Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3

Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Nuo videot toi vähän ikävän vaikutelman putkijuoksusta, jossa ammutaan kaikki eteentuleva. Toivottavasti näin ei kuitenkaan ole, eihän :confused:
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Nuo videot toi vähän ikävän vaikutelman putkijuoksusta, jossa ammutaan kaikki eteentuleva. Toivottavasti näin ei kuitenkaan ole, eihän :confused:

No tuon ekan video juoksuhautaosuus tosiaankin näytti putkijuoksulta, mutta veikkaan että pelissä pääsee myös ulos kyseisestä putkesta. ;)

Viimeisen video grafiikat ovat melkoisen karut... :o
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Ainakaan noiden videoiden perusteella ei hirveästi innostus noussut peliä kohtaan. Pikemminkin laski. Rumaa ja tylsää räiskintää!
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Ainakaan noiden videoiden perusteella ei hirveästi innostus noussut peliä kohtaan. Pikemminkin laski. Rumaa ja tylsää räiskintää!
Itsellä vähän saman kaltaiset fiilikset tuli noista videoista. Tosin toivon, että itse peli ei painottuisi pahasti räiskintään, vaan tilanteista selviäisi myös muilla tavoilla. Pelottaa, että loppua kohti on pakko tyyliin hommata parhaimmat armorit ja minigunit, jotta pärjää über-superhypermutantteja vastaan. En kuitenkaan ole niin Fallout-fani, että tuomitsisin pelin suorilta käsin, vaikka pidänkin Fallout 1:stä ja 2:sta edelleenkin yksinä kaikkien aikojen parhaimpina roolipeleinä. Mutta mikäli peli on pelkkää räiskintäjaksoa toisensa perään ja joiden välille on vain tungettu jotain löpinää viemään juonta eteenpäin, niin olen kyllä pettynyt.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

V ähän samoja fiiliksiä nous noitten videoitten perusteella kun edellä kirjottaneille. Toisaalta on hyvä lohduttaa itseä sillä että ymmärtääkseni se on pelin julkaisevalta taholta tietoinen päätös olla tuomatta liikaa pelin juonikuvioita julki ennen julkaisua, mikä on ihan hyvä juttu.
Tässä tapauksessa hypeä on nostettava/pidettävä yllä toimintakohtaus-videoilla.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Joo-o. Itse käväisin vain Gamestopissa myymässä pelejä, sain siinä Far Cryn ennakkotilattua ja vielä kysyivät että jäisi sen verran rahaa että saisi jonkun tarjouspeleistä. Noh, otinpa tämän. En voi sanoa että olisin paljon pelin kehitystä seurannut tai mitään, tuskin edes tiedän mitään pelistä. Kuitenkin hyvältä näyttää, ja odotan innolla ilmestymistä.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Pojille tiedoksi, että ainakin jossakin videossa mainostettiin sitä, että pystyy etenemään stealth-tyyliin ja tuskinpa sitä puhe vaihtoehtoakaan on rajattu pois. Kyse kuitenkin on FallOutista. Räiskinnällä on helppoa "myydä" peliä etukäteen, ei tuo nyt minusta ainakaan kovin rumalta näyttänyt. :)
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Itse uskon tekijöiden aivopesuun ja perusteluihin siitä miksi näytetään räiskintää lyhyissä traileri/ pelikuva videoissa.
Syy on yksinkertaisesti se ettei lyhyessä ajassa voi kuvata stealth tyylin hiipimistä tai älyllistä keskustelua sillä tyylillä tai tavalla etteikö typerä-amerkkilainen-"action casual jackson" ala huutamaan: BOORING!

Kuitenkin on todettu että monia tehtäviä voi hoitaa ilman pyssyjä tai hieman vähemmällä ampumisella joten uskon syvästi että pelissä voi oikeasti pelata roolia vaikkei nyt ihan kukkasilla ja pilven poltolla pääse juonta lävitse.

Itse lopetin videoiden katsomisen noiden postaamieni videoiden jälkeen... Ei enään...
Onneksi Saints Row tulee ja tappaa pari peli-ilta-yö hetkeä odottaessani tätä peliä.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Nyt on Fallout 2:sta tullut tässä jauhettua jottei odotus tuntuisi niin pitkältä. Ja helvetti että otti päähän kun katsoin että kaverilistalla joku tätä jo pelasi! Saatana siinä lähti se tyyppi kaverilistalta hyvin äkkiä! Voisi edes olla kirjautumatta Liveen kun jauhaa jotain piraattia perkele (oletin että on piraatti koska omani ei ole vielä saapunut... ja julkaisu on kuun lopussa...). Toivottavasti saa bannit, alko niin ärsyttämään.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Nyt on Fallout 2:sta tullut tässä jauhettua jottei odotus tuntuisi niin pitkältä. Ja helvetti että otti päähän kun katsoin että kaverilistalla joku tätä jo pelasi! Saatana siinä lähti se tyyppi kaverilistalta hyvin äkkiä! Voisi edes olla kirjautumatta Liveen kun jauhaa jotain piraattia perkele (oletin että on piraatti koska omani ei ole vielä saapunut... ja julkaisu on kuun lopussa...). Toivottavasti saa bannit, alko niin ärsyttämään.

Kuinka herkästi microsoft edes puuttuu noihin piraatteihin,ku oon itekin nähnyt jo vaikka kuinka monta falloutin pelaajaa?
Itselle tää on tämän vuoden peleistä kohokohta. Edelliset osat ovat olleet niin loistavia,että jos niistä on saatu edes osa tunnelmasta ja tekemisestä siirrettyä kolmoseen niin takuu varmaa laatua odotettavissa.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Kuinka herkästi microsoft edes puuttuu noihin piraatteihin,ku oon itekin nähnyt jo vaikka kuinka monta falloutin pelaajaa?

Taitaa olla melko vaikeata puuttua, kun osa noista pelaa ihan laillista pressi-versiota. :/
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Tämän päivän ajan TheHutin tilauksista lähtee 10% pois koodilla THEHUT10.

Fallout 3 Collector's edition irtosi huokeaan £46 hintaan, eli alle 59 euron. Jos tullimaksut tulee maksettavaksi on hinta silti samaa luokkaa kuin Amazonista tilattaessa.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Niin no riippunee aika paljon mitä koneellensa asentaa. Mutta tästä kiinnostuneet voivat suunnata NMA:n suuntaan. Siellä enemmän aiheesta.

NMA on vain keskittynyt haukkumaan ja kritisoimaan fallout 3 joten sieltä on turha mitään ifoa saada
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Mitä tuohon lisäsisältöön tulee, niin tuskin tarvii PS3:n omistajien pettyä sen suhteen. Vaikka lisäsisältöä ei PS3:lla nähdä, niin eiköhän silti pelin reilut 200 eri loppuratkaisua pidä huoli siitä, että pelissä riittää pelattavaa vähän kovemmallekin pelaajalle...

Ja mitä itse olen ymmärtänyt (nyt puhutaan yhteydestä ensimmäiseen ja toiseen Falloutiin), niin tarina ei mitenkään jatku vaan, tapahtumat sijoittuvat Falloutin apokalyptiseen maailmaan reilut 30 vuotta kakkos osan jälkeen. Eli perusidea ja maailma on ainoa yhtäläisyys edellisiin Fallout-peleihin.

Pari viikkoa kun vielä jaksaisi odottaa, niin hyvä olisi. Itse pääsen perjantaina 31.päivä aamusti seitsemän aikaan töistä, joten saattaa olla, että tavoista poiketen, en menekkään nukkumaan töitten jälkeen :D. Ja siitä alkaakin sitten vielä pitkä vapaa...
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Jep, tarina ei jatku vanhasta. Previkoiden ja hands-onien perusteella odottelin peliä jo aika innolla ja pistin ennakkotilaukseenkin. Viimeisimpien videoiden perusteella epäilykset vain alkavat kasvaa ja kasvaa siitä miten pelin voisi pelata pääosin puhumalla ja hiiviskelemällä läpi. Lisäksi toivon että kontrollit ja peli ylipäänsä on kehittynyt Oblivionista huomattavia harppauksia. Hiiviskelyt ja keskustelut Oblivionissa olivat melko hirveitä. Pelaaja kyyristyy keskellä toria kolmisenkymmentä senttiä ja kukaan ei enää huomaa... Noh, saapahan tämän sentään myyty pois kohtuullisella hinnalla, vaikka sudeksi osoittautuisikin. Muutenkin kaikki Oblivionin epäkohdat ovat alkaneet kummitella mielessä.

Täysin vuoropohjaista taistelua jään kaipaamaan alkuperäisistä. Valkyria Chronicles tuossa juuri näytti hyvää esimerkkiä siitä miten vuoropohjaisuus ja 3D-ympäristö sekoitetaan taidokkaasti yhteen.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Tämän päivän ajan TheHutin tilauksista lähtee 10% pois koodilla THEHUT10.

Fallout 3 Collector's edition irtosi huokeaan £46 hintaan, eli alle 59 euron. Jos tullimaksut tulee maksettavaksi on hinta silti samaa luokkaa kuin Amazonista tilattaessa.

Toimii näemmä vieläkin tuo koodi.

Perusversion hinnaksi jää £34.14 + postit(?) eli 45.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Toimii näemmä vieläkin tuo koodi.

Perusversion hinnaksi jää £34.14 + postit(?) eli 45.
Oli voimassa tosiaan suomen aikaan 14.00 asti perjantaina.


Mutta mitä F3:n ja mahdolliseen epäonnistumiseen tulee tuon hiipimis- ja keskustelupuolen... err.. puolesta, niin veikkaan että tulee olemaan ihan kohtalainen *peli* vaikka voi joillain osa-alueilla *Fallouttina* pettääkin.

Itse ainakin otan sen asenteen että pelaan sitä omana pelinään enkä yritä väkisin lokeroida sitä muualle kuin "post apocalyptical fallout kinda game" -lokeroon... :D
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Pari viikkoa kun vielä jaksaisi odottaa, niin hyvä olisi. Itse pääsen perjantaina 31.päivä aamusti seitsemän aikaan töistä, joten saattaa olla, että tavoista poiketen, en menekkään nukkumaan töitten jälkeen :D. Ja siitä alkaakin sitten vielä pitkä vapaa...

On ihan pakko kysyä että missä mahdat olla töissä Porissa kun itsellä alkaa myös samana aamuna pitkä vapaa... :D
 
Ylös Bottom