Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ovat näköjään poistaneet varjot tuolta Corvega factorystä. Eli onkohan vain tuo alue vai koko peli kokenut tämän "parannuksen" Harmillistaa että näitten Beth pelien kanssa käy aina näin. Eikös skyrim kokenut saman kohtalon konsoleilla, eli piirtoetäisyyden pudotusta ja sumua ja niin edelleen? Peli toimi hyvin mielestäni ennen tätäkin. Jopa niin että ihmettelin että mistä tuo kova mekkala huonoista framerateista oikein johtui. Toki niitä droppeja oli esim juuri tuolla Corvegassa mutta ei missään nimessä niin usein että olisi mitenkään pelaamista haitannut. Jos tämä varjojen poisto koskee muutakin peliä niin voi vee
Täytyypä kahtella sillä silmällä tänä iltana kun pelin pariin taas kerkiää.
Muuten ei ole tämä pätsi haitannut menoa (vielä) Tosin vaikuttaneeko se että tein uuden hahmon tällä versiolla.
Itseä harmitti vähän hakemalla tehty hahmo eli perkit melkein mitä sattuu. 51 levelille pelasin silti sillä ja nyt on uusi harkiten tehty Stealth sniper pian samoissa leveleissä, enkä ole vielä Diamond Cityn tarinatehtäviä alotellu. Hirveästi tähän palaa aikaa mutta viihtyy hyvin niin mikäs siinä =)
Eiku alusta vaan. Voi olla että myöhemmät tehtävät bugaa, jos tappaa nimettyjä hahmoja.Nyt tuli itsellä haara peliin. En edes tiedä mitä tehdä ja olen melko varma, ettei onnistuisi uudelleen.
Itse en ole vielä läpi pelannut, mutta eikö tässä BOS ole vain yksi vapaaehtoinen faction muiden joukossa? Eikai tässä tapauksessa voi mikään hajota, etpähän vaan voi pelata BOS:n tehtäviä enää. Ja eihän näissä nykyään edes pysty tappaa "tärkeitä" hahmoja käsittääkseni?
Sama tilanne. Välissä toki New Vegas, joka mielestäni käyttää lähdemateriaalinsa paremmin. Toinen isompi syy on Witcher 3, jonka läpäisin juuri ennen nelosen aloittamista. Noituri nyt vaan on niin kova, ettei muilla ole helppoa sen jälkeen.Onkos muilla käynyt, niin että tykkäsitte Fallout 3:sta, mutta nelonen ei vaan jostakin syystä nappaa ollenkaan?
Itse ostin pelin julkaisun aikoihin ja vasta 8 tuntia pelannut, kun ei nappaa![]()
Hienoja bugeja...nyt jostain syystä kaveri on halvaantunut ja istuu vaan maassa tai hississä kykenemättä liikkumaan...eikä tule stimpack elvytys vaihtoehtoano ehkä joku vihu kurmottaa sitä kohta ja se herää jaloilleen sen jälkeen..
Välillä tulee kyl ilmoitus, et mene puolustamaan jotakin kylää. Yleensä teleporttaan sinne mahdollisimman pian. Ei sinne sitten ketään kuitenkaan hyökkää, vaikka siellä kuinka odottelisi. Sit kun teleporttaan jonnekin muualle, niin tulee failed ilmoitus (ja paikassa generaattorit yms paskana).
Tuo näyttää bugittavan..![]()
Onkos muilla käynyt, niin että tykkäsitte Fallout 3:sta, mutta nelonen ei vaan jostakin syystä nappaa ollenkaan?
Onkos muilla käynyt, niin että tykkäsitte Fallout 3:sta, mutta nelonen ei vaan jostakin syystä nappaa ollenkaan?
Itse ostin pelin julkaisun aikoihin ja vasta 8 tuntia pelannut, kun ei nappaa![]()
Nyt tuli itsellä haara peliin. En edes tiedä mitä tehdä ja olen melko varma, ettei onnistuisi uudelleen.
EliSiinä vaiheessa kun lennettin sillä lentokoneella sinne Pryder? niin ammuskelin huvin vuoksi pikku päissään sillä minigunilla. Lopputulema ole, että tuli teksti että BOS on nyt hostile ja kaikki siellä mothershipillä alkoi ampua mua. Hermostuin ja tapoin kaikki sieltä alukselta, myös Dansen. Onko tästä järkeä jatkaa, vai ottaa vaan edellinen save?
En oo ikinä näin aktiivisesti pelannu mitään peliä. Tunteja about 3-4h päivässä ja ei tää ole läpi ku vasta kesällä [emoji23] niin paljon karttaa tutkimatta ja päätarinassakin ollaan just saavuttu diamond cityyn.. Aina vaan löytyy uusia tehtäviä ja uusia paikkoja koluttavaksi.
Nyt löysin sen parhaimman power armoryn, tai jalkoja vajaan. Löytyy tehtävässä the dig. Enempää en spoilaa. Pihalla on nyt 12 power armorya ja kasa ylimääräisiä armoreita [emoji23]