Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jirza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 4


Noista lampuista mitä sulla on lattialla, niin nehän on selvästi pöytälamppuja, niin onko joku saanut noita pöydille laitettua ? Itse en tosiaan ole onnistunut.


Tämä ominaisuus on kyllä todella hyödyllinen. Omasta inventorystä voi merkitä ne raaka-aineet, joita erityisesti kaipaa.
Sen jälkeen näkyy maailmassa korostettuna kaikki sitä ainesta sisältävät tavarat ja lisäksi vielä korostuvat kaikki laatikot ja kaapit, jotka sisältävät jotain hakemaasi tavaraa.
(en tiedä vaatiiko tämä jonkun tietyn tason perceptionin vai toimiiko kaikilla)

Tässä esimerkkikuva, jonka löysin Googlella:
Näytä liitetiedosto 15140
Tällä pelaajalla on tuo Pip-Boyn valon väri vaihdettu valkoiseksi. Itselläni nämä näkyy sillä vihreällä värillä korostettuina.

Hitto tuohan olisi hyvä perkki, mikähän tuo mahtaa olla ?
 
Vastaus: Fallout 4

Joo pöytälampuiltaha ne näyttää, itselleni tulee kyllä mieleen myös pihalamput jotkut semmoset koristepihalamput jotka näyttää sieniltä tai jotain. Mut joo, pöydille ne sopis myös mutta en ole onnistunut siinä. Meinaan, ku jossain rakennukses näin ihan ne samanlaiset lamput jotka oli pöydällä.
 
Vastaus: Fallout 4

Mun visio on aidata koko sanctuary ja sit sinne pystyttää kaupat yms herkut. Sisään ku ei pääsis kuin yhdestä reiästä niin hyökkääminen olisi hankalaa. Hyökkääkö noihin muut kuin raiderit? Ainakin kerran castleen hyökkäs uudestaan rapulurkit.
 
Vastaus: Fallout 4

Mulle hyökkäs linnaan 15-20 L35 supermutanttia meren puolelta. Onneks olin sulkenut sen oven betonilla. Pääovi on ainoastaan auki jota vartioi 10kpl laser ja heavy tykkiä.
 
Vastaus: Fallout 4

Joo pöytälampuiltaha ne näyttää, itselleni tulee kyllä mieleen myös pihalamput jotkut semmoset koristepihalamput jotka näyttää sieniltä tai jotain. Mut joo, pöydille ne sopis myös mutta en ole onnistunut siinä. Meinaan, ku jossain rakennukses näin ihan ne samanlaiset lamput jotka oli pöydällä.


Jotain pöytälamppuja kyllä kaipailis, muuttuis sisustus paljon hienommaksi.
 
Vastaus: Fallout 4

Nyt päästiin Main Questissa siihen vaiheeseen, että
Joutuu tekemään päätöksen alkaako The Institutelle mouhoamaan Railroadin, Minutemenien vai BOSsin poikien kanssa (ei ainakaan Minutemenien) Tähän saakka takana noin 60h pelaamista. Veikkaan että Main Quest saa odottaa ja kolutaan vielä hieman lisää Commonwealthia ennenkuin tekee tallennuksen ja pelaa tarvittaessa vaikka muutamalla tavalla loppuun. Sillä täysin uutta pelikertaa Fallout 4 ei kestä omalla kohdallani, sillä tämä on ensimmäinen kohta kun valinnoilla on käytännössä mitään merkitystä ja muutenkin olisi ollut kiva kun pelissä olisi ollut hieman enemmän roolipelielementtejä.

Noh pelattavaa riittää vielä paljon ja eiköhän se ensimmäinen DLC:kin tule sieltä ennen pitkää. (Kunhan tulisi nyt edes se ensimmäinen päivitys day 1 updaten lisäksi)
 
Vastaus: Fallout 4

Tää on sellainen peli, että en enää ikinä pelaa tätä uusiksi! On tätä niin monta tuntia pelattu, koluttu ja sneakattu [emoji23] melkein aina uuden paikan tyhjennys ja tutkiminen vie sen tunni tai enemmän. Joku 10-14pvää ja jtn 3h päivässä pelannu [emoji23]
 
Vastaus: Fallout 4

Perhana kun kiinostus on kova ja pelikin tilattu mutta vissiin niin suosittu että vaikka ennne joulukuuta tilattu tuli viesti että eivät pysty toimittamaan nut vaan joutuvat odottamaan että uus lasti saapuu keskusvarastolle :/
 
Vastaus: Fallout 4

Perhana kun kiinostus on kova ja pelikin tilattu mutta vissiin niin suosittu että vaikka ennne joulukuuta tilattu tuli viesti että eivät pysty toimittamaan nut vaan joutuvat odottamaan että uus lasti saapuu keskusvarastolle :/

Peruu kaupat ja hakee lähimmästä supermarketista?
 
Vastaus: Fallout 4

Mun visio on aidata koko sanctuary ja sit sinne pystyttää kaupat yms herkut. Sisään ku ei pääsis kuin yhdestä reiästä niin hyökkääminen olisi hankalaa. Hyökkääkö noihin muut kuin raiderit? Ainakin kerran castleen hyökkäs uudestaan rapulurkit.
Ainakaan mulla tuo aitaaminen (toki yhden portin jättäen) ei ole auttanut. Red Rocket-asema Sanctuaryn vieressä oli kokonaan aidattu, mutta hyökkäävistä supermutanteista pari-kolme spawnasi suoraan mittarikentälle, aitojen sisälle. Samoin tarinatehtävässä, jossa taho I hyökkää Castleen, tusina vihollisia pääsi jotenkin aidan sisäpuolelle, vaikka kaikki kulkutiet yhtä raskaasti puolustettua pääporttia lukuunottamatta oli tukittu. Luultavasti tehtäväskripti spawnasi ne suoraan sinne, mikä on paljon vaivaa rakenteluun käyttäneelle turhauttavaa. Olin mm. kaikkiin aidattuihin tukikohtiin tehnyt pääportin ulkopuolelle verkkoaidasta siksak-sokkelon, jolloin mm. Supermutant Suiciderit ja muut lähitaistelussa vaaralliset otukset joutuisivat juoksemaan pitkän matkaa turrettipatteriston tulialueella ennen iskuetäisyydelle pääsyä.
 
Vastaus: Fallout 4

No, prkl!! Eilen aitasin sanctuaryn ja tein portinkin. Edustalle läjä turrentteja, piikkilankaa ja vahtisilta vartiopaikalla sekä turrenteilla. Mut mitäpä noilla tekee jos vihut spawnaa mihin sattuu.. Aika iso miinus.
 
Vastaus: Fallout 4

Ainakaan mulla tuo aitaaminen (toki yhden portin jättäen) ei ole auttanut. Red Rocket-asema Sanctuaryn vieressä oli kokonaan aidattu, mutta hyökkäävistä supermutanteista pari-kolme spawnasi suoraan mittarikentälle, aitojen sisälle. Samoin tarinatehtävässä, jossa taho I hyökkää Castleen, tusina vihollisia pääsi jotenkin aidan sisäpuolelle, vaikka kaikki kulkutiet yhtä raskaasti puolustettua pääporttia lukuunottamatta oli tukittu. Luultavasti tehtäväskripti spawnasi ne suoraan sinne, mikä on paljon vaivaa rakenteluun käyttäneelle turhauttavaa. Olin mm. kaikkiin aidattuihin tukikohtiin tehnyt pääportin ulkopuolelle verkkoaidasta siksak-sokkelon, jolloin mm. Supermutant Suiciderit ja muut lähitaistelussa vaaralliset otukset joutuisivat juoksemaan pitkän matkaa turrettipatteriston tulialueella ennen iskuetäisyydelle pääsyä.

Itsellä esim santuaryssä katuvalojen virkaa toimittavat viitisenkymmentä raskasta turrettia, ei ole ikävä kyllä kukaan tullut kylään.. :(
 
Vastaus: Fallout 4

Perhana kun kiinostus on kova ja pelikin tilattu mutta vissiin niin suosittu että vaikka ennne joulukuuta tilattu tuli viesti että eivät pysty toimittamaan nut vaan joutuvat odottamaan että uus lasti saapuu keskusvarastolle :/

Peru ja hae vaikka prismasta niin saat -15% hinnasta. Anttilassakin oli vissiin joku tarjous.
 
Vastaus: Fallout 4

Ainakaan mulla tuo aitaaminen (toki yhden portin jättäen) ei ole auttanut.

Sama homma, tein seinää yhteen paikkaan mutta kun äksöni alkoi nii hetken näytti siltä, että seinistä välittämättä kaikki ammuskeli ja kulki kentällä.
Ajattelin ensin kyseessä olevan bugin. Olisiko sittenkin yksinkertaistetu jotenkin näitä isoja taisteluita ja omia tukikohtia?
 
Vastaus: Fallout 4

Kyllä myös mulla käy usein niin, että kun menen puollustamaam kotipaikkaa pahiksilta, niin ne on jo valmiiksi soluttautunu rajojen sisälle. Mutta jos toimii ajoissa, heti kun varoitetaan hyökkäyksestä, niin pahikset spawnaa kauempaa. Silloinkin niitä vyöryy joka ilmansuunnasta. Aina ne onnistuu tuhoamaan osan turreteista, vesipumpuista ja ruokatuotannosta.
 
Vastaus: Fallout 4

On tää vaan niin mahtava peli aijai. Kaikki uudistukset ei miellytä mutta kokonaisuudessaan tunnelma on taattua Falloutia ja on kyllä aina niin mahtava fiilis päästä Wastelandiin koluamaan paikkoja. Main Questia en oo tehnyt kun vasta siinä vaiheessa missä pitää seurata Dogmeatia mutta sekin jää koko ajan kesken kun matkan varrella tulee aina jokiin paikka minne haluaa mennä.

Tyhjensin tuon yhden aavekaupungin mikä oli täynnä Ghouleja, niitä rynni joka paikasta mutta sitten tajusin että mullahan on Sniper Rifle ja laitoin sneak-moodin päälle ja aloin tiputtelemaan niitä yksitellen headshoteilla. Oli mahti fiilist pimeässä yössä vaania Ghoueleja ja tiputtaa ne yks toisensa jälkeen. Nyt mä vasta tajusin että näinhän mun pitää tätä pelaa. Kolmosessa jäi sniputtelu kokonaan välistä kun ne snaippaaminen oli jotenkin niin kankeeta mutta nyt toimii kybällä ja tää on just meitsin juttu. Vielä kun Very Hardilla mennään niin tästä lähtien mä oon sneaky bastard. Ei muuta kun sneakia ylöspäin perkeissä.

Tämän pelin parissa vierähtää kyllä koko talvi, kiirettä en pidä ja koluan kyllä joka nurkan. Ei tällaisia pelejä tule joka vuosi eikä edes joka toinen. Nyt nautitaan.
 
Miksi en saa lähetettyä kumppaneita castleen ollenkaan. Tuo näkyy listassa harmaana kun taas kaikki muut näkyy oikein. Siellä on kyllä tilaa ei siitä ole kiinni.

Edit: Oliskohan tämä nyt siitä kiinni kun tein sitä rakennus tilaa "bugilla" lisää. Toisaalta Valentine on kyllä siellä.

Onko kukaan saanut pistoolia Two shot advanced 10MM pistol ? Saa ihan hyvin damagee 88 ja ilmeisesti tuo sit x2.
 
Vastaus: Fallout 4

Tyhjensin tuon yhden aavekaupungin mikä oli täynnä Ghouleja, niitä rynni joka paikasta mutta sitten tajusin että mullahan on Sniper Rifle ja laitoin sneak-moodin päälle ja aloin tiputtelemaan niitä yksitellen headshoteilla. Oli mahti fiilist pimeässä yössä vaania Ghoueleja ja tiputtaa ne yks toisensa jälkeen. Nyt mä vasta tajusin että näinhän mun pitää tätä pelaa. Kolmosessa jäi sniputtelu kokonaan välistä kun ne snaippaaminen oli jotenkin niin kankeeta mutta nyt toimii kybällä ja tää on just meitsin juttu. Vielä kun Very Hardilla mennään niin tästä lähtien mä oon sneaky bastard. Ei muuta kun sneakia ylöspäin perkeissä.

Kannattaa myös tutustua perkkeihin Commando, Mister Sandman ja Ninja.
 
Ylös Bottom