Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Pelistä tullut 5 kpl gameplay videoita. Olen myyty :)

SPOILER WARNING! Herkkänahkaisimpien ei ehkä kannata katsoa.

1
2
3
4
5

Tuossa 4 videossa oleva itsetehty pulttiase oli loistava :). WTF, pää naulaantui seinään! LOL :D

Nuo uudet videot kyllä pisti kovat odotukset itselleni. Sen verran hyvältä näyttää, että tästähän voi tullakin aito Fallout :) Nyt vaan pitää toivoa, että PS3 ja Boksi -versiot ovat identtiset toimivuudeltaan, tai ainakin soisi PS3-version olevan vaikka nopeampi latausajoiltaan. Noh, saas nähdä. Ennakkotilattu on, joten ei voi muuta kuin odottaa ja katsoa sitten, kun paketti saapuu postissa.

Pitkään on tää ollu vuoden 1 paikalla odotettujen pelien listalla mutta noikaan videot ei kerro vielä ratkasevia seikkoja kun homma voi kaatua ihan vain siihen että tehään pelistä liian mainstream vaikeustasollisesti tai jotenkin muuten kädettämällä...
Mutta kuvat/videot pelin maailmasta ovat sen verta vakuuttava että siinä ovat ainakin onnistuneet

Yrittänyt välttää kaiken spoilaavan tiedon tämän kohdalla. Videot tuli kuitenkin nyt katsottua ja lievää hypeä alkaa olla ilmassa.. Parempi ottaa taas jäähy tältä osin :D

Yrittänyt välttää kaiken spoilaavan tiedon tämän kohdalla. Videot tuli kuitenkin nyt katsottua ja lievää hypeä alkaa olla ilmassa.. Parempi ottaa taas jäähy tältä osin :D

Onneksi nuo videot ovat samaa kamaa, mitä on demotettu lehdistölle ennenkin. Eli nuo jutut on tullut suurimmaksi osaksi luettua. Mutta tosissaan ei enempää matskua tohdi katsoa tai tulee nähtyä liikaa.

Onneksi nuo videot ovat samaa kamaa, mitä on demotettu lehdistölle ennenkin. Eli nuo jutut on tullut suurimmaksi osaksi luettua. Mutta tosissaan ei enempää matskua tohdi katsoa tai tulee nähtyä liikaa.

Niih, kirjallisessa mielessä noi asiat tuli luettua aiemmin. Tällöin tuli ahaa elämys että hmm tämä pelihän voi olla "jees".

Noi videot mulkastuani. "AHAA tämä peli on kuin Oblun uusversio" ostoon siis. Aivan huikeeta settiä.

Peli tulee kyllä ostettuu. Paljon pelattavaa. :cool:

PS. täytyy varmaan ensi kuussa ennakkovarata sen. :D

Mutta peli vasta julkaistaan kuun lopussa lokakuun lopussa =/

Enpä ole aikaisempia Fallouteja pelannut koskaan, mutta tämä vaikuttaisi siihen malliin mielenkiintoiselta peliltä, että voisin vaikka ennakkotilaukseen pistääkin. Odottelen kuiteskin vielä, josko tulisi pientä hinnanalennusta joihinkin kauppoihin, niin ei tule tilattua peliä turhaan kalleimpaan mahdolliseen hintaan.

Nyt on kyllä alkanut itseänikin kiinnostamaan tämä peli. Nuo gameplay-videot olivat oikein kiintoisia. Ja on Oblivionkin loistopeli.
Nyt vain pitää odottaa Dr. Funkeen tapaan hinnanalennusta erääseen liikkeseen, kun tavanomaista alennusta ei vielä näy :D

Enpä ole aikaisempia Fallouteja pelannut koskaan, mutta tämä vaikuttaisi siihen malliin mielenkiintoiselta peliltä, että voisin vaikka ennakkotilaukseen pistääkin. Odottelen kuiteskin vielä, josko tulisi pientä hinnanalennusta joihinkin kauppoihin, niin ei tule tilattua peliä turhaan kalleimpaan mahdolliseen hintaan.

Sama täällä, yritän odotella revikoita ja mahdollista hinnanalennusta ennenkuin teen päätöksiä. Todellakin hyvältä näyttää, mutta silti..

Helvetti sentään että menee tää peli kyllä ostoon ootan innolla varsinki nytkö näin noita uusimpia videoita. Vaikuttaa sika hyvältä...

Ps3:sen ja Xbox 360:sen versiot tulevat olemaan ihan varmasti samanlaisia, mutta eikös Xbox 360:sen versioon tule yksinoikeudella ne lisämateriaalit. Korjatkaa jos olen väärässä. Itse satun omistamaan molemmat konsolit, täytyy vain miettiä kumman version ostaisi, ei oikein ainakaan vielä uskalla tilata ennakkoon.

Itselläni on sama juttu, ei tohdi enään katsoa ainuttakaa videota, vaikka olisi hirveä hinku katsomaan. Haluan sen pelihetken olevan ainutlaatuinen tämän pelin kohdalla.

Ps3:sen ja Xbox 360:sen versiot tulevat olemaan ihan varmasti samanlaisia, mutta eikös Xbox 360:sen versioon tule yksinoikeudella ne lisämateriaalit. Korjatkaa jos olen väärässä. Itse satun omistamaan molemmat konsolit, täytyy vain miettiä kumman version ostaisi, ei oikein ainakaan vielä uskalla tilata ennakkoon.

Itselläni on sama juttu, ei tohdi enään katsoa ainuttakaa videota, vaikka olisi hirveä hinku katsomaan. Haluan sen pelihetken olevan ainutlaatuinen tämän pelin kohdalla.

pc ja xbox 360 on nuo lisä jutut ykinoikeudella

Noi videot mulkastuani. "AHAA tämä peli on kuin Oblun uusversio" ostoon siis. Aivan huikeeta settiä.

Heh, sinänsä hauska kommentti, sillä tuo "Oblivionin uusversiohan" on kaikkien vanhempien Fallout-fanien suurin pelko.:p Fallout ja Oblivion ovat kumminkin täysin erilaisia pelejä. Lisäksi ainakin itselleni Oblivion vaati todella raskasta modausta ennen kuin kehtasin sitä alkaa pelaamaan (PC-puolella luonnollisesti), niin paljon järjettömyyksiä Vanilla-versiosta löytyi/löytyy, joten toivon Falloutin toimivan pelattavasti suoraan.

Itse en osaa sanoa pelistä oikein juuta taikka jaata, vaikkei peli kaikilta osin oikein vielä vakuutakaan. Ostan joskus, jos ostan, mutta vanhat osat pelaan sitä ennen ainakin läpi. XO:ta tai PS3:sta en omista, joten PC:lle ostaisin (jolle ostaisin vaikka jompikumpi tehokonsoleista löytyisikin ;)). Toivottavasti pelin modausmahdollisuudet pysyvät sillä puolen yhtä hyvinä kuin Oblivioninkin.

Ja xbox 360 on pääkehitysalusta. Onko sillä mitään merkitystä niin sen näkee vasta julkaisussa mutta itse valitsen xboxin lisäsisällön takia

Heh, sinänsä hauska kommentti, sillä tuo "Oblivionin uusversiohan" on kaikkien vanhempien Fallout-fanien suurin pelko.:p

So true :) Pitkään kirosin ennen julkaistuja videoita jos sössivät tämän "uudeksi Oblivioniksi" mutta aika vakuuttavalta tuo tuntuu tähän mennessä olevan.
itse ostan pelin PS3 mutta mikäli lisäsisältö nyt jotain suurta ja mahtavaa niin eipä tämä nyt niin kallis investointi ole XO:lle jälkikäteen hommata... syy miksi hankin PS3:lle on se että jotenkin boxin kapula ei istu käteen ja en uskalla luottaa siihen että ei taas tulisi syyskajon värit boxiin juuri pelaamisen aikana (Mass effectin kanssa kävi näin) kun on muutenkin peliaika aina kortilla :)

Näytti mahtavalta. Taitaa peli täyttää odotukset, pelkään vain hieman liian taistelupainotteista seikkauilua wastelandilla. Vanhat falloutit olivat rautaa (ainakin minulle) juuri puhumalla ratkaistavista puzzleistaan, pelivideot kyllä osoittivat että keskusteluja saa miettiä kunnolla. Kyllä siitä pojat Fallout tulee.

Perhana jos peli on PS3:lla lapsipuolen asemassa. Arvosteluja odotellessa tietenkin, mutta jos mitään oleellista tai muuten kivaa on jätetty pois taitaa tulla pelikaupan sijasta reissu erääseen poukamaan tuonne ruotsinmaalle.

Onko kenelläkään muuten tietoa että olisiko eu versio mahdollisesti sensuroitu niinkuin Fallout 2 aikoinaan oli? Itse hankin tuolloin jenkkiversion ja olisi hyvä tietää että pitääkö tilata jenkeistä... toisaalta tälläinen info on varmaankin ulkona vasta kun molemmat versiot ovat julkaistu.

Luultavasti Suomessa saadaan sensuroimaton, toivottavasti! Saksassa se on ainakin sensuroitu.

Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Kun en noita aikaisempia FO:teja ole pelannut, niin onko jotenkin rajattua paljon tavaraa voi kantaa mukana? Ja miten on FO3:sen kanssa? Tässä kun on noita hands-on artikkeleita lukenut, niin tavaraa tuntuu kertyvän lyhyessäkin ajassa melkoisesti.

Ylös Bottom