Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jirza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 4

Onko tässä muita ständejä tms. kuin lehtihylly ja bobblehead kaappi, mihin saa vain jotain tiettyjä esineitä nätisti?

Olen yrittäny katsoa, mutta käsittääkseni ole kun noi sarjishyllyt ja bobblehead hyllyt. Kirjahyllyyn yritin jotain laittaa mut ei sinne mitää voi laittaa, sit oon jostain löytäny semmosen pienen jalustalla olevan robotin Mr. Bopsy vai Mr. Hutshy vai mikä se ny onkaan, mutta ei sille mitään omaa säilytyspaikkaa ole enkä uskalla sitä muuten hyllylle laittaa koska tällähetkellä kaikki tippuu läpi.

Voisin kyl kuvitella että DLC:n myötä tulee lisää jotain roinan säilytyskaappeja, niin kävi esim Skyrim talon rakennus DLC:n kanssa jossa oli jotain lasivitriinejä johon sai laitettu kaikkea roinaa esille.

Vakavasti kyl harkitsen DLC:n ostoa muutenki, koska olen melko varma että sieltä tulee hyviä laajennuksia eikä vaa jotain housua hahmollesi. Ainakin bethesdan aikasemmissa tuotoksissa ei ollut lisäosien suhteen mitään valittamista, paitsi ehkä sen verran että kun pääpeli vielä pahasti kesken ja sit vielä kauheesti kaikkea uutta siihen päälle!
 
Vastaus: Fallout 4

Vinkkinä kaikille. Aseita kun modailee, niin se vanha modi menee omaan inventoryyn (esim. standard reciever vaihtuu advanced recieveriin, niin se standardi menee inventoryyn). Ne painaa jokainen 0,5 ja ne EI siirry junkin mukana varastoon. Ne kannattaa lyödä varastoon manuaalisesti my mods listasta niin tulee kummasti lisää kantokapasiteettiä.

T: 35 kiloo modeja pitkin maailmaa kanniskellut.
 
Vastaus: Fallout 4

Patch 1.2 ilmestyi virallisesti PC:lle tänään.

New Features

  • Number pad keys can now be used for remapping (PC)
  • Remapping Activate now works on Quick Container (PC)
Fixes

  • General memory and stability improvements
  • Performance improvements inside the Corvega Assembly Plant
  • Optimizations to skinned decal rendering
  • Fixed issue with player becoming stuck in terminals
  • Fixed issue where equipped weapons become locked after completing Reunions
  • Fixed issue with "When Freedom Calls" where the quest would not complete
  • During "Confidence Man" fixed issue where player's health would continuously regenerate
  • Fixed crash related to jumping into water and reloading saved games
  • Fixed issue where Launcher would not save God Rays Quality setting properly (PC)

http://steamcommunity.com/games/377160/announcements/detail/128714203011935442
 
Vastaus: Fallout 4

Mitä tuo seasonpassi sisältää? Niinku millasia dlc:tä fallouteis on ollu?
Sellaisia, että kannattaa odottaa ja katsoa ennen ostopäätöksen tekemistä. Toisaalta, mitä järkeä sitä edes olisi ostaa ennenkuin ensimmäiset dlc:t ovat ulkona, koska eihän se passi sieltä mihinkään katoa ja etenkin PC:llä passin saa silloin jo reilusti halvemmalla.
 
Vastaus: Fallout 4

Niin, ainahan noi season passit on kun sikaa säkissä ostaisi. Ellei sitten ole ennustaja ja pystyy katsomaan tulevaisuuteen että mitä kamaa sieltä mahtaakin tulla, ite lähinnä luotan siihen että bethesdan aikasemmat dlc:t ovat olleet joka pennin arvoisia, joten olettaa voi että näin käy myös fallout4 kanssa. Mutta kuten ylempänä mainittiin, eihän se pässi sieltä mihinkää katoaa ja voi ostaa sitten kun alkaa ensimmäiset lisäosat olemaan julki.
 
Vastaus: Fallout 4

Tuo companion-kantobugi on kyllä hyvä juttu. En tiedä onko pelissä jotain hyvää siinä, että noita romuja saa olla koko ajan raahaamassa baseihin.

Mun mielestä tuo ei vie pelistä mitään vaikka tuota bugia hyödyksi käyttääkin.

Itse käytän sitä näin:
Tehokkain tapa jonka olen todennut, on se että reissusta löydetyt (tai mukaan jo otetut) painavimmat aseet ensin companionille. Sitten kun inventory on kaverila täynnä niin sitten kerää oman inv täyteen tuota romua. Siis kun on power armor, niin mahtuu kamaa mukaan, kun oma inventory on täynnä niin vaihto kamun kanssa.
Siltä pois ne kaikki painavet kilkkeet omaan inventoryyn, esim. 5-10 painavaa esinettä.
Sitten kaikki kerätty junk yms. kamulle ja kaikki painavat tavarat droppaa maahan. Sitten yksitellen pyytää kaverin nosteleen ne mukaan. Näin kaverilla on kaikki kamat ja sulla oma inventory tyhjänä. Voit keräillä sen vielä täyteen ennenkuin palaat baseen.
 
Vastaus: Fallout 4

Niin, ainahan noi season passit on kun sikaa säkissä ostaisi. Ellei sitten ole ennustaja ja pystyy katsomaan tulevaisuuteen että mitä kamaa sieltä mahtaakin tulla, ite lähinnä luotan siihen että bethesdan aikasemmat dlc:t ovat olleet joka pennin arvoisia, joten olettaa voi että näin käy myös fallout4 kanssa. Mutta kuten ylempänä mainittiin, eihän se pässi sieltä mihinkää katoaa ja voi ostaa sitten kun alkaa ensimmäiset lisäosat olemaan julki.
Skyrimin DLC:t oli kyllä huonoja. Parasta niissä oli se, että sai lisää aseita ja armoreita. Juonet ja tehtävät oli todella rimaa hipoen tehty. Pelattaavaa toki niissä oli, mutta fiilis oli hukattu täysin.

Uskoisin kyllä, että Fallout 4 DLC parantaa Skyrimin DLC:stä. Kannattaa kuitenkin odottaa niitä rauhassa, kun ei tiedä kuinka pitkiksi lataustauot kasvaa tai kuinka paljon ne myös tuovat bugeja mukanaan.
 
Vastaus: Fallout 4

Onkohan aloittelijalla kuinka vaikea päästä peliin sisään? eli en ole ikinä aikaisemmin pelaillut fallout pelejä.

Peli tosin kiinostaa todella paljon ja näyttää hienolta.
 
Vastaus: Fallout 4

Onkohan aloittelijalla kuinka vaikea päästä peliin sisään? eli en ole ikinä aikaisemmin pelaillut fallout pelejä.

Peli tosin kiinostaa todella paljon ja näyttää hienolta.
Ei ole vaikeaa. Itse lukeudun tähän aloittelija porukkaan. On ostamisen väärti [emoji106] kunhan vaan annat pelille aikaa niin tempaa mukaansa alta aikayksikön [emoji23] terveisiä level 37:lta
Ja tolla ajan antamisesta en siis tarkoita mitään valovuosia vaan ite kyllä olin koukussa n. 4 pelitunnin jälkeen
 
Vastaus: Fallout 4

Ei ole vaikeaa. Itse lukeudun tähän aloittelija porukkaan. On ostamisen väärti [emoji106] kunhan vaan annat pelille aikaa niin tempaa mukaansa alta aikayksikön [emoji23] terveisiä level 37:lta


Juuh hyvä tietää!. tuota battlefronttia kans miettinyt mutta yksinpelin puute miinustaa aika paljon. Vähän kaipailis tämmöistä yksinpeliä mihin uppoutuu tunteja huomaamatta tuon änärin kylkeen :rolleyes:
 
Vastaus: Fallout 4

Juuh hyvä tietää!. tuota battlefronttia kans miettinyt mutta yksinpelin puute miinustaa aika paljon. Vähän kaipailis tämmöistä yksinpeliä mihin uppoutuu tunteja huomaamatta tuon änärin kylkeen :rolleyes:
Joo tästä saat ajanvietettä [emoji1] päivässä tulee pelattua n. 2-3 tuntia ja pelannut julkistamisesta asti päivittäin
 
Vastaus: Fallout 4

Todellakin ostamisen arvoinen ja varmasti saat aikaa kulumaan tämän parissa, mulla on nyt vaan pieni ongelma ollut. Olen rakentanut uutta tukikohtaa jo 4 päivää putkeen poistumatta sieltä mihinkään, välillä toivoisin että joku tulis raahaa mut väkisin sieltä pois.
 
Vastaus: Fallout 4

Todellakin ostamisen arvoinen ja varmasti saat aikaa kulumaan tämän parissa, mulla on nyt vaan pieni ongelma ollut. Olen rakentanut uutta tukikohtaa jo 4 päivää putkeen poistumatta sieltä mihinkään, välillä toivoisin että joku tulis raahaa mut väkisin sieltä pois.
Sun täytyy käydä lääkärillä parantamassa riippuvuus [emoji23]
 
Vastaus: Fallout 4

Ei hitto! Onko kukaan muu törmännyt "joutseneen"? Aivan päällikkö juttuja vedetty tähän peliin.
 
Ylös Bottom