Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3

Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Eikun raha on puhunut ja oikeudet on ostetu jollekkin toiselel pelivehkeele.

Jep näin on käynnyt. Näin kauppatiedettä opiskelleen mielestä huvittavaa tilanteessa on se että itsensä HD-konsolien voittajaksi julistanut konsolivalmistaja joutuu OSTAMAAN oikeuksia peleille ilman että antaisi kuluttajien itse päättää... Jotenkin vain tuntuu nurinkuriselta mutta onneksi omistan molemmat härpäkkeet ja voin tehdä päätökset suhteellisen puolueettomasti vaikka tälläinen taktiikka harmittaakin.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

OT: kyllä niitä lisäsisältöjä ostaa myös muutkin valmistajat (Mirror's Edge= Sony). M$ on vaan valinnut strategian ensin ja pelit ovat huomattavasti suurempia (myynnillisesti) ja sehän sitten suututtaa.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Lähdetään nyt siitä että toivon mukaan itse peli on edes hyvä.

Muutenkin tuo lisäsisältö tällaiseen tuntuu aika puoliturhalta rehellisesti sanottuna. Fallout ykköseen tai kakkoseen en ainakaan näe hirveästi muutaman extra questin tuovan lisäarvoa. Sen koko paketin takia sitä pelasi. Ei se tarina jostain sivuquestista kuitenkaan olisi muuttunut.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Lähdetään nyt siitä että toivon mukaan itse peli on edes hyvä.

Muutenkin tuo lisäsisältö tällaiseen tuntuu aika puoliturhalta rehellisesti sanottuna. Fallout ykköseen tai kakkoseen en ainakaan näe hirveästi muutaman extra questin tuovan lisäarvoa. Sen koko paketin takia sitä pelasi. Ei se tarina jostain sivuquestista kuitenkaan olisi muuttunut.

Et vissiin ole pelannut paranneltuja versioita orkkiksista...?
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Et vissiin ole pelannut paranneltuja versioita orkkiksista...?

Itse olen testannut ns. "parempaa versiota", eli näitä modeja, ja pelistä on tullut vain bugisempi. Ja itse tuotetusta fanisisällöstä myös löytyy muutoksia alkuperäiseen dialogiin ja peliosiin, mitkä eivät ole suotavia, ja fanien kirjoittama dialogi on myös useasti surkeaa. Mikäli noita tarkoitat niin mieluummin originellit minulle, kiitos. Sinällään myös lisäsisältöä ei ole edes alettu varsinaisesti tekemään, että pelin pitäisi olla varsin kokonainen näin alkuunsa, jolloin ei niitä tarvitse. Hassua puoltaa toista versiota jotenkin "vajaavaisena", vaikka sitä lisäsisältöä ei ole edes olemassa.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Näin kauppatiedettä opiskelleen mielestä huvittavaa tilanteessa on se että itsensä HD-konsolien voittajaksi julistanut konsolivalmistaja joutuu OSTAMAAN oikeuksia peleille ilman että antaisi kuluttajien itse päättää...

Opiskeli sitten mitä tahansa, niin on helppoa ymmärtää, että näihin suuriin usealle alustalle tuleviin julkaisuihin on varmasti selkeä myyntivaltti saada edes sitten ne lisäosat tai muut erikseen julkaistavat ekstrat yksinoikeudella, ellei sitten koko peliä ole mahdollista saada yksinoikeudella. Kauppatieteitä opiskelleena varmasta ymmärrät, että tämä on sitä kuuluisaa bisnestä, eikä edes se sympaattinen Sony saa näitä yksinoikeuksia, jos kukkarosta ei löydy ekstraa (tappiolla myytävä tuote ei tietenkään kannusta lisäinvestointeihin) tai yhtiö ei ole muuten valmis tukemaan yksinoikeuksia tuottavia yhtiöitä rahanarvoisesti.

Eikä tämä ainakaan itseäni mitenkään sapeta, että halvimmalle koneelle julkaistaan näitä ekstroja yksinoikeudella, pääse helpommalla kun näistä samankaltaisista laitteista tarvitsee vain se puolet halvempi omistaa.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Itse olen testannut ns. "parempaa versiota", eli näitä modeja, ja pelistä on tullut vain bugisempi. Ja itse tuotetusta fanisisällöstä myös löytyy muutoksia alkuperäiseen dialogiin ja peliosiin, mitkä eivät ole suotavia, ja fanien kirjoittama dialogi on myös useasti surkeaa. Mikäli noita tarkoitat niin mieluummin originellit minulle, kiitos. Sinällään myös lisäsisältöä ei ole edes alettu varsinaisesti tekemään, että pelin pitäisi olla varsin kokonainen näin alkuunsa, jolloin ei niitä tarvitse. Hassua puoltaa toista versiota jotenkin "vajaavaisena", vaikka sitä lisäsisältöä ei ole edes olemassa.

Niin no riippunee aika paljon mitä koneellensa asentaa. Mutta tästä kiinnostuneet voivat suunnata NMA:n suuntaan. Siellä enemmän aiheesta.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Voe helevettiläinen... toivottavasti tämän vuoksi julkkaria aikaistetaan. Tälläisinä hetkinä ottaa päähän kun ei boksia ole modailtu :/

Hyvää peliä voi odottaa muutaman viikon vielä, kun tietää että se tulee, toisekseen hyvästä pelistä mielestäni kuuluukin maksaa jotain. Eli jos/kun Fallout 3 tulee olemaan hyvä peli, jossa on paljon pelattavaa, niin mielelläni "tuen" sitä ja ostan sen.

Eli kyllähän se olisi kiva jo saada, mutta voi sitä vielä hetken odottaa ja samalla en ollenkaan kaipaa piraattiversiota hyvistä peleistä.

Football Managerinkin saisi joka vuosi waretettua nopeasti ja helposti, mutta koen oikeaksi sekä moraalisesti että noin ns. ostokokemuksena ostaa hyvän pelin ja tukea sitä kautta(vaikka vähänkin) pelien tekijöitä ja kehittäjiä.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Hyvää peliä voi odottaa muutaman viikon vielä, kun tietää että se tulee, toisekseen hyvästä pelistä mielestäni kuuluukin maksaa jotain. Eli jos/kun Fallout 3 tulee olemaan hyvä peli, jossa on paljon pelattavaa, niin mielelläni "tuen" sitä ja ostan sen.

Eli kyllähän se olisi kiva jo saada, mutta voi sitä vielä hetken odottaa ja samalla en ollenkaan kaipaa piraattiversiota hyvistä peleistä.

Football Managerinkin saisi joka vuosi waretettua nopeasti ja helposti, mutta koen oikeaksi sekä moraalisesti että noin ns. ostokokemuksena ostaa hyvän pelin ja tukea sitä kautta(vaikka vähänkin) pelien tekijöitä ja kehittäjiä.

Niin no en kuitenkaan jättäisi peliä ostamatta. Ennakkotilaus ollut vetämässä jo pitkään. Ottaa vaan päähän kun epärehellisin keinoin ihmiset pääsevät pelaamaan aikaisemmin kuin rehellisesti pelinsä hommaavat.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Niin no en kuitenkaan jättäisi peliä ostamatta. Ennakkotilaus ollut vetämässä jo pitkään. Ottaa vaan päähän kun epärehellisin keinoin ihmiset pääsevät pelaamaan aikaisemmin kuin rehellisesti pelinsä hommaavat.

Tottakai. Ihan samalla tavalla minua v-tuttaa katsella WinCapitoja, jne(ja surettaa niiden ihmisten puolesta vielä jotka tälläisiin huijauksiin menevät tai ehkä säälittää paremminkin). Jokainen tekee omat valintansa ja elää niiden mukaan. Ja ei, en puhu nyt mistään uskonnollisista asioista, vaan ihan vain siitä, että hyvää peliä voi odottaa hetken ja sitä mielellään tukee rahallisesti.

Tietenkin olisi kiva saada Fallout juuri nyt eteensä ja pelata, mutta jos/kun sieltä tulee jotain todella loistavaa, niin voi sitä vielä hetken odottaa ja keskittyä vaikka muuhun ajanviettoon sillävälin, niin sitten voi hyvillä mielin sulkeutua boxin&falloutin seuraan kun se tulee ;)
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

P1r8:tit ei saa 3l11771-lunchboxia! (Tai Fallout Boy patsasta.) :cool:

Ja koska tilasin ulkomailta (henkinen antisuomipiraatti?!) niin mulla kestää *vielä* viikon pidempään kuin muilla... :p


P.S. Jos tuo oikeasti on jonkun arvostelijan kopioima "non-scene" julkaisu, niin melkolailla "Ei-Live" kelpoinen julkaisu koska tuskin on stealth-patchattu, yms...
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Uusimmassa GT Tv:ssä on Fallout 3 pääosassa, paljon pelikuvaa taistelusta ja erityisesti Super Mutanteista, ei spoilereita, osa matskusta on niistä gameplay videoista, megaton, super duper mart ym. Washington D.C näyttää kyllä mielettömän upealta sotatanteereelta, ja muutenkin suunnitelultaan. Ja mainitaanpa siinä ohimennen yksi questikin joka vaikuttaa kekseliäältä ja hauskalta
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Kylläpäs tuntuu pitkiltä nämä viimeiset viikot tätä odottaessa :/
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Kylläpäs tuntuu pitkiltä nämä viimeiset viikot tätä odottaessa :/

Komppaan... Ei meinaa housuissa pysyä :) Sopivasti itellä kävi niin että tuli työpaikan vaihto tähän väliin nii otin sit vähän "lomaa" ennen kub uudet työt alotan nii kerkee tätäkin pelata ilman turhia keskeytyksiä :p
 
Ylös Bottom