kanssa? Vai onko kyse isommasta ongelmasta (mikä ei olisi sekään ylläri)?

Mites, toimiiko porukalla täällä vanha save uuden GOTY-version kanssa (jos on jo ehditty hankkia)? Kannattaa siis tosiaan hankkia se "region", mikä vanha save on.

Onko tosiaan noin tarkkaa, eli edes Kanada-versio ei skulaa yhteen Jenkki-version kanssa?
Riippuu täysin pelin Product Codesta. Savetuksien hakemistonimet tulevat suoraan tuon tuotekoodin mukaan, ja jos tuotekoodi on eri kuin mitä peli etsii, ei vanhoja savejakaan löydy.

Update! Tuota ketjua lukemalla selviää, että Fallout 3:sta on ainakin kaksi ellei peräti kolme eri BLUS-tuotekoodilla olevaa versiota.

Perskeles kun ei kolahtanut tänään tuota GOTYa postiluukusta. Huomenna sitten...

Mutta joka tapauksessa kysympä sellasta että.

Mahtavatkohan nuo lisäosien questit avautua(siis ilmestyvätkö ne) sinne kartalle kun lataa normi falloutin savet. Ja onko niissä joku että pitää olla jokin tietty questi tehtynä ennenkuin pääset tekemään niitä?

Perskeles kun ei kolahtanut tänään tuota GOTYa postiluukusta. Huomenna sitten...

Mutta joka tapauksessa kysympä sellasta että.

Mahtavatkohan nuo lisäosien questit avautua(siis ilmestyvätkö ne) sinne kartalle kun lataa normi falloutin savet. Ja onko niissä joku että pitää olla jokin tietty questi tehtynä ennenkuin pääset tekemään niitä?

Ilmestyy kartalle, tosin Broken steeliä jos haluat pelata niin sitten pitää peli pelata läpi

Tässäpä olen nyt pelaillut tuota GOTYa ja kyllä tuntuu todella mahtavalta nuo lisärit, nyt menossa pitt ja siellä ainakin tunnelma on kohdallaaan! Ainut miinuspuoli on tuo järkyttävä jäätyminen mitä tuo peli nykyisin harrastaa tuolla Pitissä, mutta se menee ohi aikanaan, alussa sitä oli paljon enemmän kuin nyt.

Toimiiko tuo GOTY versio hyvin? Tai lähinnä ne lisärit?

Olisi kiikarissa.Aikaisemmin omistin fallout kolmen,mutta vaihdoin pois,kun kuulin GOTY versiosta.Nuo lisärit vain mietityttää GOTYssäkin,että toimivatko?

Hyllys orkkis Fallout3, se aito ja oikea jäätyvä bugiläjä johon on odottanu korjaustiedostoa jo hetken :mad:

Ladattuna: Broken steel, Operation Anchorage, The Pitt ja Mothership Zeta.. ..ei juonipaljastuksia mutta

Broken steel alotettu pisteiden takia, ei kummempia lisäbugeja. (tehtävät tekemättä)
Mothership Zeta alottamatta..

Operation An.. jääty heti alottaes 5x peräkkäin (virta pois) ja takkus nopeeseen loppuunsa asti koko ajan esim. vihuja ilmesty yhtäkkiä mihin sattu (ei niitä yksiä siis) apurit seiso paikallaan tekemättä mitään jne.. ..putkijuoksu josta jäi tasan yks ase käteen, EI rahansa arvonen kokonaisuus :(

The Pitt ..jäätyili aluks hieman mutta rauhottu sitte. Juoni emopeliä HUOMATTAVASTI parempi, oikeesti ekaa kertaa n.30v. pelaamisen aikana palo käämit ku sai "curen" käsiinsä :eek: ..pitää joskus palata ja tehdä toiset valinnat.. ..ja yhes kohtaa iski korkeenpaikankammo :o

Tuota gotya tullu nyt pelatta hetkikin nyt :

Ekana pakko sanoa että on todella bugisia ne lisärit. Joka ikinen lisäri kaatuu ainakin välillä. Toivottavasti Gotya päivitetään.

Muuten kyllä kaikki lisärit hyviä, no The Pitt huono. En pitänyt Pitin vihollisista ja alueen sokkelomaisuudesta. Operation Anchorage ja Point Lookout on ihan kelpo lisäreitä. Broken Steeliäkin olen jo testannut. BS:n lisäämät uudet viholliset ja varusteet on aika siistejä (Super Mutant Overlord) Myös levelcapin nousu on hyvä juttu.

Kyllä rupeaa hajottamaan toi bugisuus noissa lisäreissä.
Jos peli ei jäädy niin sitten se rupeaa jökkimään ihan käsittämättömästi.
Eilen jääty kerran ja kaks kertaa sai sellasen jöki kohtauksen että ei auttanu muuta kun käynnistää peli uudestaan. Noh korjaus päivityksiä odotellessa....:mad:

Bugeista kannattaa sanoa tänne Bethesda Softworks

Ei tiedä auttaako mitään, ja tietävätkökään näin isoista ongelmista, mutta luulis nyt vähän kehittäjiä kiinnostavan katsoa asiaa ja laittaa jotain päivitystä tulemaan. Tosin ohjasivat tänne muutaman s-postiviestittelyn jälkeen Bethesda Softworks :D
"Best Regards,
Gil H. at Bethesda Softworks Technical Support"

Itse pelasin jo kaikki läpi, että minun osalta pelit pelattu tämän pelin kohdalla. Paskan maku tahtoi jäädä, ei pelisisällöllisesti, vaan sen takia että nämä lisärien bugitus oli kyl niin luokatonta touhua että... Ostakaa GOTY, ei kannata 10 eur jokaisesta bugisesta lisäristä maksaa :mad:

mietin tässä kyseisen pelin ostoa(GOTY:n). Onko peli kuinka buginen ja onko se mielestänne ollut hyvä?

bugeja on mielestäni jonkin verran noissa lisäreissä, ei mitenkään dramaattisen paljon. Mutta peli tosiaan jäätyilee enemmän kuin laki sallii ainakin tuolla Pitissä. Lagiakin on esiintynyt harmittavan paljon.

olen tähän asti puolustellut Bethesdaa, mutta ei jumalauta... 50e pistin lisäosiin ja yksikään ei toimi kunnolla. aivan TÖRKEÄÄ jäätymistä ja bugisuutta, siis ei pysty melkein uskomaan silmiään kun joka toinen kerta pleikkari menee täysin lukkoon kun menee hahmolla ovesta, ampuu vihollista, tai juoksee liian lujaa.

Bethesda, haista *****. ja rahat takaisin kiitos.

Nyt löytyi erittäin paha bugi, kun menee tuonne pittiin joutuu jättämään seuralaisensa taakseen,eli tietty hahmo palaa tiettyyn paikkaan ja Fawkes palaa tuonne Museum of historylle, no meninpä hakemaan sitä sieltä pois niin sehän väittää että minulla olisi jo seuraaja ja suostuu lähtemään matkaani vain jos olen yksin. Mutta kun perkele ei minulla ole ketään, monta kertaa ladannut uudestaan ja aina sama bugi.

no sanokaahan nytten onko tämä peli hankkimisen arvoinen bugeista huolimatta ? paljonkohan mahtaa olla hintaa tuolla goty versiolla gamestopissa ?

Ei Bethesdan olisi ollut pakko tehdä pelistä PS3-versiota.

Mutta tekivät silti. Näin ollen olisivat voineet hieman kahtoa mitä suoltavat ulos, pidempi viivästyminen jopa olisi ollut ymmärrettävää tällaista isojen ongelmien takia.

Sibes, ja kaikki muut hankintaa miettivät: kyllä tämä on hankimmisen arvoinen peli jos pitää tämän genren peleistä ja etenkin Fallout -maailmasta. Hommatkaa se GOTY, siinä otatte vähiten takkiin niiden DLC:ten bugittamisessa. Itselleni tämä on ollut tämän vuoden paras peli nimim. 80+ tuntia peliä takana.

no sanokaahan nytten onko tämä peli hankkimisen arvoinen bugeista huolimatta ? paljonkohan mahtaa olla hintaa tuolla goty versiolla gamestopissa ?

70e ainakin silloin maksoi kun itse siellä kävin, suureksi yllätykseksi peli oli tiltissä 10 halvempi joten ostin sieltä.

70e ainakin silloin maksoi kun itse siellä kävin, suureksi yllätykseksi peli oli tiltissä 10 halvempi joten ostin sieltä.

Ja ulkomailta jos tilaa niin voi vielä 20 euroa vähintään miinustaa hinnasta. :D

Mutta joo kyllähän Fallout 3 goty kannattaa jos omaa edes jonkin verran kärsivällisyyttä. Näin bugiseen peliin pitää vaan suhtautua ihan omalla tyylillänsä, eli seivaa useasti ja seivaa moneen seiviin. Eli jos vaikka olisit seivannut jonkun huonon bugin ilmaantumisen jälkeen, niin voit palata tarpeeksi taaksepäin jostain toisesta seivistä. Itse tulee käytettyä yleensä 4 tai 5:ttä eri tallennusta. Jos Bethesda saisi pahimmat kaatumiset jotenkin korjattua, niin peli olisi aivan loistava. Taidan itse odotella kyllä mahdollista batchia jonkin aikaa ennen kuin aloitan gotyn pelaamisen. Onneksi on muita mahtavia teoksia (uncharted 2, brutal legend) lieventämässä pelihimoja. :)

Ylös Bottom