Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [X360]

Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Jotkut ovat kokeneet samanlaisen efektin Arufassa, että asukkaat ovat tulleet hostileiks jostain kohtuu pienestä hommasta. Tiedä sit...

Mut äskön oli todellinen holy shit homma. Vaeltelin jossain arufan ja megatonin välissä väistellen super mutantteja. Oli yöaika ja yhtäkkiä kuului vauvan itkua ja sit kauhea räjähdys. En tiedä mikä oli kun ei nähnyt pimeyden takia mutta lähellä oli että olis ohjain pudonnut säikähdyksestä
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Jotkut ovat kokeneet samanlaisen efektin Arufassa, että asukkaat ovat tulleet hostileiks jostain kohtuu pienestä hommasta. Tiedä sit...

Mut äskön oli todellinen holy shit homma. Vaeltelin jossain arufan ja megatonin välissä väistellen super mutantteja. Oli yöaika ja yhtäkkiä kuului vauvan itkua ja sit kauhea räjähdys. En tiedä mikä oli kun ei nähnyt pimeyden takia mutta lähellä oli että olis ohjain pudonnut säikähdyksestä

Siellä täällä törmää sellaisiin lastenvaunuihin (piltin sijaan siellä lepäilee jonkin sortin pommi), jotka aktivoituessaan pitävät lasten itkua tmv ääntä
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Saako tosiaan niitä megatonin asukkaita enään tossa vaiheessa mitenkään takaisin ystäviksi?

Joo, mulle kävi sama juttu. Toivottavasti et ampunu takasin. Ite juoksin kylästä henkihieverissä pois, meditoin kylän ulkopuolella joku 10 tuntia. Kun tulin takas, kukaan ei enää yrittänyt ampua :)
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Tulee tässä pelissä kyllä aika ajoin todella kinkkisiä tilanteita vastaan. Olin yhta vaultia tukimassa ja alkuosan käytävillä ei ollut muuta, kuin muutama hassu torakka. Ajattelin sitten siirtyä syvemmälle vaultiin, niin mitäs hyökkää silmille lataustauon jälkeen. 2 normi miralurkia ja 1 sellainen isompi ruskea versio. Meinasi lurahtaa huonot housuun, kun nuo vaultien käytävätkin on aika ahtaat. Tuli aika nopeasti käännyttyä takaisin.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

ne on kyl kohtuu pahoja ahtais tiloissa. kävi vähän samanlaisesti
nukacola-tehtaassa
ku siel oli muistaakseni aluks kohtuu helppoja roboja jotka huutaa tosi hauskasti :)

ensin roboäänellä ja tyylillä "you are trespassing in property of... " sit tulee jonkun iloisen ukon ääni nauhalta... " NUKACOLA !"

sit ku meet syvemmälle ni cheesus....
Nukalurkkeja
ne o kohtuu pahoja kans. oli pakko paeta ku tuli takkiin aika paljon.

se täs o just hauskaa et voit saada köniin, mut sit voi myöhemmin tulla takas ja sulloa nukapullon niiden hanurist sisään. nyt täytyy kyl löytää jostain kaavat nukacola-kranaatin tekoon :D
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Yksi asia mistä pidän juuri tässä pelissä on se, että toisin kuin Oblivionissa niin tuntuu että hahmosi oikeasti kehittyy. Vertaus Obliin sen takia, kun samat tekijät ja skaalausta puhuttu suhteessa siihen. Eli aluksi voi joutua juoksemaan kylmästi karkuun vihollisia, mitä vastaan voi myöhemmin uudella aseistuksella vetääkkin kuokkaan.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Yksi asia mistä pidän juuri tässä pelissä on se, että toisin kuin Oblivionissa niin tuntuu että hahmosi oikeasti kehittyy. Vertaus Obliin sen takia, kun samat tekijät ja skaalausta puhuttu suhteessa siihen. Eli aluksi voi joutua juoksemaan kylmästi karkuun vihollisia, mitä vastaan voi myöhemmin uudella aseistuksella vetääkkin kuokkaan.

Tämä on muuten täysin totta. Itse olin alkuvaiheessa pulassa pelkkien moleratsien kanssa ja supermutantit oli sellaisia mihin ei halunnut törmätä. Nyt kun hahmo on levelillä 14, niin supermutantit tottelee combat shotgunia todella kiitettävästi. Tällä hetkellä ainoastaan Deathclaw saa kunnollisia sydämen tykytyksiä aikaan, noista ahtaiden tilojen joukkokokoontumisista puhumattakaan.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Onko jollakin muullakin kadonnut mystisesti jonnekin se Megatonin vesilaitoksen huoltotyyppi? Harmittaa vaan kun olis aika läjä capseja äijältä tulossa, siis jos se joskus ilmaantuisi takaisin..

Joo, sama. Sillähän oli se vuotavat vesijohdot -ongelma. Ei oo äijänkäppänää näkynyt, olisko sitten bugi.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Kyllä itselläni tuli ikävä äitiä kun 10 metrinen Behemoth lähti jahtaamaan minua "paloposti-nuijallaan" :). Hieman tuli resursseja törsättyä tuossa taistossa.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Kyllä itselläni tuli ikävä äitiä kun 10 metrinen Behemoth lähti jahtaamaan minua "paloposti-nuijallaan" :). Hieman tuli resursseja törsättyä tuossa taistossa.

Noi on mun mielestä ollu suhteellisen vaivaton tappaa... ainoa ongelma on ollut oma NPC kaveri joka tuntuu rushivan kimppuun samalla lailla kun molerattia jahtaisi :)

Itse oon joko kokonaan Lincoln riflellä pistäny nurin tai sitten jos pääsen yllättämään niin muutamat miinat (explosive tag) ja sitten headshottia ja karkuun :p
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Kyllä tosiaan pari "lounaslaatikko miinaa/pommia" sain kylvää itse kun minut täysin yllättänyt behemoth hyökkäs kimppuun. Oma jätkäni on about 20 explosives eli ei niillä paljoa tuhoa aikaan saannut.

Peli on kyllä itselleni paras tämän sukupolven by far vaikka "vault 116 bugi" masensi aika pahasti mutta onpahan syy pelata juoni uudestaan läpi. Harmi kun jäi saints row 2 kesken sillä tiedän etten sinne palaa enään tänä vuonna.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Peli on kyllä itselleni paras tämän sukupolven by far vaikka "vault 116 bugi" masensi aika pahasti mutta onpahan syy pelata juoni uudestaan läpi. Harmi kun jäi saints row 2 kesken sillä tiedän etten sinne palaa enään tänä vuonna.

Tarkoittanet varmasti Vault 112:sta? Itse en tuota edes kutsuisi bugiksi, tuohan on ihan täyttä loogiikkaa(ja samalla realistista?) jos tuonne sattumalta törmää niin tietenkin sitä hyppää tarinassa eteenpäin, ei siihen bugeja tarvita ;) Samanlailla GNR:n:
voi skipata suoraan hyppämällä Rivet Cityyn. Loogista ja realistista.
Ja eikös tämän pelin läpäisy ennätys mennyt siinä 1h 30min paikkeilla? Ihan totuttua Fallout meininkiä :)

Ja vielä muutama hauska kohtaaminen erämäässä:

- Törmäsin samoillessani Wastelanderiin joka vain seisoi hetken vieressäni. Mitään sanomatta, mitään tekemättä, vain katsoen tyhjyyteen. Hetken tätä tutkailtaessani toveri räjähti silmilleni tuhansiksi verisiksi riekaleiksi. Vailla mitään päätä taikka häntää :D

- Kuolettavien ansojen tekeminen tässä pelissä on ehkä hauskinta ikinä! Asensin tukun kranaatti ja plasma miinoja pienen nyppylän taakse. Näiden luokse johdatin hirveässä pakokauhussa Deathclawn joka ansaan astuttuaan lensi kirjaimellisesti monen kymmenen metrin korkeuteen! Tuhansina säpäleinä, F3-style of course!

- Hehe, vähän mitättömämpi mutta yksityiskohta kuitenkin tapahtui nimeltä mainitsemattomassa kaupungissa jossa vahingossa törmäsin pöytään ja pudotin kahvimukin maahan. Vieressä ollut NPC totesi tähän: "And what made you do that? Please pick it up."
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

- Törmäsin samoillessani Wastelanderiin joka vain seisoi hetken vieressäni. Mitään sanomatta, mitään tekemättä, vain katsoen tyhjyyteen. Hetken tätä tutkailtaessani toveri räjähti silmilleni tuhansiksi verisiksi riekaleiksi. Vailla mitään päätä taikka häntää :D

Ite törmäsin eräällä radioasemalla johonkin kauppiaaseen. Tämä sitten alkoi puhumaan miten elämä palaa alueelle ym. Ok. Sitten hetkeä myöhemmin kun yritin puhua sille uudestaan niin se kaveri vaan kaatui kuolleena maahan... :D
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

- Kuolettavien ansojen tekeminen tässä pelissä on ehkä hauskinta ikinä! Asensin tukun kranaatti ja plasma miinoja pienen nyppylän taakse. Näiden luokse johdatin hirveässä pakokauhussa Deathclawn joka ansaan astuttuaan lensi kirjaimellisesti monen kymmenen metrin korkeuteen! Tuhansina säpäleinä, F3-style of course!
."

Itselleni kävi hivenen samanlainen tapahtuma Yao Guain kanssa. Otus oli taistelun jälkeen laakia vaille valmis, kun hyökkää kovalla vauhdilla hahmoani kohti. Pari metriä ennen kohtaamista otus hyppää ilmaan ja samalla täräytän V.A.T.S:in avulla combat shotgunilla päähän. Pää lentää taivaan tuuliin ja ruho nousee n. 15-20 m korkeuteen. Oli hivenen naurussa pidättelemistä, kun örkin ruho lentää komeassa kaaressa hahmon ylitse.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Kyllä tässä hauskoja juttuja kieltämättä tapahtuu. En oo varmaan koskaan nauranut pelille niin paljon kuin tänään.

Satuin törmäämään johonkin supermutantti-leiriin. Tapoin sieltä kaikki mutantit ja löysin niiden kaappaaman ihmisen sieltä. Vapautin sen hyvyyspuuskassa ja se kiitti ja mainitsi, ettei se tule enää koskaan jäämään kiinni. Noh, siitä se lähti sitten menemään ja itse jäin hetkeksi availemaan panosbokseja yms. Jonkin verran alle minuutin päästä kyseisestä tapauksesta lähdin leiristä pois ja mitä nään: sama ukkeli ravasi täysiä ja perässä oli muutamia supermutantteja. Oli pakko taas tappaa supermutantit (eivät olleet jostain syystä kuitenkaan tulossa mun perään, vaan jahtasivat sitä ukkelia, vaikka ammuinkin niitä), että annoin ukolle mahdollisuudet pitää lupauksensa. :D

Harmi, ettei enää jaksa pelata, kun peli kaatuilee jatkuvasti joko jäätymällä tai sitten "disc unreadable" -virheellä.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Jumaleissön, piti pelata ekaks läpi pahalla hahmolla, mutta sydän suli lopulta Megatoniin ja teinkin päinvastoin, ja purin sen pommin.

Ja mun naishahmo tuntuu olevan joku hiton magneetti noille räjähdyksille. Taas posahteli vieressä kun rämmin wastelandissa, nyt meinas niskaan tulla joku ufo, kun löytyi jonkunsortin energy cellejä, mutta alien blasteria ei. Viimeks pamahteli lastenvaunumiinat. Mitähän seuraavaks, miinaan astunut supermutantin ruho varmaan...

Hauskaa oli myös kun joku amatööri(raider?) nimeltä Mel yritti ryövätä minua. Sain puhumalla vakuutettua että minuapa ei kannata ryöstää (vastausvaihtoehtoja oli taas monta). Mel rupes itkemään ja vajosi polvilleen. Lähdin kävelemään pois, mutta käännyinkin hetken päästä takas ja ammuin Melin bb-gunilla
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Itellä ei oo peli jäätynyt vielä kertaakaan *koputtelee puuta* Muutamalla hahmolla tuli alkuun hölmöiltyä, mutta itselle voittajaksi on päätynyt small arms/e.weapons/explosives/lockpick viimeisen päälle commandomies :D Lvl alkaa olla 12 nurkilla ja tähän asti 10perkkiä menny s.p.e.c.i.a.l taitoihin pe-9/agi-10/int-10/ jne. Vihulaiset kaatuu nätisti Plasma- ja laser riflellä ja erinäisillä kranaateilla :cool: Nuka-naatit r0k r0k Enclave power armor setti <3 Onkos väki saanu Dog meattia kaveriks? :) Ite laitoin sen hipsimään vault 101 etee oottelee ni mokoma otti ja kuoli matkal vaikka paransin sen ennen lähtöä...
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Itellä ei oo peli jäätynyt vielä kertaakaan *koputtelee puuta* Muutamalla hahmolla tuli alkuun hölmöiltyä, mutta itselle voittajaksi on päätynyt small arms/e.weapons/explosives/lockpick viimeisen päälle commandomies :D Lvl alkaa olla 12 nurkilla ja tähän asti 10perkkiä menny s.p.e.c.i.a.l taitoihin pe-9/agi-10/int-10/ jne. Vihulaiset kaatuu nätisti Plasma- ja laser riflellä ja erinäisillä kranaateilla :cool: Nuka-naatit r0k r0k Enclave power armor setti <3 Onkos väki saanu Dog meattia kaveriks? :) Ite laitoin sen hipsimään vault 101 etee oottelee ni mokoma otti ja kuoli matkal vaikka paransin sen ennen lähtöä...

Oli pitkän aikaa matkassa, ensin ammuin sitä ku pelästyin et mikä helvetti se on, oli muuten vaikea tainnuttaa se. Aika kestävä pirulainen oli, mutta kaatui taistelussa muurahaisia vastaan
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Itselläni meni eilen paskat housuun totaallisesti.

Tehtävä missä pitää johdattaa Tohtori Li ja kumppanit elävänä pois sieltä tunneleista. Annoin loppussa yhelle niistä 5 stimpakkia että selviäisi ja vedin omat loput 2 naamariin. Healttia kuitenkin todella vähän ja piti vielä pari solttua tappaa matkalla. Luulin jo olevani turvassa ja laitoin minigunin pois niin yht äkkiä takanani on 10 ghoulia riehumassa. Äkkiä minigun takaisin ja ratatatatatataa
 
Ylös Bottom