Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [X360]

Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Ja kun huomenna saan falloutin niin kannattaako se ostaa heti jos ei kärsivällisyys kestä vai kannattaakohan eka pelata alku juttuja enemmän?

Jos tosiaan et ole aikaisemmin pelannut, niin turha sitä lisäosaa on mennä samantien hommaamaan, varsinaisessa pelissä riittää aluksi varmasti tarpeeksi ihmettelemistä.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Lisäpaketin mukana tuli muutama bugi. Mainitsemisen arvosia; erään uuden suojana kanssa voi iskeä hahmon päähän niin paljon hattuja kun repusta löytyy ja ei ole enää tarvetta Power armor perkille että saa kys armorit päälle.

ja paketin sisällöstä sen verran, että meikäläinen sai ainakin tuhlattua aikaa pakettiin enemmän kun 2,5 tuntia. Paketti ei kyllä sisällä juuri muuta kun lähinnä pelkkää toimintaa ja uusia varusteita.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

en tajua ku luen noita foorumeita tuolla, ihmiset vinee joka asiasta ja bethesda on taas maailman huonoin, varmaan jo miljoonannen kerran. ihmiset selvästikin odottivat jotain massiivista messias-lisäosaa mutta kyllä sen nyt itekki tajuaa että jos se on vaan sotasimulaatio, niin silloin siinä oikeesti ollaan sen simulaation asettamassa scenussa, ei missää superlaajassa vapaassa maailmassa :rolleyes:

noh anyway, pidän itse tuosta lisäosasta, on se tervetullut. en ymmärrä miten jotkut väittävät että muka pystyivät menee lisärin mukamas ilman kiirehtelemistä läpi jopa puolellatoista tunnissa ?? pientä liioittelua ilmassa ehkä?

itselläni on mennyt nyt jo vähän päälle kaksi tuntia ja olen vasta päässyt leiriin ekan kerran. olen siis vain tehnyt sen ensimmäisen tehtävän kun simulaatio alkaa. ite uskoisin että mul menee semmonen 4-5 tuntia kun oon vetäny sen läpi, sen verran bethesdan pojat sano kans et sihen kuluu.

hyvä lisäosa kaikenkaikkiaan, suosittelen. ja luulen että minkä tasoinen hahmo tahansa pärjää tossa kun ne vihut taitaa skaalautua pikkasen. ja kyl siel o haastetta lv 20 kans :)


ja mitä tosta powerarmorista, ni tepsiikö tuo ainoastaan siellä simussa, koska hahmosi periaatteessa pelaa koulutettua sotilasta siellä joten tämä sotilas kyllä osaa käyttää powerarmoria.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

ja mitä tosta powerarmorista, ni tepsiikö tuo ainoastaan siellä simussa, koska hahmosi periaatteessa pelaa koulutettua sotilasta siellä joten tämä sotilas kyllä osaa käyttää powerarmoria.

Simulaation jälkeen sain vedettyä power armorit päälle ja tänään huomasin että oli tullu power armor perkki jostain. Ja siis kyseessä oli hahmo jolla en ole pelannu pääjuonta magatonia kauemmas, eli aikasemmin ei perkkiä ollu.

Voi tosin olla että kyseessä on Bethesdan pojilta ihan tietonen ratkasu...
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Voi tosin olla että kyseessä on Bethesdan pojilta ihan tietonen ratkasu...
Ei mikään paha - itseäni ärsytti että sain perkin vasta joskus 15. tason jälkeen kun jaksoin jatkaa pääjuonta.

Power armoreihinhan törmää pelissä jo melko aikaisin ja näinollen olisi niistä ollut joskus jotain hyötyäkin. Itse nimittäin en "paraatikokeilua" lukuunottamatta käyttänyt poweria, vaan Ranger Combat armoria ja jäkismaskia (jättimäinen AP lisä noilla aikaan, eikä penaltyjä).
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Mitä nyt olen lukenut mielipiteitä foorumeilta niin aika kesyjä perusteluita miks ei oo porukka tykännyt. Tää on todennäkösesti sitä samaa porukkaa joka nähdessään kilon kultaa maassa ei ota sitä mukaansa kun painaa liikaa.

Ite oon nyt ollut viime päivät ihan koukussa, huomenna ostamaan pisteitä ja lataamaan toi lisäri. Oma hahmo on vasta lvl 8 good, my own Cherry Darling :cool:

Eilen tein sen Tenpenny Tower-questin

Chief Gustavolta kuteja kilottain mukaan kun oli ghouleja tiedossa tulossa laumottain vastaan, laser pistol osoittautui oivaksi työvälineeksi. Ensin ajattelin listiä Roy Phillipsin seurueineen, mutta kun tapasin ne, niin mietin että pitäiskö sittenkin päästä ne riehumaan Toweriin. Sanoin Roylle että en aiokaan tappaa vaan keksiä pääsykeinon Toweriin.

Lopulta, kun Roy käänsi selkänsä seurueineen tulinkin toisiin aatoksiin ja latasin metristä combat shotgunilla ghoulien naamat vielä kerran uusiksi. Vähän tuli otettua pahaa karmaa mutta eipä haittaa.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Jos tosiaan et ole aikaisemmin pelannut, niin turha sitä lisäosaa on mennä samantien hommaamaan, varsinaisessa pelissä riittää aluksi varmasti tarpeeksi ihmettelemistä.

eikös siinä saa uuden gauss gunnin emopeliin joten miksi ei ostaa jos kiinostaa
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

eikös siinä saa uuden gauss gunnin emopeliin joten miksi ei ostaa jos kiinostaa

Siis tota, pelailin ps3-versiota joskus n.40h ja seikkailin vaan ja tutkin ja sitten myinkin koko setin ja nyt haluan sitten tutkia paremmin ja vetää pelin jopa läpi. Ja lisä-sisältö houkuttaa jo nyt jos siinä saa itse peliin jotain ja pystyy pelaamaan low levelkin.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Pelasin tossa yöllä läpi ja ihan kiva oli, hitusen pidempi ois toki voinu olla..
Se Gauss Rifle on ihan tehokas, joku 57 DAM, mutta se on ihan pirun hidas lataamaan, 1 panos per lipas..

Älä lue ellet ole pelannut lisäriä läpi.

Lopussa ihmettelin sitä miksi pari Outcastia hyökkäsi kimppuuni kun sain helkkaristi kivaa kamaa, kun oli Anchoragessa.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Älä lue ellet ole pelannut lisäriä läpi.

Lopussa ihmettelin sitä miksi pari Outcastia hyökkäsi kimppuuni kun sain helkkaristi kivaa kamaa, kun oli Anchoragessa.

Mullaki meni ensin hiukan ohi mistä se rähinä alko, mut latasin pelin ja kuuntelin siinä sitte kun ne outcastit alko keskenään riitelemään kenelle ne varusteet kuuluu. Ja siitähän se rähinä alko.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

tänään tuli lisäri ostettua ja sain minä siitä yli 5t hupia irti.
sniper kamoilla pelasin ja aina soolona koitin hiiviskellä ja tappaa kaikki.
aina jos joku näki ja alkoi ammuskelemaan niin latasin edellisen saven.
viimiseen rähinään nuo kamat ei oikein sopineet joten kun lisäri oli läpi niin latasin vielä vanhan saven ja vedin sen lopun eri kamoilla läpi, kunnon mättö fiilis kyllä.

lisäksi minusta ainakin se koko lisäri oli todella kivaa vaihtelua.
kun yli 40t koluaa pimeitä käytäviä ja tutkii joka hemmetin kaapin ja laatikon niin kyllä oli kivaa saada lumisia maisemia eikä tarvinnut ensimmäistäkään laatikkoa tai kaappia tutkia.
aseetkaan ei kuluneet joka sekin oli kivaa vaihtelua varsinkin sniperin kanssa joka normaalisti lahoaa todella nopeasti.

vielä kun homman jälkeen säi käheetä kamaa hahmolle niin ei voi valittaa.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

tänään tuli lisäri ostettua ja sain minä siitä yli 5t hupia irti.
sniper kamoilla pelasin ja aina soolona koitin hiiviskellä ja tappaa kaikki.
aina jos joku näki ja alkoi ammuskelemaan niin latasin edellisen saven.
viimiseen rähinään nuo kamat ei oikein sopineet joten kun lisäri oli läpi niin latasin vielä vanhan saven ja vedin sen lopun eri kamoilla läpi, kunnon mättö fiilis kyllä.

lisäksi minusta ainakin se koko lisäri oli todella kivaa vaihtelua.
kun yli 40t koluaa pimeitä käytäviä ja tutkii joka hemmetin kaapin ja laatikon niin kyllä oli kivaa saada lumisia maisemia eikä tarvinnut ensimmäistäkään laatikkoa tai kaappia tutkia.
aseetkaan ei kuluneet joka sekin oli kivaa vaihtelua varsinkin sniperin kanssa joka normaalisti lahoaa todella nopeasti.

vielä kun homman jälkeen säi käheetä kamaa hahmolle niin ei voi valittaa.
Samoilla linjoilla melkein kaikessa. Tosin itse sain sen vedettyä päälle 2h. Vaikeustasokin oli aika helpohko, mutta saapahan sitäkin nostettua kesken pelin niin ei luulisi sen haittaavan.

Nuo uudet kamppeet on aivan loistavia, varsinkin se chinese dragoon armor.
Harmi vaan ettei niille löydy hirveämmin käyttöä, kun on jo peliä tullut ehkä liikaakin tahkottua, mutta jos niihin seuraaviin lisäreihin saisivat enemmän lvl. ja pidemmän tarinan niin ihan jees. Mitäs muuten hyötyy, jos ne intelligenssit olisi kerännyt? Sain kaikkiaan vain 5/10.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

kaikki intelit keräämällä saa covert ops perkin joka antaa +3 science, lockpicking ja small guns skilleihin.

eipä tuolle mitään käyttöä enää olisi ollut, mutta kiva oli silti noitakin etsiä.
yhden onnistuin missaamaan.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Olin tuolla Vault 106:sessa ja näin siellä jonkun liilaan näyn, kaikki on korjattu ja menin tietokoneelle; "Active: To Me" -> "Come on don't you like it better here? Breathe deep in the blue.
Relax." <- WTFUX? älä kerro jos se liittyy millään tavalla loppuun!
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Olin tuolla Vault 106:sessa ja näin siellä jonkun liilaan näyn,
Ei liity loppuun:

Vault 106 on paikka jossa asukkaita testattiin psykoaktiivisten huumeiden kanssa. Huume on ilmassa ja kaikki "hassu" mitä siellä tulee vastaan, näyt, ihmiset, jne ovat vain omassa päässäsi...
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

kun yli 40t koluaa pimeitä käytäviä ja tutkii joka hemmetin kaapin ja laatikon niin kyllä oli kivaa saada lumisia maisemia eikä tarvinnut ensimmäistäkään laatikkoa tai kaappia tutkia.
Aamen. Siinä se tulikin tiivistettyä.

Spoilaa koko Anchoragen lopun:
Tosin, minusta homma loppu jotenkin kesken? Olisin kyllä halunnut plasmakentältä kinukkien tukikohtaan päästyäni möyhentää väkeä urakalla, turhaan säästelin Gauss riflen ammoa loppukahinaan - ei sellaista edes tullut! :( En laske Outcastien lahtaamista loppuhuipentumaksi.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Jep jep, nyt prkl!
Mä oon tämmösessä paikassa kun Statesman Hotel,v-tunmoinen sokkelo, oon toista tuntia ettiny tietä ulos. Päätin mennä tutkiin paikkaa ja hyppäsin yhestä paikasta pois, hissit ja ovet läpi on menty, kaikki listitty mutta ei löydy ovea ulos....
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Oli kyllä hyvä lisäri. Ei super säväyttävä mutta fallout 3 fanille silti herkkua! Loppui kyllä aika ylättäen vaikka tiesinkin ettei tunteja monia hukkaannu. Sainpas xboxin kaatumaankin toista kertaa n. 70 tunnin yhteispeluun aikana.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Mä oon tämmösessä paikassa kun Statesman Hotel,v-tunmoinen sokkelo, oon toista tuntia ettiny tietä ulos. Päätin mennä tutkiin paikkaa ja hyppäsin yhestä paikasta pois, hissit ja ovet läpi on menty, kaikki listitty mutta ei löydy ovea ulos....
Nurkissa on paloportaikkojen ovia mistä pääsee.

Mitä muuten local map sitten sanoo jos laitat waypointin vaikka Megatoniin - ilmestyykö johonkin kohtaan nuolta?

P.S. Statesman hotelli liitty erääseen questiin jonka saa Underworldista. Tosin Falloutille uskollisena tuon varmaan pystyy tekemään "perse edellä puuhun" -metodillakin, eli ensin menemällä Hotellille... :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom