Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jirza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 4

Todella viihdyttävä.. Huonoa oli se, että oli liian lyhyt [emoji12]

Niin mikä oli liian lyhyt? Pääkampanja vai? Nehän pelaa nopeasti läpi tämäntyylisissä peleissä. Itse olen yrittänyt himmailla parhaani mukaan tuon main questin kanssa. Nyt lvl 34 ja sain käytyä hakemassa x-01 power armorin parempaan talteen. Ongelmaksi alkanut muodostua huutava pula alumiinista. Kaikkea muuta roinaa itsellä tuntuu riittävän mutta alumiinia tulee vastaan ihan liian vähän eikä sitä saa ostaa lähetyksissä kauppiailta.

Miten nuo eri mestojen resurssit jaetaan niin että toisessakin paikassa pystyy jtn rakentamaan?

Niin mikä oli liian lyhyt? Pääkampanja vai? Nehän pelaa nopeasti läpi tämäntyylisissä peleissä. Itse olen yrittänyt himmailla parhaani mukaan tuon main questin kanssa. Nyt lvl 34 ja sain käytyä hakemassa x-01 power armorin parempaan talteen. Ongelmaksi alkanut muodostua huutava pula alumiinista. Kaikkea muuta roinaa itsellä tuntuu riittävän mutta alumiinia tulee vastaan ihan liian vähän eikä sitä saa ostaa lähetyksissä kauppiailta.

Miten nuo eri mestojen resurssit jaetaan niin että toisessakin paikassa pystyy jtn rakentamaan?

Ttun kännykkä!! Piti lainata video ja lisätä siihen tuo kommentti. [emoji23] pelissä just pääsin diamond cityyn, mutta sit lähdin taas samoileen, eli ei todellakaan ole läpi [emoji85]

Supply linellä saat kamat kaikkiin tukikohtiin helpoiten. Charmi 6 ja paikallinen pomo perkki yhdelle tähdelle.

Eikö noita can:ja ole joka paikka täynnä? Itse en oo enää niitä keränny, mut sun viestin pohjalta taidan aloittaa taas.

Ttun kännykkä!! Piti lainata video ja lisätä siihen tuo kommentti. [emoji23] pelissä just pääsin diamond cityyn, mutta sit lähdin taas samoileen, eli ei todellakaan ole läpi [emoji85]

Supply linellä saat kamat kaikkiin tukikohtiin helpoiten. Charmi 6 ja paikallinen pomo perkki yhdelle tähdelle.

Eikö noita can:ja ole joka paikka täynnä? Itse en oo enää niitä keränny, mut sun viestin pohjalta taidan aloittaa taas.

Mikähän siinä on että en ole löytänyt tuollaista supply line mahdollisuutta. Local leader 2 ja CHR 10.
Kannattaa haalia niitä varastoon koska kehittyneempien pwr armoreiden korjauskin syö jo aika monta alumiinimötikkää.

Menet kaverin kohdalle, jolla lukee Settler rakennustissa. Painat R1:stä ja valitset mihin se menee. Alkuperäisiä tyyppejä ei saa valittua, tähän itse aluksi karahdin.

Mikähän siinä on että en ole löytänyt tuollaista supply line mahdollisuutta. Local leader 2 ja CHR 10.
Kannattaa haalia niitä varastoon koska kehittyneempien pwr armoreiden korjauskin syö jo aika monta alumiinimötikkää.

Supply linejä pääset luomaan kun menet tukikohdassa rakentelutilaan. Osoita jotain beissin asukasta ja käske hänet pistämään pystyyn huoltoreitin.

Olethan laittanut tuon alumiinin tutkittaviin materiaaleihin? Silloin on helppo napsia ns. rusinat pullasta, kun kaikki haluamaasi raaka-ainetta sisältävä roina on merkattu sillä suurennuslasi-ikonilla. Perkeistä taitaa myös löytyä joku taito, joka korostaa suoraan näkökentästä tutkittavat materiaalit.

Aluminia voi ostaa myös Diamond Cityssä olevilta kauppiailta, eräs heppu myy sielä shipment of aluminium, sekä muita shipment materiaali paketteja. Toki siinä on sitten hintaa ihan prkleesti, mutta jos on ylimääräistä kolikkoa nii sitten. Sekä toki kaikki tarvittava materiaali, kuten ylempänä mainittiin, laitat sen search systeemin siihen johon tulee suurennuslasi, niin yllättäen sitä alkaa kertyy sun invertoryyn huomaamatta.

Laitoin ite eilen omaan power armoriin rakettirepun ja muita herkkuja kiinni, sillä pääsee kyl kätevästi katoille ym mestoihin, ainoa vaa että se on kunnon bensasyöppö et sitä ei sit kannata käyttää vaan huvin vuoksi koko ajan.

Pieni varasto on jo kertynyt näitä, tilaa vaan loppu mutta uusi paikka jo löytyy mikäli löydän vielä näitä lisää:
Näytä liitetiedosto 15139

Olethan laittanut tuon alumiinin tutkittaviin materiaaleihin? Silloin on helppo napsia ns. rusinat pullasta, kun kaikki haluamaasi raaka-ainetta sisältävä roina on merkattu sillä suurennuslasi-ikonilla. Perkeistä taitaa myös löytyä joku taito, joka korostaa suoraan näkökentästä tutkittavat materiaalit.

Tämä ominaisuus on kyllä todella hyödyllinen. Omasta inventorystä voi merkitä ne raaka-aineet, joita erityisesti kaipaa.
Sen jälkeen näkyy maailmassa korostettuna kaikki sitä ainesta sisältävät tavarat ja lisäksi vielä korostuvat kaikki laatikot ja kaapit, jotka sisältävät jotain hakemaasi tavaraa.
(en tiedä vaatiiko tämä jonkun tietyn tason perceptionin vai toimiiko kaikilla)

Tässä esimerkkikuva, jonka löysin Googlella:
Näytä liitetiedosto 15140
Tällä pelaajalla on tuo Pip-Boyn valon väri vaihdettu valkoiseksi. Itselläni nämä näkyy sillä vihreällä värillä korostettuina.

Aluminia voi ostaa myös Diamond Cityssä olevilta kauppiailta, eräs heppu myy sielä shipment of aluminium, sekä muita shipment materiaali paketteja. Toki siinä on sitten hintaa ihan prkleesti, mutta jos on ylimääräistä kolikkoa nii sitten. Sekä toki kaikki tarvittava materiaali, kuten ylempänä mainittiin, laitat sen search systeemin siihen johon tulee suurennuslasi, niin yllättäen sitä alkaa kertyy sun invertoryyn huomaamatta.

Laitoin ite eilen omaan power armoriin rakettirepun ja muita herkkuja kiinni, sillä pääsee kyl kätevästi katoille ym mestoihin, ainoa vaa että se on kunnon bensasyöppö et sitä ei sit kannata käyttää vaan huvin vuoksi koko ajan.

Pieni varasto on jo kertynyt näitä, tilaa vaan loppu mutta uusi paikka jo löytyy mikäli löydän vielä näitä lisää:
Näytä liitetiedosto 15139

Oletko laittanut lvl upissa noita "Nuclear Physicist" Perkkejä kuinka paljon? Pitäisi helpottaa tilannetta ainakin jonkun verran.

Pitää kokeilla noita jippoja.

Pitäisi käydä hakemassa noita pwr armor frameja myös talteen niin saisi hyödynnettyä nuo osaset mitä ei tule käytettyä.

Tässä pelissä ei ainakaan poppypinit lopu kesken. Jotain 150kpl taskussa, 3/4tähteä tiirikointi perkeistä avattu.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kuinka paljon yleensäkin käyttelette power armoreita?
Meikällä on niitä hillottuna sinne ja tänne (toki ilman voimanlähdettä...) ja noitta power armor parkkipaikkojakin tuntuu tulevan vastaan. Voisi olla fiksua koota kaikki yhteen paikkaan OMI3R:n tyyliin.
Fast travellaushan ei vie virtaa armorista?

Meikällä on niitä hillottuna sinne ja tänne (toki ilman voimanlähdettä...) ja noitta power armor parkkipaikkojakin tuntuu tulevan vastaan. Voisi olla fiksua koota kaikki yhteen paikkaan OMI3R:n tyyliin.

Itsellä on jatkuvasti käytössä, loput power armorit ovat Sanctuaryssa ja Prywdenissä. Fusion Coreja löytyy sen verran hyvällä tahdilla lisää, että nytkin taitaa olla joku 24kpl varastossa. Nyt vaan pitäisi laittaa tankit hetkeksi syrjään että voi vetää niskaansa
Silver Shroud kuteet ja leikkiä Commonweathin naamiokostajaa

En yleensä käytä power armoria. Sitten käytän, jos tiedän meneväni pahaan paikkaan tai jos useamman kerran kuolen aseman paikkaan. Kaverilla on aina x-01, ja lainaan sitä sitten. Pelaan tosiaan hiipivällä melee-tyypillä, niin vihut ei yleensä edes tiedä mikä niihin iski. Ja tällä on myös helppo pölliä vihujen armorista fusion core pois, niin muutama armori on tullut myös siten. Eniten oon saanut p-armoreita, kun menen auttamaan bos-tyyppejä puolustamaan checkpointtia, sieltä saa lähes aina jonkun armorin, josta puuttuu osia.
Edit. Ja ei fast travel kuluta coreja. Mulla on reilusti yli 100 coree mukana, hyvin vois käyttää vaikka gatling laseria, että saisi coreja käytettyä.

Okei... Meikällä vasta ehkä 8kpl coreja jemmassa. Ei koiralle saisi power armoria kun en muita kumppaneita ole huolinut :D
Oletan, että kumppanin käyttäessä power armoria ei myöskään coreja kulu?

Kyllä ne nykyään on melko kovassa käytössä, lähinnä vain silloin jos olen menossa tekemään jotain tehtävää tuntemattomaan paikkaan. Tyylii joku kaupunki joka on täynnä aina kaikenmaailman ampuvia vihollisia ja örkkejä, on se power armor kyl pelastanut mut monissa tilanteissa. Nykyään on myös hieman ylimääräistä power coree niin uskaltaa lähtee, 42 kpl tällähetkellä.

Mut mullakin on rauhallinen kyykyssä sniperin kanssa hiippailu pelityyli, niin ei sitä koko ajan tule käytettyä. Ihan fiiliksen mukaan, mut uusiin paikkoihin en pahemmin uskalla ilman. Invertory repputilan takia se on ehkä suurin syy miks sitä käyttää, toki painaahan se armoryki, mut kun oon laittanut siihen jotkut jalat jotka kantaa enemmän painoa.

Sekä koirasta kun en raaski ikinä luopua, laitoin siihenki parit pisteet että tekee enemmän damaa. Eilen tuli huomattua et alkoi siitäkin olee enemmän hyötyä taisteluissa, toki siinä vaiheessa kun tulee joku superörkki vastaan niin eipä se siinä paljon auta, mut raiderit ynnä muut pienemmät viholliset niin raajoja se kiskoo välil irti ja pitää niitä kiinni kauemmin.

Edit: Aluksi ei ehkä senkään takia uskaltanut niitä käyttää, kun pelko perseessä pelkäsi sen menettämistä. Nykyään kun niitä on hieman ylimääräisiä, niin helposti uskaltaa semmosen ottaa käyttöön.

Koiralle on niitä joitakin armoreita, ei toki mitää powerarmoria? Mut ite olen löytänyt niitä muilta koirilta kaiken maailman helmettejä ja armoreita sille.

Loppujen lopuksi, ei se power armor paljon sitä power coree edes syö, kyl sillä aika pitkään saa touhuta. Paitsi jos koko ajan rakettireppu käytössä ja käytät sitä kun jotain lentokonetta. Eilen melko pitkään, muutamat tehtävät tein power armor päällä ja söikö se jotain peräti 3 power coree.

Okei... Meikällä vasta ehkä 8kpl coreja jemmassa. Ei koiralle saisi power armoria kun en muita kumppaneita ole huolinut :D
Oletan, että kumppanin käyttäessä power armoria ei myöskään coreja kulu?
Jep, kumppanit pärjäävät ilman corea, paitsi jos antaa aseen, joka niitä käyttää. Scrounger -perkillä löytyy myös paljon fusion coreja, jos niitä enemmän tarvitsee, sitten olen myynyt sellaiset coret, joissa on vain muutama prosentti varausta jäljellä ja ostanut sitten kauppiailta myös

Viimeksi muokannut moderaattori:
Yhden kerran oon joutunut käyttämään PA:ta. Aina hiivin ja sniperoin uudet paikat läpi. Muutama paikka on nyt sellaisia, että en oo vitsiny mennä tappeleen isompia vastaan [emoji23] siihen asti ku uusia paikkoja avautuu ja pärjään kohtuudella niin päätarina ja power armoryt saa odottaa. Tänään paukahti lvl 30 [emoji322]

Tulee käytettyä kun tarvii radiaton suojaa.. varsin glowing sean alueella

Onko muuten kukaan aidannut omaa päämestaa ja pääsy vaan yhdestä ovesta alueelle? Helpottaako puolustamista? Ei tarvis kuin tykittää turrentit ja vaikka vartiapaikan sisäänkäynnille. Tiedä sit riittääkö puutavara esim. Sanctuaryn kiertämiseen. Kulku olis vaan sillan kautta. Tekis mieli jtn tällaista vääntää.

No tässä mun aidattu kesämökki:
Näytä liitetiedosto 15141

Tosin sisäänkäyntejä on 3, mutta turretteja ynnä muita ansoja senkin edestä. Hälytysjärjestelmät ja lasersäteellä varustetut ansat, eli ihan sama mistä ne viholliset hyökkää on jossain turretti, vartija, ansat, valot jne. Pari kertaa kattonu kun jotkut onnettomat raiderit yrittäny tulla sinne, eipä ne muurien sisäpuolelle koskaan ole päässyt ja vaikka pääsisivät, on muurien sisäpuolella kaiken varalta vielä parit turretit tykittämässä. Tällähetkellä mun suojatuin koti, defence 143. Kattoo ny jos vielä parit ansat sinne tänne lykkäisin. Muuten ajattelin jo pikkuhiljaa alkaa rakentaa muualle, tosin tämä boathouse on alkanut tuntumaan jo kodilta.

Ylös Bottom