Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Ei kai siitä karmasta mitään erityistä näkyvää mittaria ole muuta kuin se Statuksessa näkyvä Very Good, Good, Neutral etc. Sitten on vielä se titteli siinä vieressä.
Läpi meni että humpsahti. Kesti lähinnä pääjuoneen keskittyen joku 26h. Nyt sitten hyvällä hahmolla seuraavaksi, ja maailmasta tutkitaan jok'ikinen kolkka.
Onko kukaan saanut btw Tesla Power Armoria? Me likes.
Itseäni jäi se kaivelemaan että pelin läpäisyyn meni vain n.19h, vaikka en keskittynyt tekemään vain pääjuonta. (Alkää lukeko spoileria jos ei ole peli läpi)
Juuri kun sain tämän Power Armorin ja lähdettiin tähän sotaan, peli loppuikin muutaman ammutun vihollisen jälkeen.
Joten ei paljoa ollut armoreista hyötyä
Olisiko tuon Power/Recon Armor koulutuksen voinut saada aikaisemminkin?
On kyllä ihan hullua miten paljon tämä peli on koukuttanut. Oblivion ei jaksanut aikoinaan kiinnostaa mutta tästä kyllä tykkään.. Kohta 20 tuntia takana (se on paljon mulle kun peliaika on muutenkin kortilla).
Kertokaa muuten pidemmälle pelanneet että olenko vielä edes puolessa välissä pääjuonta, nyt olen päässyt Rivet cityyn juttelemaan Li:n kanssa isästä. (pelaan viimeisen päälle hyvää tyyppiä)
Älkää kuitenkaan spoilatko mitenkään!
Tämän jälkeen voikin sitten keskittyä hetkeksi muihin peleihin ja sitten uudestaan pelityylinä piru itse
35 tuntia meni, ensimmäinen hahmo pelattu. Vaikeustaso hard, joskin ei missään nimessä vaikea. Tein sivuquesteja lähestulkoon heti Vault 101 ulos päästyäni, 30h kohdalla aloin tekemään main questia. Kyllä täytyy sanoa, että intensiivisin viikko tuli vietettyä tämän pelin parissa pitkiin aikoihn.
Itse törmäsin pelin aikana vain muutamiin bugeihin, näistä rasittavin oli ylivoimaisesti level upin kuseminen. Level up-teksti tulee, mutta ei valikkoa skillipisteille, eikä Pip-boyssä näy uutta leveliä, vaikka xp:t menivät yli. Tuli muutama save game tehtyä tämän takia, loppupelissä olikin 211 savetusta.
Vaikuttavinta oli questien pituus - lähet mitä tahansa questia tekemään, saat siihen helposti 45 minuuttia tai puolitoista tuntia kulumaan, jos joka nurkka syynätään läpi. Vähän jäin kaipaamaan vaihtoehtoja että saisit dialogeissa leikkiä kusipäisintä kusipäätä. Nyt tyydyit siihen, että sanot "moikka" ja ammut pään tohjoksi. Sikäli oma roolileikki loppui aika nolosti, koska olin Very Evil-karmalla pahin mahdollinen, mutta main questia tehdessäni sorruin pariin "koitetaan päästä helpolla" jippoon ja vahingossa nostatin karmaani - neutraali. Petyin valintoihini. Hienoa oli myös pelin loppuhuipennus ja sen vaihtoehdot.
Täytynee pitää viikon parin huili, ennen kuin aloittaa uuden rumban. Uuden kerran aion aloittaa pyhimyksenä, joka yrittää päästä dialogien messiaana pois pälkähästä. Saas nähdä mitä tuosta tulee. Itseltä jäi vielä muutamia paikkoja täysin kokematta, kuten täällä hehkutettu Vault 106.
Peli oli sitä, mitä odotin. Level 20 maksimikatto vähän harmitti, mutta ymmärsin ratkaisun. Wastelandin Überjumala olisi jo liian mautonta. Kiitos Bethesdalle, jälleen peli, joka ei pettänyt ja täytti odotukseni. Seuraavaa Bethesdan laatutyötä odotellessa.
P.S. Tuliko kellään Fallout-konkarilla iho kananlihalle, kun alkuspeakissa kuului "War, war never changes" lause?
Ammuksista ja rahasta ei ollut puutetta. Noin lvl 8 jälkeen panoksia oli jo monta sataa (10mm/shells/5.56mm) ja rahaa muutama tonttu. Repair, kuten mainittu, on varmasti joka läpipeluukerta aina kehittämisen arvoinen. Keskitin asetaitoni aluksi small guns (haulikko on aivan tajuttoman tehokas myös loppupelissä), kun saavutin 100, keskitin explosives/big guns ja energy guns lopuksi. Loppusaldoni olivat explosives 85, big guns 90, energy guns 90 (+10 armorista). Kyllä siinä sai maiskutella, millä kovaäänisellä pistää Super Mutant Masterin kumoon. Bobbleheadeja löysin noin 7-8 kappaletta, kirjoja lähemmäs 40 kpl.
No en ymmärrä mitä tuo haitta tai ei ainakaan minua ku DLC päkissö se varmaan nousee ku pääsee 20 levelille niin näkyy seuraavaksi siel 21 eli en usko et jää tohon.
Ideasi seuraavasta pelikerrasta on todellakin toteuttamisen arvoinen. Olin samanlailla ensimmäisen pelikerran Very Evil, ja nyt muutama tunti takana Very Good -statuksella uutta peliä. Kannattaa tosiaan kehittää Charismaa ja sitä kautta Barter- ja Speech -skillejä. Esim. monissa tehtävätilanteissa kohteen pystyy yksinkertaisesti puhumaan täysin ympäri, ja usein tästä vielä saa monenmoista krediittiä ja pääntaputusta.
Itsellä Speech nyt 50, olen lvl 5, ja karma siis Very Good. Keskityin pahuuspelikerralla Small Gunsiin, Sneakiin ja Lockpickiin, nyt tärkeimpäni ovat Speech, Melee Weapons ja Energy weapons.
Tähän peliin on aika vaikeaa kyllästyä. Tämän, perusteellisen tutkimuspelikerran jälkeen pitää vielä vetää läpi neutraalilla karmalla.
No en ymmärrä mitä tuo haitta tai ei ainakaan minua ku DLC päkissö se varmaan nousee ku pääsee 20 levelille niin näkyy seuraavaksi siel 21 eli en usko et jää tohon.
No joo nyt ku luki ton mun viestin, niin vähä sekolta vaikutti. Sitä tossa tarkotin et ku level cap on nyt toi 20 niin eiköhän se siitä kasva ku tulee sitä lisäsisältöä.
Itse törmäsin pelin aikana vain muutamiin bugeihin, näistä rasittavin oli ylivoimaisesti level upin kuseminen. Level up-teksti tulee, mutta ei valikkoa skillipisteille, eikä Pip-boyssä näy uutta leveliä, vaikka xp:t menivät yli. Tuli muutama save game tehtyä tämän takia, loppupelissä olikin 211 savetusta [/SPOILER]
Ei ole bugi. Se valikko ei tule kesken taistelun eikä silloin jos on vihollisia lähettyvillä.
Eli turhaan oot tuon takia savetellu.
Kyllähän tämä huikea peli on mutta ei niin hyvä entä vois olla. Nautin kuitenkin kaikista 45+ tunneista mitä sain ekalla kerralla tähän kulumaan.
Locationeita tuntuis olevan turhan paljon entä questejä? Joillakin paikoilla ei vaan ole mitään virkaa kun ei saa questiä. Tai sitten olen mennyt ennen aikojaan mestoille.
Ei ole bugi. Se valikko ei tule kesken taistelun eikä silloin jos on vihollisia lähettyvillä.
Eli turhaan oot tuon takia savetellu.
Kyllähän tämä huikea peli on mutta ei niin hyvä entä vois olla. Nautin kuitenkin kaikista 45+ tunneista mitä sain ekalla kerralla tähän kulumaan.
Locationeita tuntuis olevan turhan paljon entä questejä? Joillakin paikoilla ei vaan ole mitään virkaa kun ei saa questiä. Tai sitten olen mennyt ennen aikojaan mestoille.
Sitä itsekin luulin, että se olisi ollut siitä vihulaisten läsnäolosta kiinni. Mutta tätä tapahtui myös Wastelandilla, kun ei yhtään vihulaista ollut lähellä.
Sitä itsekin luulin, että se olisi ollut siitä vihulaisten läsnäolosta kiinni. Mutta tätä tapahtui myös Wastelandilla, kun ei yhtään vihulaista ollut lähellä.
Kyllä yleensä on. Jossain hevon p:ssä, kiven takana tai sillan alla kökkimässä.
Itselle kävi eilen esim. niin että nukkumisen maantiesillalla olevassa rekan perässä esti se, että sillan alla, joen rannalla oli kaksi mirelurkkia käyskentelemässä. Siis satojen metrien päässä, mutta olipahan vain "enemy close".
Samoin levelin nousun kanssa kävi satelliittitornissa jossa yläkerrassa oli automaattitykki joka piti ensin tuhota ennen kuin leveli tuli - vaikkei se ampunut tai edes nähnyt minua sillä hetkellä.
Koitapa painaa, kun ei tule level-uppia, BACKia ja sitten A:ta. Jos Wait-toiminto pelaa, ei ainakaan ole vihuista kiinni. Silloin sen on oltava jonkinsortin bugi.
Koitapa painaa, kun ei tule level-uppia, BACKia ja sitten A:ta. Jos Wait-toiminto pelaa, ei ainakaan ole vihuista kiinni. Silloin sen on oltava jonkinsortin bugi.
Aloitinpa uuden pelin mulkerona, jonka charmi on 1:ssä. Tuntuu vaan että tuo charmin pudotus ei muuta muiden käytöstä sinuun yhtään. Ainoastaan puheita ei onnistu tekemään kunnolla. Vaan eipä se haittaa, kun ekassa pelissä hoidin kaikki asiat puhumalla läpi. Paljon parempi oli tuhota se Megaton, kun sai luksus asunnon Tenpennytowerista ja kahisevaa enemmän. Löysin jopa sen tikka-aseen ohjeet viimein.
Onko peli normaalisti tosi tumma ja pimeä,vai onko mun töllössä(kuvaputki)jotain vikaa?Peli on saamarin tumma ja tuntuu kuin pelaisi silen hilliä.Rupee jo ärsyttämään.Esim se koulu rakennus ihan pelin alussa ja kun tulee yö.