Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jirza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 4

Alottelin itsekin tätä peliä pelaamaan, en juurikaan tälläisiä ole ikinä pelannut. Istuin hämärässä olkkarissa kuulokkeet päässä, melko ahdistava / jännä maailma tähän peliin on saatu luotua. Jotenkin kaikki häiriöäänet herää eloon. Loistavaa. Pelottaa vaan kauanko jaksan pelailla kun tuppaan kyllästyyn niin nopeasti.

Rakensin itselle terassin, kun minähän en valtakunnassani rupee rahvasta katseleen :)

Eli katto tuli vastaan, tohon kun yritin laittaa viä mattoo niin ei antanut ja tuossakin korkeudessa tuli vähän väliä ilmoitus että workbench ei toimi :)

Näytä liitetiedosto 15127

Toi on iha hyvä armori, kirjottelin tosta jo sivu kaks sitte :)

Mulla on menny peli nyt tauolle, kartta käyty läpi mutta kaikkia paikkoja en ole läpikotaisin tutkinut. Hahmo on lv51 ja peli vedetty läpi instituutin puolella. Nyt iski vähän ähky, aika paljon oon myös rakennellu kyliä mutta ei oikein jaksa sihe enää panostaa, sanctuary ja spectacle saari on pääasialliset päämajat tällä hetken.

Tässä on niin kevyt tämä roolipelipuoli että en tiedä onko tässä uudelleenpeluuarvoa jos ihan alusta aloittaa, trophyt jos haluaa niin voi tehdä master seivin ennen kriittisiä päätöksiä niin voi helposti pelata pelin läpi toisilla porukoilla. Mutta muuten loppuvalintaa lukuunottamatta kaikki muu tekeminen aina johtaa samaan eikä esim keskusteluvalinnoilla ole hirveästi merkitystä, joten turhaan aloittaa alusta.

Hyvä peli tämä kyllä oli, varmaan lähemmäs 80 tuntia mennyt

Ensinnäkin pakko kertoa, että tuon näytönohjaimen uusiminen oli kyllä pitkästä aikaa paras sijoitus. 250€ ja alkoi pelikin taas kiinnostaa. Ennen oli alimmat tasot ja peli tökki aivan järkyttävästi, nyt mennään ultralla täysin tökkimäti :)

Kertokaas enemmän pelanneet seuraava asia, onko bugi vai jotain muuta. Tuon näytönohjaipäivityksen jälkeen noiden kumppaneiden kanssa keskustelu yms. tökkii. Eli trade komento ei mene oikeastaan koskaan ekalla kerralla vaan joutuu puhumaan ja vetään traden ainakin kaksi kertaa ennenkuin ottaa komennon vastaan. Lisäksi en pysty puhumaan niille ollenkaan, eli jos otan sen talk, niin ei tapahdu mitään. Joskus kun kumppani alkaa itse jutella sen kanssa pystyy kyllä vastaileen, mutta jotenkin tuntuu kuin keskustelu loppuisi "kesken".
Eli koskaan ei talk onnistu jos itse aloittaa, onko se normaalia?

Itse itselleni vastaten:

This happened to me with piper! **small spoiler alert** i was on the chrm deal mission with the pub owner and man with cheating wife (sorry im useless with names), i killed the people at the deal and got the info from the main lady then i shot straight off to the chem lab! From that point i couldnt talk with piper after a few hours trying to figure it out i went pack to chem deal site as i forgot all of the chems and there was the man whos wife had been cheating still waiting for me to talk to him! After i spoke with him i could speak with piper again!

So just think back to last couple of missions and think whether there could be someone still waiting to talk somewhere.

Apologies for not knowing names

Eli jossain vaiheessa on dialogi mahdollisesti jäänyt auki.

Voi kilin kalut, nimittäin itselläni tuo alkoi aikoja sitten
kun sain supermutantin kamuksi, ja sen jälkeen ollut jo piper
eli tuo on ainakin 8 leveliä sitten. Pitäiskö mun nyt sitten oikeasti tietää kenen kanssa dialogi on jäänyt kesken.
Taitaa olla niin, että jos tuo on se ongelma, niin vanhoja saveja auki ja katsoa missä tuo dialogi toimii ja etsiä missä on jäänyt auki. Sitten uusin save ja käydä päättämässä keskustelu.

Jessus mikä tynnyrityömaa...
...raportoin kun saan aikaiseksi.

Jaa kiitoksia, juuri könyän menemään tuolla
National Guard Training Yardilla mutta LVL on vasta 26 niin saa nähdä löytyykö armoria vai ei.

Välillä tuntuu olevan vaikeaa palata FO4:n maailmaan Battlefrontin jälkeen. Ei niinkään karu ulkoasu vaan tuo sulavuuden puute mihin tottui tuota Star Warssia pelatessa.

Sivistäkää.. Nouseeko aseiden damage leveiden kasvaessa? Esim. nyt Haulikko tapissa 85dmg ja lvl 26.

Vai löytyykö pelissä tehokkaampi haulikoita joita päivittämällä päästään isompiin dmg:hin? Hä?

Ei muutaku asepenkkiin parempia receivereitä päivittelee! Ja mahtaa olla lvl:stä kiinni että minkälaisia aseita löytää.

Sivistäkää.. Nouseeko aseiden damage leveiden kasvaessa? Esim. nyt Haulikko tapissa 85dmg ja lvl 26.

Vai löytyykö pelissä tehokkaampi haulikoita joita päivittämällä päästään isompiin dmg:hin? Hä?

Ei damage nouse levelien mukana. Commando-perkillä nousee automaattihaulikon damage ja Rifleman-perkillä kertalaukaushaulikon. Ja tietysti modaamalla voimakkaampia, kovempia osia. Neljä eri haulikkoa taitaa vaan olla: kaksipiippuinen haulikko, taisteluhaulikko, laser- ja plasmahaulikko. Vai taitaa siitä Instituten aseestakin saada haulikon? Eli viisi. Itse tykkään muuten automaattitaisteluhaulikosta, mutta se on ihan hyödytön VATSissa, kun ei pysty kun pari laukausta ampumaan.

itsellä taitaa olla tehokkain haulikko noin 250 dmg. Eli lisäpulikkaa vaan niittailemaan kiinni. Täydellä kivääriperkillä tekee sitten jo mehukkaat 500 damagea :)

Mulla olis haulikko 170 dmg + perkki et tekee 2x damagee jos vihu on täysillä healteillä, sekä täydet kivääri lisädamaget. Tuolla saa vatsilla jo hyvin 1-2 kudilla hengiltä.

Nyt ku sanoit, niin en oo varma. Just sain 3/4perkin asetuunaukseen. Yhdessä haulikossa 50%more damage against human, eli 87+43,5+sneak bonus 3x [emoji23]

Kiväärit on 57..yms. Tarinaa edelleen 1-2tehtynä, muuten samoillu paikkoja ympäri karttaa.

Kysymys koskien side questia:

Vault 75 side questia, tänään kun häröilin ympäriinsä niiku yleensä niin löysin tieni 75 vaultiin. Siinä sit häröilin ja murhasin ja loottasin, kunnes törmäsin oviin jotka vaati jonku kortin että sinne pääsis, noh aluks tottakai halusin itse löytää ja ihmettelin et missä v****a se on kun kaikki kolot käyny läpi. Pakko se oli sit luovuttaa ja mennä googlettaa, ilmeni että kun sinne vaulttiin menee pitäisi alkaa joku side quest joka mulla ei koskaan alkanut, koitin ottaa hieman aikasemman saven eikä sekään auttanut. Ilmeisesti se kortti tippuu vain jos se quest alkaa??. Eli onko tääl muita joilla sama ongelma?, alkoiko teillä kyseinen tehtävä mikäli ootte siinä vaultissa käyny, jos ei alkanu nii saitteko jotenki sen toimimaan jollain kikalla? Otin sit saven kohdasta, että en ole olevinaan käyny siinä ollenkaan ja odottelen että tulisi mahdollinen pätsi, että ennen sitä en edes vaivaudu kokeilee, ellei siihen sitten ole jotain kikkaa.

Kysymys koskien side questia:
Itselläni toimi normaalisti, mutta törmäsin tällaiseen ohjeeseen:
The quest might not trigger upon entering the Malden Middle School Basement. Proceeding down into the vault, then doubling back into the elevator from the vault side fixes this issue

Mulla on vissiin mennyt side läpi ku häröilin siellä. Ei ainakaan jäänyt mitään ovia avaamatta. Ettei kulkukortti vaan ole jonku tietokoneen lähellä, yms?

Jaa kiitoksia, juuri könyän menemään tuolla
National Guard Training Yardilla mutta LVL on vasta 26 niin saa nähdä löytyykö armoria vai ei.

Välillä tuntuu olevan vaikeaa palata FO4:n maailmaan Battlefrontin jälkeen. Ei niinkään karu ulkoasu vaan tuo sulavuuden puute mihin tottui tuota Star Warssia pelatessa.

Damn!! Lvl 28 tuli vaan t-60 armory.. Enkä jaksa aloittaa aiempaa savea.

Ylös Bottom