Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3

Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

En nyt firmaa viitsi lähteä mainostamaan, mutta hotellin yöportieerin virkaa toimitan :D

:D No minä taas olen teollisuuden parissa töissä. Säikähdin jo että joku työkaveri odottelee fallouttia yhtä innolla kuin minä.
No ei ole enää kuin 2vk aikaa julkaisuun. Ja sitten on tosissaan viikko aikaa pelata yhtä mittaan. \o/
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

:D No minä taas olen teollisuuden parissa töissä. Säikähdin jo että joku työkaveri odottelee fallouttia yhtä innolla kuin minä.
No ei ole enää kuin 2vk aikaa julkaisuun. Ja sitten on tosissaan viikko aikaa pelata yhtä mittaan. \o/

Mulla on pari työkaveria jotka myös odottaa tätä, mutta niillä ei olekkaan viikon vapaata :). Tosiaan...pari viikkoa vielä, niin sitten alkaa pelisessio joka alkaa perjantai aamulla, noin kello 10:00 ja päättyy seuraavan viikon torstaina kello 23:00 :D. Eiku per...tarvii lauantaina ryypätä, kun on synttärit :D. Eli alkaa perjantaina 10:00 ja päättyy lauantaina noin kello 19:00. Sitten jatkuu uudemman kerran sunnuntaina öbaut 13:00 ja päättyy torstaina 23:00...jos vaikka sunnuntaina kävis sairaalassa asennuttamassa katetrin, niin ei tarvi sängystäkään nousta :D...yöpöytä pois tieltä ja jääkaappi tilalle...joo näin mä teen...


EDIT: Huomasin muuten vasta nyt, että näyttäisi siltä, että peli julkaistaankin jo 30.päivä. Tähän asti olen ollut siinä uskossa, että se julkaistaan 31.päivä. Discshop ilmoittaa julkaisupäiväksi 30.päivä (kuin myös konsolifin) ja wikipediassa lukee, että "...in Europe and Australia on October 30, 2008, in the United Kingdom on October 31, 2008..."...eli voi olla, että tarvii hakea sairaslomaa torstaille :D
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Alle kaksi viikkoa julkaisuun!

Onko pelistä tullut vielä nettiin arvosteluja?

Gametrailerissa oli jotain uusia videoita pelistä.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Tämä on toistaiseksi ainoa arvostelu jonka olen lukenut:

http://img91.imageshack.us/my.php?image=imgkj5.jpg

Huom! Ei oma skanni...lähde: http://www.n4g.com/xbox360/News-217464.aspx

Tuo arvosana olikin tullut jo nähtyä, mutta eipä tullut silloin katsottua tarkemmin. Toivottavasti tuossa mainittu seikka
että viholliset eivät kehity oman hahmon tason kasvaessa pitää paikkansa.
Tuo nimittäin pisti hiukan ketuttamaan Oblivionissa.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

oshihiro: viholliset eivät skaalaannu samallalailla kuin Oblissä, mutta esim. supermutanttien aseet skaalaantuvat erillailla jos olet 1-lvl häiskä tai 20-lvl.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

En ole tajunnut tuota skaalaus-systeemiä koskaan. Mielestäni pelissä pitää ollakkin niin kovia vihollisia, että alussa(tai vähän myöhemminkin) niitä joutuu juoksemaan karkuun. Aika laimeaa, kun esim. Oblivionissa minotaurus on "yhtä vaikea" alussa ja myöhemmin. Aluksi pitääkin saada turpiinsa kovilta vihollisilta ja jopa "pelätä" niitä. Sitten lopussa, kun olet itse kova kaveri, niin sitten voi mennä niitä kurmuttamaan. Näin se mielestäni toisi ihan uudenlaisen ilon siitä, kun kehityt ja toisaalta myös sellaisen fiiliksen, että oikeasti tulet kovemmaksi kaveriksi ja maailmassa on sinuakin kovempia tyyppejä/asioita.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

En ole tajunnut tuota skaalaus-systeemiä koskaan. Mielestäni pelissä pitää ollakkin niin kovia vihollisia, että alussa(tai vähän myöhemminkin) niitä joutuu juoksemaan karkuun. Aika laimeaa, kun esim. Oblivionissa minotaurus on "yhtä vaikea" alussa ja myöhemmin. Aluksi pitääkin saada turpiinsa kovilta vihollisilta ja jopa "pelätä" niitä. Sitten lopussa, kun olet itse kova kaveri, niin sitten voi mennä niitä kurmuttamaan. Näin se mielestäni toisi ihan uudenlaisen ilon siitä, kun kehityt ja toisaalta myös sellaisen fiiliksen, että oikeasti tulet kovemmaksi kaveriksi ja maailmassa on sinuakin kovempia tyyppejä/asioita.
Ja näinhän se on Fallout kolmessa. Hieno fiilis 10 tunnin grindauksen jälkeen ownata täysin supermonsu joka aiemmin oli täysin mahdoton vastus.. ^^
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Ja näinhän se on Fallout kolmessa. Hieno fiilis 10 tunnin grindauksen jälkeen ownata täysin supermonsu joka aiemmin oli täysin mahdoton vastus.. ^^

Jep... itse oon todella kova grindaamaan kaikissa RPG peleissä kun mikään ei ole niin ärsyttävää kuin kuoleminen :) Tuon skaalaus systeemin takia oblivion ei koskaan oikein napannutkaan.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

tästä on vissiin ollut aika paljon puhetta ja itse en sitä kyllä ole huomannut. kuvakulma on vain sama, däts it :eek: no kohtahan tätä jo saa :cool:

No toivotaan parasta... Meinaa jos kaatuu samoihin juttuihin kuin Oblivion niin itkut tulee :(
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Fallou 2 on sarjan paras osa ja pakko nähdä onko F3 edeltäjänsä kaltainen "kulttiklassikko" :)
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Ai etttä on hyvä että vihut ei tällä kertaa nouse tasoissa samaa tahtia pelaajan kanssa. Tuo ketutti niin penteleesti Oblissa.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Official Xbox Magazine antanut täydet kymmenen Falloutille.. Hyvältä vaikuttaa

http://www.v2.fi/uutiset/pelit/5664/Fallout-3-kerasi-Xbox-lehdelta-taydet-pisteet/

GTA IV:kin oli samalla lailla "täyden kympin peli"...paitsi että paskat oli. Hirveä pettymyshän se oli...mutta ei siitä sen enempää. :)

Ostan tämän kaikesta huolimatta. Perusversiona toki, mitä sitä suotta hirveitä summia niistä Collector's Editioneista sun muista maksamaan...
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Itellä tämä kyllä jää ens kesän alelaareihin ostettavaks, näyttänyt jokases videos vähä kuolleelta ympäristöt sun muut ja en nyt tiedä innostaako se yks kaupunki niin paljoa että täyttä hinta maksaisin... tosin, jos ulkomailta tilais ni sit mut ei pyge ei.
 
Ylös Bottom