Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jirza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 4


Cool, mitkään bugit ei korjaantunu varsinkaan "Haluan että viinapulloni valuvat hyllyn läpi maan alla asuville myyräihmisille" bugi.
Päinvastoin enemmän peli tuntunut sekoilevan nyt.
Esim. Juostessa taisteluun, sankarini päätti siirtyä latausruutuun ja teleportata itsensä viidesosakartan verran vasemmalle, suoraan Deathclawn eteen.
Tämä Deathclaw ei ehtinyt edes tajuamaan mitä ne kaksi mötikkää jotka sen otsaan osuivat oikein olivat, kun se jo kaatui suoraan maahan.

Mutta juu pikkuhiljaa voisi alkaa tulla korjauksia noihin ongelmiin.
Päivän piristys oli kuitenkin
U.S.S Constitutionin ensilento
 
Vastaus: Fallout 4

Cool, mitkään bugit ei korjaantunu varsinkaan "Haluan että viinapulloni valuvat hyllyn läpi maan alla asuville myyräihmisille" bugi.
Päinvastoin enemmän peli tuntunut sekoilevan nyt.
Esim. Juostessa taisteluun, sankarini päätti siirtyä latausruutuun ja teleportata itsensä viidesosakartan verran vasemmalle, suoraan Deathclawn eteen.
Tämä Deathclaw ei ehtinyt edes tajuamaan mitä ne kaksi mötikkää jotka sen otsaan osuivat oikein olivat, kun se jo kaatui suoraan maahan.

Mutta juu pikkuhiljaa voisi alkaa tulla korjauksia noihin ongelmiin.

Itsellä tuli myös eteen ensimmäisen kerran päivityksen jälkeen bugi kesken vatsin ampumahidastuksen. Heppu teleporttas tunnelia 50metriä taaksepäin ja mirelurkit säntäilee perässä minkä ehtivät :D
Mitään ongelmia ei tätä ennen ollut esiintyny ja alustana PS4.
 
Vastaus: Fallout 4

Ei kuulosta hyvältä päivitykseltä nyt kyllä [emoji2]Taidan odotella seuraavaa päivitystä. Se aika menee Beyond two soulin parissa mukavasti.
 
Vastaus: Fallout 4

Päivän piristys oli kuitenkin
U.S.S Constitutionin ensilento

Tuo tehtävä oli ihan huippu ja se itse finaali aiheutti ihan totaalisen repeämisen täällä :D Sähän voit sitten käydä vielä moikkaamassa heitä uudemman kerran (kannattaa käydä)
 
Vastaus: Fallout 4

Tuo tehtävä oli ihan huippu ja se itse finaali aiheutti ihan totaalisen repeämisen täällä :D Sähän voit sitten käydä vielä moikkaamassa heitä uudemman kerran (kannattaa käydä)

Juu kävin samantien tutkimassa irtoisiko ruumiista kuparia tms. Mutta..
En tiedä miten ilman tuota jetpackia on pärjännyt..
 
Vastaus: Fallout 4

Juu kävin samantien tutkimassa irtoisiko ruumiista kuparia tms. Mutta..
En tiedä miten ilman tuota jetpackia on pärjännyt..

Jaa kuoliko ne sulla?
mä autoin niitä ja kun menin laivan uuteen sijaintiin niin sain siistin hatun palkkioksi kapteenilta. Sinne paattiin pääsee sen alla olevan pilvenpiirtäjän hissillä, ei tarvi jetpakia
 
Vastaus: Fallout 4

Jaa kuoliko ne sulla?
mä autoin niitä ja kun menin laivan uuteen sijaintiin niin sain siistin hatun palkkioksi kapteenilta. Sinne paattiin pääsee sen alla olevan pilvenpiirtäjän hissillä, ei tarvi jetpakia

ei ei sain mäki sen hassun hatun. Lähinnä odotin et ne on hengettömiä. Koitin matkustaa laivan kannella kun se mäsähti päin seinää. Mä kyllä kuolin.
 
Vastaus: Fallout 4

Jso nyt nettiä on uskominen niin esim se erään tehtaan sisällä nykimisen parannus joshtuisi siitä että ovat patchissä heikentäneet ao. paikan kuvalaatua mm. poistamalla osan varjostusta :eek: eli heikentämällä kuvanlaatua :(
 
Vastaus: Fallout 4

Jso nyt nettiä on uskominen niin esim se erään tehtaan sisällä nykimisen parannus joshtuisi siitä että ovat patchissä heikentäneet ao. paikan kuvalaatua mm. poistamalla osan varjostusta :eek: eli heikentämällä kuvanlaatua :(

Aloitin just eilen uudella hahmolla kun sain vedettyä tärkeimmät läpi edelliselläni. Kävin katsastamassa tuon Corvega factoryn ja se kauhea nykiminen tosiaan loisti poissaolollaan. Pyöri todella nätisti. Mutta koko ajan oli sellainen fiilis että alue näyttää jotenkin huonommalta. En ollut näitä huhuja lukenut joten en osannut edes asiaa epäillä. Laitoin tuon vaan sen yleisesti kärsimäni patchin jälkeisen "onko ne taas heikentäneet kuvanlaatua saadakseen pelin pyörimään paremmin" vainoharhan piikkiin. Elikkä taas on menty sieltä missä aita on matalin? Itseasiassa sanottakoon että on ollut koko ajan tuota yleistä pelialuetta samoillessa semmoinen tunne että "oliko tämä tosiaan tämän näköinen?" Oisko ne pirulaiset sittenkin...?!??
 
Vastaus: Fallout 4

Aloitin just eilen uudella hahmolla kun sain vedettyä tärkeimmät läpi edelliselläni. Kävin katsastamassa tuon Corvega factoryn ja se kauhea nykiminen tosiaan loisti poissaolollaan. Pyöri todella nätisti. Mutta koko ajan oli sellainen fiilis että alue näyttää jotenkin huonommalta. En ollut näitä huhuja lukenut joten en osannut edes asiaa epäillä. Laitoin tuon vaan sen yleisesti kärsimäni patchin jälkeisen "onko ne taas heikentäneet kuvanlaatua saadakseen pelin pyörimään paremmin" vainoharhan piikkiin. Elikkä taas on menty sieltä missä aita on matalin? Itseasiassa sanottakoon että on ollut koko ajan tuota yleistä pelialuetta samoillessa semmoinen tunne että "oliko tämä tosiaan tämän näköinen?" Oisko ne pirulaiset sittenkin...?!??

Harmi kyllä että hyvä peli joka saa sitten kärsiä kieliposkella tehdystä laadusta. Itsellä tuon "päivityksen" jälkeen yksi teleporttaus ja peli ja pleikka kaatunut kahdesti. Ennen päivitystä ei vastaavanlaisia ongelmia ole ilmennyt.
 
Vastaus: Fallout 4

Mulla on alkanut sekoilemaan pelinentistä enemmän päivityksen jälkeen. Pari hyvää tehtävää on pitänyt jättää kesken.
 
Vastaus: Fallout 4

Tuntuu kummalliselta, kun minulla ei ole ollut mitään suurempia ongelmia pelin kanssa. Saattaa johtua omasta pelityylistäkin, kun etenen niin rauhallisesti. Tehtäviä on tullut tehtyä kyllä aika paljon jo (paitsi päätehtävää). :D Olen keskittynyt aika paljon kylien yms rakenteluun. Taitaa olla joku 15-20 kylää tällä hetkellä, asukkaita keskimäärin about 15kpl. Olen laittanut asukkaille kunnon armorit yms päälle, että niihin ei enää kovin helpolla tulla.

Välillä tulee kyl ilmoitus, et mene puolustamaan jotakin kylää. Yleensä teleporttaan sinne mahdollisimman pian. Ei sinne sitten ketään kuitenkaan hyökkää, vaikka siellä kuinka odottelisi. Sit kun teleporttaan jonnekin muualle, niin tulee failed ilmoitus (ja paikassa generaattorit yms paskana).
Tuo näyttää bugittavan..:rolleyes:
 
Vastaus: Fallout 4

Onko noilla "vault lunchbox"eilla jotain syvempää tarkoitusta pelissä? Alussa vaan auoin niitä, mut nyt oon ruvennut keräänkin. Jostain syystä mun haulikot nostivat max dmg:eita ku nousin lvl 34?!? Ennen 86, nyt 109
 
Vastaus: Fallout 4

Harmi kyllä että hyvä peli joka saa sitten kärsiä kieliposkella tehdystä laadusta. Itsellä tuon "päivityksen" jälkeen yksi teleporttaus ja peli ja pleikka kaatunut kahdesti. Ennen päivitystä ei vastaavanlaisia ongelmia ole ilmennyt.

Ovat näköjään poistaneet varjot tuolta Corvega factorystä. Eli onkohan vain tuo alue vai koko peli kokenut tämän "parannuksen" Harmillistaa että näitten Beth pelien kanssa käy aina näin. Eikös skyrim kokenut saman kohtalon konsoleilla, eli piirtoetäisyyden pudotusta ja sumua ja niin edelleen? Peli toimi hyvin mielestäni ennen tätäkin. Jopa niin että ihmettelin että mistä tuo kova mekkala huonoista framerateista oikein johtui. Toki niitä droppeja oli esim juuri tuolla Corvegassa mutta ei missään nimessä niin usein että olisi mitenkään pelaamista haitannut. Jos tämä varjojen poisto koskee muutakin peliä niin voi vee :mad:

Täytyypä kahtella sillä silmällä tänä iltana kun pelin pariin taas kerkiää.

Muuten ei ole tämä pätsi haitannut menoa (vielä) Tosin vaikuttaneeko se että tein uuden hahmon tällä versiolla.
 
Vastaus: Fallout 4

Onko noilla "vault lunchbox"eilla jotain syvempää tarkoitusta pelissä? Alussa vaan auoin niitä, mut nyt oon ruvennut keräänkin. Jostain syystä mun haulikot nostivat max dmg:eita ku nousin lvl 34?!? Ennen 86, nyt 109
Ainakin jos tykkää tehdä räjähteitä, niin niitä tarvitaan pullonkorkkimiinoihin.
 
Ylös Bottom