Wild Child
New Member
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)
Arghhh ei jaksa oottaa enää tätä peliä vielä 18 päivää!!!
Arghhh ei jaksa oottaa enää tätä peliä vielä 18 päivää!!!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nuo videot toi vähän ikävän vaikutelman putkijuoksusta, jossa ammutaan kaikki eteentuleva. Toivottavasti näin ei kuitenkaan ole, eihän
Itsellä vähän saman kaltaiset fiilikset tuli noista videoista. Tosin toivon, että itse peli ei painottuisi pahasti räiskintään, vaan tilanteista selviäisi myös muilla tavoilla. Pelottaa, että loppua kohti on pakko tyyliin hommata parhaimmat armorit ja minigunit, jotta pärjää über-superhypermutantteja vastaan. En kuitenkaan ole niin Fallout-fani, että tuomitsisin pelin suorilta käsin, vaikka pidänkin Fallout 1:stä ja 2:sta edelleenkin yksinä kaikkien aikojen parhaimpina roolipeleinä. Mutta mikäli peli on pelkkää räiskintäjaksoa toisensa perään ja joiden välille on vain tungettu jotain löpinää viemään juonta eteenpäin, niin olen kyllä pettynyt.Ainakaan noiden videoiden perusteella ei hirveästi innostus noussut peliä kohtaan. Pikemminkin laski. Rumaa ja tylsää räiskintää!
Nyt on Fallout 2:sta tullut tässä jauhettua jottei odotus tuntuisi niin pitkältä. Ja helvetti että otti päähän kun katsoin että kaverilistalla joku tätä jo pelasi! Saatana siinä lähti se tyyppi kaverilistalta hyvin äkkiä! Voisi edes olla kirjautumatta Liveen kun jauhaa jotain piraattia perkele (oletin että on piraatti koska omani ei ole vielä saapunut... ja julkaisu on kuun lopussa...). Toivottavasti saa bannit, alko niin ärsyttämään.
Kuinka herkästi microsoft edes puuttuu noihin piraatteihin,ku oon itekin nähnyt jo vaikka kuinka monta falloutin pelaajaa?
Niin no riippunee aika paljon mitä koneellensa asentaa. Mutta tästä kiinnostuneet voivat suunnata NMA:n suuntaan. Siellä enemmän aiheesta.
NMA on vain keskittynyt haukkumaan ja kritisoimaan fallout 3 joten sieltä on turha mitään ifoa saada
Tämän päivän ajan TheHutin tilauksista lähtee 10% pois koodilla THEHUT10.
Fallout 3 Collector's edition irtosi huokeaan £46 hintaan, eli alle 59 euron. Jos tullimaksut tulee maksettavaksi on hinta silti samaa luokkaa kuin Amazonista tilattaessa.
Oli voimassa tosiaan suomen aikaan 14.00 asti perjantaina.Toimii näemmä vieläkin tuo koodi.
Perusversion hinnaksi jää £34.14 + postit(?) eli 45.
Pari viikkoa kun vielä jaksaisi odottaa, niin hyvä olisi. Itse pääsen perjantaina 31.päivä aamusti seitsemän aikaan töistä, joten saattaa olla, että tavoista poiketen, en menekkään nukkumaan töitten jälkeen . Ja siitä alkaakin sitten vielä pitkä vapaa...