Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jirza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 4

Voi elämän karut kävyt. Oppia ikä kaikki [emoji23] mitkä määrät stimpakkia olisi säästynyt...

On ollut käytössä ja toimiikin hienosti. Esim. Pylvään kohdalla valitsee se lähemmän reunan kurkkipaikaksi.
Tää vois olla oikeissakin fps-peleissä.

Onneksi en ollut ainoa [emoji23] mä oon siivuttamalla vääntäny ukon tulilinjalle ja yrittänyt ampua. Aina on ropissu enemmän tai vähemmän itseenkin

No en ihan kokonaan bugeilta säästynyt näköjään minäkään. Eilen törmäsin mielenkiintoiseen bugiin, olin tekemässä päätehtävää missä pitää seurata Dogmeatia ja yhtäkkiä aina kun menin sneak-tilaan hahmo alkoi välillä mennä näkymättömäksi ja välillä kun availi Bib-boyn niin näkyi vaan sellainen näkymätön neliö ruudulla, vähän niinkuin olis ottanut Stealthboyn. Noh siinä vähän ihmettelin että mitäs mitäs, päätin jatkaa eteenpäin mutta homma vaan jatkui ja jatkui. Sit kokeilin lataa aiemman saven ja sama juttu, piti palata vielä takaspäin ja aloittaa koko homma alusta. Ilmeisesti yks autosave oli siinä välissä korruptoitunut ja noin 30min piti pelaa uudestaan. Toisella kerralla kaikki oli ok. Harmi vaan että meni parit hyvät Legendary armorit hukkaan.

No en ihan kokonaan bugeilta säästynyt näköjään minäkään. Eilen törmäsin mielenkiintoiseen bugiin, olin tekemässä päätehtävää missä pitää seurata Dogmeatia ja yhtäkkiä aina kun menin sneak-tilaan hahmo alkoi välillä mennä näkymättömäksi ja välillä kun availi Bib-boyn niin näkyi vaan sellainen näkymätön neliö ruudulla, vähän niinkuin olis ottanut Stealthboyn. Noh siinä vähän ihmettelin että mitäs mitäs, päätin jatkaa eteenpäin mutta homma vaan jatkui ja jatkui. Sit kokeilin lataa aiemman saven ja sama juttu, piti palata vielä takaspäin ja aloittaa koko homma alusta. Ilmeisesti yks autosave oli siinä välissä korruptoitunut ja noin 30min piti pelaa uudestaan. Toisella kerralla kaikki oli ok. Harmi vaan että meni parit hyvät Legendary armorit hukkaan.

Oletko varma, ettei se vaan ollut tuollainen Chameleon Synth armor joka tuon sai aikaiseksi? Koska itse ihmettelin kanssa vastaavaa, kunnes hoksasin johtuvan armorista.

Näytä liitetiedosto 15113

Mulla on kans joku spessu vihreältä ghoulilta saatu armori, jolla tekee tota. Nouset seisomaan niin näkyy normisti. Välillä tekee sitä, että tulee näkymätön ruutu, ja se on kyllä bugi, mutta muutenkin sneak tilassa on hakala käyttää PB:tä ku värit on sekavat ja haaleat ku on toi armory. Eli rauhassa sit seisaaltaan tutkitaan PB:tä

Mulla on kans joku spessu vihreältä ghoulilta saatu armori, jolla tekee tota. Nouset seisomaan niin näkyy normisti. Välillä tekee sitä, että tulee näkymätön ruutu, ja se on kyllä bugi, mutta muutenkin sneak tilassa on hakala käyttää PB:tä ku värit on sekavat ja haaleat ku on toi armory. Eli rauhassa sit seisaaltaan tutkitaan PB:tä

Hah eikun joo toi se okyl oli! Mutta mitä ihmettä onpas kyllä huonosti tehty ja todella ärsyttävä kun hahmo katoaa välillä näkyvistä ja pipboy on ihan sekaisin, esim. yritin ottaa jotain huumeita kesken taistelun niin ei pystyny ottamaan koska pipboy näytti vaan jotain tyhjää neliöä jne. Noh, enpä kyllä halua tuota armoria enää käyttää, ihan bugilta vaikutti...

Mä oon tykänny tosta. Aika rauhassa saa ammuskella ku pysyy paikoillaan ja odottaa sopivat paikat. En tiedä tuliko tolla vai jollain perkillä vielä sneak bonus 2.5x damage jos saa ammuttua ettei vihu huomaa. Kovatkin vihut lähtee headshotilla kivasti.

Niin pystykö tässä jotenkin noita modeja vaihtaa aseiden välillä ? Mulla on 2 samaa haulikkoo ja täytys vaihtaa, mutta en tiä yhtään miten tuo onnistuu.

Mä oon tykänny tosta. Aika rauhassa saa ammuskella ku pysyy paikoillaan ja odottaa sopivat paikat. En tiedä tuliko tolla vai jollain perkillä vielä sneak bonus 2.5x damage jos saa ammuttua ettei vihu huomaa. Kovatkin vihut lähtee headshotilla kivasti.

Joo sopis kyllä minun pelityyliin tuo armor mutta en ymmärrä miksi tuo on tehty noin ärsyttäväst että hahmo menee välillä näkymättömäksi ja pip-boy näyttää ihan mitä sattuu. Liekö tarkoitus tai sitten ei oo ihan loppuun asti tehty ja jäänyt hommat kesken. Ei tollasta kyllä jaksa katella vaikka olis kuinka hyvä armor muuten...

Joo sopis kyllä minun pelityyliin tuo armor mutta en ymmärrä miksi tuo on tehty noin ärsyttäväst että hahmo menee välillä näkymättömäksi ja pip-boy näyttää ihan mitä sattuu. Liekö tarkoitus tai sitten ei oo ihan loppuun asti tehty ja jäänyt hommat kesken. Ei tollasta kyllä jaksa katella vaikka olis kuinka hyvä armor muuten...

Ongelma ja ei.. Ongelma poistuu ku nouset. Tappeluissa en käytä PB:tä vaan stimpaxit yms on nuolinapeissa, eli ei ongelmaa. Tappeluiden rauettua nousen muutenkin seisomaan ku kyykyssä jää paljon tavaroita huomaamatta.

Pakko sanoa vielä että granaatin heitto on tässä kyllä p...stä. Välillä vaikka kuinka yrittää niin hahmo vaan lyö nyrkkiä vaikka pitäis molotov heittää. Ei toimi niinkuin pitäis.

Niin pystykö tässä jotenkin noita modeja vaihtaa aseiden välillä ? Mulla on 2 samaa haulikkoo ja täytys vaihtaa, mutta en tiä yhtään miten tuo onnistuu.
Pystyy toki. Asennat vaan jonkin halvan modin aseeseen, sen hyvän modin tilalle. Sitten se hyvä modi vapautuu käytettäväksi haluamassasi aseessa.
Ensimmäisellä hahmolla oli kaikki crafting-perkit, niin aina sai heti levelinsä mukaiset parhaat modit käyttöön. Nyt toisella hahmolla ei ole yhtään crafting-perkkiä ja ihan hyvin löytyy modeja vihollisten aseista. Melkein kaikissa aseissa parhaat modit.

Pystyy toki. Asennat vaan jonkin halvan modin aseeseen, sen hyvän modin tilalle. Sitten se hyvä modi vapautuu käytettäväksi haluamassasi aseessa.
Ensimmäisellä hahmolla oli kaikki crafting-perkit, niin aina sai heti levelinsä mukaiset parhaat modit käyttöön. Nyt toisella hahmolla ei ole yhtään crafting-perkkiä ja ihan hyvin löytyy modeja vihollisten aseista. Melkein kaikissa aseissa parhaat modit.

Pannaas testiin kiitosta vaan. Hitto toi sähköjen vetäminenn on hankalaa. Mulla on torni rakennettuna ja haluaisin joka kerrokseen oman katkaisijan, mutta noiden johtojen range on niin iso ettei oikeen onnistu. Taidan vetää vaan omaan kattohuoneistooni kytkimellä [emoji2]

Edit: Olisko jostain löydettävissä opasta rakenteluun, että sais kasveja tai jotain muuta sisustus tavaraa lisää ? Terassi kalusteiden oppaan löysin.

Noniin nyt olis jo rakenneltu aikas paljon ja sähköt osittain vedelty. Sisustusta ja kalustusta puuttuu viä reilusti, mutta tuossa olisi kuvia, laitan spoileriin kun niitä on 12kpl.

Edit: Mukana joku jokeri, eli kuva 1/13 ei ole minun laittama :) Sivusto bugaa jotain.

Pannaas testiin kiitosta vaan. Hitto toi sähköjen vetäminenn on hankalaa. Mulla on torni rakennettuna ja haluaisin joka kerrokseen oman katkaisijan, mutta noiden johtojen range on niin iso ettei oikeen onnistu. Taidan vetää vaan omaan kattohuoneistooni kytkimellä [emoji2]

Edit: Olisko jostain löydettävissä opasta rakenteluun, että sais kasveja tai jotain muuta sisustus tavaraa lisää ? Terassi kalusteiden oppaan löysin.

Noni, melko komia linna tossa jo pystyssä! En tiedä, mut luulis et löytyis lisää jotain opasta rakenteluun, ite olen löytäny vaa ne terassi ja lamppuoppaat, mut olen melko varma et jotain on vielä lisää. Youtubesta en viiti semmosia katella koska haluan kaiken mahollisen löytää itte, eniten haluan ehkä niitä narussa roikkuvia "jouluvaloja" mitä näkee monesti jossain settlementeissä ja paikoissa, mutta en ole varma että onko niitä edes saatavilla. Voisin kyl hyvin kuvitella että tyylii eka DLC on joku et "tässä teille lisää roinaa settelmenttien rakenteluun"

Juu täytyy etsiä. Noita jouluvaloja itsekkin kaipailisin olivat tosi tyylikkäät. Eiköhän se DLC tuo jotain lisää toivottavasti.

En muuteen ole vieläkää huomannut mitään poikkeevaa kun sitä lisätilaa olen joutunut aikas paljon tekeen sillä "bugilla"

Edit. Tuota laajennus kikkaa käyttäessä niin riittää kun vaan tiputat aseet ja noukit ne rakennus moodissa, eli ei tarvi kierrätellä kuten siinä videossa oli.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Joo, no hyvä tietää! Eiköhän tota kikkaa tuu iteki käytettyä.

Ottaa kyl päähän kun jonkun entisen juopon otin asumaan yhtee mun settlementtii, nii muuten hyvä mut se koko ajan ku sen ohi kävelee möläyttää niitä sen kahta lausetta "nuka cola is only thing päläpäläpälä" "I gave up alcohol pälälä pälä" voiko niitä pelkkiä nyrkkejä jotenki käyttää? Ku välil tekis mieli lyödä sitä nyrkil naamaa mut ei viiti tappaa. Tai sit lähetän sen johonki maailman tylsimpää ja ankeimpaan settelmettii jossa se voi itsekseen sielä "nuka cola is only thing pälä päläillä.

Ei siinä, saa ne mölistä välillä, mut tarviiko joka kerta ku sen ohi kävelee möläyttää niitä sen juttuja jotka soi päässä ikuisuuden!

Ylös Bottom